Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Суды,тамақты,энергияны үнемді жұмсау ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Іс-шараның тақырыптары |
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Саяхат кезіндегі төтенше жағдайлар (өрт, жер сілкінісі, су тасқыны)» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
8 « » |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары: |
- Суды, тамақты және энергияны үнемдеудің маңыздылығын түсіндіру. - саяхат кезінде төтенше жағдайларда (ТЖ) дұрыс әрекет етуге және пайдалы әдеттерді дамытуға үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылық : |
Әділдік және жауапкершілік
4-апта дәйексөзі: Әділетте берік болсаң аяғың таймайды! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 мин |
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Суды, тамақты және энергияны үнемдеудің маңыздылығын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардың қоршаған ортаға деген жауапкершілік сезімін қалыптастыру және сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту. 3. Тәрбиелік: Табиғатты қорғауға, ұқыптылыққа және үнемшілдікке тәрбиелеу. Сабақтың міндеттері: - Суды, тамақты және энергияны үнемдеу жолдарын зерттеу. - Оқушыларға үнемдеудің жеке адам мен қоғамға тигізетін пайдасын түсіндіру. - Практикалық мысалдар арқылы үнемдеу дағдыларын қалыптастыру.
I. Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу. 2. Сабаққа дайындықты тексеру. 3. Сабақтың мақсаты мен тақырыбын түсіндіру.
II. Кіріспе Миға шабуыл: - Мұғалім сұрақ қояды: - «Сіз күнделікті суды қалай қолданасыз?» - «Энергияны үнемдеудің қандай тәсілдерін білесіз?» - «Тамақты ысырап етпеу дегеніміз не?» - Оқушылардың жауаптары тыңдалады және сабақ тақырыбына кіріспе жасалады.
Қызығушылықты ояту: Көрнекі бейнеролик көрсету (мысалы, суды, энергияны және тамақты үнемдеудің маңыздылығы туралы қысқа видео).
III. Негізгі бөлім 1. Теориялық материал - Суды үнемдеу: - Кранды жабу әдеті. - Су сүзгіштерін қолдану. -Тамақты үнемдеу: - Тамақ қалдықтарын қайта өңдеу. - Жоспарланған түрде тамақ сатып алу. - Энергияны үнемдеу - Энергия үнемдейтін шамдарды қолдану. - Электр құралдарын дұрыс пайдалану.
2. Топтық жұмыс - Топтарға тапсырма беріледі: 1. Суды үнемдеу бойынша 3 нақты мысал келтіру. 2. Тамақты ысырап етпеу жолдарын ұсыну. 3. Энергияны үнемдеуге қатысты ұсыныстар әзірлеу. - Әр топ өз идеяларын флипчартқа жазып, сынып алдында таныстырады. IV. Қорытынды бөлім 1. Талқылау: - Оқушылардың жұмыстары талқыланады. - Мұғалім негізгі ұғымдарды қайталап қорытындылайды.
2. Рефлексия: - «Сабақтан қандай жаңа мәлімет алдыңыз?» деген сұраққа жауап беру. - Оқушылар сабаққа кері байланыс береді (ауызша немесе стикерлер арқылы).
3. Үй тапсырмасы: - Үйде суды, энергияны үнемдеу және тамақты ысырап етпеу жолдарын бақылау күнделігін жүргізу. - "Үнемділік – болашақ кепілі" тақырыбында шағын эссе жазу. Қорытынды Бұл сабақ оқушылардың табиғи ресурстарды үнемдеудің маңыздылығын түсінуге, сонымен қатар оларды күнделікті өмірде қолдануға бағыттайды. |
Сабақтың мақсатымен танысады сұрақтарға жауап береді бейнероликке кері байланыс береді топтық тапсырманы орындайды сабаққа кері байланыс береді |
|
Презентация 1-8
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
ҚС Сабақтың мақсаты: саяхат кезінде төтенше жағдайларда (ТЖ) дұрыс әрекет етуге және пайдалы әдеттерді дамытуға үйрету. Негізгі міндеттер:
Материалдар мен ресурстар
Сабақтың барысы
Төтенше жағдайлар: дауыл, жер сілкінісі, жел, өрт, су тасқыны.
Өрт Өрт – бұл бақылауға алынбайтын жану үрдісі, адам өмірі мен денсаулығына, материалдық құндылықтарды жоюға қарай сүйемелдейтін тілсіз жау. Өрттің негізгі әсер етуші факторлары:
Өрт кезінде не істеу керек:
«Сөйлемді аяқта» ойыны «Сөйлемді аяқта» ойыны бізге осы ережелерді есте сақтауға көмектеседі.
ТЖ кезіндегі ережелер «Есте сақта!»
Төтенше жағдайда тез, мұқият әрекет ету керек, қырағы және сақ болу керек. Команда бойынша сізге қажет:
Педагогтің бұйрығымен балалар орындарын ауыстырып, орындарына оралады. 3. Қорытынды
|
|
|
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/19wpRcA_4fC0LL70sxwitJ7bs0-7zZIBq/view https://drive.google.com/file/d/1Evig09Ds3VRYA6K5uSMFkNUqjpkj9abH/view https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO
|