Пәні: Қазақ тілі | Мұғалім: А. ЭрджановаСынып: 4 «а» |
Сабақтың тақырыбы:Сөз және оның мағынасы. 1-6- жаттығу | Күні: 28.11.18ж |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | 1. Сөздердің әртүрлі мағынасымен таныстыру; сөздерді мағынасына қарай сөйлем ішінде орынды қолдана білуге үйрету;2. Сөздік қорын молайту; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс: |
| Ережемен жұмыс істей алады |
Құндылықтарды дарыту | Топпен жұппен, жұппен жұмыс арқылы ынтымақтастыққа,бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, модельдеу жұмыстары арқылы еңбек пен шығармащылыққа баулу.
|
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу. Шаттық шеңбері. Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін айтады.Түстер арқылы топқа бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Айналмалы бекет» арқылы үй тапсырмасын тексеру-Балалар бүгінгі сабақта оқулық тапсырмаларымен жұмыс жасай отырып,сөз және оның мағынасы туралы білімдерімізді дамытамыз.- Алдымен ойымызды жинақтап, өткен білімімізді еске түсірейік.1. Сөз таптарына нелер жатады? Біз қандай сөз таптарымен таныстық? 2. Зат есім дегеніміз не? Қандай сұрақтарға жауап береді?3. Етістік дегеніміз не? Етістіктердің түрлерін ата.4. Сын есім дегеніміз не? Сын есім қандай сұрақтарға жауап береді?«Кім көп біледі?» ойыны.1-топ. Жай сөйлем дегеніміз не?Мысал келтір.2-топ. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?Мысал келтір.3-топ. Қыстырма сөздер дегеніміз не?Мысал келтір.
| Таныстырылым,суреттер.
Топқа бөлінеді.
|
Жаңа сабақ
Ортасы
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Балалар, сендер кез келген заттың,не қимылдың,не сапаның,не санның атауы не екенін білесіңдер.Дүние,әлем туралы білімдеріңнің мол болуы сөз мағынасымен тікелей байланысты. Сөздің мағынасын дұрыс түсініп,білетін болсаңдар, қоршаған ортаны да жақсы тани аласыңдар.
Олай болса сөз мағынасының түрлеріне мысал келтіріп жазайық. Оқушыларға қағаз таратылады. Әр топ бірігіп жұмыс жасайды.1-топ. Мағынасы мәндес,жуық сөздер.2-топ. Мағынасы қарама-қарсы сөздер.3-топ. Дыбысталуы бірдей,мағынасы басқа сөздер.
ҚолдануДәптермен жұмыс. Күннің ретін жазу. 3-жаттығу. Бөлменің терезесі ашық. Айшаның мінезі ашық. Топтарға тапсырмаСөйлемдердегі қарамен жазылған сөздердің мағынасы туралы не айтасың?
Көп мағыналы сөздерге мысал келтіріңдер.
Мағынасы қарама-қарсы сөздерге мысал келтіріңдер.4-жаттығу. Мағынасы жуық сөздерді бір бөлек,мағынасы қарама-қарсы сөздерді бір бөлек топтастырып жазу. Түзу,қашық,қисық,шалғай,жуан,алыс,кеш,биік,жіңішке,ірі,әдемі,зәулім,көркем,ұсақ,сұлу,ерте,асқар. 5-жаттығу. Ребус шешу.
Топтық жұмыс. Кітап туралы әңгіме жазу.
| Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.
Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады |
Сергіту сәті | Сергіту сәті.Қарлығашқа ұқсайық,Қане, қанат жазайықҚарлығаш боп ұшайық,Ұшып-ұшып, алайық.
| Сергіту жаттығуын жасайды. |
Аяқталуы | «Жинақтау» әдісі арқылы оқушыларға тест таратылады.1. Қарсы мәндес сөздерді белгілеңдер:а) үлкен-кішіә) кіші-биікб) күн-түн2. Бірнеше мағынасы бар сөздерді сөздерді табыңдар:а) қызықә) қараб) көп3. Мәндес сөздерді белгілеңдер:а) рең,бет,шырайә) үлкен,биік,ұзынб) ал,қой,бер4. «Қатты ағаш», қатты кісі», «қатты сөз» деген...а) мәндес сөздерә) қарсы мәндес сөздерб) бірнеше мағыналы сөздер5. «Сұйық-қою», «жұмсақ-қатты» жұп сөздер..а) мәндес сөздерә)қарсы мәндес сөздерб) бірнеше мағыналы сөздер6. «Момын» сөзіне мәндес сөздер табыңдар:а) ынжық,пысықә) қой аузынан шөп алмас,жуасб) батыл,елгезек
| Берілген тапсырманы орындайды.
|
Үйге тапсырма: 6 – жаттығу. Ереже жаттау.Бағалау |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|