|
Қазақ әдебиеті |
Күні 06.10.2017 11 «А» сынып |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
С.Торайғыров «Қамар сұлу» романы |
||
|
Жалпы мақсаты |
С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы жайлы білімдерін тереңдете отырып,оқушыларды романның негізгі оқиға желісімен таныс ету, тақырыбын ашу, автор идеясын тану; |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы жайлы білімдерін тереңдете отырып,оқушыларды романның негізгі оқиға желісімен танысады , тақырыбын ашады, автор идеясын таниды; |
||
|
Сабақ түрі |
Зерттеу сабағы |
||
|
Ресурстар |
Флипчарт, проектр, маркер, түрлі түсті стикерлер, смайликтер |
||
|
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу Психологиялық дайындық. |
|||
|
Сабақ кезеңдері/ Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Кіріспе 5 минут Тұлғааралық байланысты орнату. Топқа бөлу Үй жұмысын тексеру Жаңа сабақ |
Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқушыларды 1-4 дейін санау арқылы 4топқа бөлемін. Топтық жұмыс барысындағы «Алтын ережені» еске түсіремін. «Бір сөзбен жауап бер» әдісі бойынша үй тапсырмасына дайындығын тексеремін . С.Торайғыров кім? Ақын Сұлтанмахмұттың өмір сүрген жылдары 1893- 1920 Сұлтанмахмұттың әкесі Шоқпыт(Әбубәкір ( Троискідегі медресеге қашан түсті?1912ж Ақын оқыған медресе қалай аталады?«Медресе Рахманқұли» Хатшылық қызмет атқарған журнал?«Айқап» Жастарды мәдениетке , оқуға баулу мақсатында ашылған ұйым «Шоң серіктестігі» Тарбағатайда жазған романы «Кім жазықты?» 1918-1919 жж ақын қаламынан туған шығармалары «Адасқан өмір» , «Кедей» поэмалары «Сарыарқаның жаңбыры « өлеңіндегі «жаңбыр» сөзінің символдық мәні Жаңғыру нышаны ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің кесек туындысы ,алғашқы романдардың бірі «Қамар сұлу»
Шығарманы сатылай кешенді талдау Роман --------- «Қамар сұлу» Авторы----- С.Торайғыров Тақырыбы:----------Әлеуметтік теңсіздік,әйел теңсіздігі Идеясы:-------- Қазақ жастарының бас бостандығы, қыздарды қалың малға сатуды әшкерелеу Жанр түрі:---------------- роман--------------- проза-поэзия Шығармадағы негізгі кейіпкерлері---------- Қамар, Ахмет, Омар, Нұрым Шығармадағы қосалқы кейіпкерлер---------- Қалтан,Оспан,Қасен, Жәуке,Жұмабай, Бәтек молда Шығарма жазылған әдеби бағыт--------- реализм, соның ішінде сыншыл реализм. Шығарманы бөлімдерге бөлу 1-бөлім « Сұлу Қамар ,ақын Қамар , жаным Қамар» 2 -бөлім. «Жігітті ел мақтаған қыз жақтаған...» 3-бөлім. Сүйіспеншілік сезімнің қарлығаштары 4-бөлім. Күндестік отын жандырған Жорға Нұрым 5- бөлім. Омбы асқан Ахмет 6-бөлім.Қырын келген құдалық 7- бөлім. От ортасында ойрандалған Омар 8- бөлім. Қайғыдан қан жұтқан Қамар 9-бөлім. Зұлымдық - надандықтың басты белгісі 10- бөлім. Құрбандыққа шалынған жастар Шығарманың композициялық қүрылысы-----------
1.
