Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сыйлаймын. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
Бөлімі: |
Дыбыс және әріп |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Жағалбай Р С |
|||||
Күні: |
02.02.22ж |
|||||
Сынып: 1 «А» |
Қатысушылар саны:22 |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Сыйлаймын. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; 1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Өлеңді мәнерлеп оқиды. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазады. Дауысты дыбыстардың жуан және жіңішке болып бөлінетінін түсінеді. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық. Ме Мен саған тілеймін (бас бармағын тигізеді); Табыс (сұқ саусақ) Тапқырлық (ортаңғы); Ұшқыр ой (атаусыз); Шапшаңдылық (шынашақ); Сәттілік! (алақанын тигізеді).
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Қимылмен көрсетеді. |
Қошеметтеу арқылы бағалау |
слайд |
||
Ортасы 6 мин 4 мин 2 мин |
ІІ. Өткен сабаққа шолу жасау.
«Топтастыру» әдісі
3-қатар Дауысты дыбыстар 2 -қатар Жіңішке дауысты дыбыстар 1 -қатар Жуан дауысты дыбыстар Д ескриптор: 1.Сурет бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. 2.Дыбыстың мағынасын ашатын сөздерді табады. 3.Жіңішке дауысты дыбыстарды табады. 4. Жуан дауысты дыбыстарды табады.
Жаңа сабақ тақырыбын ашу. Жаңа сабақты ашу үшін тақтадағы суретке қараймыз.
Ата, әже сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Дескпиптор: 1.Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді. 2.Сөздерге дыбыстық талдау жасайды. ІІІ. Жаңа сабақ. Айтылым. Оқылым |
Топтық тапсырмаларды орындайды.. 1-қ. Дыбысқа сәйкес келетін сөздерді тауып,топтап желімдейді 2-қ. Дауысты дыбысқа сәйкес келетін әріптерді тауып, желімдейді. 3-қ. Жуан дауысты дыбыстарды тауып, желімдейді. Сөздерге дыбыстық талдау жасатамын. Жуан және жіңішке айтылатын сөздермен танысады. |
Қошеметтеп отыру Тақтаға шыққан оқушыларды смайликпен бағалау |
Сызбалар Слайд сұрақтар Ата, әже сөздері жазылған кеспе қағаздар Слайд |
||
10 мин 10 мин 5 мин |
Олай болса бүгінгі оқитын өлеңіміз кім туралы болады деп ойлайсыңдар?
Айтылым. Тыңдалым. Оқылым. 1-жаттығу ауызша орындалады. Автор жайында қысқаша мәлімет беріледі. Шәміл Мұхамеджанов 1931 жылы Қостанай облысы Жангелдин ауданы Торғай ауылында туған. Алғашқы топтама өлеңі жас ақындардың «Жас қанат» жинағында 1959 жылы басылды. Бұдан кейінгі жылдары ақынның оннан астам өлең-дастан жинақтары, балаларға арналған кітапшалары жарыққа шықты Сыйлаймын» өлеңін мәнерлеп оқып беремін. Тапсырмаларды әр қатарға бөліп орындатамын. 1-қатарға өлең мазмұны бойынша сұрақтар қоямын. Өлеңдегі бала қандай? Өзің үлкендерді сыйлайсың ба? 2-қатар оқушыларына өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқытамын. 3-қатар оқушыларына өлеңнің шумағындағы сөздердің жуан және жіңішке айтылатын сөздерді тапқызамын. Дескриптор: 1.Сюжетті сурет бойынша сұрақтарға жауап береді. 2.Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. 3.Өлеңді мәнерлеп оқиды. 4 Өлеңдегі сөздердің жуан және жіңішке сөздер екенін біледі
«Көркем жазу» минуты. Ққ әрпін көркем етіп жазады Қ қ әрпі сөздің басында, ортасында, соңында да келетініне назар аударту. Сергіту сәті. «Қателеспе!» ойыны
2-жаттығу Өзіндік жұмыс. Жазбаша орындалады. Тыйым сөздердің мағынасын түсіндіру 1. Үлкеннің алдын кеспе. 2: Үлкенмен сөз таластырма. Жазған сөздеріңдегі дауысты дыбыстардың қайсысы жуан,қайсысы жіңішке екенін айт. Дескриптор: 1.Сурет мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. 2.Қ қ әрпін жазу жолына дұрыс жазады. 3. Тыйым сөздердің мағынасын түсінеді 4. Сөздердегі дауысты дыбыстардың қайсысы жуан,қайсысы жіңішке екенін айтады Топтық жұмыс. «Сөз-сөйлем-мәтін» әдісі.
Деңгейлік тапсырма. 1-қатар. «Дыбыстардан сөз құра» Аю, қонжық, кірекей 2-қатар.Түстерді сәйкестендіре отырып, сөздерден сөйлем құра. Мен тасбақаны көрдім.Тасбақа суда жүзді..Тасбақа баяу қозғалады. 3-қатар. Сөйлемнен мәтін құрастыр. Өрмекші-жәндік.Ол өрмек торын тоқиды. Өрмекшінің өрмегі мықты болады. Дескриптор:
алады.
|
Сұрақтарға жауап береді. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |