Суды,тамақты,энергияны үнемді жұмсау ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Суды,тамақты,энергияны үнемді жұмсау ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ТӘРБИЕ САҒАТЫНА ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Іс-шараның тақырыптары

«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Саяхат кезіндегі төтенше жағдайлар (өрт, жер сілкінісі, су тасқыны)»

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Күні:

Сынып:

8 « »

Сабақтың мақсаттары:

- Суды, тамақты және энергияны үнемдеудің маңыздылығын түсіндіру.

- саяхат кезінде төтенше жағдайларда (ТЖ) дұрыс әрекет етуге және пайдалы әдеттерді дамытуға үйрету.

Құндылық :

Әділдік және жауапкершілік

  • Талап

  • Ар-ұят

  • Қоғамға қызмет

4-апта дәйексөзі: Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!

Сабақтың барысы

Сынып сағатының кезеңі\ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

ресурстар




35 мин


































Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: Суды, тамақты және энергияны үнемдеудің маңыздылығын түсіндіру.

2. Дамытушылық: Оқушылардың қоршаған ортаға деген жауапкершілік сезімін қалыптастыру және сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту.

3. Тәрбиелік: Табиғатты қорғауға, ұқыптылыққа және үнемшілдікке тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері:

- Суды, тамақты және энергияны үнемдеу жолдарын зерттеу.

- Оқушыларға үнемдеудің жеке адам мен қоғамға тигізетін пайдасын түсіндіру.

- Практикалық мысалдар арқылы үнемдеу дағдыларын қалыптастыру.



I. Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2. Сабаққа дайындықты тексеру.

3. Сабақтың мақсаты мен тақырыбын түсіндіру.



II. Кіріспе

Миға шабуыл:

- Мұғалім сұрақ қояды:

- «Сіз күнделікті суды қалай қолданасыз?»

- «Энергияны үнемдеудің қандай тәсілдерін білесіз?»

- «Тамақты ысырап етпеу дегеніміз не?»

- Оқушылардың жауаптары тыңдалады және сабақ тақырыбына кіріспе жасалады.



Қызығушылықты ояту:

Көрнекі бейнеролик көрсету (мысалы, суды, энергияны және тамақты үнемдеудің маңыздылығы туралы қысқа видео).



III. Негізгі бөлім

1. Теориялық материал

- Суды үнемдеу:

- Кранды жабу әдеті.

- Су сүзгіштерін қолдану.

-Тамақты үнемдеу:

- Тамақ қалдықтарын қайта өңдеу.

- Жоспарланған түрде тамақ сатып алу.

- Энергияны үнемдеу

- Энергия үнемдейтін шамдарды қолдану.

- Электр құралдарын дұрыс пайдалану.



2. Топтық жұмыс

- Топтарға тапсырма беріледі:

1. Суды үнемдеу бойынша 3 нақты мысал келтіру.

2. Тамақты ысырап етпеу жолдарын ұсыну.

3. Энергияны үнемдеуге қатысты ұсыныстар әзірлеу.

- Әр топ өз идеяларын флипчартқа жазып, сынып алдында таныстырады.

IV. Қорытынды бөлім

1. Талқылау:

- Оқушылардың жұмыстары талқыланады.

- Мұғалім негізгі ұғымдарды қайталап қорытындылайды.



2. Рефлексия:

- «Сабақтан қандай жаңа мәлімет алдыңыз?» деген сұраққа жауап беру.

- Оқушылар сабаққа кері байланыс береді (ауызша немесе стикерлер арқылы).



3. Үй тапсырмасы:

- Үйде суды, энергияны үнемдеу және тамақты ысырап етпеу жолдарын бақылау күнделігін жүргізу.

- "Үнемділік – болашақ кепілі" тақырыбында шағын эссе жазу.

Қорытынды

Бұл сабақ оқушылардың табиғи ресурстарды үнемдеудің маңыздылығын түсінуге, сонымен қатар оларды күнделікті өмірде қолдануға бағыттайды.

Сабақтың мақсатымен танысады
























сұрақтарға жауап береді







бейнероликке кері байланыс береді
















топтық тапсырманы орындайды













сабаққа кері байланыс береді


Презентация 1-8














Қауіпсіздік сабағы


10 мин
































































 ҚС

Сабақтың мақсаты: саяхат кезінде төтенше жағдайларда (ТЖ) дұрыс әрекет етуге және пайдалы әдеттерді дамытуға үйрету.

Негізгі міндеттер:

  1. Балаларды төтенше жағдайлардың түрлерімен және олардың ерекшеліктерімен таныстыру.

  2. Төтенше жағдайлар кезіндегі негізгі әрекеттерді (өрт, су тасқыны, жер сілкінісі және т.б.) қарастырыңыз.

  3. Балаларды саяхат кезінде төтенше жағдай жоспарын құруға үйрету.

Материалдар мен ресурстар

  • ТЖ мысалдарымен таныстыру.

  • ТЖ жағдайына арналған іс-қимыл жоспары бар үлестірме материалдар.

  • Топтарда жұмыс істеуге арналған аймақ карталары.

  • Карточкалар бойынша ТЖ жағдайларын талдау.

Сабақтың барысы

  1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

  2. Негізгі бөлім

Төтенше жағдайлар: дауыл, жер сілкінісі, жел, өрт, су тасқыны.

  • Төтенше жағдайларды қандай 2 топқа бөлуге болатынын ойлаңыз?

Табиғи апат

Адамның әрекетінен болатын

жағдайлар

жер сілкінісі

химиялық заттармен улану

жел

ұшақ апаты

дауыл

кеме апаты

шабуыл

өрттер

су тасқыны

шабуылдар


Өрт

Өрт – бұл бақылауға алынбайтын жану үрдісі, адам өмірі мен денсаулығына, материалдық құндылықтарды жоюға қарай сүйемелдейтін тілсіз жау.

Өрттің негізгі әсер етуші факторлары:

  • қоршаған ортаның жоғары температурасы;

  • түтін құрамында улы заттар бар;

  • түтін салдарынан көрінудің жоғалуы.

Өрт кезінде не істеу керек:

  • Өрт кезінде 101 нөміріне қоңырау шалу керек.

  • Өрт сөндіру: эвакуация, өрт шығу жолдарын пайдалану.

  • Су тасқыны: биік жерлерді іздеу, жертөлелерден аулақ болу.

  • Жер сілкінісі: күшті заттардың астында баспана, ашық кеңістікті пайдалану. Топтық жұмыс: нақты сценарий үшін төтенше жағдай жоспарын құру.

«Сөйлемді аяқта» ойыны

«Сөйлемді аяқта» ойыны бізге осы ережелерді есте сақтауға көмектеседі.


Өрт болғанда

101


Сіріңке балаларға

ойыншық емес

Өр пен түтіннен

қашу керек

Полиция нөмірі

102

Жедел жәрдем нөмірі

103

Түтін шыққан бөлмеде

еңкейіп жүру керек

Хлормен ластану қаупінен қашу

жердің төменгі бөлігінде

ТЖ кезіндегі ережелер

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104,112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен

ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.


  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.

111


Төтенше жағдайда тез, мұқият әрекет ету керек, қырағы және сақ болу керек. Команда бойынша сізге қажет:

  1. Таңғышты кию.

  2. Портфельдер/сөмкелер алу.

  3. Белгіленген нүктеге өту.

  4. Орнына оралу.

Педагогтің бұйрығымен балалар орындарын ауыстырып, орындарына оралады.

3. Қорытынды

























































Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/19wpRcA_4fC0LL70sxwitJ7bs0-7zZIBq/view https://drive.google.com/file/d/1Evig09Ds3VRYA6K5uSMFkNUqjpkj9abH/view https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
187
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі