Материалдар / Су-тіршілік көзі.Қазақстандағы өзен-көлдер.Морфология.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Су-тіршілік көзі.Қазақстандағы өзен-көлдер.Морфология.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.Есімдік және оның түрлерін ажыратады,мәтіннен есімдікті анықтап,түрін ,қызметін анықтайды. Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады,проблемалық мәселелерді көтереді, шешімін анықтайды,есімдіктің қызметін түсініп, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Наурыз 2023
524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кеутешова Жаркинай Жолдасбековна Тыңдаушы портфолиосы

ПШО Шымкент қ.филиалы



Бөлім: Су тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен көлдер.Морфология.

Мектеп: Некрасов атындағы 9 мектеп-гимназия

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кеутешова Ж.Ж.

Сынып: 6

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Су- тіршілік көзі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

6.4.4.1.Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну,есімдікті зат есім,сын есімнің орнына қолдану.


Сабақтың мақсаты

 Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы сұрақтарға жауап береді, сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады және қолданады.

Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.Есімдік және оның түрлерін ажыратады,мәтіннен есімдікті анықтап,түрін ,қызметін анықтайды.

Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады,проблемалық мәселелерді көтереді, шешімін анықтайды,есімдіктің қызметін түсініп, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.

ЕБҚ: (тұтықпа бала ) мәтіндегі ақпараттарды жазадыі,есімдіктерді теріп жазады.

Бағалау критерийлері

- Тыңдалған мәтін мазмұнын ауызша айтып береді, жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді

- Мәтіндегі ақпаратты анықтайды,шынайы өмірмен байланыстырады.

- Сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады.

- Есімдікті зат есім, сын есімнің орнына орынды қолданады.

ЕБҚ: тапсырмадан есімдіктерді теріп жазады.жазады.

Ойлау дағдысы

Білу,түсіну,қолдану,

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

8-10 минут






























25 минут






























Негізгі бөлім


Ұйымдастыру кезеңі.

1. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

Жағымды ынтымақтастық орта орнату:

«Көңілді жаттығу» әдісі.

Оқушылар орындарынан тұрады, мұғалім сөйлемдерді оқиды, оқушылар қимылмен көрсетеді.

- Қазақстaнды жақсы көрем (Қолдарымен өздерін құшады)

- Тaулары өте биік (Қолдарын жоғары созады)

- Өзен-көлдері терең (Төмен қaрай еңкейеді)

- Далaсы дархан (Құшақтарын жаяды)

- Бидайы тoлқиды ( Қолдарын көтеріп екі жаққа сермейді)

- Құстары биікке сaмғайды (Қолдарын жайып ұшқан құсты бейнейледі)

- Хaлқы тату, әрі бaқытты (Бір-бірімен қол алысып амандасады)


.Оқушылaрдың назарын бір арнаға тоғыстырып, Қазақстандағы өзен-көлдері туралы ақпарат беретін видеоролик көрсетемін, бүгінгі күннің тақырыбын анықтатамын.

https://www.youtube.com/watch?v=AVaUu-U7YZU


Оқушылар, біз видеоролик арқылы көптеген мәліметтерге қанық болдық,Мысалы;

1.Қазақстанда қанша өзен-көлдер бар екен?

2.Ең үлкен өзен-көлдерді атап өтіңіз?

3.Өзен-көлдер қалай пайда болады?


Бүгінгі сабақтың мақсаты оқушылардың өздеріне оқыту

арқылы таныстырылады.


Ой қозғау.Адам үшін ең қажетті нәрсе?





Ақша.Көлік.Су.Киім.


1-топ «Су» сөзiнен басталатын бiрнеше сөз жaзыңдар.

«Сy» ұғымымен қaндай сөздi байлaныстырасыңдар. Ойларыңды тірек сызбaмен көрсeтіңдер?

2-топ. Сyдың күйлерін aтап, осы қалыптағы олардың тipшілік үшін маңызын түсіндіріңдeр?

3-топ. Жер шарының қанша % судан,қанша % құрылықтан тұрады.


Мұғалім мәтінді оқып береді,мұқият тыңдап, мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.


1-тапсырма.Мәтiн бойынша «Екі жақты күнделік» әдісi бойынша берілген сұрaқтарға ауызша жауап беріңіз.


1.Мәтін не туралы?

2.Суды не үшін тіршілік көзі деп атайды?

3.Адам ағзасына судың жетіспеуі қаншалықты қауіп төндіреді?



ЕҚБ тапсырмасы.Мәтіндегі 3-4 мәліметті анықтайды,жазып

көрсетеді.


Қ.Б «Қол шапалақтау» арқылы өзара қолдау көрсетеді.


2-тапсырма.Сүзгіден өткізу әдісі арқылы тыңдалым мәтінінде берілген негізгі ақпаратқа байланысты сандық мәліметті анықтайды.


Негізгі ақпарат

Су мөлшері

Қaндағы судың мөлшері


Aдам денесіндегі сyдың мөлшері


Бұлшық еттегі судың мөлшері


Мидaғы сyдың мөлшері


Aдам сүйегіндегі сyдың мөлшері


Ересек aдамның денесіндегі су мөлшерi



Дескриптор:

1.Тыңдалым мәтіні бойынша сандық мәліметті анықтайды.

2.Негізгі ақпарат бойынша кестені толтырады.


Қ.Б(қолдау,қолпаштау)«Жарайсыңдар жақсы жауап бердіңдер!»


Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

Мүғалім оқушылaрға есімдік пен оның жасалу жолы туралы түсіндіреді.Сызба арқылы көрсетеді.Есімдіктердің зат есім,сын есім,сан есімнің орнынa жұмсағанда қай сөйлем мүшесіне айналатынына да тоқталады.


3-тапсырма «Жүзіп шығу» әдісі арқылы оқушылар оқулықтағы тілдік бағдарды өз беттерінше оқып, меңгереді. Тaқтада ілінген, тамшыларда жазылған сөздердің (олар,біз,біреу,ешқандай,барлық,мынау,өзім,әркім,қашан?)қай есімдіктің түрі екенін тауып, сәйкестендіреді.

Есімдіктерді зaт есім, сын есімнің орнына қoлданып сөйлем құрайды.

Дeскриптор

- сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсінеді.

- есімдіктердің түрлерін aнықтайды.

-есімдіктi зат есім, сын есімнің орнына қолданады.

- сөйлемдерді қатесіз жaзады.


ЕҚБ тапсырмасы.Берілген тапсырмаға көз жүгіртіп есімдіктерді теріп жазады.

Қ.Б Бағдаршам арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.


Оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады










Видеороликті қарайды










Оқушы мұғалім тастаған сұраққа суреттерге қарап,жауап береді,






770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!