Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
мин.
|
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Қармап ал»
әдісі
Топқа бөлу:
диаграммалар арқылы
|
1. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады
|
Оқушылардың
белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!»
деген мақтау сөздерімен
бағалайды.
Тиімділігі: Оқушылар ойын арқылы бір-біріне жақындасады, көңіл-күйін
көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
қағаз
қиындылары
|
|
«Кім жылдам» әдісі арқылы ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері
беріледі.
Жер шарындағы су
қорының төрт мұхитқа тиісті үлесі пайыз есебімен кесте арқылы
берілген.
Сіздерге
сұрақ:
-
Су қоры ең көбі қай
мұхит?
-
Су қоры ең азы қай
мұхит?
Мұхиттар
|
Тынық мұхит
|
Атлант мұхиты
|
Үнді мұхиты
|
Солтүстік Мұзды
мұхиты
|
Су
қоры
( )
|
49,8
|
25,8
|
20,8
|
3,6
|
2-тапсырма.
Төменде төрт қыз
баланың өсу диаграммасы көрсетілген (бойы
сантиметрмен)
Диаграммада қыз
балалардың есімдері көрсетілмеген. Ажардың бойы ең биігі.
Қарлығаштың бойы ең аласысы, ал Жұлдыздың бойы Айжанның бойынан
ұзынырақ. Айжанның бойы қандай?
|
1.
Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Мақсаты: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Жауабы: 1. Тынық мұхит. 2.
Солтүстік Мұзды мұхит
Жауабы: 125
см
Мұғалім
мадақтауы.
|
Дескриптор:
1. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Жалпы- 2
балл.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
31
мин.
|
Жұптық
жұмыс «Көршіңмен кеңес»
|
-берілген мәліметтердің
градусын анықтайды;
-берілген мәліметтер
бойынша бөлігін табады;
- берілген мәліметтер
бойынша ақпаратты анықтайды.
|
Жауабы:
a) автобустар
1800
, трамвай
450
, троллейбус
1350
;
b) троллейбус-1/2, трамвай
– 1/8;
с) автобус 112,
троллейбус 84.
|
Таратпа
қағаздар
ҚБ
тапсырмасы
|
|
Ал, енді 2
тапсырмадан тұратын топтық жұмыс
беремін.
Топтық жұмыс «Ойлан,
бөліс, талқыла» .
1-тапсырма
Спринт уақытында,
«реакция уақыты» бұл стартер пистолетінің атылған уақыты мен
спортшының старт алу уақытының арасындағы интервал. «Аяқталу
уақытына» реакция уақыты мен жүгіріс уақыты кіреді. Келесі кестеде
реакция уақыты мен 8 жүгірушінің 100 метрге спринтерлік жарыстағы
деректері келтірілген.
Осы жарыстың алтын,
күміс және қола медаль иегерлерін анықтаңыз. Төмендегі кестені
жүгіріп өтетін жол нөмірімен, реакция уақытымен және ақырғы
уақытпен толтырыңыз.
2-тапсырма.
Танымдық типтегі
күрделілігі жоғары деңгейлі тапсырма диаграммада келтірілген
мәліметтерді түсіндіруді және қолдануды қажет
етеді.
Диаграммада Қарағайлы
мектебінің әр сыныбындағы оқушылардың саны көрсетілген . Қарағайлы
мектебіндегі әр сынып 30 оқушыға
арналған.
Бұл мектеп ең көп
дегенде әлі қанша оқушыны қабылдай
алады?
|
Қолдану саласы-
өлшемдер мен қарым-қатынастар, мәнмәтін- көпшілік, құзыреттілігі
-түсіндіру.
Берілген тапсырма
бойынша кестені сөйлетеді, сұрақтарға жауап
береді.
Үлгі жауап арқылы өз
жұмыстарын тексереді және өздерін «бас бармақ» арқылы
бағалайды.
Мазмұн- арифметикалық,
мәнмәтін- әлеуметтік, ойлау процесі-
тұжырымдау
|
Дескриптор:
1.Тиісті сандарды
табады.
2.Жауабын
жазады.
Жалпы- 5
балл.
|
PISA, TIMSS
зерттеулерінің тапсырмалары негізінде оқушылардың математикалық
сауаттылығын дамыту. Әдістемелік
құрал.2014ж
интербелсенді
тақта
|
|
Жеке жұмыс «Ойлан,
тап»
|
Бірінші орындаған оқушы
шығару жолын тақтаға жазады.
|
Дескриптор:
1.Есептің мазмұнын
түсінеді.
2.Есептейді
3.Жауабын
табады.
Жалпы- 3
балл.
|
Математикалық сауаттылық
2021ж
Таратпа
қағаз
|
Сабақтың
соңы
7
мин.
|
Рефлексия: ПАдлет тақтасында«плюс, минус,
қызықты» әдісі
арқылы
«П» -сабақтағы ұнаған жұмыс
түрлері,ақпарат,т.б
«М» ұнамаған,түсініксіз тұстары, қажетсіз
ақпарат,т.б
«Қ»-сабақта алған қызықты мәліметтер, білгісі келетін
сұрақтар
Үйге тапсырма:
Тоқсандар бойынша қорытынды бағалары бойынша диаграмма
құрау.
№1301-1302
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын ортаға салу арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
ДК экран. Падлет
тақтасы
|