Материалдар / су моншақтардан картиналар жасау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

су моншақтардан картиналар жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
су моншақтардан картиналар жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2024
88
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Бисерден картина жасау

Сабақтың мақсаты:

  • Сумоншақтардан картиналар жасауды үйрену

  • Сәндік шығармашылығындағы сумоншақ композициясының ерекшеліктерімен танысу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Ұйымдастыру кезеңі:

  • мұғалім оқушыларды белсенді оқу іс-әрекетіне және жаңа білім алуға бағыттайды;

  • оқу барысында ынталандыру үшін жағдай жасайды.

  1. Тақырыпты және сабақ мақсатын анықтау

Оқушылар тақтаға орналастырылған сумоншақтан жасалған шығармалар бейнеленген әртүрлі фотосуреттерді қарастырады және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мұғалім тақтаға, оқушылар – альбомына немесе жұмыс дәптеріне қажетті жазбаны жазады, (1-4 слайд)

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Жаңа тақырыпты түсіндіру

Сумоншақтар бүгінгі сабағымыздың арқауы болғандықтан бұған оқушылардың көбірек көңіл бөлуін сұраймын.

  • Сумоншақтар туындыларын қандай материалдардан орындаған?

  • Суреттегі туындылардың атауларын сұраймын.

  • Бұлардың өзге бұйымдырдан ерекшелігі неде? Бұл бұйымдарды не біріктіреді?

Осы сынды сұрақтарға жауаптар да айтылып, соңғы нәтиже біз сабақтың тақырыбымен сабаққа қойылған мақсаттарға оқушылармен бірге келеміз:

Сабақ тақырыбы: Бисерден картина жасау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

Сумоншақтармен картиналар жасауды үйрену.

Алдымен, әрине, моншақтармен «сызғыңыз» келетін үлгіні таңдау керек. Жақсы жаңалық мынада, барлық бірдей диаграммалар бұл үшін тамаша.

Сіз схеманы бірнеше жолмен пайдалана аласыз:

1. Үлгіні картонға желімдеп, моншақтарды тікелей үлгінің үстіне жабыстырыңыз.

2. Сызбаны әйнектің астына қойып, ондағы келесі қадамдарды орындаңыз.

Келесі кезең - суретті түсті аймақтарға бөлу. Мұны жіппен, сыммен немесе, мысалы, иірілген жіппен жасауға болады.

Содан кейін қажетті түсті моншақтар бұрын желіммен майланған белгіленген шекараларға құйылады.

Әрине, барлық картиналар гүлдердің шекаралық сызықтарын анық сыза алмайды, сондықтан қолмен төсеу қажет кішігірім аумақтар үшін бисер ұстағышы таптырмас көмекші болады.


«Сұрақ –жауап» арқылы бағалау критерийлерін қоямыз :




Аты –жөні:

6_____сынып

1/-

2/-


Бағалау критерийі




Дискрипторлар:

  • Сумоншақ түрлерін атайды;

  • Сумоншақтан картиналар жасалу жолдарын біледі;

  • Бұйымның орындалу технологияларын түсінеді;

Қазақ халқының тұрмыстық заттарының айырмашылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі












Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Дискриптор

Сумоншақтардан картиналар жасауды үйренеді.

Сәндік шығармашылығындағы сумоншақ композициясының ерекшеліктерімен танысады.

https://www.mirkrestikom.ru/articles/kartini-iz-bisera-ne-tolko-vishivaem-no-i-kleim/

сумоншақтар


https://ust.kz/qmg?doc_id=54691&type=1#panel_download_d


Бағалау карточкалары

Презентация, этностиль және оның түрлері туралы ақпарат


Аяқталуы





Рефлексия: «Сэндвич» әдісі арқылы.

  • 1 қабат – түсінгені туралы оң пікір;

  • 2 қабат – сыни көзқарас, нені өзгерту керек және қалай өзгерту керек;

3 қабат – оң көзқарас бере отырып, болашаққа ұыныс беру: маған ұнады, дегенмен келесі жолы …

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!