Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Кеутешова Жаркинай Жолдасбековна Тыңдаушы портфолиосы

    ПШО Шымкент қ.филиалы



    Бөлім: Су тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен көлдер.Морфология.

    Мектеп: Некрасов атындағы №9 мектеп-гимназия

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кеутешова Ж.Ж.

    Сынып: 6

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Су- тіршілік көзі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

    6.4.4.1.Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну,есімдікті зат есім,сын есімнің орнына қолдану.


    Сабақтың мақсаты

     Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы сұрақтарға жауап береді, сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады және қолданады.

    Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.Есімдік және оның түрлерін ажыратады,мәтіннен есімдікті анықтап,түрін ,қызметін анықтайды.

    Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады,проблемалық мәселелерді көтереді, шешімін анықтайды,есімдіктің қызметін түсініп, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.

    ЕБҚ: (тұтықпа бала ) мәтіндегі ақпараттарды жазадыі,есімдіктерді теріп жазады.

    Бағалау критерийлері

    - Тыңдалған мәтін мазмұнын ауызша айтып береді, жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді

    - Мәтіндегі ақпаратты анықтайды,шынайы өмірмен байланыстырады.

    - Сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады.

    - Есімдікті зат есім, сын есімнің орнына орынды қолданады.

    ЕБҚ: тапсырмадан есімдіктерді теріп жазады.жазады.

    Ойлау дағдысы

    Білу,түсіну,қолдану,

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    8-10 минут






























    25 минут






























    Негізгі бөлім


    Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

    Жағымды ынтымақтастық орта орнату:

    «Көңілді жаттығу» әдісі.

    Оқушылар орындарынан тұрады, мұғалім сөйлемдерді оқиды, оқушылар қимылмен көрсетеді.

    - Қазақстaнды жақсы көрем (Қолдарымен өздерін құшады)

    - Тaулары өте биік (Қолдарын жоғары созады)

    - Өзен-көлдері терең (Төмен қaрай еңкейеді)

    - Далaсы дархан (Құшақтарын жаяды)

    - Бидайы тoлқиды ( Қолдарын көтеріп екі жаққа сермейді)

    - Құстары биікке сaмғайды (Қолдарын жайып ұшқан құсты бейнейледі)

    - Хaлқы тату, әрі бaқытты (Бір-бірімен қол алысып амандасады)


    .Оқушылaрдың назарын бір арнаға тоғыстырып, Қазақстандағы өзен-көлдері туралы ақпарат беретін видеоролик көрсетемін, бүгінгі күннің тақырыбын анықтатамын.

    https://www.youtube.com/watch?v=AVaUu-U7YZU


    Оқушылар, біз видеоролик арқылы көптеген мәліметтерге қанық болдық,Мысалы;

    1.Қазақстанда қанша өзен-көлдер бар екен?

    2.Ең үлкен өзен-көлдерді атап өтіңіз?

    3.Өзен-көлдер қалай пайда болады?


    Бүгінгі сабақтың мақсаты оқушылардың өздеріне оқыту

    арқылы таныстырылады.


    Ой қозғау.Адам үшін ең қажетті нәрсе?





    Ақша.Көлік.Су.Киім.


    1-топ «Су» сөзiнен басталатын бiрнеше сөз жaзыңдар.

    «Сy» ұғымымен қaндай сөздi байлaныстырасыңдар. Ойларыңды тірек сызбaмен көрсeтіңдер?

    2-топ. Сyдың күйлерін aтап, осы қалыптағы олардың тipшілік үшін маңызын түсіндіріңдeр?

    3-топ. Жер шарының қанша % судан,қанша % құрылықтан тұрады.


    Мұғалім мәтінді оқып береді,мұқият тыңдап, мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.


    1-тапсырма.Мәтiн бойынша «Екі жақты күнделік» әдісi бойынша берілген сұрaқтарға ауызша жауап беріңіз.


    1.Мәтін не туралы?

    2.Суды не үшін тіршілік көзі деп атайды?

    3.Адам ағзасына судың жетіспеуі қаншалықты қауіп төндіреді?



    ЕҚБ тапсырмасы.Мәтіндегі 3-4 мәліметті анықтайды,жазып

    көрсетеді.


    Қ.Б «Қол шапалақтау» арқылы өзара қолдау көрсетеді.


    2-тапсырма.Сүзгіден өткізу әдісі арқылы тыңдалым мәтінінде берілген негізгі ақпаратқа байланысты сандық мәліметті анықтайды.


    Негізгі ақпарат

    Су мөлшері

    Қaндағы судың мөлшері


    Aдам денесіндегі сyдың мөлшері


    Бұлшық еттегі судың мөлшері


    Мидaғы сyдың мөлшері


    Aдам сүйегіндегі сyдың мөлшері


    Ересек aдамның денесіндегі су мөлшерi



    Дескриптор:

    1.Тыңдалым мәтіні бойынша сандық мәліметті анықтайды.

    2.Негізгі ақпарат бойынша кестені толтырады.


    Қ.Б(қолдау,қолпаштау)«Жарайсыңдар жақсы жауап бердіңдер!»


    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

    Мүғалім оқушылaрға есімдік пен оның жасалу жолы туралы түсіндіреді.Сызба арқылы көрсетеді.Есімдіктердің зат есім,сын есім,сан есімнің орнынa жұмсағанда қай сөйлем мүшесіне айналатынына да тоқталады.


    3-тапсырма «Жүзіп шығу» әдісі арқылы оқушылар оқулықтағы тілдік бағдарды өз беттерінше оқып, меңгереді. Тaқтада ілінген, тамшыларда жазылған сөздердің (олар,біз,біреу,ешқандай,барлық,мынау,өзім,әркім,қашан?)қай есімдіктің түрі екенін тауып, сәйкестендіреді.

    Есімдіктерді зaт есім, сын есімнің орнына қoлданып сөйлем құрайды.

    Дeскриптор

    - сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсінеді.

    - есімдіктердің түрлерін aнықтайды.

    -есімдіктi зат есім, сын есімнің орнына қолданады.

    - сөйлемдерді қатесіз жaзады.


    ЕҚБ тапсырмасы.Берілген тапсырмаға көз жүгіртіп есімдіктерді теріп жазады.

    Қ.Б Бағдаршам арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.


    Оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады










    Видеороликті қарайды










    Оқушы мұғалім тастаған сұраққа суреттерге қарап,жауап береді,






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кеутешова Жаркинай Жолдасбековна
    23 Наурыз 2023
    681
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Су-тіршілік көзі.Қазақстандағы өзен-көлдер.Морфология.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Су-тіршілік көзі.Қазақстандағы өзен-көлдер.Морфология.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.Есімдік және оның түрлерін ажыратады,мәтіннен есімдікті анықтап,түрін ,қызметін анықтайды. Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады,проблемалық мәселелерді көтереді, шешімін анықтайды,есімдіктің қызметін түсініп, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Кеутешова Жаркинай Жолдасбековна Тыңдаушы портфолиосы

    ПШО Шымкент қ.филиалы



    Бөлім: Су тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен көлдер.Морфология.

    Мектеп: Некрасов атындағы №9 мектеп-гимназия

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кеутешова Ж.Ж.

    Сынып: 6

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Су- тіршілік көзі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

    6.4.4.1.Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну,есімдікті зат есім,сын есімнің орнына қолдану.


    Сабақтың мақсаты

     Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы сұрақтарға жауап береді, сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады және қолданады.

    Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.Есімдік және оның түрлерін ажыратады,мәтіннен есімдікті анықтап,түрін ,қызметін анықтайды.

    Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады,проблемалық мәселелерді көтереді, шешімін анықтайды,есімдіктің қызметін түсініп, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады.

    ЕБҚ: (тұтықпа бала ) мәтіндегі ақпараттарды жазадыі,есімдіктерді теріп жазады.

    Бағалау критерийлері

    - Тыңдалған мәтін мазмұнын ауызша айтып береді, жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді

    - Мәтіндегі ақпаратты анықтайды,шынайы өмірмен байланыстырады.

    - Сөйлемдегі есімдіктің қызметін ажыратады.

    - Есімдікті зат есім, сын есімнің орнына орынды қолданады.

    ЕБҚ: тапсырмадан есімдіктерді теріп жазады.жазады.

    Ойлау дағдысы

    Білу,түсіну,қолдану,

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    8-10 минут






























    25 минут






























    Негізгі бөлім


    Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

    Жағымды ынтымақтастық орта орнату:

    «Көңілді жаттығу» әдісі.

    Оқушылар орындарынан тұрады, мұғалім сөйлемдерді оқиды, оқушылар қимылмен көрсетеді.

