Материалдар / Сүйіспеншілік -тіршіліктің негізгі тірегі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сүйіспеншілік -тіршіліктің негізгі тірегі

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
15 Қараша 2023
137
10 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 4

Сүйіспеншілік пен достық

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

Сабақ: 3

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сүйіспеншілік – тіршіліктің негізгі тірегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.1. Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. 7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құрады; фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоңионалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушы-лықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Саралау: «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушы-лардың оқуға деген қызығушылығын арт-тыру мақсатында мүм-кіндігінше оларға таң-дау еркіндігі беріледі.


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен та-қырыптар мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама сұрақтар бе-ріледі.Әр оқушы өз ойы-мен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұға-лім оқушыларды сабақ-тың тақырыбымен, мақсатымен танысты-рады.

Балалар, бүгінгі сабақта мынадай сұрақтар төңірегін-де ой бөліссек:

1.Сұлулыққа сүйсіну дегенді қалай түсінесіңдер?

2.Табиғаттың әсем көрінісін көргенде қандай күйде боласыңдар?

3.Сұлу арғымақты, сүйкімді балақайды, гүлденген қаланы көргенде қандай ой келеді?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі:Оқушының танымдық дағдысы ар-тады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмір-мен байланысын көрсе-теді және сабақтың та-қырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Өз ойын дұрыс мағы-нада білді-ріп, талқы-лауға бел-сенді қатыс-қан оқушы-ға «Жарай-сың!» деген мадақтау сөзімен ынталан-

дыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

35 мин.


Т\А.Оқушыларға мәтін оқытылып,тыңдатыла-ды. Сол мәтінді тыңдай отырып, оларды талдатады.

Оқушылар мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді, мәтіндерге талдау жүргізеді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл

1. Мәтінді интонация-мен оқиды. 2.Сұрақтар-ға жауап береді. 3.Мә-тінге талдау жүргізеді. Оқушыларды ынталан-дыру мақсатында мадақтап, бағалау.

Оқулық, жұмыс дәптерлері


Ж. Оқулықтағы 2-тап-сырманы орындатады.

2-тапсырма. Кестеде берілген фразеологизмдерді қатыстырып 4 сөйлем құрап жазады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Берілген фразеоло-гизмдерді қатыстырып сөйлем құрап жазады. Оқушыларды мадақтап отырады.

Оқулық,

жұмыс дәптері.

Ж. 3,4– тапсырмаларды орындатады, бақылай-ды. Мақсатқа сай орын-далуын қадағалайды.


3-тапсырмада берілген фразеологизмдердің синонимдерін топтастырып жазады.

4-тапсырмада берілген мәтін үзіндісін фразеологизмдер қатыстыра отырып аяқтап жазады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1.Берілген фразеоло-гизмдердің синонимде-рін топтастырып жаза-ды.2. Фразеологизмдер қатыстыра отырып мә-тінді аяқтап жазады. Оқушыларды ынталан-дырып,мадақтау айтып қолдайды.

7-сынып оқулығы


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қоры-тындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, реф-лексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы ал-ған білімін саралай білу-ге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жи-нақталған деректердің құнды болуын қадаға-лайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалай-тын келесі сөздерді айтуға болады: ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалай-ды. Яғни «Дұрыс, келі-семін», «Толықтыра-мын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар

1-10 балдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бағаланады.




Үйге:

5-тап.

55-бет.


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушы-лардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жік-теу». Саралау тапсырмаларды ірік-теуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсе-туде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдана-мын. Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!