Материалдар / Сөз шебері 10-11 сыныптарға
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сөз шебері 10-11 сыныптарға

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл бағдарлама орыс тілді мектептердің 10-11 сыныбына арналып құрастырылған. Көбінесе қазақ тілінен қосымша емтиханға, тест тапсыруға дайындық құрал ретінде бағытталып жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1063
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бұқар – Жырау аудандық білім беру бөлімі«Керней жалпы орта білім беру тірек мектебі ресурстық орталық)» КММ



Қарастырылды Келісілді БекітемінӘдістемелік бірлестік директордың ҒӘЖ «Керней ЖОББ тірекотырысында бойынша орынбасары мектебі (ресурстық орталық)Хаттама № ___ Абикеев К. Е _____ КММ нің директоры«___» ____ 2017 ж «___» ____ 2017 ж Жумакаев А. К ______ Айбасова Г. М ___ «___» ____ 2016 ж







БАҒДАРЛАМА«Сөз шебері» вариативті курсы( 10-11 сыныптар үшін 34сағат, аптасына 1сағаттан )2017 – 2018 оқу жылы













Құрастырған: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Абдильдина Р. М.











Қарағанды қаласы

БАҒДАРЛАМА

Сөз шебері (Ораторское мастерство) факультативті курсы

Түсінік хат

Тілді тереңдетіп оқыту бүгінгі таңда білім берудің мемлекеттік тұжырым концепциясының басты бағыттарының біріне айналып отыр. Қазақ тілін оқытудағы басты мақсат бір сөзбен айтқанда — оқушылардың қазақша сөйлеу компетенттілігін қалыптастыру. Ал ол оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым, тілдесім барысында қалыптасады.                                                                                                              Тереңдетіп оқыту нәтижесінде оқушылар өтілген материал шеңберінде тілдік қарым-қатынасқа түсе алады, яғни жағдаятқа байланысты сөйлеп, сол тақырып төңірегінде  қойылған сұраққа жауап беріп, өздері де сұрақ қоя алады. Мұндай деңгейге жету үшін үлкен сөздік қор жинақтау, қазақ тілі грамматикалық категорияларын білумен қатар оқушылар қазақ тілін практикада қолдана алу дәрежесіне жетулері керек. Тереңдетіп оқыту көп ізденісті қажет етеді де, терең білім жолында шығармашылықпен барынша жұмыс істеуді талап етеді.       Сөз шебері курсын оқытудағы мақсат:
  • оқушылардың жеке бас ерекшелігіне қарай қабілетін аша отырып, дифференциалды түрде осы пәнді теориялық, әрі практикалық жағынан тереңдету, оқу материалын тиянақты игеруіне, алған білімді қолдана білуге үйрету;
  • тілдің лексикалық, грамматикалық нормаларын меңгерту;
  • тілдік жағдаятқа сай қарым –қатынас жасауға дағдыландыру;
  • ұлттық салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту;
  • пәнге деген қызығушылығын арттыру.


Міндеттері:
  • Білімді дара тұлғаға бағдарлау (бейімдеу, дамыту, психологиялық
  • үйлесімділік, өмірлік қажеттілік);
  • Өздігінен білім алуға үйрету, шығармашылық жұмысын дамыту
  • Әрекетшілдік-бағдарлылық ұстанымы (әрекетке үйрету, оқу жағдаятындағы әрекеттен өмірлік жағдаяттық әрекетке көшу, оқу танымдық әрекеттен оқушының өзіндік әрекетіне көшу);
  • Алынған білімді бекіту және өзін-өзі бақылау;
  • Өздігінен білім алуға үйрету функциясы.
      Оқушыларға мынадай талаптар қойылады:
  • Тереңдетілген бағдарлама негізінде білім деңгейі сараланады;
  • Оқушылар қосымша материалмен жұмыс істейді;
  • Өтілген тақырыптар бойынша әңгіме жазады, ауызекі сөйлеуге жаттығады;
  • Шығармашылық ізденіс жұмыстарын жүргізеді;
  • Сөйлем талдаудың жолдарын меңгереді.


     Күтілетін нәтиже:     Курс соңында оқушылар өтілген материал шеңберінде ауызекі сөйлеу тілінде сұхбаттаса алуы қажет, яғни  тілдік  қарым-қатынасқа  түсе алады.Оқушыларға тіл туралы, оның қоғамдық маңызы мен адам өміріндегі мәні, рөлі жайлы, танымдық қызметі жөнінде өзара сабақтас түсінік қалыптасады.Мемлекеттік тілді меңгеруде қызығушылық танытады. Бағдарламаны құрастырушы: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Абдильдина Радана Миргазиевна 





Пайдаланған әдебиеттер:

  • ҚР Білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасы.
  • 10. Құрман Н. Жаңа технология жүйесіндегі қазақ тілі сабақтары. – Астана, 2008.


  • Алматы «Атамұра», 2012
  • Қазақ тілі грамматикасы, Ж.Б.Жеткізген –«Алматыкітап»,2007
  • Әбілқаев А. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. –А. Санат, 1995
  • «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдістемелік журналы 2010  № 1, 2
  • «Қазақ тілі.Оқимыз.Жаттығамыз» Біліми–танымдық журнал, 2012
№ 1, 2
  • «Самоучитель казахского языка для учащихся и студентов»,Т.Шанбай,
К.Байгабулова- Алматы, «Аруна», 2010
  • Құрман Н.Ж., Есенова Г. Коммуникативтік жаттығуларды қолдану әдістемесі. – Ақтөбе, 2010.






















Сөз шебері. Ораторское мастерство10 – 11сыныптар
Р/ССабақтың тақырыбыМерзімі Сағат саны
1Кіріспе.

1
2Тілдің оқыту салалары

1
3Сөз және мағына

1
4Сөйлеу мен жазу.

1
5Жалпы тілдік норма

2
6Сөйлеу тәсілдері

1
7Синтаксис нысаны, сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен формалары

1
8Сөйлеу шеберлігіне тән заңдылықтар

1
9Сөз шебері және сөйлеу мәдениеті

1
10Сөйлеу этикасы және риторика

2
11Стиль түрлеріне тоқталу

1
12Ауыз екі сөйлеу стилі

2
13Көркем әдебиет стилі

2
14Ғылыми стиль

2
15Публицистикалық стиль

2
16Ресми стиль

2
17Фразеологизмдер

2
18Диалект сөздер мен көнерген сөздер

1
19Диалог

1
20Монолог

1
21Әңгіме

1
22Сөйлемнің түрлері

2
23Құрмалас сөйлемдер

2
24Сөйлеу мәдениеті

1
Жыл бойы 34 сағат












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!