Материалдар / Спирттер тақырыбында ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Спирттер тақырыбында ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
МАтериал қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Желтоқсан 2020
324
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Химия

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 17.09.2020ж

Сынып: 9 «А»

Оқушы саны: 25

Сабақ тақырыбы

9.4.3.16 Спирттер

Сабақтың оқыту мақсаттары

-9.4.3.18 Қаныққан біратомды спирттер

-9.4.3.19 Спирттердің алынуы

-9.4.3.20 Спирттердің қасиеттері


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

9.4.3.18 Қаныққан біратомды спирттерді біледі

Көпшілік оқушылар:

9.4.3.19 Спирттердің алынуын біледі

Кейбір оқушылар:

9.4.3.20 Спирттердің қасиеттерін біледі

Құндылықтарды дарыту

-Шапшаңдылық, өзара түсіністік, сыйластық қабілеттерін дамыту;

- Жауапкершілікке үйрету, әрбір берілген тапсырманы тиянақты орындауға бағыттау;

- Оқушының ақыл-ой ізденістерін ынталандыру;

Бағалау критерийлері

- Қаныққан біратомды спирттерді біледі

- Спирттердің алынуын біледі

- Спирттердің қасиеттерін біледі


Тілдік мақсаттары

Спирттер, біратомды, көпатомды

Алдыңғы оқу

Мұнай туралы не білеміз?

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0-7минут

























7-20минут

Түсіндіру әдісі:



















































































Сабақтың ортасы

20-25минут

Бағалау әдісі: +, - қою арқылы

5 балл





























25-30минут

Бағалау әдісі: +,- қою арқылы









Сабақтың соңы

30-40минут

Қалыптастырушы бағалау

Бағалау әдісі: +, - қою арқылы




1.Ұйымдастыру кезеңі

-Оқушылармен амандасу;

-Оқушыларды түгендеу

Ү  й тапсырмасын сұрау: «Шеңбер бойына жазу» әдісі бойынша «Көмірсутектерді өндіру, өңдеу және қолданудағы экологиялық мәселелер.» тақырыбы қорытытындыланады. Топтағы әрбір оқушының өз парағы болу керек. 2 минут ішінде параққа тақырып бойынша 1-2 сөйлем жазады. Парақтар шеңбер бойынша келесі оқушыларға беріледі. Олар алдыңғы жазуды оқып, өзінің ойын қосады. Солай парақтар бір- біріне беріліп, соңында әркімнің парағы өзіне келеді. Кімге түсті қағаз берілсе, сол оқушы жауап береді.


Дескриптор:

-Мұнай өндірісі бойынша қайталап, талқылайды.


Қ.Б. Мұғалім қолпаштау сөздері арқылы бағалайды. Тамаша, жарайсың, жақсы



Жаңа сабақ

Спирттің көне шығу тарихы туралы не білеміз?

«Шараптың шығуы жайында хикаят»

Ертеде бір патшаның есігінің алдына лашын құсы дән тастап кетеді. Оны уәзірлеріне беріп ескертеді. Ол өсімдік болып жайқалып өседі. Келесі жылы одан да әдемі болып өседі. Келесі жылы одан да әдемі болып өседі. Келесі жылы одан да әдемі болып өседі. Үш – төрт жылдан кейін жеміс береді, таң қалады, күтеді. Күзге таман әдемі мөлдір жемісті жеп көруге жүрексінеді. Сонан соң патшаның әмірі бойынша шыны ыдысқа салып қойып, біраз күнен кейін көріп, одан да мөлдір сұйық пайда болғанын көрген уәзірлер патшаға көрсетеді. Патша тұтқында жатқан бір сорлыны әкеліп, соған ішкізеді. Бір кесе ішеді, екіншісін береді. Үшіншісін сұрап ішеді. Соңында ән салады. Бейжай күйге түседі. Ең соңында патшаның тағын сұрайды. Шаршап қалжырап ұйықтап кетеді. Ертеңіне әлгіні шақырып сұрағанда, рахатқа батқандығын айтады. Сонда патша ішіп, ең алғаш «Патша шарабы» шыққан екен деседі.

Адамдар спирттердің мастандыратын қасиетін біздің ғасырымызға дейінгі

8000 жыл бұрын – жеміс шырынынан, жабайы жүзімнен және балдан жасалынатын алкогольдік ішімдіктерді дайындауға мүмкіндік беретін керамикалық ыдыстардың шығуымен қатар білген.

Батыс Европада алғаш рет спиртті алған итальяндық монах алхимик Валентиус болды. Ол: « кәріні жасартатын, шаршағанды сергітетін, күйінгенді жұбататын эликсир»,- деп атады. Арабтар таза спиртті 6-7 ғасырларда ала бастады және оны « әл-кугул » деп атай бастады.

Дмитрий Иванович Менделеев 1865 жылы «Спирттің сумен қосылысы туралы пайымдаулар» тақырыбына докторлық диссертация қорғады.

АЛКОГОЛЬ ( АРАБша alkohol – майда ұнтақ)

«шарап рухы» (aqua vitae) – ең мықты дәрі

Этил спиртін орта ғасырларда осылай атаған. Кейіннен алкогольдік қосылыстар спирттер класына біріктірілді..

Спирттер-молекула құрамында бір немесе бірнеше сутек атомдары гидроксил тобымен алмасқан, көмірсутектердің туындылары. Спирттер құрамындағы гидроксил топтарының санына байланысты біратомды және көпатомды болып бөлінеді.Біратомды спирттердің жалпы формуласы СпН2п+1.

Қарапайым өкілдері:СН3ОН-метил спирті, С2Н5ОН-этил спирті

Көпатомды спирттердің молекуласында бірнеше гидроксил тобы болады

Көпатомды спирттердің өкілдері-этиленгликоль C2H4(OH)2және глицерин C3H5(OH)3

Спирттерді алу жолдары:

1.Көмірсутектердің моногалогентуындыларының гидролизі:

С2Н5СІ+NаОН→С2Н5ОН+NаСІ

2.Алкендерді гидратациялау:

С2Н42О→С2Н5ОН

3.Құрамында қанты бар заттардың ашуы:

С6Н12О6→2С2Н5ОН+2СО2

Химиялық қасиеттері:

1.Жану реакциясы:

С2Н5ОН+3О2→2СО2+3Н2О+Q

2. Тотығу реакциясы:

С2Н5ОН+ [О]→СН3СОН+Н2О

СН3СОН+ [О]→СН3СООН

3.Этиленді алу:

С2Н5ОН→С2Н42О

О йлан, Жұптас, Бөліс Оқушылар тақырыпты өз беттерімен оқып шығады, содан соң тақырып бойынша берілген тапсырманы орындап, алған теориялық білімдерін практикамен дәлелдейді.

Т апсырманы маршруттық картамен беріп, оқушылардың күтілетін нәтижесіне жетуін өздігінен жоспарлауға үйретеді.


Маршруттық карта

1 – аялдама «Үшіншісі артық» 2 минут – 2 балл

Мына қосылыстардың ішінен үшінші артық қосылысты тауып, сыз.

CH3OH

CH3Cl

CH3CH2OH

CH 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!