Басталуы------------- Қамардың бейнесін
суреттеу Пікір пирамидасы
|
Оқушылар мұғаліммен көңіл- күйлерімен бөліседі. Топқа қалай бөлініп жатқанын табады. Өз ұсыныстарын білдіреді. Бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды. (Түсіндіру әдістерін өздері таңдайды /постер қорғау, кластерлер/). |
|
|
|
Тапсырма Пирамидалық оқиға
А. Кейіпкердің аты (бір сөз) _ _______________________________________________________ Ә. Қасиеттерін сипаттайтын екі сөз _ _ ______________________________________________________ Б. Іс- әрекетін сипаттайтын немесе оны еске түсіретін үш сөз _ _ _ _____________________________________________________ В. Портретін бейнелейтін төрт сөз _ _ _ _ __________________________________ _ |
. |
|
|
Сергіту сәті |
«Өзгертулерді тап» Мақсаты: Оқушылар жұптарға бөлінгеннен кейін оларға мынандай тапсырма беріледі: - жұбыңызға қарама – қарсы тұрып , бір – біріңізге 10- 15секундтай қарап алыңыз, енді сырт айналып , бір – біріңізге арқа беріп тұрыңыздар. Сыртқы пішініңізге қандай да 3 өзгерту енгізіңіз. Екі жақ та өзгертулерді аяқтағанда, бір- біріңізге қараңыз да өзгертулерді табыңыз |
Оқушылар қозғалысқа түсу арқылы бойларын сергітеді. |
|
|
Қорытынды |
Кейіпкерлер
мінез-құлқы------------------------------
Шығармадағы ұлттық
салт-дәстүр------ Атастыру Қолданылған мақал-мәтелдер «Соқыр тауыққа бәрі бидай», «Таң атпайын десе де, күн қоймайды», «Кәріліктің алды жігіттіктің соңы», «арсызға алты күн мейрам», «Суға кеткен тал қармайды», «Теңі келсе, тегін бер», «Алдыңғы арба қайда жүрсе, соңғы арба сонда жүреді», «Бір тойған – шала байдық», «Жалғыз қаздың үні шықпас, жалғыздың шаңы шықпас», «Сокырдың қолына, саңыраудың жолына түспе», «Жақсыдан жаман туса, емі болмас, жаманнан жақсы туса, теңі болмас», «Ит үрді, керуен көшті», «Бастан құлақ сад
Еркін
пікірталас. Проблемалық сұрақ. Қазіргі әйел адамының қоғамдағы рөлімен салыстыруға бола ма?
|
||
|
Бағалау Кері байланыс |
Өзін-өзі
бағалау |
||
|
Үй тапсырмасы |
«Қамар сұлу» романының мазмұны. Шығармадан қалауы бойынша үзінді жаттау. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С.Торайғыров "Қамар сұлу " романы
С.Торайғыров "Қамар сұлу " романы
|
Қазақ әдебиеті |
Күні 06.10.2017 11 «А» сынып |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
С.Торайғыров «Қамар сұлу» романы |
||
|
Жалпы мақсаты |
С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы жайлы білімдерін тереңдете отырып,оқушыларды романның негізгі оқиға желісімен таныс ету, тақырыбын ашу, автор идеясын тану; |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы жайлы білімдерін тереңдете отырып,оқушыларды романның негізгі оқиға желісімен танысады , тақырыбын ашады, автор идеясын таниды; |
||
|
Сабақ түрі |
Зерттеу сабағы |
||
|
Ресурстар |
Флипчарт, проектр, маркер, түрлі түсті стикерлер, смайликтер |
||
|
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу Психологиялық дайындық. |
|||
|
Сабақ кезеңдері/ Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Кіріспе 5 минут Тұлғааралық байланысты орнату. Топқа бөлу Үй жұмысын тексеру Жаңа сабақ |
Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқушыларды 1-4 дейін санау арқылы 4топқа бөлемін. Топтық жұмыс барысындағы «Алтын ережені» еске түсіремін. «Бір сөзбен жауап бер» әдісі бойынша үй тапсырмасына дайындығын тексеремін . С.Торайғыров кім? Ақын Сұлтанмахмұттың өмір сүрген жылдары 1893- 1920 Сұлтанмахмұттың әкесі Шоқпыт(Әбубәкір ( Троискідегі медресеге қашан түсті?1912ж Ақын оқыған медресе қалай аталады?«Медресе Рахманқұли» Хатшылық қызмет атқарған журнал?«Айқап» Жастарды мәдениетке , оқуға баулу мақсатында ашылған ұйым «Шоң серіктестігі» Тарбағатайда жазған романы «Кім жазықты?» 1918-1919 жж ақын қаламынан туған шығармалары «Адасқан өмір» , «Кедей» поэмалары «Сарыарқаның жаңбыры « өлеңіндегі «жаңбыр» сөзінің символдық мәні Жаңғыру нышаны ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің кесек туындысы ,алғашқы романдардың бірі «Қамар сұлу»
