Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Оқушылармен
амандасу
Сыныпта ынтымақтастықтық
атмосферасын және қалыпты оқу ортасын
қалыптастыру.
Саламатсыздар ма оқушылар!
Біз сабағымызды
бастаймыз. Ал енді барлығымыз суреке қарай
қояйық!
|
Cуреттегі сөздер арасында
сәйкестік бар ма?
Берілген суретке қарап сабақ
тақырыбын болжап
көрейік???
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Оқушыларды топқа
бөлу.
Номер бойынша санау арқылы
жүргізіледі (бірінші-екінші-үшінші және т.б.). Кейін төмендегі
парақ бойынша үш топқа
бөлінеді;
|
р кезеңде орындалған жұмыс бойынша белсенді
оқушыларға оқушылар ауриктер (от
лат. Aurum – алтын) беріледі. Сабақ соңында
ауриктерді оқушылар санайды, кімде: 5 аурик
болса – оценка «Ж», 2
аурик – «Т».
Аурик парағы
С топ
|
О топ
|
2 топ
|
1,3,7
|
2,4,6
|
8,9,10
|
|
|
|
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
|
Оқушыларға тапсырма
беріңіз
|
Қышқыл мен сілтілер терінің
және т.б. химиялық
_________________тудырады.
Қышқыл төгілген жағдайда:
бірінші _________ құтыға құю керек, кейін
____________.
|
|
|
Топтық
жұмыс
6
мин
|
|
Жұмыс
барысы:
1. Көмірқышқыл газын алу
аспапты суретте көрсетілгендей
жинау.
2. Сынауыққа кальций немесе
магний карбонатының аз мөлшерін салу, 2-3мл тұз қышқылының
ерітіндісін құю.
3 Газ жүретін түтігі бар
тығынмен жабу, екінші ұшын әк суы бар сынауыққа
орналастыру.
4.Бақылау
жүргізу.
5. Жұмыс бойынша қорытынды
шығару. Жүргізілген реакциялардың теңдеуін сөзбен
жазу.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Оқушылар бірқатар
карбонаттарды сұйытылған қышқылдармен реакциясын жасайды және өз
бақылауларын жазып
алады.
|
Олар газ бөлінгендігін
көреді.
Бұл кезеңде олар реакцияны тек
сөзбен жазады,
мысалы:
карбонат + қышқыл = тұз +
су + көмірқышқыл
газы
(С) Байқаған бақылауларды
талқылаңыз және алынған газдың қай газ екендігін анықтау қажет
екендігін түсіндіріңіз. Ол үшін бөлінген газдың үлгісін алу
қажет.
Қарапайым аппарат көмегімен су
үстінде газ үлгісін жинау. Сынау әдістерін талқылау. Әк суын
анықтауды ұсыныныз.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар түзілген газды сынап,
оның көмірқышқыл газы екендігіне көз жеткізеді және карбонаттардың
сұйытылған қышқылмен реакциясы кезінде көмірқышқыл газы
түзілетіндігі туралы қорытынды
жасайды.
№1 Тапсырма. Сіздер білесіздер
химия кабинетіндегі аптечкада 2% ас содасының ерітіндісі болады.
Неге екенін кім түсіндіре
алады?
Жауабы: Теріге қышқыл тигенде
бейтараптау үшін
№2 Тапсырма. Теріге қышқыл
тамқан кезде соданың әлсіз ерітіндісімен бейтараптайды. Бірақ неге
сірке қышқылымен уланған адамға соданың дәл сондай ерітіндісін
беруге болмайды?
Жауабы: Асқазанда көп мөлшерде
көмір қышқыл газы түзіледі, ол азқазанды жарып жіберу
мүмкін.
№3 Тапсырма. Әк суын қалай ұзақ
мерзімде сақтауға болады? Неге? Бұны қалай түсіндіруге
болады?
Жауабы: Көмір қышқылы жоқ
жерде
|
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|