Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
С.Торайғыровтың "Қамар сұлу" романы
Материал туралы қысқаша түсінік
100 кітап жобасы бойынша жүргізілген сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Қараша 2018
561
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Е.Әуелбеков атындағы дарынды балаларға арналған №4 облыстық мектеп-интернатының тәрбиешісі Жиенбаева Айнұр Нұрмағанбетқызы«ҚАМАР СҰЛУ» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ КІТАПХАНАЛЫҚЗЕРТТЕУ САБАҒЫМақсаты: оқушыларға С.Торайғыровтың өмірі туралы мәлімет бере отырып, «Қамар сұлу» романының мазмұнымен танысу, кейіпкерлер жүйесіне талдау жасау, әдеби сөйлеу тілін қалыптастыра отырып, көркем сөйлеуге бейімдеу.Нәтижесінде:Әдеби-теориялық білімдері кеңейеді, ақын-жазушы шығармашылығы туалы білімдері артады, өзіндік ой-пікір, тұжырым айтуға дағдыланады. Өткізілу формасы:Кітапханалық зерттеу сабағыКөрнекілігі:Слайд, бейнебаян, шығармалары туралы көрме.Жоспары:І. Ұйымдастыру кезеңі
«Әдебиеттанушылар» тобына:
«Зерттеушілер» тобының сұрақтары:
- Оқушылармен амандасу
- Оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсаты және жоспар бойынша таныстыру
- Сынып оқушыларын топқа бөлу
- Топ: «Зертеушілер» және «Әдебиеттанушылар»
- Тәрбиешінің кіріспе сөзі
- «Зерттеушілер» тобы: С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы жайында шолу, зерттеу, ізденіс жұмыстары бойынша мәліметтер беру.
- «Әдебиеттанушылар» тобы: «Қамар сұлу» романының ішкі мазмұны, жазушының айтар ойы және оқиға желісі бойынша таныстырылым жасау.
- Роман желісі бойынша оқушыларға сұрақтар беріледі, сол сөздерді орыстілі, ағылшын тіліне аударып, латын тілі үлгісінде жазады.
- «Дос» және «Аққу» сөзіне орыс тілінде, ағылшын тілінде өз ойларын айту.
- Бұл кезеңде топ мүшелеріне «Қамар сұлу» романының ішкі мазмұнына сәйкес сұрақтар беріледі.
- Видеокөрсетілім: «С.Торайғыровтың шығармалары»
- С.Торайғыровтың шығармашылық көрмесімен таныстырады.
- С.Торайғыров жайлы айтылған пікірлері.
- «QR Cade Reader» программасын ұялы телефон арқылы таныстыру.
- Кері байланыс
- Қасан Ахметке кімі болып келеді? Досы – друг – friend -Dosy
- Қасен оңашада: «Қарағым, сонша жүдеп немене» ... үрді, керуен көшті, мен тірі тұрғанда сені жылатып қор қылады деймісің? Ит – собака – dog –I’t
- «Қыз ұялтар» кәдесін алған Оспандікі жабығы сойып тамаша ... қылмақшы болды. Ойын – игра – game –Oi’yn
- Қамар сұлу неше жасында Жорға Нұрымға атастырылды? Он бес – пятнадцать – fivteen – Onbes
- Неке қиярда молда суға не ... салды. Күміс – серебро – silver – Ku’mis
«Әдебиеттанушылар» тобына:
- Қамардың асқан сұлулығын сипаттағанда жазушы қыздың мойынын неге теңейді? Аққуға – лебедь – swan –Aqqy’
- Бақсы зікір салғанда неше қуыршақ, неше қара тікен керек екенін айтты? Жеті – семь – seven – Jeti
- Ахмет пен Қамар бір – бірімен не ... арқылы сырласты. Хат – письмо – letter – Hat
- Қасен қай айда Омскіге оқуға кетті. Тамыз – августь – august -Tamyz
- Қалтан, Оспан Омарға кім болып келеді? Ағасы – брат – brother -Ag’asy
«Зерттеушілер» тобының сұрақтары:
- Шығармадағы негізгі кейіпкерлерді атаңыз? Қамар, Ахмет, Омар, Нұрым.
- Шығармадағы суреттелген салт – дәстүрлерді атаңдар? Атастыру, қалың мал беру, жар – жар, үшкіру, кәде беру.
- Шығармадағы қосалқы кейіпкерді атаңыз? Қалтан, Оспан, Қасен, Жәуке, Жұмабай, Бәтек молда.
- Романда қандай мақал – мәтелдер кездесті? «Соқыр тауыққа бәрі бидай», «Таң атпайтын десе де, күн қоймайды», «Кәріліктің алды жігіттіктің соңы», «Арсызға алты күн мейрам», «Суға кеткен тал қармайды», «Теңі келсе, тегін бер», «Алдыңғы арба қайда жүрсе, соңғы арба сонда жүреді», «Бір тойған – шала байдық», «Жалғыз қаздың үні шықпас, жалғыздың шаңы шықпас», «Соқырдың қолына, саңыраудың жолына түспе», «Жақсыдан жаман туса, емі болмас, жаманнан жақсы туса, теңі болмас», «Ит үрді, керуен көшті», «Бастан құлақ садақа»
- Видеокөрсетілім: «С.Торайғыровтың шығармалары»
- С.Торайғыровтың шығармашылық көрмесімен таныстырады.
- С.Торайғыров жайлы айтылған пікірлері.
- «QR Cade Reader» программасын ұялы телефон арқылы таныстыру.
- Шығармадан қай кезеңнің тарихын білдік?
- Шығармадан қандай тәрбиелік мән алдыңыздар?
- Бүгінгі сабақ сіздерге тиімді болды ма?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)