Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектеп:

    Пәні: биология

    Сабақ тақырыбы: Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысы. Сүйектің химиялық құрамы. Зертханалық жұмыс № 9 «Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысы» Демонстрация «Сүйектің химиялық құрамы»

    Күні:

    Мұғалімі:

    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

    8.1.6.2 сүйектің химиялық құрамын, макро және микроскопиялық құрылысын зерттеу

    Сабақтың мақсаттары

    • Сүйектің макроскопиялық құрылысын зерттеу;

    • Сүйектің микроскопиялық құрылысын зерттеу;

    • Сүйектің химиялық құрамын зерттеу.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    • Сүйектің макроқұрылымдарының қызметтерін түсіндіреді;

    • Сүйектің микроскопиялық құрылысын сипаттайды;

    • Сүйектің химиялық құрамын түсіндіреді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Сүйектің микро- және макроқұрылымдарын атап, олардың атқаратын қызметтерін тиісті терминологияны пайдалана отырып, ауызша жазбаша түрде сипаттай алады.

    Сүйектің құрамындағы органикалық және бейорганикалық заттардың сүйекке беретін қасиеттерін тәжірибе арқылы зерттеп қорытынды жасап, сипаттай алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Жілік сүйек, органикалық заттар, бейорганикалық заттар, сүйектің кемігі, остеон, остеоцит, остеобласт.

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Сүйек дәнекер ұлпасының бір түрі болып табылатын..............түзілген.

    Сүйектердің көпшілігі...............................................тұрады.

    Сүйектер бірнеше жасуша типінен тұрады, олардың негізгісі......................

    Сүйек ұлпасында жас, қалыптаспаған жасушалар-....................болады.

    Сүйек жасушаларын қоректік заттармен және оттекпен қамтамасыз ету үшін арнайы жүйе-.....................қалыптасады.

    Бейорганикалық заттар...............................................қасиет береді.

    Органикалық заттар ........................................қасиеттерін арттырады.

    Құндылықтарды дарыту

    қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік:

    • мақсатқа жетуге ұмтылу;

    • әрбір іс-әрекетте жауапкершілік таныту.

    құрмет:

    • Сабақ барысында айтылған барлық пікірмен санаса білу;

    • өзгелердің пікірін тыңдай білу;

    ынтымақтастық:

    • жауап нұсқаларынан дұрысын таңдауда ынтымақтастық таныту.

    ашықтық:

    • өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу;

    еңбек және шығармашылық:

    • тақырып көлемінде шектеліп қалмай, сүйектің құрылымдары туралы қосымша ақпараттар іздеу;

    өмір бойы білім алу:

    -денсаулығын сақтауда биологиялық білімін пайдалана білу.

    Пәнаралық байланыстар

    Сүйекке мықтылық беретін кальций және фосфор заттары туралы білім химия пәнімен байланысты.

    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    «Жаратылыстану» курсынан оқушылар адамның сүйектерінің бөлімдерін және қозғалысты басқаратын бұлшықеттердің рөлін біледі. 7 сынып «Қозғалыс» бөлімінен оқушылар омыртқасыздар мен омыртқалылардың қозғалысқа қатысатын мүшелерін және қозғалыстың жануарлар мен өсімдіктер үшін маңызын, жануарлардың қозғалыс мүшелері, тірі ағзалар үшін қозғалыстың рөлін біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақ қезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Оқыту көздері мен ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру бөлімі(1 мин)


    Үй тапсырмасы(6 мин)


    Сыныппен амандасып,оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.



    «Шыңға шығу » әдісі . Үй тапсырмасын сұрақтар қою арқылы сұрау:

    1-сұрақ:Тірек-қимыл жүйесінің маңызы қандай ?

    2-сұрақ: Қаңқаның атқаратын қызметі ?

    3-сұрақ: Адам қаңқасының бөлімдерін атаңыз.

    4-сұрақ: Сүйектің түрлері(пішіні, құрылысы бойынша).

    5-сұрақ: Бас сүйек бөлімін құрайтын сүйектерді атаңыз.

    6-сұрақ: Қол сүйектерін атаңыз.



    Критерий:

    • ТҚЖ меңгере алады;

    • Қаңқа бөлімдерімен танысады;

    • Қаңқа бөлімдерін бір-бірінен ажырата алады.

    Дескриптор:

    • ТҚЖ –мен танысады;

    • Қаңқа бөлімдерін меңгереді;

    Бағалау: Смайликтер көмегімен бағалау.








    2 слайд















    Сабақтың ортасы

    Негізгі бөлім

    Жаңа сабақ

    (10 мин)












































    Жаңа сабақты қорытындылау

    (3 мин)



    Балалар суреттен нені көріп тұрмыз?

    -Бұл сынған сүйектер.

    Сүйектер не үшін сынады? Жасы ұлғайған кісілерде?

    Жасы ұлғайған адамдардың сүйегіндегі органикалық заттардың азаюына байланысты сүйектері морт сынғыш болып өзгереді, яғни құрамында органикалық заттары аз сүйектер морт сынғыш болып келеді. Бұл дегеніміз сүйектің құрамына байланысты.

    Жаңа тақырыпты қысқаша презентация көмегімен түсіндіру.

    Сүйек дәнекер ұлпасының бір түрі сүйек ұлпасынан түзілген. Сүйектер сыртқы тығыз және ішкі кемікті заттан тұрады. Кемікті заттар денеде жалпақ және түтік тәрізді сүйектің басында болады. Сүйек сыртыннан тұтасып өскен, созылғыш ұлпа сүйекқаппен жабылады. Сүйектің ұзынына өсуіне түтік тәрізді сүйек басының бетінде болатын шеміршек ұлпасы әсер етеді.

    Сүйектер бірнеше жасуша типінен тұрады. Олардың негізгісі- остеоциттер. Бұлар- өсінділері бар домалақ немесе сопақша жасушалар. Сүйек ұлпасында жас, қалыптаспаған жасушалар- остеобластар. Олар сүйектің өсуінде және зақымданған соң қалпына келуінде маңызды рөл атқарады. Сүйек жасушаларының үшінші типі- остеокластар. Бұл сүйектер осы жерде сүйек тұзылмай тұрып, шеміршек ұлпасын жояды. Ағзаның толық сүйектенуі дене өсуі тоқтаған кезде 20-25 жаста жүзеге асады.

    Сүйек ұлпасының жасушааралық заттары қатты болады. Сүйек жасушаларын қоректік заттармен және оттекпен қамтамасыз ету үшін арнайы жүйе- остеон қалыптасады. Ол бір-бірінің үстіне қойылған, саңылауы бар пластинкалардан құрастырылған цилиндр сияқты. Цилиндрдің ортасында капиллиярлар мен жүйкелер бар өзек болады. Тұтас көрші остеондар бір-біріне бұрыш жасап орналасқан, ал олардың арасында коллаген болады. Бұл-шеміршек заты.

    Сүйектер органикалық және бейорганикалық заттардан тұрады. Бейорганикалық заттар сүйекке беріктік және қаттылық қасиет береді. Органикалық заттар сүйектің серпімділік, эластикалық және иілгіштік қасиеттерін арттырады.

    Оқушылар таныстырылымның көмегімен сүйектің макро- және микроқұрылымымен танысады.

    Критерий:

    • Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысымен танысады;

    • Сүйектің химиялық құрамымен танысады;

    Дескриптор:

    • Сүйектің құрылысымен танысады;

    • Сүйек туралы жаңа ақпарат алады;



    « Жұбын табыңыз» әдісі. Берілген терминдердің жұбын табу.

    Сүйек ұлпасы, сүйекқап, остеоциттер, остеоблас, остеоклас, остеон.

    Критерий:

    • Сүйектің макроқұрылымдарының қызметтерін түсіндіреді;

    • Сүйектің микроскопиялық құрылысын сипаттайды;

    Дескриптор:

    • Терминдермен жұмыс жасайды;

    • Терминдердің анықтамасын береді.
































































    11 слайд

    (10 мин)

    Оқушыларға дайын микропрепараттан сүйек жасушалары мен ұлпасын қарап зертханалық жұмысты орындау тапсырмасы ұсынылады.

    Мұғалім кальцийсіздендірілген және күйдірілген сүйектің химиялық құрамына байланысты қасиеттерін көрсетеді. Күйдірілген сүйекті сындырып көрсетіп, не себептен бұл морт сыңғыш, қандай жастағы адамдардың сүйектері осындай қасиетке ие деп ойлайсыздар, жанған кезде бұл сүйектің құрамы қалай өзгерді сұрақтары арқылы талдау жасалады. Сүйек температурасының әсерінен органикалық заттарын жоғалтып, құрамында бейорганикалық заттары қалғандықтан морт сыңғыш болып келеді. Жасы ұлғайған адамдардың сүйегіндегі органикалық заттардың азаюына байланысты сүйектері морт сынғыш болып өзгереді, яғни құрамында органикалық заттары аз сүйектер морт сынғыш.



