Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сөз таптарынан өткенді қайталау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Онлайн сабақ
Пәні: Қазақ тілі Орта мерзімді жоспар бөлімі: Күні:27.08.2020 жыл Сынып: 4» Г» |
Мектеп: Талапкер ауылы №3 орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Боранбаева А.К Қатысқандар саны: 10 Қатыспағандар саны: 16 |
||||
Сабақ тақырыбы |
Сөз таптарынан өткенді қайталау |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім,етістік) табу |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады: Сөз таптарын ажырата алады. Сауатты, көркем жазады. Оқушылардың көбі жасай алады: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады. |
||||
Бағалау критерийлері |
|
||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
әдебиет, қазақ тілі. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, ZOOM бағдарламасы |
||||
Ресурстар |
видеоматериалдар., слаид, |
||||
Бастапқы білім |
3-сыныптың алдыңғы бөлімдерінде алған білімі мен дағдыларына сүйенеді. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|||
Сабақтың ортасы |
Салеметсіздер ме оқушылар!!! Біз бүгін Онлайн қазақ тілі пәнінен қайталау сабағын өтеміз.
ҚБ: Мадақтау арқылы бағалау.
Келесі, тыңдау және талқылау бөліміне өтейік. Мен сіздерге «Шын дос» мәтінің оқимын.
ҚБ: Мадақтау арқылы бағалау. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Ережелерді естеріне түсіріп, сұрақтарын айтты. «Шын дос» мәтінімен жұмыс жасады, зат есімдерді ауызша атап кетті. |
|||
Сабақтың соңы |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау «Шын дос» мәтінін көшіріп жазып, зат есімдердің астын сыз. «Кім жылдам ?» ойыны Берілген тапсырмаларға ауызша қай сөз табына жататынын айт .
Кері байланыс. |
Дәптермен жұмыс жүргізілді «Кім жылдам? ойынында сөз таптарын жылдам тауып , жауап берді Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
|||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Бекітемін: Келісемін:
№3 Талапкер орта мектебінің оқу ісінің орынбасары:
директоры Абеева С.Х. _______ Елешова С.А.________
«27 » 08. 2020ж «27 » 08. 2020ж
Онлайн сабақ
Сабақтың тақырыбы:
«Сөз таптарынан өткенді қайталау»
Өткізген: Боранбаева А.К.
4 «Г» сынып
2020 – 2021 оқу жылы