Шығарманы сатылай кешенді талдау Роман --------- «Қамар сұлу» Авторы----- С.Торайғыров Тақырыбы:----------Әлеуметтік теңсіздік,әйел теңсіздігі Идеясы:-------- Қазақ жастарының бас бостандығы, қыздарды қалың малға сатуды әшкерелеу Жанр түрі:---------------- роман--------------- проза-поэзия Шығармадағы негізгі кейіпкерлері---------- Қамар, Ахмет, Омар, Нұрым Шығармадағы қосалқы кейіпкерлер---------- Қалтан,Оспан,Қасен, Жәуке,Жұмабай, Бәтек молда Шығарма жазылған әдеби бағыт--------- реализм, соның ішінде сыншыл реализм. Шығарманы бөлімдерге бөлу 1-бөлім « Сұлу Қамар ,ақын Қамар , жаным Қамар» 2 -бөлім. «Жігітті ел мақтаған қыз жақтаған...» 3-бөлім. Сүйіспеншілік сезімнің қарлығаштары 4-бөлім. Күндестік отын жандырған Жорға Нұрым 5- бөлім. Омбы асқан Ахмет 6-бөлім.Қырын келген құдалық 7- бөлім. От ортасында ойрандалған Омар 8- бөлім. Қайғыдан қан жұтқан Қамар 9-бөлім. Зұлымдық - надандықтың басты белгісі 10- бөлім. Құрбандыққа шалынған жастар Шығарманың композициялық қүрылысы-----------
1.
Басталуы------------- Қамардың бейнесін
суреттеу Пікір пирамидасы
|
Оқушылар мұғаліммен көңіл- күйлерімен бөліседі. Топқа қалай бөлініп жатқанын табады. Өз ұсыныстарын білдіреді. Бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды. (Түсіндіру әдістерін өздері таңдайды /постер қорғау, кластерлер/). |
|
|
|
Тапсырма Пирамидалық оқиға
А. Кейіпкердің аты (бір сөз) _ _______________________________________________________ Ә. Қасиеттерін сипаттайтын екі сөз _ _ ______________________________________________________ Б. Іс- әрекетін сипаттайтын немесе оны еске түсіретін үш сөз _ _ _ _____________________________________________________ В. Портретін бейнелейтін төрт сөз _ _ _ _ __________________________________ _ |
. |
|
|
Сергіту сәті |
«Өзгертулерді тап» Мақсаты: Оқушылар жұптарға бөлінгеннен кейін оларға мынандай тапсырма беріледі: - жұбыңызға қарама – қарсы тұрып , бір – біріңізге 10- 15секундтай қарап алыңыз, енді сырт айналып , бір – біріңізге арқа беріп тұрыңыздар. Сыртқы пішініңізге қандай да 3 өзгерту енгізіңіз. Екі жақ та өзгертулерді аяқтағанда, бір- біріңізге қараңыз да өзгертулерді табыңыз |
Оқушылар қозғалысқа түсу арқылы бойларын сергітеді. |
|
|
Қорытынды |
Кейіпкерлер
мінез-құлқы------------------------------
Шығармадағы ұлттық
салт-дәстүр------ Атастыру Қолданылған мақал-мәтелдер «Соқыр тауыққа бәрі бидай», «Таң атпайын десе де, күн қоймайды», «Кәріліктің алды жігіттіктің соңы», «арсызға алты күн мейрам», «Суға кеткен тал қармайды», «Теңі келсе, тегін бер», «Алдыңғы арба қайда жүрсе, соңғы арба сонда жүреді», «Бір тойған – шала байдық», «Жалғыз қаздың үні шықпас, жалғыздың шаңы шықпас», «Сокырдың қолына, саңыраудың жолына түспе», «Жақсыдан жаман туса, емі болмас, жаманнан жақсы туса, теңі болмас», «Ит үрді, керуен көшті», «Бастан құлақ сад
Еркін
пікірталас. Проблемалық сұрақ. Қазіргі әйел адамының қоғамдағы рөлімен салыстыруға бола ма?
|
||
|
Бағалау Кері байланыс |
Өзін-өзі
бағалау |
||
|
Үй тапсырмасы |
«Қамар сұлу» романының мазмұны. Шығармадан қалауы бойынша үзінді жаттау. |
||
шағым қалдыра аласыз













