Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сөз шебері 10-11 сыныптарға
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл бағдарлама орыс тілді мектептердің 10-11 сыныбына арналып құрастырылған. Көбінесе қазақ тілінен қосымша емтиханға, тест тапсыруға дайындық құрал ретінде бағытталып жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бұқар – Жырау аудандық білім беру бөлімі«Керней жалпы орта білім беру тірек мектебі ресурстық орталық)» КММ
Қарастырылды Келісілді БекітемінӘдістемелік бірлестік директордың ҒӘЖ «Керней ЖОББ тірекотырысында бойынша орынбасары мектебі (ресурстық орталық)Хаттама № ___ Абикеев К. Е _____ КММ – нің директоры«___» ____ 2017 ж «___» ____ 2017 ж Жумакаев А. К ______Айбасова Г. М ___ «___» ____ 2016 ж
БАҒДАРЛАМА«Сөз шебері» вариативті курсы( 10-11 сыныптар үшін 34сағат, аптасына 1сағаттан )2017 – 2018 оқу жылы
Құрастырған: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Абдильдина Р. М.
Қарағанды қаласы
БАҒДАРЛАМА
Сөз шебері (Ораторское мастерство) факультативті курсы
Түсінік хат
Тілді тереңдетіп оқыту бүгінгі таңда білім берудің мемлекеттік тұжырым концепциясының басты бағыттарының біріне айналып отыр. Қазақ тілін оқытудағы басты мақсат бір сөзбен айтқанда — оқушылардың қазақша сөйлеу компетенттілігін қалыптастыру. Ал ол оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым, тілдесім барысында қалыптасады. Тереңдетіп оқыту нәтижесінде оқушылар өтілген материал шеңберінде тілдік қарым-қатынасқа түсе алады, яғни жағдаятқа байланысты сөйлеп, сол тақырып төңірегінде қойылған сұраққа жауап беріп, өздері де сұрақ қоя алады. Мұндай деңгейге жету үшін үлкен сөздік қор жинақтау, қазақ тілі грамматикалық категорияларын білумен қатар оқушылар қазақ тілін практикада қолдана алу дәрежесіне жетулері керек. Тереңдетіп оқыту көп ізденісті қажет етеді де, терең білім жолында шығармашылықпен барынша жұмыс істеуді талап етеді.Сөз шебері курсын оқытудағы мақсат:
оқушылардың жеке бас ерекшелігіне қарай қабілетін аша отырып, дифференциалды түрде осы пәнді теориялық, әрі практикалық жағынан тереңдету, оқу материалын тиянақты игеруіне, алған білімді қолдана білуге үйрету;
тілдің лексикалық, грамматикалық нормаларын меңгерту;
тілдік жағдаятқа сай қарым –қатынас жасауға дағдыландыру;
ұлттық салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту;
пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
Білімді дара тұлғаға бағдарлау (бейімдеу, дамыту, психологиялық
үйлесімділік, өмірлік қажеттілік);
Өздігінен білім алуға үйрету, шығармашылық жұмысын дамыту
Әрекетшілдік-бағдарлылық ұстанымы (әрекетке үйрету, оқу жағдаятындағы әрекеттен өмірлік жағдаяттық әрекетке көшу, оқу танымдық әрекеттен оқушының өзіндік әрекетіне көшу);
Алынған білімді бекіту және өзін-өзі бақылау;
Өздігінен білім алуға үйрету функциясы.
Оқушыларғамынадайталаптарқойылады:
Тереңдетілген бағдарлама негізінде білім деңгейі сараланады;
Оқушылар қосымша материалмен жұмыс істейді;
Өтілген тақырыптар бойынша әңгіме жазады, ауызекі сөйлеуге жаттығады;
Шығармашылық ізденіс жұмыстарын жүргізеді;
Сөйлем талдаудың жолдарын меңгереді.
Күтілетіннәтиже:Курс соңындаоқушыларөтілген материал шеңберіндеауызекісөйлеутіліндесұхбаттасаалуықажет, яғнитілдікқарым-қатынасқатүсеалады.Оқушыларғатілтуралы, оныңқоғамдықмаңызы мен адамөміріндегімәні, рөліжайлы, танымдыққызметіжөніндеөзарасабақтастүсінікқалыптасады.Мемлекеттіктілдімеңгерудеқызығушылықтанытады.Бағдарламанықұрастырушы:қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Абдильдина Радана Миргазиевна
Пайдаланғанәдебиеттер:
ҚР Білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасы.
10. Құрман Н. Жаңа технология жүйесіндегі қазақ тілі сабақтары. – Астана, 2008.
Алматы «Атамұра», 2012
Қазақ тілі грамматикасы, Ж.Б.Жеткізген –«Алматыкітап»,2007
Әбілқаев А. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. –А. Санат, 1995
«Қазақ тілі мен әдебиеті» әдістемелік журналы 2010 № 1, 2
«Қазақ тілі.Оқимыз.Жаттығамыз» Біліми–танымдық журнал, 2012
№ 1, 2
«Самоучитель казахского языка для учащихся и студентов»,Т.Шанбай,
К.Байгабулова- Алматы, «Аруна», 2010
Құрман Н.Ж., Есенова Г. Коммуникативтік жаттығуларды қолдану әдістемесі. – Ақтөбе, 2010.
Сөз шебері. Ораторское мастерство10 – 11сыныптар
Р/С
Сабақтың тақырыбы
Мерзімі
Сағат саны
1
Кіріспе.
1
2
Тілдің оқыту салалары
1
3
Сөз және мағына
1
4
Сөйлеу мен жазу.
1
5
Жалпы тілдік норма
2
6
Сөйлеу тәсілдері
1
7
Синтаксис нысаны, сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен формалары
1
8
Сөйлеу шеберлігіне тән заңдылықтар
1
9
Сөз шебері және сөйлеу мәдениеті
1
10
Сөйлеу этикасы және риторика
2
11
Стиль түрлеріне тоқталу
1
12
Ауыз екі сөйлеу стилі
2
13
Көркем әдебиет стилі
2
14
Ғылыми стиль
2
15
Публицистикалық стиль
2
16
Ресми стиль
2
17
Фразеологизмдер
2
18
Диалект сөздер мен көнерген сөздер
1
19
Диалог
1
20
Монолог
1
21
Әңгіме
1
22
Сөйлемнің түрлері
2
23
Құрмалас сөйлемдер
2
24
Сөйлеу мәдениеті
1
Жыл бойы 34 сағат
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз