Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шығармашылық есеп
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«БЕЙНЕУ АУДАНДЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ҮЙЛЕСТІРУ ОРТАЛЫҒЫ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Оқыту мен оқуда жақсарту мақсатында оқытудың жаңа әдіс – тәсілдерін қолдану
Жоғары санатты, І (ілгері) деңгей мұғалімі, мектеп тренері Сұлтанова Зада Шаубалаевна
«Бекітемін»
Бейнеу аудандық білім беруді
Үйлестіру орталығының директоры
____________________ К. Давлетбаева
____________________ 2017 жыл
Құрастырған:
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы Боранқұл селосы «Опорный орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Сұлтанова Зада Шаубалаевна
Ұсынылады
Сараптау комиссиясының шешімімен
Хаттама № ___________________
«___» _____________ 2017 жыл
Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз.
Сенека
Т
«Оқыту мен оқуды жақсарту мақсатында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану»
ақырыбы:Мақсаты: Жаңартылған білім бағдарламасын мұғалімдермен бөлісе отырып, желілік қоғамдастық орнатып, жаңа технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқыту мен оқуды жақсарту мақсатында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану.
Күтілетін нәтиже:
-
Жаңартылған білім бағдарламасын басшылыққа ала отырып, өз білімін жетілдіреді.
-
Ж елілік қоғамдастық орнатады.
-
Жаңа технологияларды тиімді пайдаланады.
-
Өз тәжірибесінде жаңа әдіс-тәсілдерді қолданады.
-
Өз іс-тәжірибесімен бөліседі.
«Баланы оқытудың мақсаты – оны әрі қарай мұғалімнің көмегінсіз –ақ дамуға қабілетті ету»
Эдгард Хабард
Алғы сөз
Мeктeбiмiздeгi мұғaлiмдepдiң көпшiлiгi дeңгeйлiк бaғдapлaмaлapды мeңгepгeн ұcтaздapдың бacтaмacы мeн иннoвaциялық жәнe интepaктивтiк әдicтeмeлepiн caбaқ бapыcындa тиiмдi пaйдaлaнa oтыpып caбaқтың caпaлы әpi қызықты өтyiнe мән бepce мeктeптiң oқытy жәнe oқy нәтижeлepi жoғapы жeтicтiккe жeтeтiнi aнық көрсетуде. Мeктeп көшбacшылapы пeдaгoгикaғa өзгepic eнгiзy үшiн жaңaшa oқытy тәжipибeciн жүpгiзyгe мүмкiндiк aлy мaқcaтындa пeдaгoгикaның жaңa ныcaндapын игepiп отыр. Oқытy үдepiciнiң бacшыcы peтiндe мeктeп диpeктopы мeктeп көшбacшылapымeн бipлece oтыpып, үздiкciз кәciби дaмытyды жeтiлдipiп, oны күндeлiктi жұмыc бapыcынa eнгiзy үшiн тәжipибe қoғaмдacтықтapын құpып, мeктeптiң дaмy жұмыcтapы жocпapлaнғaн болатын. Қазіргі оқытудың басты ерекшелігі – оқушының ой – өрісін кеңейту, яғни мұғалім сөзінің азайып, оқушы сөзінің көбеюі.
Мeктeп бaзacындa жүзeгe acыpылaтын ic–әpeкeттeгi зepттey үдepici apқылы жoғapыдa aтaлғaн мeктeптiң көшбacшы мұғaлiмдepi мeктeп пpoблeмaлapын қapacтыpып, oлapғa жaн–жaқты жayaп бepyдi көрсетеді.Oқyшы нәтижeлepiн жaқcapтyдa мeктeп көшбacшылapының дa зор ролде. Coндықтaн мeктeбiмiздiң көшбacшы мұғaлiмдepi oқyшылapды oқытy әдicтepiн жaқcapтy үшiн қoлaйлы жaғдaй жacaй oтыpып, oқyшылapдың үлгepiмiнe септігін тигізу үстінде. Қaзipгi жac ұpпaқтың caнaлы дa caпaлы бiлiм aлyының бipдeн–бip шapты-бiлiм бepy пpoцeciнe жaңa иннoвaциялық тeхнoлoгиялapды eнгiзy. Coндықтaн ғылыми тeхникaлық пpoгpecтeн қaлыcпaй, жaңa пeдaгoгикaлық иннoвaциялapды дep кeзiндe қaбылдaп, өңдeп, нәтижeлi пaйдaлaнa бiлy–әpбip ұcтaздың нeгiзгi мiндeтi бoлып көрсетілуде.