    Ал тұз қышқылына салып 24 сағатқа қалдырылған сүйекті майыстырып, байлап, созып көрсетіп, оның тұз қышқылында болғанын айта отырып, бұл сүйек қандай заттарын жоғалтты, не себептен ол майысқақ болып кетті, қандай жастағы адамдардың сүйектері осындай қасиетке ие деп сұрай отырып тұз қышқылының әсерінен сүйектің бейорганикалық заттарын жоғалтқаннан тек органикалық заттары қалып сүйек майысқақ әрі созылғыш болып өзгерді деген қорытынды шығарылады.

    № 9 зертханалық жұмыс

    Сүйектің макро- және микроскопиялық құрылысы. «Сүйектің химиялық құрамы» деген көрнекі көрсетілетін тәжірибе

    Жұмыс мақсаты: табиғи және өзгертілген сүйектің микроскопиялық және макроскопиялық құрылысын зерттеу негізінде сүйектің химиялық құрамы мен құрылымының әртүрлі құрамбөліктерінің рөлдерін анықтау.

    Құрал-жабдықтар: сүйек ұлпасының микропрепараттары, сүтқоректі жануарлардың араланған жалпақ және түтік тәрізді сүйектер.

    Жұмыс барысы

    1-тапсырма: Сүйектің құрылысын анықтау

    А) Сүйек атауын жазу-

    Ә) сүйектің типі -

    2-тапсырма:

    Микроскоп арқылы микропрепаратты қарау және суретін салу.

    3-тапсырма:

    Қорытынды: тірек қимыл жүйесінің маңызы.

    Демонстрациядан соң оқушылар өз қорытындыларын жазып қояды. Бір –екі оқушының жазған қорытындысын оқытып, сыныпта шағын талдау жасалып, кері байланыс беріледі.



    Критерий:

    • Сүйектің химиялық құрамын түсінеді;

    • Сүйектің түрлерін ажыратады;

    Дескриптор:

    • Сүйектің типін ажыратады;

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Рахметова Насихат Базарбайкызы
      11 Қаңтар 2022
      1551
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысы

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысы

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысы.  Сүйектің макроскопиялық құрылысын зерттеу;  Сүйектің микроскопиялық құрылысын зерттеу;  Сүйектің химиялық құрамын зерттеу.
      Материалдың қысқаша нұсқасы


      Мектеп:

      Пәні: биология

      Сабақ тақырыбы: Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысы. Сүйектің химиялық құрамы. Зертханалық жұмыс № 9 «Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысы» Демонстрация «Сүйектің химиялық құрамы»

      Күні:

      Мұғалімі:

      Сынып: 8

      Қатысушылар саны:

      Қатыспағандар саны:

      Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

      8.1.6.2 сүйектің химиялық құрамын, макро және микроскопиялық құрылысын зерттеу

      Сабақтың мақсаттары

      • Сүйектің макроскопиялық құрылысын зерттеу;

      • Сүйектің микроскопиялық құрылысын зерттеу;

      • Сүйектің химиялық құрамын зерттеу.

      Бағалау критерийлері:

      (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

      • Сүйектің макроқұрылымдарының қызметтерін түсіндіреді;

      • Сүйектің микроскопиялық құрылысын сипаттайды;

      • Сүйектің химиялық құрамын түсіндіреді.

      Тілдік мақсаттар

      Оқушылар:

      Сүйектің микро- және макроқұрылымдарын атап, олардың атқаратын қызметтерін тиісті терминологияны пайдалана отырып, ауызша жазбаша түрде сипаттай алады.

      Сүйектің құрамындағы органикалық және бейорганикалық заттардың сүйекке беретін қасиеттерін тәжірибе арқылы зерттеп қорытынды жасап, сипаттай алады.

      Пәнге қатысты лексика мен терминология:

      Жілік сүйек, органикалық заттар, бейорганикалық заттар, сүйектің кемігі, остеон, остеоцит, остеобласт.

      Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

      Сүйек дәнекер ұлпасының бір түрі болып табылатын..............түзілген.

      Сүйектердің көпшілігі...............................................тұрады.

      Сүйектер бірнеше жасуша типінен тұрады, олардың негізгісі......................

      Сүйек ұлпасында жас, қалыптаспаған жасушалар-....................болады.

      Сүйек жасушаларын қоректік заттармен және оттекпен қамтамасыз ету үшін арнайы жүйе-.....................қалыптасады.

      Бейорганикалық заттар...............................................қасиет береді.

      Органикалық заттар ........................................қасиеттерін арттырады.

      Құндылықтарды дарыту

      қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік:

      • мақсатқа жетуге ұмтылу;

      • әрбір іс-әрекетте жауапкершілік таныту.

      құрмет:

      • Сабақ барысында айтылған барлық пікірмен санаса білу;

      • өзгелердің пікірін тыңдай білу;

      ынтымақтастық:

      • жауап нұсқаларынан дұрысын таңдауда ынтымақтастық таныту.

      ашықтық:

      • өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу;

      еңбек және шығармашылық:

      • тақырып көлемінде шектеліп қалмай, сүйектің құрылымдары туралы қосымша ақпараттар іздеу;

      өмір бойы білім алу:

      -денсаулығын сақтауда биологиялық білімін пайдалана білу.

      Пәнаралық байланыстар

      Сүйекке мықтылық беретін кальций және фосфор заттары туралы білім химия пәнімен байланысты.

      АКТ қолдану дағдылары

      Презентация

      Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

      «Жаратылыстану» курсынан оқушылар адамның сүйектерінің бөлімдерін және қозғалысты басқаратын бұлшықеттердің рөлін біледі. 7 сынып «Қозғалыс» бөлімінен оқушылар омыртқасыздар мен омыртқалылардың қозғалысқа қатысатын мүшелерін және қозғалыстың жануарлар мен өсімдіктер үшін маңызын, жануарлардың қозғалыс мүшелері, тірі ағзалар үшін қозғалыстың рөлін біледі.

      Сабақ барысы

      Сабақ қезеңдері

      Жоспарланған іс-әрекеттер

      Оқыту көздері мен ресурстар

      Сабақтың басы

      Ұйымдастыру бөлімі(1 мин)


      Үй тапсырмасы(6 мин)


      Сыныппен амандасып,оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.



      «Шыңға шығу » әдісі . Үй тапсырмасын сұрақтар қою арқылы сұрау:

      1-сұрақ:Тірек-қимыл жүйесінің маңызы қандай ?

      2-сұрақ: Қаңқаның атқаратын қызметі ?

      3-сұрақ: Адам қаңқасының бөлімдерін атаңыз.

      4-сұрақ: Сүйектің түрлері(пішіні, құрылысы бойынша).

      5-сұрақ: Бас сүйек бөлімін құрайтын сүйектерді атаңыз.

      6-сұрақ: Қол сүйектерін атаңыз.



      Критерий:

      • ТҚЖ меңгере алады;

      • Қаңқа бөлімдерімен танысады;

      • Қаңқа бөлімдерін бір-бірінен ажырата алады.

      Дескриптор:

      • ТҚЖ –мен танысады;

      • Қаңқа бөлімдерін меңгереді;

      Бағалау: Смайликтер көмегімен бағалау.








      2 слайд















      Сабақтың ортасы

      Негізгі бөлім

      Жаңа сабақ

      (10 мин)












































      Жаңа сабақты қорытындылау

      (3 мин)



      Балалар суреттен нені көріп тұрмыз?

      -Бұл сынған сүйектер.

      Сүйектер не үшін сынады? Жасы ұлғайған кісілерде?

      Жасы ұлғайған адамдардың сүйегіндегі органикалық заттардың азаюына байланысты сүйектері морт сынғыш болып өзгереді, яғни құрамында органикалық заттары аз сүйектер морт сынғыш болып келеді. Бұл дегеніміз сүйектің құрамына байланысты.

      Жаңа тақырыпты қысқаша презентация көмегімен түсіндіру.

      Сүйек дәнекер ұлпасының бір түрі сүйек ұлпасынан түзілген. Сүйектер сыртқы тығыз және ішкі кемікті заттан тұрады. Кемікті заттар денеде жалпақ және түтік тәрізді сүйектің басында болады. Сүйек сыртыннан тұтасып өскен, созылғыш ұлпа сүйекқаппен жабылады. Сүйектің ұзынына өсуіне түтік тәрізді сүйек басының бетінде болатын шеміршек ұлпасы әсер етеді.

      Сүйектер бірнеше жасуша типінен тұрады. Олардың негізгісі- остеоциттер. Бұлар- өсінділері бар домалақ немесе сопақша жасушалар. Сүйек ұлпасында жас, қалыптаспаған жасушалар- остеобластар. Олар сүйектің өсуінде және зақымданған соң қалпына келуінде маңызды рөл атқарады. Сүйек жасушаларының үшінші типі- остеокластар. Бұл сүйектер осы жерде сүйек тұзылмай тұрып, шеміршек ұлпасын жояды. Ағзаның толық сүйектенуі дене өсуі тоқтаған кезде 20-25 жаста жүзеге асады.

      Сүйек ұлпасының жасушааралық заттары қатты болады. Сүйек жасушаларын қоректік заттармен және оттекпен қамтамасыз ету үшін арнайы жүйе- остеон қалыптасады. Ол бір-бірінің үстіне қойылған, саңылауы бар пластинкалардан құрастырылған цилиндр сияқты. Цилиндрдің ортасында капиллиярлар мен жүйкелер бар өзек болады. Тұтас көрші остеондар бір-біріне бұрыш жасап орналасқан, ал олардың арасында коллаген болады. Бұл-шеміршек заты.

      Сүйектер органикалық және бейорганикалық заттардан тұрады. Бейорганикалық заттар сүйекке беріктік және қаттылық қасиет береді. Органикалық заттар сүйектің серпімділік, эластикалық және иілгіштік қасиеттерін арттырады.

      Оқушылар таныстырылымның көмегімен сүйектің макро- және микроқұрылымымен танысады.

      Критерий:

      • Сүйектің макро және микроскопиялық құрылысымен танысады;

      • Сүйектің химиялық құрамымен танысады;

      Дескриптор:

      • Сүйектің құрылысымен танысады;

      • Сүйек туралы жаңа ақпарат алады;



      « Жұбын табыңыз» әдісі. Берілген терминдердің жұбын табу.

      Сүйек ұлпасы, сүйекқап, остеоциттер, остеоблас, остеоклас, остеон.

      Критерий:

      • Сүйектің макроқұрылымдарының қызметтерін түсіндіреді;

      • Сүйектің микроскопиялық құрылысын сипаттайды;

      Дескриптор:

      • Терминдермен жұмыс жасайды;

      • Терминдердің анықтамасын береді.
































































      11 слайд

      (10 мин)

      Оқушыларға дайын микропрепараттан сүйек жасушалары мен ұлпасын қарап зертханалық жұмысты орындау тапсырмасы ұсынылады.

      Мұғалім кальцийсіздендірілген және күйдірілген сүйектің химиялық құрамына байланысты қасиеттерін көрсетеді. Күйдірілген сүйекті сындырып көрсетіп, не себептен бұл морт сыңғыш, қандай жастағы адамдардың сүйектері осындай қасиетке ие деп ойлайсыздар, жанған кезде бұл сүйектің құрамы қалай өзгерді сұрақтары арқылы талдау жасалады. Сүйек температурасының әсерінен органикалық заттарын жоғалтып, құрамында бейорганикалық заттары қалғандықтан морт сыңғыш болып келеді. Жасы ұлғайған адамдардың сүйегіндегі органикалық заттардың азаюына байланысты сүйектері морт сынғыш болып өзгереді, яғни құрамында органикалық заттары аз сүйектер морт сынғыш.



      Ал тұз қышқылына салып 24 сағатқа қалдырылған сүйекті майыстырып, байлап, созып көрсетіп, оның тұз қышқылында болғанын айта отырып, бұл сүйек қандай заттарын жоғалтты, не себептен ол майысқақ болып кетті, қандай жастағы адамдардың сүйектері осындай қасиетке ие деп сұрай отырып тұз қышқылының әсерінен сүйектің бейорганикалық заттарын жоғалтқаннан тек органикалық заттары қалып сүйек майысқақ әрі созылғыш болып өзгерді деген қорытынды шығарылады.

      № 9 зертханалық жұмыс

      Сүйектің макро- және микроскопиялық құрылысы. «Сүйектің химиялық құрамы» деген көрнекі көрсетілетін тәжірибе

      Жұмыс мақсаты: табиғи және өзгертілген сүйектің микроскопиялық және макроскопиялық құрылысын зерттеу негізінде сүйектің химиялық құрамы мен құрылымының әртүрлі құрамбөліктерінің рөлдерін анықтау.

      Құрал-жабдықтар: сүйек ұлпасының микропрепараттары, сүтқоректі жануарлардың араланған жалпақ және түтік тәрізді сүйектер.

      Жұмыс барысы

      1-тапсырма: Сүйектің құрылысын анықтау

      А) Сүйек атауын жазу-

      Ә) сүйектің типі -

      2-тапсырма:

      Микроскоп арқылы микропрепаратты қарау және суретін салу.

      3-тапсырма:

      Қорытынды: тірек қимыл жүйесінің маңызы.

      Демонстрациядан соң оқушылар өз қорытындыларын жазып қояды. Бір –екі оқушының жазған қорытындысын оқытып, сыныпта шағын талдау жасалып, кері байланыс беріледі.



      Критерий:

      • Сүйектің химиялық құрамын түсінеді;

      • Сүйектің түрлерін ажыратады;

      Дескриптор:

      • Сүйектің типін ажыратады;

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Биология Сабақ жоспары 8 сынып
        11.01.2022
        1551
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Рахметова Насихат Базарбайкызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации