Жаңа сабақ : Ой қозғау. «Сымбаттылық
пен жалпақтабандылық» тақырыбын арналған таныстылымға қарайды,
тақырыпты анықтайды.
Оқушыларға мына сұрақтар
қойылады.
-
Бұл таныстырылымда не
көрсетілді?
-
Бұл таныстырылымға байланысты қандай тақырыпты
қозғаймыз?
Қалай ойлайсыңдар,
бүгінгі сабақта біздің мақсатымыз қандай
болмақ?
«Тренер және ойыншы»
әдісі
Топтарға №1,2 мәтін
беріп, түсініп оқуға уақыт беру, оқып болғаннан кейін номер
бойынша Сіздердің әрқайсыңызға
бүгінгі оқылған мәтінге қатысты 5 сұрақ жазу керек. Сұрақтардың
әрқайсысы түрлі сұрау есімдігінен басталуы
тиіс:
Не?
Кім?
Қашан?
Қайда?
Неге?
Қалай?
Егер ... болса, не
болады?
-
Сұрақ: Қалай ойлайсыздар, биік өкшелі аяқ киім кию адам
денсаулығына әсер ете ме?
-
Сұрақ: Бұл жағдайда С-ның дене сымбатының бұзылуына не әсер етті
деп ойлайсыздар?
Дискриптор
-
Аурудың белгілерін
анықтайды.
-
Аурудың пайда болу
себептерін біледі.
-
Алдын алу жолдарын
анықтайды.
Зертханалық
жұмыс
Тақырыбы: Организмнің өсу және даму деңгейін
антропометрлік әдіспен анықтау.
Мақсаты:
Құрал-жабдықтар: бойөлшегіш, сантиметрлік жұмсақ таспа,
таразы.
Жұмыс
барысы.
1.Әрбір оқушының бойын
бойөлшегішпен өлшеп, көрсеткішті оқушының жұмыс дәптеріндегі
кестеге жазу керек.
4. Кеуде шеңберін
өлшеу
5. Дене
салмағы
Көрсеткіштерді кестеге
жазу.
Бойы,
см
|
|
Кеуде
шеңбері
|
|
Дене
салмағы
|
|
Дене бөліктерің
қаншалықты мөлшерлес екенін ойланып, талдаңдар. Таңертеңгі
гигиеналық гимнастикамен
айналысыңдар.
Қорытынды.
«Жанды фотосуреттер»
әдісі
Шынайы сурет қандай?
Көзімізге не көрінбейді? Суреттегі сіз деп елестетіп көріңіз. Сіз
не туралы ойладыңыз?
«Басбармақ»
әдісі
Оқушылардың
басбармақтарын көрсету арқылы олардың сабақта түсінгендігін
тексереміз.
Басбармақ жоғарыға
қарай - Мен түсінемін.
Басбармақ көлденең -
Мен түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай -
Мен түсінбедім.
|