Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қазақ тілі 111-сабақ

    Бөлім:

    Ғарышқа саяхат

    Мұғалімнің аты-жөні

    Кабзиева Б.К

    Күні:

    05.04.2023ж

    Сынып: 4 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Сын есім 33-37 жаттығу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.1.1 – тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту.

    4.4.2.6 – сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    • тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алады және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айтады.

    • сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру

    5 мин


    Ынтымақтастық атмосферасын

    «Күн шуағы»

    Қол ұстасып бәріміз,

    Жылылықты сезейік.

    Шуақ шашқан күндей боп,

    Күлімсіреп жүрейік.

    Өткен сабаққа шолу. «Таза тақта» әдісі

    1. Етістіктің ережесін айт.

    2. Дара етістікке мысал келтір.

    3. Күрделі етістікке мысал келтір.

    4. Болымсыз етістік дегеніміз не?

    5. Болымсыз етістікке мысал келтір.

    6. Негізгі етістікке мысал келтір.

    7 Туынды етістік дегеніміз не?

    8. Күрделі етістік дегеніміз не?

    9.Негізгі етістік дегеніміз не?

    10. Етістіктің шақтарын ата.   

    11. Осы шақ етістіктері қандай іс-әрекетті білдіреді? Мысал келтір

    12. Өткен шақ етістіктерінің ережесін айт.Мысал келтір

    13.   Келер шақ етістігі туралы не білесің? 

    «Ортакдағы қаламсап»               

    Үй тапсырмасын тексеру.

    1. Мақал – мәтелдерді жатқа айт.

    2. Келер шақ етістіктерін тап.

    Дескриптор

    1. Сұраққа жауап береді.

    2. Мақал- мәтелдерді жатқа айтады.

    3. Келер шақ етістіктерін табады.

    Ой шақыру. «Сиқырлы фигуралар»

    Қ ұлыптағы жасырынған сөздерді кілттегі әріптерден табу



    Балалар, ерекше төркөзден қандай сөз шықты? Сын есім

    Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Сын есім» деп аталады.

    -Сын есім деген не?

    -Сұрақтары қандай?

    -Анықтамасы қандай?

    -Олай болса, бүгінгі сабақта сын есім тақырыбында тапсырмалар орындауды жалғастыратын боламыз.

    4 топқа бөлінеді (Негізгі сын есім, туынды сын есім, дара сын есім, күрделі сын есім)

    Алтын ереже

    Бір-бірімізді тыңдай білу. Сабаққа белсенді қатысу. Уақыт үнемдеу.

    Тыныштық сақтау


    Керемет! (бас бармақпен көрсету)

    Тамаша! (алақан шапалақтау)

    Ғажап! (қол көтеру)





    Тапсырма тексертеді.


    Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.








    Мақал – мәтелдерді жатқа айтып,Келер шақ етістіктерін табады

















    Топ басшысын сайлайды. Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалайды.





    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!

    Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.




    Оқулық, интерактивті тақта, компьютер,


    стикер

































    қима қағаздар, бағалау парағы, сызба,

    кесте


    Жаңа білім

    20 мин

























    2 мин


    15 мин




    Жаңа сабақ

    Интерактивті тақтадан   «Сын есім» тақырыбындағы  бейнефильмді көрсету.

    Ереже шығарайық.
    Заттың сынын, сапасын, түрін, пішінін білдіретін сөздерді сын есім дейміз. Сын есім қандай? қай? сұрақтарына жауап береді.

    «Байқоңыр ғарыш айлағы» видео көрсету.Видео қарап болған мазмұны бойынша сұрақтар қою.

    Оқулықпен жұмыс. «Байқоңыр-халықаралық ғарыш айлағы»

    Мақсаты: Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен мазмұнын салыстыру, сәйкестігін анықтау.

    Тапсырма: сызба бойынша мәтін мазмұына болжам жаса.

    Оқушылардың болжамдары тыңдалады, болжамның дұрыстығын анықтау үшін оқушыларға мәтін таратылып беріледі/.

    Мәтін үш бөлікке бөлініп оқылады Әрбір бөлік бойынша талқылау сұрақтарын қою

    -Мәтіннің бірінші бөлімінде не туралы айтылған?«Байқоңыр қайда орналасқан? («Байқоңыр» ғарыш айлағы;Экватор жазықтығына жақын.),»

    -Екінші бөлімі не туралы? «Байқоңырда» нелер ұшырылды? Жердің, айдың, шолпанның, күннің жасанды серіктері; ғарыш кемелері ұшырылды.)

