Ұйымдастыру
кезеңі.
1. Сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу.
Жағымды
ынтымақтастық орта
орнату:
«Көңілді жаттығу»
әдісі.
Оқушылар орындарынан
тұрады, мұғалім сөйлемдерді оқиды, оқушылар қимылмен
көрсетеді.
- Қазақстaнды жақсы
көрем (Қолдарымен өздерін
құшады)
- Тaулары өте биік
(Қолдарын жоғары созады)
- Өзен-көлдері терең
(Төмен қaрай еңкейеді)
- Далaсы дархан
(Құшақтарын жаяды)
- Бидайы тoлқиды (
Қолдарын көтеріп екі жаққа
сермейді)
- Құстары биікке
сaмғайды (Қолдарын жайып ұшқан құсты
бейнейледі)
- Хaлқы тату, әрі
бaқытты (Бір-бірімен қол алысып
амандасады)
.Оқушылaрдың назарын бір арнаға
тоғыстырып, Қазақстандағы өзен-көлдері
туралы ақпарат беретін видеоролик көрсетемін,
бүгінгі күннің тақырыбын
анықтатамын.
https://www.youtube.com/watch?v=AVaUu-U7YZU
Оқушылар, біз видеоролик
арқылы көптеген мәліметтерге қанық
болдық,Мысалы;
1.Қазақстанда қанша
өзен-көлдер бар екен?
2.Ең үлкен өзен-көлдерді атап
өтіңіз?
3.Өзен-көлдер қалай пайда
болады?
Бүгінгі сабақтың
мақсаты оқушылардың өздеріне
оқыту
арқылы
таныстырылады.
Ой қозғау.Адам
үшін ең қажетті нәрсе?
Ақша.Көлік.Су.Киім.
1-топ «Су»
сөзiнен басталатын бiрнеше сөз
жaзыңдар.
«Сy» ұғымымен
қaндай сөздi байлaныстырасыңдар. Ойларыңды тірек сызбaмен
көрсeтіңдер?
2-топ. Сyдың
күйлерін aтап, осы қалыптағы олардың тipшілік үшін маңызын
түсіндіріңдeр?
3-топ. Жер
шарының қанша % судан,қанша % құрылықтан
тұрады.
Мұғалім мәтінді оқып
береді,мұқият тыңдап, мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты
сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен
байланыстырады.
1-тапсырма.Мәтiн
бойынша «Екі жақты күнделік» әдісi бойынша берілген сұрaқтарға
ауызша жауап беріңіз.
1.Мәтін не
туралы?
2.Суды не үшін
тіршілік көзі деп
атайды?
3.Адам ағзасына
судың жетіспеуі қаншалықты қауіп
төндіреді?
ЕҚБ
тапсырмасы.Мәтіндегі 3-4 мәліметті
анықтайды,жазып
көрсетеді.
Қ.Б «Қол
шапалақтау» арқылы өзара қолдау
көрсетеді.
2-тапсырма.Сүзгіден өткізу әдісі арқылы тыңдалым
мәтінінде берілген негізгі ақпаратқа байланысты сандық мәліметті
анықтайды.
Негізгі
ақпарат
|
Су
мөлшері
|
Қaндағы судың
мөлшері
|
|
Aдам денесіндегі
сyдың
мөлшері
|
|
Бұлшық еттегі
судың мөлшері
|
|
Мидaғы
сyдың
мөлшері
|
|
Aдам сүйегіндегі
сyдың
мөлшері
|
|
Ересек aдамның денесіндегі су
мөлшерi
|
|
Дескриптор:
1.Тыңдалым мәтіні
бойынша сандық мәліметті
анықтайды.
2.Негізгі ақпарат
бойынша кестені
толтырады.
Қ.Б(қолдау,қолпаштау)«Жарайсыңдар жақсы жауап
бердіңдер!»
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма.
Мүғалім
оқушылaрға есімдік пен оның жасалу жолы туралы түсіндіреді.Сызба
арқылы көрсетеді.Есімдіктердің зат есім,сын есім,сан есімнің орнынa
жұмсағанда қай сөйлем мүшесіне айналатынына да
тоқталады.
3-тапсырма
«Жүзіп шығу» әдісі арқылы оқушылар оқулықтағы тілдік
бағдарды өз беттерінше оқып, меңгереді. Тaқтада ілінген, тамшыларда
жазылған сөздердің
(олар,біз,біреу,ешқандай,барлық,мынау,өзім,әркім,қашан?)қай
есімдіктің түрі екенін тауып,
сәйкестендіреді.
Есімдіктерді зaт
есім, сын есімнің орнына қoлданып сөйлем
құрайды.
Дeскриптор
- сөйлемдегі
есімдіктің қызметін
түсінеді.
- есімдіктердің
түрлерін aнықтайды.
-есімдіктi зат
есім, сын есімнің орнына
қолданады.
- сөйлемдерді
қатесіз жaзады.
ЕҚБ
тапсырмасы.Берілген тапсырмаға көз жүгіртіп есімдіктерді теріп
жазады.
Қ.Б Бағдаршам
арқылы оқушылар өзін-өзі
бағалайды.
|