Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Су бар жерде дәулет бар
Материал туралы қысқаша түсінік
Су бар жерде дәулет бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
1312
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті | Мектеп: | |
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Қазақстанның су ресурстары | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: | Қатысқан оқушылар саны: | |
Күні: | Қатыспаған оқушылар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Су бар жерде дәулет бар | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.2.1-тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау8.2.6.1-кесте, диаграмма, нұсқаулық, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру8.5.1.1-күшейткіш үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Барлығы тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.Көбі күшейткіш үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады.Кейбірі кесте, диаграммаларда берілген ақпаратты талдайды. | |
Бағалау критерийлері | Мәтіннің мазмұнын түсінеді, күшейткіш үстеулерді ажыратады, диаграммаларды толтырады, өз ойын айтады. | |
Тілді мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: ауызсу, пайыз, қойма, лайланған, тола, біркелкі, ағын, текше, суармалы, тереңдік, тұнық. | |
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: су бассейндері, өзен-көл, ағын су. | ||
Бастапқы білім | Кәсіп, кәсіп иелері, еңбек жайлы ақпарат береді. Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «шаттық шеңберін» құрады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады. .Қызығушылық ояту. Тақтаға Қазақстанның физикалық картасын іледі, интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, ой шақыру сұрақтарын қояды: Балалар, судың адам өмірінде қандай маңызы бар? Сен тұратын жер қандай аймаққа (орманды, далалы, шөл, шөлейт) жатады? Сен тұратын жерде өзен, көл бар ма? Неліктен суды «тіршілік көзі» деп айтамыз? Оқушылар сұрақтарға жауап береді, Қазақстанның су бассейндерін анықтайды, картадан көрсетеді (1, 2-тапсырмалар).Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Тілдік бағдар. Мұғалім оқушыларға етістіктің күшейткіш үстеулерді меңгертеді. Грамматикалық тақырып туралы мағлұмат береді, мысалдар келтіреді.Жазылымға қатысты тапсырманы орындатады. Оқушылар күшейпелі үстеулерді табады. (2-тапсырма).Дескриптор: | Тренинг жазылған парақшалар, оқулық,суреттер, ғаламтор ресурстары, Қазақстанның физикалық картасы |
Сабақтың ортасы | Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұны мен тілдік ерекшеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындатады. Оқушылар мәтінді түсініп оқиды, сөздердің мағынасын анықтайды, «INSERT» стратегиясының негізінде мәтінді ойбөлікке бөледі, диаграмма сызады, Қазақстандағы су ресурстарының бөлінуін пирамидаға өсу деңгейімен жазады, баяндайды.Дескриптор: | Оқулық, аудиотаспа, кесте, ғаламтор ресурстары |
Сабақтың соңы | Мұғалім жаңа тақырыпты бекіту үшін жұптық жұмысты орындатады (11-тапсырма). Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өзара диалог құрады.Дескриптор: | |
Қосымша ақпарат | ||
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады). | |
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________ |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)