    -Үшінші бөлімде не туралы айтылған? Байқоңыр ғарыш кешенінінен қандай жасанды серіктері ұшырылды?

    «Деректер кестесін» толтыру.

    Не?

    Қайда?

    Қашан?

    Не істеді?





    34-жаттығу.

    Алдымен мәтінді толық оқыңдар. Одан соң сын есімдерсіз оқыңдар. Сонда мәтін мазмұнында қандай өзгеріс болғанын айтыңдар.

    Сын есімдер не үшін қажет екенін түсіндіріңдер.

    Мәтінді көшіріп жазыңдар.

    Сын есімдердің астын сызыңдар. Қайсысы негізгі, қайсысы туынды екенін ажыратыңдар.

    Сергіту сәті: «Капитан лайк» нейрожаттығуы

    4-жаттығу. Берілген сын есімдерге сай келетін затты тап.

    Топтастыру әдісі

    1-топ 2-топ

    Shape2 Shape3 Shape1

    бөлме



    қалың бұйра биік кең

    Shape4 Shape5 Shape6

    шаш





    ұзын қысқа

    қараңғы жарық

    3-топ

    Shape7

    жол



    тастақ кең

    ұзын тегіс


    (Т) 2-тапсырма - «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    36-жаттығу.

    Жұмбақты жатқа жазыңдар.

    Шешуін табыңдар.

    Сын есімдерді табыңдар.

    Жұмбақталған зат туралы тағы қандай жұмбақтар білесіңдер?

    1. «Дұрыс – Дұрыс емес » ойыны 2. Заттың түсін, көлемін, салмағын, дәмін, пішінін білдіретін сөздер сын есім деп аталады.   Дұрыс ----- Дұрыс емес 2. Сын есімдерге қалай? қайтіп? деген сұрақтар қойылады.

    Дұрыс ----- Дұрыс емес 3. Сын есімдер негізгі және туынды болып екіге бөлінеді.

    Дұрыс ------- Дұрыс емес 4. Түбір сөзден болған сын есімдер туынды сын есімдер деп аталады.

    Дұрыс  -------  Дұрыс емес 5. Туынды сын есімдер түбірге -лы, -лі, -ды, -ді, -ты, -ті, -сыз, -сіз, -ғыш, -гіш, -қыш, -кіш т.б жұрнақтары жалғану арқылы жасалады.

    Дұрыс  -------- Дұрыс емес

    Тапсырмамен жұмыс жасайды.

















    Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.















    Кестені толтырып, өз ойларын дәлелдеу












    Нейрожаттығуын жасайды





    Топтастыру жұмысын жасайды


























    Дұрыс – Дұрыс емес » ойыны

    Дескриптор:

    Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді-1балл.

    Мәтін мазмұнына өз пікірлеріңді айтады-1балл.

    Мәтіннің негізгі тұстарын белгілеп, мазмұндайды-1балл.

    Мәтінді толық, сосын сын есімдерсіз оқиды-1балл.

    Сын есімдер не үшін қажет екенін түсіндіреді-1балл.

    Мәтінді көшіріп жазады-1балл.

    Негізгі және туынды сын есімдерді ажыратады, астын сызады-1балл.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кабзиева Бакыткул Каскеленовна
    24 Сәуір 2023
    523
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сын есім 33-37 жаттығу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сын есім 33-37 жаттығу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 4-сыныптарға арналған қазақ тілі пәні бойынша ашық сабаққа құрылған. сабақ жоспарында сабаққа тиімді әдіс-тәсілдер қолданылды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қазақ тілі 111-сабақ

    Бөлім:

    Ғарышқа саяхат

    Мұғалімнің аты-жөні

    Кабзиева Б.К

    Күні:

    05.04.2023ж

    Сынып: 4 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Сын есім 33-37 жаттығу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.1.1 – тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту.

    4.4.2.6 – сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    • тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алады және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айтады.

    • сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру

    5 мин


    Ынтымақтастық атмосферасын

    «Күн шуағы»

    Қол ұстасып бәріміз,

    Жылылықты сезейік.

