Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Стратегиялық жоспарлау арқылы мектепті дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шебер сабақ жоспары
Тақырыбы: Стратегиялық жоспарлау арқылы мектепті дамыту
Мақсаты: Шебер-класс алаңында стратегиялық жоспарлау арқылы мектепті дамыту тақырыбы бойынша тәжірибе алмасу.
Күтілетін нәтиже: Мектептің стратегиялық жоспары – мектептің «болашақ бейнесі» және оған қол жеткізу жолдарын болжайды. Жоспарлауда оқу үшін туындайтын кедергілер мен қажетті ресурстарды анықтап, тәжірибелерді енгізу жолдарын үйренеді; жаңа дағдыларды ықпалдастыру мен өзгерістерді бағалау негізінде тәжірибені жетілдіреді; Стратегиялық жоспарлауды жүзеге асыра отырып, мектеп мәдениетінің қалыптасатыра алатындарына қол жеткізеді;
Шебер сабақтың барысы:
Әдіс- тәсілдер: топтық жұмыс, FILA кестесі,ПОПС әдісі, « миға шабуыл» стратегиясы рефлексия
Құрал- жабдықтар: А3, стикер, маркер,әр топқа тақырыпқа керекті ресурстар .
Дидактикалық материалдар:Презентация «МДЖ»,интернет материалдары ,
Жұмыс кезеңдері |
Кезеңнің мазмұны, қадамдары |
Қатысушылардың іс-әрекеті |
Ресурстар |
||||||||
1.Кіріспе. Ұйымдастырудайындық кезеңі Тақырыпқа негіздеме сипаттама беру, проблеманы анықтау. |
Топқа бөлу Топтың атын қою. Медальдар беру. Ы.Алтынсарин атындағы төс белгі иегері Білім беру саласының үздігі Ұлағатты ұстаз
« Миға шабуыл» стратегиясы
Негіздеме сөз: «Стратегиялық жоспарлау арқылы мектепті дамыту» тақырыбына сәйкес сұрақтар қою. 1.Стратегиялық жоспарлау деген не? 2.Мектепті дамыту жоспарын жасауға қандай дайындық керек? 3. Мектептің стратегиялық басымдықтарын қалай анықтаймыз? |
Тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. 1.Стратегиялық жоспарлау деген не? Стратегиялық жоспарлау бұл--түбегейлі шешімдер қабылдап әрекет етуді көздейтін реттелген іс-шаралар тізбесі. 2.Мектепті дамыту жоспарын жасауға қандай дайындық керек? МДЖ жоспарды жасауда дайындық кезеңі маңызды. Себебі, оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізердің алдында жоспар жасауға кімдерді тартамыз? Деген сұрақ тұрады. деңгейлік курсты аяқтаған мұғалімдердің, мектеп тренерлерінің, үйлестірушілерінің, креативті, тәжірибелі мұғалімдердің әлеуетін қозғаушы күш ретінде тартылады. Ал МДЖ жоспарын іске асыру кезеңінде мектептегі барлық мұғалімдер тартылады. 3. Мектептің стратегиялық басымдықтарын қалай анықтаймыз? Ол үшін ішкі эвалюация яғни өзін-өзі бағалау үрдісі
жүргізіледі. Бұл директорға өз мектебін жетілдіруге, дамытуды қажет
ететін салаларын анықтауға, басымдығын айқындауға
көмектеседі. Мектептің даму
жаспарына өзгеріс енгізу салалары анықталады. Жинақталған
деректерді талдай отырып, стартегиялық басымдықтар
белгіленеді. |
Сұрақтар |
||||||||
Теориялық бөлім. Таныстырылым МДЖ туралы тоқталу. МДЖ туралы ресурстар тарату. |
Презентация 1.Мектептің дамуын жоспарлау үдерісі – мектеп директорына енгізілетін өзгерістерді басқаруға көмектесу тәсілі. Сонымен қатар, ішкі эвалюация үдерісі директорға олардың неге қол жеткізгенін және өзгеріс енгізу үдерісі мақсатқа сай және үйлесімді жолмен жүруі үшін тағы не істеу керектігін анықтауға көмектеседі. Бұл үдеріс өзара сабақтас бірнеше қадамдардан тұрады, олардың нәтижелері жазбаша баяндалған қорытындылары болмақ. Бұл қорытындылар мектептегі оқыту мен оқуды дамытуға бағытталған Мектепті дамытудың жалпы жоспарының бір бөлігі болып табылады. модель ұсынылған.
1) аудит; 2) стратегиялық басымдықтар; 3) іс-шаралар, іске асыру және эвалюация жоспарлары; 4) мониторинг туралы есепті қамтитын жазбаша нәтижелерді көрсетеді. 2. МДЖ кезеңдеріне тоқталу (слаид) |
Стратегиялық жоспарлау бойынша идея жинақтайды.
3.МДЖ қандай жоспар? Оның кезеңдері қандай? ----Мектепті дамытуға бағытталған болашақ әрекеттер қарастырылатын құжат Кәсіби біліктілікті
арттыратын жоспар; -Мектеп мәдениетін,
дәстүрін қалыптастыратын жоспар; |
МДЖ презентация |
||||||||
Практикалық бөлім (Теориялық бөлімнен алған білімін қолдану (топта). Ресурстармен жұмыс) |
«Стратегиялық жоспарлау арқылы мектепті дамыту»
1-тапсырма: «ПОПС» әдісі
Мектептің дамуын жоспарлау үдерісі қалай жүреді, ол арқылы неге қол жеткіземіз?; (Мдж-ң моделі жөнінде ойланыңыз, ішкі эвалюациясы, аудит)
2-тапсырма: МДЖ бағыттарын және стратегиялық (даму)басымдықтарын қалай анықтаймыз, нені басшылыққа алуға болады? (ұсынылған 8 бағыт туралы, оның басымдықтары туралы ойланыңыз)
3-тапсырма МДЖ іске асыру жоспары қандай қадамдардан тұрады? (бөлімдері, кезеңдері, іске асыру жоспар тақырыбы, мақсаты, табыс критериийлері, іс-шара жоспарының орындалуы, бағыттары туралы ойланыңыз) МДЖ үлгісі беріледі талдайды «DEAL» D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).
4-тапсырма Стратегиялық даму жоспарының орындалуын кім, қалай қадағалайды? Атқарылған жұмыстардың тиімділігін қалай дәлелдеуге болады? ()
|
Ресурстар беріледі. МДЖ үлгісі, жоспар құру кезеңдері, Бан, Ман материалдары, флипчарттар
Топтарға әр тапсырма бойынша төмендегі ресурстар беріледі:
1-тапсырмаға қосымша 1.Жоспарлауда басшылыққа алынатын құжаттар мен нұсқаулықтар (нормативті құжаттар) 2.Ағымдағы жағдай талдауы әрбір бағыт бойынша SWOT талдауға салу. 3. Аудит жүргізу, деректерді талдау (сауалнама, аудит алу, кәсіби сұхбат, оқушы үні, ата-аналармен кеңес); 4. Мектептің миссиясы, ұстанымы, мақсаты 5. Қорытындысында басымдықтарды белгілеу үшін мәліметтер ұсынады.
2-тапсырмаға қосымша
2.Даму басымдықтары Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2017-2021 жылдарға арналған стратегиялық жоспарындағы негізгі басым бағыттарға сәйкес алынды (басымдықтар іске асыру жоспарында өзгеруі мүмкін, анықталған проблемаларға байланысты) 3. 8 бағыт бойынша басымдықтар түрлері
3-тапсырмаға қосымша 1.Өзгеріс енгізу тобымен жұмыстың мақсаты мен ауқымын келісіп, ақылдасу; 2. Жұмыс кестесін жасау; 3. SMART мақсатты жүзеге асыру үшін орындалатын іс-шаралардың мерзімін белгілеу; 4. Даму жоспарын іске асыру үшін жауапты адамдарды белгілеу. 5. Үйлестіруші топ әр саланы қамтиды, жүргізілген жұмыстарды сараптайды, мониторинг жүргізеді, нәтижесін көрсетеді, мәліметтер жинақтайды. 6. Табыс критерийлері мен күтілетін нәтиже анықтау 7. Іс-шаралар жоспарын директор стандартың талабына сәйкес нәтижеге бағыттау
4-тапсырмаға қосымша 1.Түйінді нәтижелері ұсынылған қорытындысы; 2.Өзгерістің нақты сипаттамасы, сыни рефлекция жасау (нені жетілдіреміз?) 3.Эвалюациялау мақсаты мен оның қалай өлшенетін сипаттау; 4. Атқарылған жұмыстардың тиімділігін дәлелдеу; 5.Қорытынды жасау, алынған тәжірибені талдау және ұсынымдар; 6. Эвалюация дәлелдемелері (сандық, сапалық нәтижелер, рефлекциялық жазба, рефлекциялық есеп, эссе, кері байланыс парақшалары т.б.
|
А3, арресуресурстар МДЖмаркер, презентация |
||||||||
Жүмысты модельдеу (Түйінді сөз) |
Осы тақырып бойынша бірлескен жұмыстың нәтижесінде: «Стратегиялық жоспарлау арқылы мектепті дамыту» тақырыбы бойынша бірлесе жұмыстар атқара отырып, «Стратегиялық жоспарлау бұл--түбегейлі шешімдер қабылдап әрекет етуді көздейтін реттелген іс-шаралар тізбесі» екендігін дәлелдедік. Сондай-ақ Мектептің дамуын жоспарлау үдерісі- мектеп директорына енгізілетін өзгерістерді басқаруға көмектесу тәсілі екеніне көз жеткіздік.Тиімді жоспарлау арқылы жұмысымыз осы суретте көрсетілген бағытпен жүретін болса, яғни ішкі эвалюация жасап, стартегиялық басымдықты анықтап, оны іске асырып,, мониторинг жасап, бағамдау арқылы мектептің стратегиялық дамуын жүзеге асыратын боламыз. онда осы іс-әрекетіміз жинақталып бір арнаға құйылып мектеп интеллектуалды, жаңашыл, табысты мектеп болатыны сөзсіз. |
|
|
||||||||
Қорытынды |
Рефлексия . Сезім аралы
|
|
|