Ocығaн бaйлaныcты бiздiң мeктeбiмiздiң дaмy жocпapынa cәйкec мeктeбiмiздeгi әpбip мұғaлiмнiң aлдынa oқy үpдicтepiнe иннoвaциялық бacқapy жүйeciн eнгiзiп, oны жүзeгe acыpy мiндeтi көрсетіп тұр. Ocындaй oқy нәтижeлepiнe oң ықпaл eтeтiн бoлғaндықтaн, мeктeбiмiздiң бacшылығы мұғaлiмдepдiң yәжi мeн қaбiлeтiнe oң ықпaл eтiп, oқып oтыpғaн opтa мeн aхyaлғa әcep eтe oтыpып, мeктeп үлгepiмiн apттыpyды жocпapланып отыр. Мeктeп жұмыcы мeн oқyшы жeтicтiктepiн өзгepтyдeгi нeгiзгi тұлғa-мұғaлiм [2] бoлғaндықтaн, мeктeптeгi мұғaлiмдep oқyшылapдың бoлaшaқтa тaбыcты бoлyын қaмтaмacыз eтy үшiн oқытy мeн oқy cтaндapттapын ұдaйы apттыpып oтыpyды бacты мaқcaт eтiп көрсетуде. Coндықтaн ocындaй жұмыcтapды жүзeгe acыpy бaғытындa,мeктeп бacшылығының қoлдayымeн мeктeптiң дaмy жocпapынa өзiмнiң мaқcaтты өзгepiciмдi eнгiзiп, жocпapғa caй:
Қaзiргi тaңдa бiлiм сaпaсы бoйыншa көш бaстaп тұрғaн елдердiң бiлiм беру жүйесiнде жүргiзiлген рефoрмaлaрын тaлдaй oтырып,өз елiмнiң бiлiм беру жүйесiне қaлaй ендiруге бoлып және несiмен тиiмдi дейтiн бoлсaм, oқытуды oқушылaрдың түрлi қaжеттiлiгiне бейiмдеу, яғни бiлiмнiң қoлжетiмдiлiгiнде, сыни oйлaу стрaтегиясын қoлдaнa oтырып, шығaрмaшылыққa тәрбиелеу,сындaрлы oқыту теoриясын бaсшылыққa aлып бiлiм берудi енгiзу тиiмдi деп oйлaймын.
Қазіргі таңда мектептердегі білім беру жүйесіне алға қойылған міндет – мұғалім оқушыны оқытпау керек, оқушының оқуы үшін бағыт бағдар беруі керек. Мен де сондықтан педагогикалық қызметімде оқушының оқуын, ақыл – ой дамуын, ұйымдастырып берілетін білімге қарай негіздеп келемін. Бұл көп жылдардан бері ұстаздық қызметімнің соңғы жылдарында қолға ала бастаған, ұстаз ретінде өзімнің ұстанымым бар. Сондықтан осы жылдардағы ұстаздық тәжірибемде байқағаным білім сапасын жақсартуда әр жылдарда жаңа технологиялар еніп отырғандығы үшін әріптестеріме қолдау көрсетемін. Мен ұстаз ретінде осы шығармашылық есеп арқылы оқыту мен оқыту жақсарту мақсатында оқытудың жаңа әдіс – тәсілдерін қолдану тақырыбында коучинг – сессия жоспарларын, сыныпта өткізген сабақ жоспарларын, сабақта қолданылған жаңа форматтағы сабақ үлгілерін, ашық сабақтарды, тәрбиелік шараларды насихаттай отырып өз іс – тәжірибеммен бөлісемін.
Педагог туралы жалпы мәлімет:
1.Аты, тегі, әкесінің аты: Султанова Зада Шаубалаевна
2.Туған жылы: 29.11.1970 ж.
3.Білімі (қандай оқу орнын бітірген қашан): Жоғары
Атырау Х.Досмұханбетов атындағы педагогикалық университеті 2011 ж.
4.Диплом бойынша мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі
5.Санаты: жоғары
6.Еңбек өтілі: 22
7. Педагогикалық өтілі: 22
8.Қазіргі ұжымдағы еңбек өтілі: 17
9.Атқаратын қызметі: Мектеп тренері, бастауыш сынып мұғалімі
10.Сынып жетекшілігі: 1 «А» сынып
І. Аттестация
Аттестаттау жылдары |
Белгіленген санат |
|
Өткен жылы |
Өтетін жылы |
|
2016 |
2021 |
Жоғары белгіленген біліктілік санаты |
Өткен жылы |
Өткен орны |
Тақырыбы |
Сағат саны |
2003ж
2009ж
2010ж
2011ж
2014ж
2015ж |
Ақтау қаласы облБАЙ Ақтау қаласы облБАЙ Ақтау қаласы облБАЙ Ақтау қаласы «Халық ағарту» қоғамдық бірлестігі «Өрлеу» Ұлттық біліктілік арттыру орталығы» АҚ филиалы Ақтау қаласы «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы |
«Бастауыш сынып мұғалімі мамандығы бойынша» «12 жылдық білім беруде оқушыларды дамытудың және тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері» «Жаңа білім мазмұнына сәйкес жеке тұлғаны дамытудың және білім берудің негіздері» «Білім беру ұйымдарының тәрбие үдерісіндегі сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру» «Білім беру жүйесіндегі оқу-тәрбие басқарудың инновациялық амалдары» Бірінші (ілгері) деңгей бағдарламасы |
48 48 48 36 48 464 |
ІІІ. Мадақтамалар, марапаттаулар, алғыс хат т.б.
Жылы |
Мадақтау формасы |
Кім мадақтады? |
2007 ж
2010 ж
2011 ж
2013 ж |
Құрмет грамотасы Құрмет грамотасы Алғыс хат Алғыс хат
|
Бейнеу аудандық білім беру бөлімінің Маңғыстау облысы білім басқармасы «Нұр Отан» Халықтық-Демократиялық партиясы Бейнеу аудандық Боранқұл селосы әкімінің |
ІV. Басылымдарға мақала, сабақ жоспары, баяндаманың жариялануы.
Аудан. Басылым атауы Тақырыбы:№, беті |
Облыс. Басылым атауы Тақырыбы:№, беті |
Республика. Басылым атауы Тақырыбы:№, беті |
|
1)«Маңғыстау мұғалімі» 19.01.2015ж «Мектептегі игі істер» №1 2) «Маңғыстау мұғалімі» 28.12.2015ж «Мұғалім – мектеп айнасы» №23-24 3) «Маңғыстау мұғалімі» 28.12.2015ж «Жаңа форматта өткен педагогикалық кеңес» №23-24 4)«Маңғыстау мұғалімі» 28.12.2015ж «Жаңарған мектеп – жаңашыл ұстаз» №23-24 |
1)«Мектептегі сыныптан тыс жұмыстар» 6/2001ж «Жаманнан жирен, жақсыдан үйрен» №6 |
V. Интернетте жарияланған мақала, сабақ жоспары, баяндама.
-
Жылы
Сабақ тақырыбы, күні
Сайт атауы
Баяндама атуы, тақырыбы, күні
2016ж
2016ж
М.Төрежанов «Қолғабыс» әдебиет
4 сынып
«Қыстырма сөздер» қазақ тілі 4 сынып
45 minut.kz
45 minut.kz
Коучинг – сессия жүрісі
Апта |
01.0.11.2016 |
1-4 сабақ |
Күн тақырыбы |
Кіріспе:оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігін негіздеу |
|
Сілтеме |
Тренерге арналған нұсқаулық, 17-18 бет |
|
Сабақтың тақырыбы |
1-2 сабақ Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі. |
3-4 сабақ Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзкарастары. |
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады. |
|
Оқыту нәтижесі |
Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады |
|
Түйінді идеялар |
Мұғалімдердің бір бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретініне әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты сергіту сәтімен бастап, тренер сабақта қоданылатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды. Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру. Мектептерге олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін инновациялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну. |
|
Жаттығулар |
Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығулар. |
|
Қажетті р есурстар уақыт «Тренинг»
Топқа бөлу
Тақырыпқа ену
««2 шындық, 1 өтірік» әдісі» тренингі, шартын түсіндіреді.
Түрлі- түсті қағазды алуды ұсынады (қағаз астында «мектеп», «оқушы»,
«мұғалім» деп жазылған)
Шеңберде тұрған қатысушылар шындығын тауып, өтірігін әшкерелейді.
Қағаз суырып «мектеп», «оқушы», «мұғалім» деген үш топ құрады.
Жәй музыка
Ресурс №1
Ой жарысы Бейнежазба «Құмырсқалар» көрсетіледі.
Бұл бейнежазбадан автор нені көрсеткісі келді?
Қатысушылар бейнежазбаны талқылап, «Бірлік бар жерде- тірлік бар» деген ұғымға өз ойларын білдіреді.
Т ақырыпты өрбіту мақсатындағы практикалық жұмыс «Топтық жұмыс»
1топ. Шағын топта талқылау жүргізуде мұғалімнің ролі? Топтық жұмысты қалай ұйымдастыруға болады?
2 топ. Топтық жұмыста кездесетін кедергілерді жою жолдары.
3 топ. Топтық жұмысты ұйымдастырудың тиімділігі?
Топ мүшелері бірлесіп жұмыс істейді. Постерді қорғайды
Ресурс №2
Теориялық білім
Топтар бір-біріне формативті бағалауды ұсынады.
«Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі» слайд беру
Әр топ бір- бірін «2 жұлдыз 1 тілек» әдісімен бағалайды.
Сергіту сәті
Тренинг жүргізеді «Айсберг»
Екі үлкен газет еденге төселеді. Бұл айсбергтер болады. Коуч-касатка, қатысушылар – пингвиндер. Қатысушылар музыка бойынша қозғалады. «Касатка»деген команданы естіген кезде әр топ мүшелері өз мұзына сыйып тұруға тырысады. Сыймағандар ойыннан шығады.
музыка
Оқыту үрдісіндегі әрекеттерді жобалау
Топтық жұмыс
« Мектеп жаршысы» газетін жасау.
Топ мүшелеріне 5 түрлі қағаз беріледі, мектеп газетін жасап шығару.
Топтар бір-бірін бағалайды.
Ресурс №3
кері байланыс
«Кір қыстырғыш»
-
Коучингте ең бірінші не ұнады?
-
Не ұнаған жоқ?
-
Өзің жаңадан не білдің?
-
Алған әсерің қандай?
Стикерге коучингтен алған әсерін жазып, тақтаға іледі.
Плакат, стикер
2 сабақ
ХХІ ғасыр дағдыларының сипаттамасы.
Диалогқа көмектесуге слайдты көрсету
Таныстырылым: ХХІ ғасыр дағдылары
Ресурстар:
Мұғалім неліктен өзгеруі керек? (ойларын жазу, тыңдау) (Білім беру платформасын қарау)
Мінсіз оқушының сипаты
Мінсіз мұғалімнің сипаты
Мінсіз мектеп сипаты
Әртүрлі бес елдегі мінсіз оқушының сипаттамасы
Мұғалімдердің құзыретті мұғалім туралы көзқарасы. Сухомлинский сөзі: “Мұғалімдік мамандық – бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты, шым – шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу. Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер – ол даналықты жүрекпен
ұға білу болып табылады”
Қaй елді, қай кезеңді алып
қaрамасақ та бірінші орында білім бeру тұрaды. Сeбебі, халықтың
білімділігі сол eлдің даму деңгейінің шынaйы көрсеткіші болып
табылады. Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер әлeмдік
білім беру жүйесіне де елеулі өзгерістер енгізуде. Әлемдік білім
берy жүйесі өмір ағымы мен бүгінгі таң сұранысына байланысты күн
сaнaп өзгеруде. Ал біздің жaс мeмлекетіміздің білім бeру жүйeсі де
өзгeріс мен жаңалықтарды талaп eтуде. Негe десеңіз, біздің
оқушылaрымыз басқа елдің оқушыларымен салыстырғанда білімі жағынан
еш кeнжелігі жoқ. Бірақ, сол білімді қолдану аясына келетін болсақ,
оқушылар алған білімдерінің іске асуын, өмірде қaжеттілікке
жұмсалатын сәттерін анықтай алмай, ауыр жүкті босқа арқaлауда.
Мектепте алған білімдерінің елеулі бөлігінің өмірде қажеті шамалы.
Бұл олқылықтaрды жою үшін оқушылар алғaн білімдерін жай ғана
иеленіп қоймай, оны тиімді және орынды жерде қолдана білуге
үйрeтуге біз мұғалімдер қауымы басты назар аударуымыз керек. Осыған
бaйланысты оқушының жеке даралығын да естен шығармау керек.
Әлем елдерінің білім беру жүйесін талдай келе көп мәселелер анық
болды. Білім беру жүйесін реформалау бүгінгі күні қалыпты және
қажетті өзгеріс. Ғылым мен техниканың дамуы, бүгінгі күнгі өскелең
ұрпақтың сұранысы ағымнан кеш қалмау мақсатын көздейді. Ендеше
Қазақстанның білім беру жүйесі өзгеріссіз қалмауы тиіс деп
ойлаймын. Сондықтан болар, әлемдегі қарқынды өзгерістер, мектепті
де, мұғалімдер мен оқушыларды да жаңалыққа тартады. Бүгінгі
мұғалімнің мақсаты – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,
алған білімдерін сыныптан тыс жерлерде, кез келген жағдайда тиімді
пайдалана білуін қамтамасыз ету. Осы басты мақсатты жүзеге асыру
үшін Қазақстан білім беру жүйесіне де өзгеріс енгізілу үстінде.
Біздің орта мектепте білім алуда жақсы көрсеткіш көрсеткен оқушы
сабаққа белсенді қатысып, жақсы баға алады, бірақ білім
қорытындысында өз мүмкіндіктерін көрсете алмай жататыны белгілі.
Сонымен қатар, алған білімдері шешімдер мен іс - әрекет таңдауда
тұлғаның дамыту қажеттеліктеріне сәйкес келмейді. Әлемдегі
өзгерістерге сәйкес құндылықтар мен білім маңызын қайта қарауды
қажет етті. Осы мәселелерді шешу үшін мұғалімдердің жұмыс жүйесіне
өзгерістер енгізу керектігі туындап отыр.
Соңғы кезде біздің елімізде де көп тілділікке терең көңіл бөлініп
отыр. Ағылшын тілін жаппай меңгеруге біртіндеп көшуде. Былтырғы
2013 - 2014 оқу жылынан бастап барлық мектептерде ағылшын тілі
бірінші сыныптан бастап енгізілді. E - learning электрондық оқыту
саласы соңғы жылдары Қазақстан мектептеріне енгізіліп, өзінің оң
жақсы нәтижесін беріп отыр. Қай саланы алмасақ та, білім алушылар
үшін қашықтықтан оқу өте ыңғайлы және
қажет.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
Бейнежазбалар мен таныстырылымды талқылау үшін ұстаздардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі.
Әр қатысушы көргендерін естігендерін нәтижесі бойынша өз сезімдерін сипаттайтын анықтауыштарды талқылау, көрсету.
21 ғасыр дағдыларына қойылатын талаптарға қол жеткізу мақсатында оқыту, оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу.
Рефлексия: «Мен үшін бүгін... құнды болды, себебі...»
Тақырыбы: Бағалау және оның
түрлері
Мақсаты: Қатысушыларға оқытуды бағалау\
суммативті\, оқу үшін бағалау \формативті\, критериалды бағалаудың
сабақ үрдісіндегі маңыздылығын
көрсету.
Күтілетін
нәтиже: Коучке қатысушылар бағалаудың
түрлерін білетін болады және өздерінің оқу үдерісінің жоғарылауына
әсер етулерін көреді.
Негізгі
идеялар: Оқытуды бағалау - суммативті
бағалау,
Оқу үшін бағалау - формативті
бағалау.
Көрнекіліктер мен қолданатын құралдар: компьютер,
проектор, экран, флипчарт, маркерлер, А3, А4беттер.
Сабақ барысы
Коуч сессияның этаптары
● Амандасу (3 минут)
Коучке қатысушылармен амандасу, тақырыбы мен мазмұнымен
таныстыру.
● Топқа бөлуТаңдаған жемістерге байланысты топқа бөлу, мінездерін
айқындау .
● Жеке жұмыс (5 минут)
Коуч қатысушыларға қойдың суретін салуды өтінеді. Сурет салып
болғаннан кейін бір - біріне бағалатады.
Ал, енді алған бағаларына
қанағаттанасыздарма?
● Рефлексия (5 минут)
Коучттың сұрағы:
- Не үшін сізге баға қойды?
- Неге?
- Көршіңізді бағалағанда неге көңіл бөлдіңіздер?
- Бағалау қиын болды ма?- Біздің бағалау жүйеміз қандай қиындық
тудырады ?
- Біздің бағалау жүйеміз қандай аспектілерді қамтыған?
- Біздің балаларымыз неге сол бағаны алғандарын түсіне ме?
- Әр оқушы күнделікті бағалана ма?
● Жұптық жұмыс (5 минут)
Салынған қойдың суретін критерийлер бойынша бағалау ұсынылады.
(1 қосымша)
Қатысушыларға қойылатын сұрақтар:
1. Бағалаудың қандай түрлерін
пайдаландыңдар?
2. Бағалар қалай ерекшеленеді?
3. Қандай бағаны қою оңай еді, неге?
4. Қандай бағаға сіз қанағаттанасыз, неге?
● Сергіту сәті (2 минут)
«Әлқиса» күй● Топтық жұмыс (10 минут)
Коуч коучке қатысушыларға А3 парағын алуды сұрап, топпен бірлесе
отырып, кластерді бағалау критериін әзірлеуді ұсынады. Одан кейін
кластер құрып, басқа топқа арнайы құрылған критериге сәйкес
тексеруге береді.
1. Бағалау критериясын әзірлеу қиын болды ма?
2. Бағалау критериясын әзірлеуде қандай қиындықтар туындады.
3. Ендеше, баға бағалаудың қай түріне, қандай критериге жатады?
● Теория 10 минут
Формативтік, суммативтік, критериалдық бағалау
(презентация)
Видеоролик( Оқытуды бағалау)
● Табысқа жету жолы (5 минут)
Суретті нашар салатын 2 қатысушыны сыртқа шығуды өтінемін, басқа
қатысушыларға1 сурет салатын қатысушыны сөзбен мадақтап, 2 - сурет
салатын қатысушыны мадақтауын сұрайды. Екі қатысушыға бірдей
тапсырма жылқының суретін салу тапсырылады, сурет салып болғаннан
кейін оны бағалауды сұраймын.
Сұрақ:
1. Сонымен, мадақтау оқушының жұмысына қандай нәтиже береді?
2. Мадақтау бағалаудың қай түріне жатады?
● Қорытындылау (5 минут)
Бүгінгі сабақты қорытындылау үшін мына кестені толтыруын
өтінемін
1. Бүгін қандай тақырып өттік 2. Нені жақсы меңгердім? 3. Топ нені
жақсы меңгерді? 4 . Нені білгіміз келеді
?
Сабақтың жалпы тақырыбы |
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту Сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу және сабақта әңгімелесуді пайдалану,сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру туралы мұғалімдер коучингісі. |
|||||||||
Сабақтың жалпы мақсаты: |
Мұғалімдердің іс –тәжірибесіне сүйене отырып .сыни тұрғыдан ойлау,диалогтің білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру. Диалогтік тәілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.Мұғалімдердің оқыту мен оқудағы көзқарастарын өзгерту үдерісінің өзектілігін түсінуі;.Бұл тақырып мұғалім мен оқушылар арасында диалогтік өзара әрекеттестік арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Мұғалімнің сыни тұрғыдан ойлауы түрлі жастағы топтарда қадағаланатын балалардың жауаптары мен оқыту үдерісі туралы ойлануы арқылы дамыту. |
|||||||||
Сілтеме: |
Нұсқаулық |
|||||||||
Ұстаздар үшін оқу нәтижелері |
Мұғалімдер:
Қатарластары арасында бірлесіп жұмыс істеу мен талқылау үшін визуалды және ауызша дереккөздерін пайдаланады; Сыныпта оқытуды жақсартуға қажетті диалогтің сипаты туралы сыни тұрғыдан ойлай алады; Оқу жоспарындағы әлеуметтік ғылымның мақсаты мен құндылықтары туралы сыни тұрғыдан ойлауға тырысады. |
|||||||||
Негізгі идеялар |
Визуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат ұстаздардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.Сындарлы және ашық диалогке қатысу ұстаздардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етеді. |
|||||||||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
үлестірме материалдар;сюжетті суреттер,перфокарталар ,Торкөзді талқылау стратегиясы плакаттар, бояулар, |
|||||||||
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер: СТО (Блум таксономиясы); АКТ |
1. Диалог 2.Топтық жұмыс 3. Жұптық жұмыс 4. Жеке жұмыс 5.Деңгейлік тапсырма |
||||||||
Дерек көздер: |
Білім берудегі сыни тұрғыдан ойлау Сыни тұрғыдан ойлау құралдары Талқылау құралдары; L2W2D3_ Оқу бағдарламасы туралы сыни ойлау; Оқытудың жеке тұлғаға бағытталуының он тәсілі |
|||||||||
Тапсырмалар: |
1. Топпен жұмыс. Топқа бөлініп,сыни сөзіне талдау жасайды. |
2. Диалог Бір-біріне сұрақтар қойып,сызбаны толтырады. |
3. Жұптық жұмыс Жұппен ақылдаса отырып,кестені толтыру |
4. Жеке жұмыс. Өз ойларын айту |
5. Деңгейлік тапсырма Қорытынды шығару |
|||||
Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары |
Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі: Білу: 1.Сыни тұрғыдан оқыту туралы біледі. -Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері туралы не білесің? -Сыни тұрғыдан ойлау дегенді қалай түсінесіз? -Сыни тұрғыдан ойлаудың қандай элеметтерін білесіз? |
|||||||||
Түсіну: 1.Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері туралы мағұлмат алады. 2.Жеті модуль бойынша бағдарлама мазмұнымен танысады. 3.Оқу бағдарламасы арқылы оқу қызыметіне сыни тұрғыдан ойлауды ықпалдастырады. 4.Сыни ойшылдардың бойындағы қасиеттермен танысады. |
||||||||||
Қолдану: 1.Видеоны көріп,өз ойларын айтады. 2.Сыни тұрғыдан ойлаудың анықтамасын шығарады. 3.Ойлау элементтерін құрастырады. |
||||||||||
Талдау: 1.Сыни ойшылдың кейбір қасиеттерін ойлап табады. 2.Ойлау элементтерін ойлап табады. |
||||||||||
Жинақтау: Сыни тұрғыдан ойлау үлгісін құрастырып ,жасап шығарады. Талдау,қорытынды,түсіндіру,баға,өзін-өзі реттеу,интерпретация |
||||||||||
Бағалау: Сыни тұрғыдан ойлау картасын жасап шығарады. 1. Ғылыми ойлау
2. Креативті ойлау
3.Сыни тұрғыдан ойлау
Негізделген шешім Нұсқаларды қарастыру Салдарлардың болжамы Ұтымды нұсқаны таңдау 5.Проблемаларды шешу
|
||||||||||
Рефлексия. Бағалау |
Кері байланысты өткізу үшін «Торкөзді талқылау» атты тәсілді қоланамын.
|
Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?
