Осы сабақ арқылы жүзеге асатын
оқу мақсаттары:
|
Оқушылар ойын еркін жеткізе
білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға
дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді
суреттейді.
|
Басы:
|
Тіл адамзат қоғамындағы ортаны
біріктіруші ұйымдастырушы. Ендеше тілдің негізгі қызметі – қоғам
мүшелерінің бір-бірімен сөйлесу, пікір алысу,
арасын
жалғастырушы қызметін, яғни
қазіргі, бүгінгі, келешек арасына дәнекер болатынын да еске
алатынымыз сөзсіз.
Тілдің, сөздің осындай
қызметтерімен бірге халық жанында сөз киесін, сөз дауасын, сөз
құдіретін, қасиетін құрмет тұтар тыйым сөздер, мақал-мәтел, даналық
ойлар сөз тіркестерінің де қолданар орнына қарай өз ерекшеліктері
сақталған.
Қазақ халқы «Жақсы сөз - жарым
ырыс» дейді. Жақсы тілек, игі ой адамды бақытқа жеткізеді деген
түсінікті ашады. Жақсы сөз естіп, білгір жанмен әңгіме құрса, «бір
жасап қалдым» деген.
Қазақ халқы бір-бірінің қуаныш
пен қайғысына, шаттық пен мұңына ортақтасып отыруды парыз санаған.
Қуанышқа құтты болсын айтып, қайғы-мұңды сөзбен, тіл күшімен
сейілтуді дәстүр еткен.
|
Сұрақтар
|
Ортасы:
|
Шешендік өнер тарихы сонау
ерте замандардан басталады.Адамзат баласы алғаш игерген әрі желісі
үзілмей келе жатқан өнерлердің бірі.Оның тарихын білу халық тарихын
білумен бірге,сөйлеу мәдениетін,әдебін үйрену,сөздерді дұрыс таңдай
алу ерекшеліктеріне жаттығу.Шешендік өнер қоғамның
саяси-экономикалық,әлеуметтік негіздері қажеттіліктерінен
туған.
Шешендік өнерді
«риторика» терминімен де ауыстырып
жатамыз.
Риториканың (грек тілінде
rhetorire) алғашқы және негізгі мағынасы – шешендік өнер.Көне
Грецияда шешендік өнерді,риториканы,үйрететін
мұғалімді ритор
деп
атаған.
Шешендік өнерді қай халық та
болсын меңгерген десек те,Эллада шешендік өнердің отаны деп
есептеледі.Ежелгі Грецияда сөз өнерінің құдірет-қасиеті жоғары
бағаланды.
|
мазмұны
Викториналық
сұрақтар
|
Соңы:
|
Шығармашылық
тапсырма: Мәтінді мұхият оқып шығыңдар
да,түйінді сөзді дәптерлеріңе тез түсіріп алыңдар.Сосын кітапты
жауып тастап,мәтіннің мазмұнын қысқаша жазып
шығыңдар.
Білімді
бекіту: Оқушылардың түсінбеген
сұрақтарына жауап беремін.
Білімді
бағалау: Оқушылардың жауаптарына қарай
білімдері бағаланады.
Үйге
тапсырма: 15-жаттығу. Оқып,сұрақтарға
жауап жазып келуге беремін.
|
Дәптер,қаламсап,
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түсіндіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді
қалай бағалайсыз?
Қабылетті оқушыларға талдау
жасатамын.
Ойтолғау
жазу.
|
Пәнаралық
байланыс:
Әдебиет
|