Материалдар / "Сөз өнері" 1 сыныпқа арналған факультатив сабақ

"Сөз өнері" 1 сыныпқа арналған факультатив сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып оқушыларына арналған факультатив сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2020
1484
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сөз өнері»

Түсінік хат

«Сөз өнері» факультативтік курсына арналған бұл күнтізбелік тақырыптық жоспар бастауыш сыныптағы стандартқа, оқу бағдарламасына, әдістемелік нұсқау хатқа сәйкес жасалды.

«Сөз өнері» факультативтік сабағында оқушылардың тілі мен сөздік қорын, тіл байлығы мен дұрыс жазу, көркем жазу мәдениетін қалыптасытыра отырып әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелеу, рухани дүниесін кеңейту, ұлттық сана-сезімін дамытуға ықпал ету.

Тіл-қарым-қатынас құралы . Бүгінгі күні баланың тілін, ой-қиялын дамытуға халық ауыз әдебиетінің рөлі ерекше, соның негізінде мақал-мәтелдер, жаңылтпаштар, ертегілер оқуды жосапрладым. Мәнерлеп оқу баланың бойындағы жақсы қасиеттерін, сезімін, табиғи қабілетін, дарынын дамытады. Оқушылардың ой ишапшаңдығын, сөз байлықтарын жетілдіріп, шығармашылыққа баулиды. Оқушылармен ертегі оқу барысында пәнаралық байланыс қоршаған дүниемен қатынас, еңбек, бейнелеу өнерімен тығыз байланыс жүзеге асады. Сонымен қатар оқушыларды таза, сауатты, көрке жазуға дағдыландыру көзделді.

Сағат жүктемесі: 33 сағат, аптасына 1 сағат.

















Мақсаты:

Ұлттық асыл мұраларымызды жан-жақты даму арқылы ұлтжанды, халқымыздың сөз өнерін, әдеп-ғұрпын, тілін, ұлттық құндылық ретінде бағалайтын, функционалды сауатты, білімі мен білік дағдылары қалыптасқан, алған білімдерін өз қажеттілігіне қолдана білетін, ұлттық сана сезімі оянған, сөйлеу әдебін меңгерген , ойы терең, рухани дүниетанымы бай, адамгершілігі жоғары, шығармашылықпен айналысатын тұлға қалыптастыру.





















Бастауыш сынып мұғалімі Бегалинова Айдана Мағзамқызының 1-ші сынып оқушыларына арналған «Сөз өнері» факультивтік курсына

Рецензия

Факультативтің бағдарламасы аптасына 1 сағат, жылына 33 сағаттық оқу материалын меңгеруге құрылған.

Факультативтің мақсаты: ұлттық асыл мұраларымызды жан-жақты даму арқылы ұлтжанды, халқымыздың сөз өнерін, әдеп-ғұрпын, тілін, ұлттық құндылық ретінде бағалайтын, функционалды сауатты, білімі мен білік дағдылары қалыптасқан, алған білімдерін өз қажеттілігіне қолдана білетін, ұлттық сана сезімі оянған, сөйлеу әдебін меңгерген , ойы терең, рухани дүниетанымы бай, адамгершілігі жоғары, шығармашылықпен айналысатын тұлға қалыптастыру.

Факультативтің міндеттері: оқушылардың сауат ашу пәніне деген қызығушылығын арттыра отырып, ойлау қабілеттерін жетілдіру, курстың материалын пайдалана отырып, ақыл-ойларын терең дамыту.

Ішкі құрылымы: оқушыларды мәнерлі және әсерлі сөйлеуге, сөздердің мағынасын түсіне білуге, шешендік сөздер мен мақал-мәтелдерді, ертегілерді орынды қолдана білуге үйрету.

Факультативтік курс бағдарламаның мазмұндық құрылымына сәйкес құрастырылған. Факультативтің бағдарламасы білім-білік, дағдыны жетілдіруге мақсатындаа ізденушілік қабілетін дамытуға арналған.









Рецензия жазған: бастауыш сынып ӘБ жетекшісі Бегалинова А.

«Сөз өнері»

1-сынып (Барлығы 33 сағат, аптасына 1 сағат)


Ортақ тақырып

Тақырыптар

Оқу мақсаттары

Сағат

саны

Мерзімі



1


Өзім туралы

Мен 6 жастамын

1.1.1.1.Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну

1.1.8.1.Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

1.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу

1.1.5.1.Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу

1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу








1

05.09.2016

2


Мен мектепке барамын

.1.1.1.Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну

1.1.5.1.Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу

1.2.1.1.Сөз/сөйлем сызбасын оқу

1.1.2.1.Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау.

1.1.3.1.Мұғалімнің көмегімен оқиғанын ретін сақтай отырып баяндау.

1.3.11.1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу





1

13.09.2016

3


Мен және менің елім

1.1.4.1.Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау

1.1.3.1.Мұғалімнің көмегімен оқиғанын ретін сақтай отырып баяндау.

1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу

1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу







1

19.09.2016

4



«Алтын сақа» ертегісі

1.2.5.1.Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтарға қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру(мұғалімнің көмегімен)

1.3.3.1.Мұғалімнің көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою

1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу


1









26.09.2016

5


Ертегі айтып үйренейік

1.2.5.1.Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтарға қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру(мұғалімнің көмегімен)

1.3.3.1.Мұғалімнің көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою

1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.



1


03.10.2016

6

Менің мектебім

Мен топсеруен жетекшісімін

1.1.2.1.Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау

1.2.1.2.Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)қолдану

1.1.8.1.Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу құрастырады..

1

10.10.2016

7


Мектеп туралы шығармалар оқу

1.1.2.1.Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау

1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.2.1.2.Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)қолдану

1.1.8.1.Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу

1

17.10.2016

8


Мен оқушымын. Сызғыш неге жылады?

О1.2. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.

ТА1.7. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айтады.

Ж12.2. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып, гигиеналық талаптарға сай жазады.

1

24.10.2016

9


Мен оқушымын. «Біздің дала».

ТА1.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

О3.1. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды.

Ж3.1. Мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрады.

1

07.11.2016

10

Менің отбасым және достарым

Отбасы деген не?

ТА1.8. Берілген тақырып бойынша әңгіме құрап айтады.

О4.1. Қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді және көп мағыналы сөздерді ажырата алады (мұғалімнің көмегімен).

ТА9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстай

алады.

ТА 9.3. Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.

1

14.11.2016

11


Әпкесі мен інісі

Мағынасы қарама-қарсы сөздердің мәнін ажыратуға үйрену.

Тыңдалған материалдардың мазмұны туралы өз пікірін білдіру.

Кейіпкердің іс-әрекетіне байланысты өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру.

Мәтін бойынша сұрақтар қоя білу.

1

21.11.2016

12


Достарыңмен бөліскен қандай жақсы!

ТА 7.1. Аудио/видео, таспаға жазылған материалдарды тыңдау және оқиғаның/ақпараттың қалай берілгені

туралы пікір білдіреді (мұғалімнің көмегімен);

ТА 2.1. Тыңдалған ақпараттың негізгі тұстарын мұғалімнің көмегімен анықтайды.

ТА 8.1. Берілген тақырып бойынша өз пікірін білдіру барысында сөздік қорын көрсетеді (жай сөйлем,

сипаттау сөз).

Ж 12.1. Сөйлемді бас әріппен бастап жазады, сөйлем соңына тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп

белгісі) қояды.

1

28.11.2016

13


Адамдарға дос керек.

ТА1.8. Берілген тақырып бойынша әңгіме құрап айтады.

ТА5.2. Диалогке қатыса отырып, өзгенің пікірін тыңдау және сыйлау. Өз пікірін дұрыс жеткізеді.

ТА 6.1. Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті және вербалды емес қарым-

қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл) қолданады.

О2.9. Дыбыс пен әріпті танып, ажыратады.

Ж12.2. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып, гигиеналық талаптарға сай жазу.

1

05.12.2016

14

Бізді қоршаған әлем

Табиғатты танимын. Көңілді серуен.

ТА5.1. Сурет бойынша сұрақтар қоя біледі және қойылған сұраққа жауап береді.

О1.2. Сөздерді буындап оқуға, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқуға және түсініп оқуға төселеді.

О7.1. Әліпби ретімен құрылған дереккөздерден (сөздіктер, анықтамалықтар, суретті кітаптар) ақпараттарды табуға үйренеді.

О4.1. Мұғалім

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