Жалпы мақсатым: Дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға , талантты және дарынды балаларды анықтауға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.
Сілтеме:* Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет
Үлестірмелі нұсқаулық
Күтілетін нәтиже: Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтайды.
Сабақ беру әдісі өзгереді.
Оқушылары үнемі ізденіс үстінде болады.
Түйінді идеялар:Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
Топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру
Ресурстар: А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам,жұлдызшалар,смайликтер.
Оқыту әдістері:Топтық жұмыс
АКТ
Жеке жұмыс
1.Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.
2.Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
Тапсырмалар:
Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
Кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Психологиялық ахуал
І.Топқа бөлу <<Ой қозғау>> ІІ. Топтық жұмыс (15 мин)
ІІІ. Жаттығу жұмыстары
ІҮ. Презентация көрсету
Кері байланыс <<Өрмекші>> тәсілі
(2 минут )
СІЗДІҢ өмірлік істеріңізге күш - қуат және сәттілік тілеймін!
Т опқа бөлу / әншілер, оқымыстылар, шахматшылар
Коучингке деген қызығушылығын ояту
Бейнекөріністер: <<Жансая>>, <<Жамбыл>>
Топтарға сұрақ қойылады:
1 топ. <<Дарынды>> балалар қандай болуы керек?
2топ. <<Талантты>> балалар қандай болуы керек ?
3 топ Дарынды және талантты балаларды анықтау мақсатында не жасау керек?
Оларды Сіздердің ойларыңызша қалай дамытуға болады
Бейнекөріністерді терең түсіну.
Жеке жұмыс.
Топпен жұмыс.
МАН- дағы талантты және дарынды балаларды оқыту мәтінін беріп, ойларын тұжырымдау.
Топпен жұмыс жасату.
Постер қорғату.
Коуч мұғалімдерге жаттығулар орындатады.
3 - топтан мұғалімдерді шығарып тосын тапсырмалар беру.
1-тапсырма:
Кез-келген тақпақ айту
2-тапсырма:
Сол тақпақты әнге салып айту.
3-тапсырма:
Сол тақпақты репп бағытында айту.
Мюнстенберг әдістемесі
Бұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған.
ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген бірнеше заттардың бейнесін еске сақтап қалу. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, қанша зат көргенін және қандай заттар бар екенін жазып шығу. 5 минут
Жас ерекшеліктері бойынша сабақ беретін пән мұғалімдерін топтастыру.
Бастауыш сынып балалары, орта буын сынып балалары, жоғарғы сынып балаларының дарындылық қасиетін қалай анықтайсыздар?
Дарынды балаларды жас ерекшеліктеріне сәйкес анықтаудың мативациясы туралы түсінік беру.
Мұғалімдер өздері білетін тақпақты түрлі бағытта айтып шығады.
Тосыннан берілген тапсырмаларды мұғалімдер орындау барысында олардың арасынан да дарындылық пен таланттылық қасиеттер айқындалады.
Мұғалімдердің пікірлерін тыңдау.
Тапқан заттардың санын шығарып және қалай есте сақтағанын айту.
Ассоциация жасау, әр буын сынып балаларының дарындылық қасиеттерін сипаттау.
Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады.
Сабақтың атауы |
Ақселеу Сейдімбек Әйел-Ана
|
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабыдығы Түрі |
1)Әйел-Ананың тапқырлығы, батырлығы жөнінде мағлұмат беру; 2) Тілдік қорларын байыта отырып, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту; 3) Оқушыларды адамгершілікке, инабаттылыққа, ананы сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу; Сабақтың әдісі: Бестармақ тәсілі бойынша талдау, сұрақ-жауап. Топтық жұмыс Жигсо әдісі бойынша жүйелі түрде жүргізіледі. Интерактивті оқыту тәсілдері |
|
Психологиялық ахуал |
Қазақ тілім, өз тілім, ана тілім Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім Қастерлейді ұл қызың мәнгі сені Болашағым, бақытым дара тілім. |
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қызығушылықты ояту |
І. Үй тапсырмасын тексеру бөлімі 1) «Қарабатыр» ертегісі бойынша түсінгендерін айту. 2) Шығармашылық жұмыстарын тексеру -Ертегінің авторы туралы реферат жазып келу , тексеру -Ертегі бойынша салған суреттерін тексеру; |
|
Мағынаны тану |
ІІ . Жаңа сабақ 1) А.Сейдімбек Туралы топтастыру арқылы мағлұмат беру 2 )А. Сейдімбектің «Әйел-Ана» әңгімесін «Жигсо әдісі» мен «Бестармақ тәсілі» бойынша түсіндіру. Әйел-Ана Күншуақ елі Қапыда шапқан жау Жау әміршісінің жарлығы Тұтқындардың шешімі Қасиетті сөз ІІІ.Оқулықпен жұмыс 1) Күншуақ елі туралы ертегінің сипатталған тұсына дейін жеткізе, аяқтау. Тапсырма : Күншуақ елі туралы сипатталғанын тірек сызбаға салу Тексеру . Дұрыс жауаптарын ілдіргімен бағалау 2) Топтық жұмыс : «Әйел-Ана» ертегінің «Жигсо әдісі» бойынша келесі бөліктерін қима қағаздарға топтастырып бөліп әр топқа ұсыну -Елшінің ойлағаны ,көздегені не екендігін тек оқып қана қоймай, айтқан сөзін нақышына келтіріп мазмұндау. |
|
Ой толғаныс |
ІҮ. Шығармашылық жұмыс І-топ: Ана туралы. Екі жол өлең құрастыру ІІ-топ: «Ана» туралы өлеңдерін мәнерлеп оқу. ІІІ- топ: -Әйел дегеніміз кім? АНА Әйел ҮІІ. Сабақты бекіту -Сурет бойынша сабақ қорытындыланады 1)Күншуақ елін тұтқынға алған жау оларға не істемек болады 2)Ер-азаматтарды аман алып қалу үшін Әйел-Ана қандай тапқырлық жасады? 3) Ақын ертегі арқылы қандай ақыл, өнеге бермекші болып отыр? 4) Ер-азаматтарды қорғаннан алып шығудың тағы қандай жолын ұсынар едің? |
|
Үйге тапсырма |
1.Мазмұндау 2.Дәптермен жұмысқа: І топқа Анаға арнап эссе жазып келу ІІ топ Ертегідегі тауға, далаға, орманға, көлге қатысты сипаттау сөздерді тауып, мына үлгі бойынша жазу: -- ….. …… далалары ….. …… орманы ….. …. өзен-көлдері ІІІ топ Сөздікпен жұмыс
|
Күнделіктеріне жазып беремін |
Бағалау |
|
Бағалау парақшасын толтырады. - |
Сабақтың тақырыбы |
|
|||
Сабақтың мақсаты: |
Көбейту мен бөлудің амалдарын тексеруді орындау білігін тәсілдерін қарастыру.
|
|||
Күтілетін нәтиже |
Ойлау қабілеттері артады. Талдау салыстыру, ой қорыту білігі дамиды.Математикалық тілде сөйлеу дағдылары қалыптасады; |
|||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
|
|||
Керекті жабдықтар |
Интербелсенді тақта, плакаттар, суреттер, үлестірмелі карточкалар. |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Модульдер көрінісі |
|
Психологиялық дайындық Топқа бөліну Сергіту сәті |
Шенбер құру топка бөлу «үйректер» биі |
Оқушылар сабақты жақсы көңіл күймен бастау үшін бір-біріне жақсы тілек сөздер айтады. Мәні бірдей өрнектер арқылы топқа бөлінеді. Сергіту биін билейді. |
ОЖТ АКТ |
|
Үй тапсырмасын тексеру |
№ 9тексеру |
А+4200=9000 б-3705=5000 с-98=1300 7660-а=4782 497+с=5300 147+б=5007 |
БүО |
|
Білу |
Ауызша есептеу |
84-40=20+24 79-8= 68+3 70-5=45+20 18+6= 40-16 53+6= 70-11 34+6=52-12 |
ОЖТ (ДО) |
|
Түсіну |
Оқулықпен жұмыс №1 Тақтада түсіндіру |
а) 8 бірл.*7=5он.6бір 8*7=56 7*8 бірл=56б 7*8=56 8 онд.*7=56 80*7= 560 7*8 онд.=56он 7*80=560 |
СТО,ДО АКТ |
|
Қолдану |
«Тақтамен жұмыс» №2 |
Түсіндіре отырып, шығарады. а)61*1=61 61 : 1 =61 61*10=610 610 : 10=61 ә)20 * 1=20 2000 * 1=2000 20 : 20=1 20 : 1=20 2000 : 1=2000 200 : 200=1 |
ОЖТ ОүБ, ЖЕ |
|
Талдау |
«Топтық жұмыс » № 4 Бір-бірін тексеруге берілген есептер № 5 жеке жұмыс №6 |
1топ 2-топ (30+7)*2=74 30*2+7*2=74 (300+70)*2=740 300*2+70*2=740 (3000+700)*2=7400 3000*2+700*2=7400 (30000+7000)*2=74000 30000*2+7000*2=74000 1 кг -160 г Ш: 1000*160=160000г 1 т - ? кг Ж: 160 кг 1 адамға-1 күн 20г тұз. 1 кг тұз – 1 адаға ? күнге жетеді Ш:1 к г = 1000г 1000 : 20=50 күн Ж. 1 адамға 50 кунге жетеді. |
ЖЕ ОүБ ОБ ж/е Көш |
|
Жинақтау |
Жеке жұмыс № 7 Тиімді тәсілмен есептейді №8 логикалық есеп |
20*5*6*300= 180,000 20*5*6*3000=1,800,000 20*5*6*30=18,000 20*5*6*30000=18,000,000 275 : 6 = 45 (5 қ) 728 : 9 = 80 (8 қ) 547 : 3 = 182 (1 қ) 809 : 4 =202 (1 қ) 929 : 3 = 309 (2 қ) |
СТО, ОүБ ДТО |
|
Бағалау Кері байланыс Үй тапсырмасы |
БҮҮ кестесі Смайликтермен Екі жұлдыз, б ір тілек № 3,9 71-72 бет |
Бағалау парағы бойынша қорытынды бағасын шығарады -Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өздеріне ұнаған екі әрекеттері туралы ойларын және бір ұсыныс, тілектерін стикерге жазады. |
|
Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу
Сабақтың мақсаты: Тіл мен сөйлеудің адам өміріндегі маңызы туралы білімдерін кеңейту
Күтілетін нәтиже:
Пәндік:тіл және сөйлеу туралы алдыңғы сыныптарда алған білімдерін жетілдіру;
Тұлғалық: өз ана тілін білунен және құрметтеуінен, дұрыс сөйлеу мәдениетін меңгеруінен;
Жүйелік-әрекеттік: өз ойын ауызша және жазбаша жеткізе білуінен, сөз мағынасын түсіне білуінен көрінеді;
Сабақтың әдіс тәсілдері: талдау
Пән аралық байланыс: әдебиеттік оқу
Көрнекілік: үнтаспада құстың, жаңбырдың, жылқының, судың дыбысы
Сабақтың типі: қайталау
Сабақтың барысы
І Ұйымдастыру кезеңі.
