Материалдар / Су бар жерде дәулет бар

Су бар жерде дәулет бар

Материал туралы қысқаша түсінік
Су бар жерде дәулет бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
1312
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиетіМектеп:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Қазақстанның су ресурстарыМұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқан оқушылар саны:
Күні:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбыСу бар жерде дәулет бар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.2.1-тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау8.2.6.1-кесте, диаграмма, нұсқаулық, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру8.5.1.1-күшейткіш үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлығы тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.Көбі күшейткіш үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады.Кейбірі кесте, диаграммаларда берілген ақпаратты талдайды.
Бағалау критерийлеріМәтіннің мазмұнын түсінеді, күшейткіш үстеулерді ажыратады, диаграммаларды толтырады, өз ойын айтады.
Тілді мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: ауызсу, пайыз, қойма, лайланған, тола, біркелкі, ағын, текше, суармалы, тереңдік, тұнық.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: су бассейндері, өзен-көл, ағын су.
Бастапқы білімКәсіп, кәсіп иелері, еңбек жайлы ақпарат береді. Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «шаттық шеңберін» құрады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады. .Қызығушылық ояту. Тақтаға Қазақстанның физикалық картасын іледі, интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, ой шақыру сұрақтарын қояды: Балалар, судың адам өмірінде қандай маңызы бар? Сен тұратын жер қандай аймаққа (орманды, далалы, шөл, шөлейт) жатады? Сен тұратын жерде өзен, көл бар ма? Неліктен суды «тіршілік көзі» деп айтамыз? Оқушылар сұрақтарға жауап береді, Қазақстанның су бассейндерін анықтайды, картадан көрсетеді (1, 2-тапсырмалар).Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Тілдік бағдар. Мұғалім оқушыларға етістіктің күшейткіш үстеулерді меңгертеді. Грамматикалық тақырып туралы мағлұмат береді, мысалдар келтіреді.Жазылымға қатысты тапсырманы орындатады. Оқушылар күшейпелі үстеулерді табады. (2-тапсырма).Дескриптор:
  • жаңа сөздерді үйренеді;
  • сөздік жұмысын жүргізеді;
  • сұрақтарға жауап береді;
  • күшейтпелі үстеуді табады.
  • «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады.
    Тренинг жазылған парақшалар, оқулық,суреттер, ғаламтор ресурстары, Қазақстанның физикалық картасы
    Сабақтың ортасыМәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұны мен тілдік ерекшеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындатады. Оқушылар мәтінді түсініп оқиды, сөздердің мағынасын анықтайды, «INSERT» стратегиясының негізінде мәтінді ойбөлікке бөледі, диаграмма сызады, Қазақстандағы су ресурстарының бөлінуін пирамидаға өсу деңгейімен жазады, баяндайды.Дескриптор:
  • мәтіннен қажет ақпаратты алады;
  • мәтінді оқиды, түсінеді;
  • диаграмма, сызбадағы ақпаратты талдайды;
  • сөздердің мағынасын анықтайды.
  • Қалыптастырушы бағалау. Бағалау парақтары негізінде қорытындылайды.Кері байланыс. Тапсырманы орындау барысында қандай қиындықтар болды?Мәтінсоңы жұмыс. Жұптық жұмысты орындатады. «Сауалнама» ойыны. Оқушылар журналист ретінде берілген сұрақтарды пайдаланып, парталас көршісінен сұхбат алады
  • Сен тұратын жерде қандай ауылшаруашылық бар?
  • Бар болса, ауылшаруашылығына суды пайдалана ма?
  • Егер қалада тұрсаң, қалада судың маңызы қандай?
  • (9-тапсырма). Жазылымға байланысты 10-тапсырманы орындатады. Оқушылар көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны жалғап жазады.Дескриптор:
  • сұхбат құрады;
  • қосымшаларды дұрыс жалғайды.
  • Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар бір-бірінің жұмысын түрлі түсті желімқағаздар арқылы бағалайды.Кері байланыс. «Аяқталмаған ой» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, жұпта туындаған жағдаятты тізбектейді.Алдымен, біз «...» деп ойладық.Кейін мынадай мәселе пайда болды: ... . Мәселені шешу үшін ... жасадық.Бұдан біз ... көрдік.Демек, бұл ... екенін білдіреді.Сонымен, біз «...» деген қорытындыға келдік.
    Оқулық, аудиотаспа, кесте, ғаламтор ресурстары
    Сабақтың соңыМұғалім жаңа тақырыпты бекіту үшін жұптық жұмысты орындатады (11-тапсырма). Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өзара диалог құрады.Дескриптор:
  • сұрақтарға жауап береді;
  • тілдік қарым-қатынас құрады.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағаланады. Сабақтың соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілеп, түсіндіреді:
  • Бәрін түсінгеніме сенімдімін.
  • Бәрін түсінгеніме толық сенімді емеспін.
  • Әлі де қайталауым керек.
  • Мен ештеңе түсінбедім.
  • Рефлексия. Ойтаразы. Рефлексия парақтарын таратып, сабақ бойынша пікірлерін білу.Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 8-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі.


    Қосымша ақпарат
    РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады).
    Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