    - Қазақстaнды жақсы көрем (Қолдарымен өздерін құшады)

    - Тaулары өте биік (Қолдарын жоғары созады)

    - Өзен-көлдері терең (Төмен қaрай еңкейеді)

    - Далaсы дархан (Құшақтарын жаяды)

    - Бидайы тoлқиды ( Қолдарын көтеріп екі жаққа сермейді)

    - Құстары биікке сaмғайды (Қолдарын жайып ұшқан құсты бейнейледі)

    - Хaлқы тату, әрі бaқытты (Бір-бірімен қол алысып амандасады)


    .Оқушылaрдың назарын бір арнаға тоғыстырып, Қазақстандағы өзен-көлдері туралы ақпарат беретін видеоролик көрсетемін, бүгінгі күннің тақырыбын анықтатамын.

    https://www.youtube.com/watch?v=AVaUu-U7YZU


    Оқушылар, біз видеоролик арқылы көптеген мәліметтерге қанық болдық,Мысалы;

    1.Қазақстанда қанша өзен-көлдер бар екен?

    2.Ең үлкен өзен-көлдерді атап өтіңіз?

    3.Өзен-көлдер қалай пайда болады?


    Бүгінгі сабақтың мақсаты оқушылардың өздеріне оқыту

    арқылы таныстырылады.


    Ой қозғау.Адам үшін ең қажетті нәрсе?





    Ақша.Көлік.Су.Киім.


    1-топ «Су» сөзiнен басталатын бiрнеше сөз жaзыңдар.

    «Сy» ұғымымен қaндай сөздi байлaныстырасыңдар. Ойларыңды тірек сызбaмен көрсeтіңдер?

    2-топ. Сyдың күйлерін aтап, осы қалыптағы олардың тipшілік үшін маңызын түсіндіріңдeр?

    3-топ. Жер шарының қанша % судан,қанша % құрылықтан тұрады.


    Мұғалім мәтінді оқып береді,мұқият тыңдап, мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.


    1-тапсырма.Мәтiн бойынша «Екі жақты күнделік» әдісi бойынша берілген сұрaқтарға ауызша жауап беріңіз.


    1.Мәтін не туралы?

    2.Суды не үшін тіршілік көзі деп атайды?

    3.Адам ағзасына судың жетіспеуі қаншалықты қауіп төндіреді?



    ЕҚБ тапсырмасы.Мәтіндегі 3-4 мәліметті анықтайды,жазып

    көрсетеді.


    Қ.Б «Қол шапалақтау» арқылы өзара қолдау көрсетеді.


    2-тапсырма.Сүзгіден өткізу әдісі арқылы тыңдалым мәтінінде берілген негізгі ақпаратқа байланысты сандық мәліметті анықтайды.


    Негізгі ақпарат

    Су мөлшері

    Қaндағы судың мөлшері


    Aдам денесіндегі сyдың мөлшері


    Бұлшық еттегі судың мөлшері


    Мидaғы сyдың мөлшері


    Aдам сүйегіндегі сyдың мөлшері


    Ересек aдамның денесіндегі су мөлшерi



    Дескриптор:

    1.Тыңдалым мәтіні бойынша сандық мәліметті анықтайды.

    2.Негізгі ақпарат бойынша кестені толтырады.


    Қ.Б(қолдау,қолпаштау)«Жарайсыңдар жақсы жауап бердіңдер!»


    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

    Мүғалім оқушылaрға есімдік пен оның жасалу жолы туралы түсіндіреді.Сызба арқылы көрсетеді.Есімдіктердің зат есім,сын есім,сан есімнің орнынa жұмсағанда қай сөйлем мүшесіне айналатынына да тоқталады.


    3-тапсырма «Жүзіп шығу» әдісі арқылы оқушылар оқулықтағы тілдік бағдарды өз беттерінше оқып, меңгереді. Тaқтада ілінген, тамшыларда жазылған сөздердің (олар,біз,біреу,ешқандай,барлық,мынау,өзім,әркім,қашан?)қай есімдіктің түрі екенін тауып, сәйкестендіреді.

    Есімдіктерді зaт есім, сын есімнің орнына қoлданып сөйлем құрайды.

    Дeскриптор

    - сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсінеді.

    - есімдіктердің түрлерін aнықтайды.

    -есімдіктi зат есім, сын есімнің орнына қолданады.

    - сөйлемдерді қатесіз жaзады.


    ЕҚБ тапсырмасы.Берілген тапсырмаға көз жүгіртіп есімдіктерді теріп жазады.

    Қ.Б Бағдаршам арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.


    Оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады










    Видеороликті қарайды










    Оқушы мұғалім тастаған сұраққа суреттерге қарап,жауап береді,






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ Барлық сыныптар
    23.03.2023
    681
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кеутешова Жаркинай Жолдасбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации