Тақырыбы: Сым темір мен қаңылтырдан жасалатын
бұйымдарды ию
Мақсаттары:
-
Оқушыларға іс жүзінде сымнан жасалатын бұйымдарды
июді, бұйымдарды, бұйымдардың материалдарын, оны
жасау құралдарын білу,. сақтық шараларын
ескеруі.
-
Ойлау, өлшеу, елестету, сақтану, ұлттық
ою-өрнектерді сымнан жасай білу,
ізденімпаздық, шығармащылдық қабілеттерін
дамыту.
-
Ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа, әсемдікке,
батыл жылдам жұмыс жасауға, еңбекке
тәрбиелеу.
Керекті
материалдар: оқулық, жұмыс дәптері, металл сымдар диаметрі 2
— 5 мм, алюмен, мыс сымдар,
шаблондар.
Құралдар: Мыс, алюмен сымдар, сызғыш, кескіш
қайшы,
Сабақ
түрі: интеграциялық, сарамандық жұмыс
сабағы.
Әдісі: сарамандық жұмыс, ойын-жарыс
сабақ.
Көрнекілігі: Мультимедиялық суреттер
бұйымдар, слайд-сызбалар, әр оқушыға
технологиялық карта, мақал-мәтелдер, жасалған
бұйымдар.
Сабақ барысы:
Сабақ
жоспары:
-
Ұйымдастыру кезеңі – 2
мин.
-
Өткен сбаққа қорытынды – 3
мин.
-
Жаңа сабаққа түсінік беру – 5
мин.
-
1-ші сарамандық жұмыс – 5
мин
-
2-ші сарамандық жұмыс – 5
мин.
-
3-ші сарамандық жұмыс –
5мин
-
Бекіту сұрақтары – 3мин
-
Тапсырма – 2мин
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Оқушыларды кабинетке
енгізу
-
Сәлемдесу
-
Түгендеу
-
Фартук форма кию
-
Сабаққа дайындығығын
тексеру
-
Кабинеттегі жұмысты
реттеу
-
Екі
бригадаға бөліп отырғызу.
-
Бригадаларға ат қою. «Іскерлер»
және
«Шеберлер»
ІІ.Өткен сабаққа
қорытынды:
Сұрақтар қою
-
металл негізгі түрлері? 2-
түрі: қара, түсті
-
қара металға жататындар болат,
шойын
-
түсті металғы жататындар алюмен, мыс, қола,
т.б.
-
металды түзетуді қалай
жасаймыз?
балғамен соғу арқылы
-
металды қалай иеміз? Арнайы
құралдармен
-
керекті құралдарды ата? Балға, қысқыш, төс-плита
т. Б.
-
металмен жұмыс кезіндегі сақтық
шаралар
III.Жаңа сабақ:
-
Сым
темірлермен жұмыс кезіндегі
қауіпсіздік ережелерін сақтау
-
Екі
бригада жарыса отырып, үш срамандық
жұмыс жасаймыз
-
1-ші алюмен сымнан ұлттық
ою-өрнектер жасау, оған түсінік
беру.
-
2-ші мыс жез сымнан
адамның іс-қималдағы фигурасын жасау. Оған
түсінік беру
-
3-ші дайын қаңылтыр жазбасынан,
картон қағаздан геометриялық дене
жасау оған түсінік беру.
-
Қорытынды, бағалау
1-ші Сарамандық
жұмыс.
«Алюмен сымнан ұлттық
оюлар жасау»
Оқушыларға сарамандық жұмыс барысын
түсіндіру.
-
Тақтадағы сызба бойынша, немесе алдарыңдағы
технологиялық карта бойынша өлшеп, салу жұмыстарын
жасау.
-
Белгіленген нүктелерді қосып, бізбен сызу
жұмыстарын жасау.
-
Кескіш құралдарымен кесетін жерлерді кесу
жұмыстарын орындау.
-
Алдарыңдағы ою-өрнектерге қарап, ию жұмыстарын
жасау. Ол үшін:
-
Ою-өрнек бойынша кесілген сымның
бір шетін өлшем бойынша сызба үстіне
қойып, ию жұмыстарын жасау
керек.
-
Келесі шетін де дәл солай етіп, ию жұмыстарын
орындау.
-
Сызбаға қарап, қайта-қата өлшеп
түзетіп отыру қажет.
-
Сарамандық жұмысқа кірісу. Екі бригадаға бірдей
жұмысты тапсыру. 3 – минут уақыт беріледі.
-
Жұмыс барысын бақылап, тексеріп
отыру.
-
Қателерін ескертіп, хабарлап отыру. Дұрыстарын
мақтап, үлгі ретінде көрсту.
-
Жұмыс соңында уақыт өте келе жұмысты жинап, қай
бригада жұмысты дұрыс әрі әдемі орындады? Соны ескеру және
бағалау.
2 – ші Сарамандық
жұмыс:
«Сым темірден силует немесе адам фигурасын
жасау»
-
Оқушыларға, екі бригадаға 30 – 40 сантиметрлік
алюминий сымдар таратып беру.
-
Осы
сымдардан адам силуетін немесе адамның іс қимылдағы әрекетін қолмен
орындау, яғни адам фигурасын жасау.
-
Тақтаға мысал суреттер ілінеді. Уақыт 3 – минут
беріледі. Екі топқа да бірдей тапсырылады.
-
Жұмысқа кірісу.
-
Жұмыс барысында бақылау,
ескерту.
-
Қай
бригада бірінші, әдемі, әрі тез жасады.
-
Және жеке оқушыларды
бағалау.
3 – ші Сарамандық
жұмыс:
«Қаңылтырдан немесе қағаздан
геометриялық дене жасау»
-
Бұл
жұмыста әр бригада оқушылары тапсырылған қаңылтырдан
немесе картон қағаздан алып, геометриялық
дене жасауға дайындау.
-
Геометриялық денені әдемі етіп жасап,
оны әдемі көркемдеу арқылы бағаланатынын
балаларға ескерту.
-
Геометриялық денені жасауға 3 — минут
уақыт беріледі.
-
Жұмысқа кірісіңдер.
-
Әр
бригададағы жұмыс барысын бақылау,
ескерту.
-
Геометриялық дененің жасалуын
әдемілігін есекріп, оны бағалау, қай бригада жақсы
жасады.
Қорытынды
бағалау.
Қорытынды,
бекіту
тест
сұрақтары:
-
Металдың қандай түрлері
бар?
А –
ақ, қара. В – қара,
түсті. С – көк,
түсті.
-
Қара металға не жатады?
А –
шойын. В –
мыс. С –
алюминий
-
Түсті металға не жатады?
А –
болат. В –
мыс. С – алюминий
-
Алюминий қандай металл?
А –
қара. В
– ақ. С –
түсті
-
Алюминийден не жасадық?
А –
сурет. В –
силует. С –
мүсін
-
Ою-өрнекті қандай металдан
жасадық?
А –
мыс. В –
мырыш. С –
алюмен
-
Қағаздан не жасадық?
А –
геом. дене. В –
ұшақ. С –
қайық.
1 –
В
1 – 3 сұрақ
3
2 –
А
4 – 5 сұрақ
4
3 –
С
6 – 7 сұрақ
5
4 – С
5 – В
6 – С
7 – А
Үйге тапсырма