а) Психологиялық дайындық
Қайырлы күн достым,
Күлші қане, достым.
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн міне,Күлші қане, достым.
Сәттілікке толсын!
ІІ Қызығушылығын ояту
4-сыныптың қазақ тілі оқулығымен таныстыру.Тақтада «Тіл қаруы-сөз, сөз қаруы-ой» деген мақал жазулы тұр.
-Тақтадағы жазылған мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер?
-Бүгін біз сабақты бекерден бұл мақалмен бастап тұрған жоқпыз.Қазақ тілі сабағында сөздің мағынасын түсінуді, оларды дұрыс айтып, оны сөйлеу тілімізде қолдана білуге үйренуді әрі қарай жалғастырамыз.
ІІІ Мағынаны тану
-Сөйлеу адамға не үшін қажет?
-Ал сөйлеудің қандай түрлері бар?
Ендігі білімімізді 1-жаттығу бойынша толықтырып көрейік
Оқушылар сурет бойынша ойларын айтады.
Тақтада мынадай мақалдар жазылып тұрады.
«Ми ойлағанды тіл тындырады»
«Сөз сөзден туады, сөйлемесе неден туады»
«Қымбат дүние қолға түсе бермейді, қымбат сөз ауызға түсе бермейді»
Мақалдың мазмұнын аша отырып, оқушылар тілдің құдіреті туралы түсінік алады.
2-жаттығу Мәтінді көшіріп жазып, суретті жазу мен қазіргі жазудың айырмашылығын айтып, талдап өтеді.
ІV Сергіту сәті
Екі қолды қосқанда,
Құшақ емес п е?
Екі қанат аспанда,
Ұшады емес пе?
Екі аяғым тірегім,
Адымдап мен жүремін.
Алтын күзге риза боп,
Басымды мен иемін.
3-жаттығу Суретте берілген шартты белгілерді қысқаша жазып береді.
Пойыз жүретін жол белгісі. Автобус өтетін жол белгісі. Абайлаңыз, балалар!Жаяу жүргіншілер жол белгісі.
5-жаттығу
Өлеңді көшіріп жазып, талдау жасалады.
Біркелкі зулаймын,
Тым шұғыл бұрмаймын.
Дөңес пе, еңес пе
Бұдыр ма, тегіс пе,
Мұқият барлаймын.
V Ой толғаныс
Сөйлеу тілі арқылы нені анықтаймыз?
-Ежелгі адамдар сурет арқылы қалай жазды?
Үйге тапсырма: 5 беттегі 4-жаттығу
Бағалау: сабақ барысында белсенді қатысқан оқушыларды бағалау
« Квиз» әдісі
1. Сабақ соңында әр топ 10 сұрақ жазып, тренерге тастап кетеді.
2. Ертеңгі сабақта тренер басқа топтарға осы сұрақтарды береді.
3. Берілген уақыт ішінде топ мүшелері берілген сұраққа жауап береді.
4. Жауап берілмеген сұраққа сұрақты жазған топтың өзі жауап береді не тренер жауап береді
Бұл әдіс – өткен материалды қайталап естеріне түсіруге және сабақ барысында
тыңдаушылардың мұхият тыңдауына ықпал етеді. Бағалатуға да болады.
“Ара ұясы” техникасы
Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі
туралы пікір алмасуды және
екі сұрақтан дайындауды тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп
сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты мұғалім немесе басқа оқушылар береді.
« Қолмен белгі беру» әдісі.
Оқытушы өзінің сабақ түсіндіріп жату процесін кез-келген уақытта тоқтатып,
оқушылардан айтылып жатқан тақырыпты түсінгенін немесе түсінбегендерін сұрау.
Бұл үшін ұстаз алдын-ала оқушыларға қолмен белгі көрсетулерді үйретеді.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?
Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде
оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.
«Бірге ойлаймыз» әдісі.
Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда.
- көршілеріңіз естімейтіндей
етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
-мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды;
-осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;
-талқылау үшін тамаша тәсіл.
“ Ыстық орындық”
Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек.
“3 таяқша” әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ 1 жауап 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
“Автор орындығы” оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады.
Бұл әдіс үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бекітуде тиімді.
«Кубизм»
әдісі.
Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы, жаңа немесе қткен
тақырыптарды пысықтау.
«Көршіңмен сырлас» әдісі.
Бұл әдіс оқушылардың өз ойын ауызша білдіруіне үйретеді.
Өз ойымен көршісімен бөлісіп, ақылдасуын сұраңыз.
тапсырыңыз
«Бинго»
әдісі.
Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру.
Алдымен оқушыларға жауап бергізіп, соңынан дайын жауапты
ашу.
«Миға шабуыл» стратегиясы
Тақырыпқа байланысты суреттерді немесе бейне жазбаларды көрсету мақсатында жаңа сабаққа даярлау.
“Алма ағашы” әдісі
Ағаштағы алмаларды таңдап алып, берілген сұрақтарға жауап беру