Екінші кіші,Айгөлек тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі Күні:16.11.2018 жыл Тәрбиеші:Дүйсенбаева АсылБілім беру саласы: ТанымБөлімі: ҚМҰҚӨтпелі тақырып:«Дені саудың-жаны сау.»Тақырыбы: «Сопақшалармен таныстыру».Мақсаты: Тәрбиелік: Балаларды тиянақты болуға тәрбиелеу. Дамытушылық: Тілдері мен шығармашылық ойындарын дамыту. Білімділік: Балаларға геометриялық пішіндерді олардың түстері туралы түсініктерін бекіту . Әдіс-тәсілдері: Таныстыру,сұрақ-жауап,түсіндіру. Көрнекіліктер: Тақырыпқа байланысты суреттер.Билингвальді компонент: Сопақша- пішіндер-фигура.Ұйымдастырушылық кезеңі:Шаттық шеңбері.Қолды көкке созайық,Азайтайық, қосайық.Сан есептің сарайын,Кәне бірге ашайық.Негізгі бөлім: Балалар,міне сопақша.Ол неге ұқсайды? Жұмыртқа,адамның басына.-Балалар, міне дөнгелек. Ол неге ұқсайды?Дұрыс, допқа ұқсайды және көліктін доңғалағына .-Ал мынау пішін : Шаршы.Ол неге ұқсайды.Шаршынын төрт бұрышы бар. Олда домала алмайдыма өйткені шаршынын да бұрыштары бөгет жасайды.-Балалар, сендер білесіндерме Ұшбұрышты неге ұшбұрыш деп атаған?Өйткені үш бұрышы бар.Ұшбұрыш домала алмайды ма өйткені бұрыштар бөкет жасайды.
Сергіту сәті:Кәне түзу тұрайық,Кесіндіні құрайық.Сәуле болып созылып,Нүкте болып қалайық.Ойын: «Жоғалған пішінді тап!». Мақсаты: Балалардың ой өрісін,зейінің дамыту. Ойын шарты: тақтада үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, сопақша пішіндер ілулі тұрады. Балаларға көзін жұмғызып, бір пішінді алып тастаймын. Балалар көзін ашып қай пішін жоқ екенін айтады.
Қорытынды: -Балалар бүгінгі сабақта не өттік?-Сендерге ұнады ма?Балаларды мадақтаймыз
Екінші кіші,Айгөлек тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі Күні:15.11.2018 жыл Тәрбиеші:Дүйсенбаева АсылБілім беру саласы: КоммуникацияБөлімі: Көркем әдебиетӨтпелі тақырып:«Дені саудың-жаны сау.»Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин«Бір уыс мақта».Мақсаты: Тәрбиелік: Балаларды адалдыққа,имандылыққа тәрбиелеу. Дамытушылық: Есте сақтау қабілеттерін дамыту,сөздік,қорларын молайтып,байланыстыра сөйлеуге дағдыландыру. Білімділік: Балаларды қазақ халқының тұңғыш ағартушысы Ы.Алтынсарин өмірімен таныстыру.Оқылған шығарманың мазмұнын әңгімелеуге ,мәнеріне келтіре айта білуге үйрету.Әдіс-тәсілдері: Таныстыру,сұрақ-жауап,түсіндіру. Көрнекіліктер: Тақырыпқа байланысты суреттер.Билингвальді компонент:мақта-.вата,әже-бабушка.Ұйымдастырушылық кезеңі:Шаттық шеңбері.-Үлкенге де сіз,Кішіге де сізБаршаңызды құрметтеп ,Бас иеміз біз.-Бір-бірлеріне жылы сезім,күлкі сыйлау.Негізгі бөлім:-Балалар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы«Бір уыс мақта».Әңгіменің авторы туралы қысқаша мәлімет беру.Ыбырай Алтынсарин қазақтың аса көрнекті ағартушы педагогі.Балаларға арнап көптеген ертегілер,әңгімелер жазып қалдырған. Әңгімелері: Қарға мен құрт,Сауысқанмен қарға, Әке мен бала,Түлкі мен ешкі.Бүгінгі танысатын әңгімеміз «Бір уыс мақта» деп аталады.Әңгімені мәнерлеп оқып беру.Бір кішкентай қыз,әкесінің шапанын жамап отыр екен,шешесі қасына отырып,ақыл айтты.-Балам дүниедегі жаратылған жанды-жансыздардың ешқайсысының да керексіз болып жерде қалатыны болмайды,-деп, Сол сөзді айтып отырғанда қыз бала киімін жамап болып, жердегі мақтаның қиқымын терезеден лақтырып,далаға тастады.-Әже осы қиқымның еш нәрсеге керегі бола қалмас,-деп-Шешесі:-Балам сол да жерде қалмайды,-деді.Осылайша сөйлесіп ,терезеден қарап отырса ,манағы мақтаны жел көтеріп ұшырды,мұны бір торғай көріп қуып барып мақтаны тұмсығына тістеп қана алып ұшып кетті.Қыз әжесінен:-Манағы мақтаның қиқымын бір торғай алып кетті.оны неғылады?-деп сұрады.Әжесі айтты.-Көрдің бе балам,күн айналмай манағы айтқан сөздің келгенін.Ол кішкентай мақтаны торғай ұясына төсеп,жас балапандарына мамық етеді,-деді.Сұрақтар қою.-Әңгіме не туралы?-Қыз бала не істеді?-Әңгіме немен аяқталды?Шапан-астарына жүн не мақта салып,сырып тігілетін бас киім.Қиқым –бір нәрсенің майда,ұсақ қалдығы .Мақтаның қиқымы.Мамық-құстың үлпілдеген жұмсақ жүні.Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар,Алдымнан жел еседі.Кіп кішкентай ағашатар,Біп биік болып өседі.Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр»Ойынның шарты:Өлеңді оқи отыра торғай деген сөзді естігенде шапалақ ұру.Торғай,торғай торғайсың,Ұшып қонып қорғайсың.Сенің өзің қандайсың,Қарғаға да ұқсамайсың,өзің кіші торғайсың,түсің қоңыр торғайсың,ұяңа мамық тасып апөзің сондай торғайсың.Қорытынды: -Балалар,бүгін кіммен таныстық?-Ол ақынның қандай әңгімесімен таныстық?-Әңгіме кім туралы айтылған?-Қандай ойын ойнадық?-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?Сұрақ-жауап ,мадақтау,қортынды.