Материалдар / Стереометрия аксиомалары және олардан шығатын салдарлар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Стереометрия аксиомалары және олардан шығатын салдарлар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледж оқытушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
1307
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 02.11.2018жылы

Математика

Курс: ІI

Тобы: МБ - 21

Сабақтың тақырыбы

Стереометрия аксиомалары және олардан шығатын салдарлар.

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Студенттер тақырып бойынша стереометрия аксиомалары және олардан шығатын салдарлар туралы білім дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың міндеттері:


Білімділік Стереометрия аксиомалары туралы мәліметтермен таныстыру, студенттердің теориялық білімдерін жетілдіре отырып, практика жүзінде қолдану дағдысын қалыптастыру.

Дамытушылық: Студенттердің ой-өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез қорытуға, ізгілікке, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, өз бетінше білім алуға, татулыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

  • Студенттер тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін түсінеді, практикада қолданады, талдайды, жинақтай алады.

Дереккөздер, көрнекі құралдар

Интерактивті тақта, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, үш тілде сөздіктер,фигуралар

Модульдер

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5.Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Әдіс-тәсілдер

«Миға шабуыл» сұрақ – жауап, «Джигсо» ой қозғау, постер қорғау, топтық жұмыс, «Бағдаршам» әдісі.

Құндылықтарды дарыту

Әділдікке, ізгілікке, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, өз бетінше білім алуға, татулыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту.

Пәнаралық байланыс

Алгебра, физика, геометрия

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақы ты


Оқытушының

іс-әрекеті

Студенттің

іс-әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі

1 мин

Топ студенттерімен сәлемдесіп,студенттер-дің назарын сабаққа аудару, сабақтың мақсат –міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерін таныстыру.

Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударып,сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен танысады.

«Геометрия-10»

Авторлары: Ж.Қайдасов, И.Бекбаев, Ә.Қағазбаева, В.Гусев

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу

1 мин

Студенттердің фигураларды құрастыру арқылы топқа бөлуін қадағалайды.

Студенттер геометриялық фигураларды құрастыра отырып топқа бөлінеді.

Фигуралар аттары жазылған қима қағаздар

«Миға шабуыл» әдісі

7 мин

Өткен тақырып бойынша студенттердің білімдерін бақылау, толықтыру, пысықтау.

Студенттер сұрақтарға шапшаң жауап береді, дұрыс жауаптар фишкалармен бағаланады.


Слайдтар, фишкалар

«Джигсо» әдісі

Элиот Аронсон бойынша

20 мин

Студенттердің берілген тақырыпты өздігінен оқып, талдап, бірігіп ынтымақтаса, топ ішінде талқылап жұмыс жасауына жол ашу мақсатында топтарға тақырыпшаларды бөліп береді.

Әр топ өз тақырыптарына ой жүгіртеді, оқыған, көрген, білгендерін топтасып талдау жасайды. Талдау нәтижелерін ортаға салып, ойларын айқын тұжырымдайды. Жинақталған ақпараттар бойынша әр топ постер жасайды және қорғайды.

Үлестірмелі материалдар, флипчарт, маркер, т.б.

«Ойлан, жұптас, пікірлес»


10 мин.

Өтілген тақырып бойынша практикалық тапсырмалар тарату.

Тапсырма таратылғаннан кейін әрбір студент жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін жұбымен жазғанын (3-4 минут) талқылайды, пікірлеседі, топқа баяндайды.

Үлестірмелі материалдар, тапсырмалар

«Есте сақта»

2 мин.

Жаңа тақырыпқа қатысты математикалық терминдерді 3 тілде тақтада көрсетіп, үйге жаттау үшін үлестірме материалдар береді.

  1. Жаңа терминдермен 3 тілде танысады.

Слайд, үлестірме материалдар

Кері байланыс

«Бағдаршам»


2 мин.

«Бағдаршам» әдісі арқылы студенттерден кері байланыс алады.


Студенттер бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды. (Қызыл-түсінген жоқпын. Сары - жартылай түсіндім. Жасыл-түсіндім)

3 түсті дөңгелек фигуралар

Бағалау

1 мин.

Критерийлер бойынша студенттердің жинаған фишкалары арқылы топты және жеке студенттерді бағалайды.

Студенттер бағаланады.

Топ тізімі мен әр түрлі фишкалар

Үйге берілетін тапсырма

1 мин.

1.«Стереометрия аксиомалары және олардан шығатын салдарлар» тақырыбын оқу.

2.Тақырыпқа байланысты тарихи мағлұматтар жинау.


«Геометрия-10»

Авторлары: Ж.Қайдасов, И.Бекбаев, Ә.Қағазбаева, В.Гусев







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!