    Шуақ шашқан күндей боп,

    Күлімсіреп жүрейік.

    Өткен сабаққа шолу. «Таза тақта» әдісі

    1. Етістіктің ережесін айт.

    2. Дара етістікке мысал келтір.

    3. Күрделі етістікке мысал келтір.

    4. Болымсыз етістік дегеніміз не?

    5. Болымсыз етістікке мысал келтір.

    6. Негізгі етістікке мысал келтір.

    7 Туынды етістік дегеніміз не?

    8. Күрделі етістік дегеніміз не?

    9.Негізгі етістік дегеніміз не?

    10. Етістіктің шақтарын ата.   

    11. Осы шақ етістіктері қандай іс-әрекетті білдіреді? Мысал келтір

    12. Өткен шақ етістіктерінің ережесін айт.Мысал келтір

    13.   Келер шақ етістігі туралы не білесің? 

    «Ортакдағы қаламсап»               

    Үй тапсырмасын тексеру.

    1. Мақал – мәтелдерді жатқа айт.

    2. Келер шақ етістіктерін тап.

    Дескриптор

    1. Сұраққа жауап береді.

    2. Мақал- мәтелдерді жатқа айтады.

    3. Келер шақ етістіктерін табады.

    Ой шақыру. «Сиқырлы фигуралар»

    Қ ұлыптағы жасырынған сөздерді кілттегі әріптерден табу



    Балалар, ерекше төркөзден қандай сөз шықты? Сын есім

    Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Сын есім» деп аталады.

    -Сын есім деген не?

    -Сұрақтары қандай?

    -Анықтамасы қандай?

    -Олай болса, бүгінгі сабақта сын есім тақырыбында тапсырмалар орындауды жалғастыратын боламыз.

    4 топқа бөлінеді (Негізгі сын есім, туынды сын есім, дара сын есім, күрделі сын есім)

    Алтын ереже

    Бір-бірімізді тыңдай білу. Сабаққа белсенді қатысу. Уақыт үнемдеу.

    Тыныштық сақтау


    Керемет! (бас бармақпен көрсету)

    Тамаша! (алақан шапалақтау)

    Ғажап! (қол көтеру)





    Тапсырма тексертеді.


    Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.








    Мақал – мәтелдерді жатқа айтып,Келер шақ етістіктерін табады

















    Топ басшысын сайлайды. Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалайды.





    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!

    Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.




    Оқулық, интерактивті тақта, компьютер,


    стикер

































    қима қағаздар, бағалау парағы, сызба,

    кесте


    Жаңа білім

    20 мин

























    2 мин


    15 мин




    Жаңа сабақ

    Интерактивті тақтадан   «Сын есім» тақырыбындағы  бейнефильмді көрсету.

    Ереже шығарайық.
    Заттың сынын, сапасын, түрін, пішінін білдіретін сөздерді сын есім дейміз. Сын есім қандай? қай? сұрақтарына жауап береді.

    «Байқоңыр ғарыш айлағы» видео көрсету.Видео қарап болған мазмұны бойынша сұрақтар қою.

    Оқулықпен жұмыс. «Байқоңыр-халықаралық ғарыш айлағы»

    Мақсаты: Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен мазмұнын салыстыру, сәйкестігін анықтау.

    Тапсырма: сызба бойынша мәтін мазмұына болжам жаса.

    Оқушылардың болжамдары тыңдалады, болжамның дұрыстығын анықтау үшін оқушыларға мәтін таратылып беріледі/.

    Мәтін үш бөлікке бөлініп оқылады Әрбір бөлік бойынша талқылау сұрақтарын қою

    -Мәтіннің бірінші бөлімінде не туралы айтылған?«Байқоңыр қайда орналасқан? («Байқоңыр» ғарыш айлағы;Экватор жазықтығына жақын.),»

    -Екінші бөлімі не туралы? «Байқоңырда» нелер ұшырылды? Жердің, айдың, шолпанның, күннің жасанды серіктері; ғарыш кемелері ұшырылды.)

    -Үшінші бөлімде не туралы айтылған? Байқоңыр ғарыш кешенінінен қандай жасанды серіктері ұшырылды?

    «Деректер кестесін» толтыру.

    Не?

    Қайда?

    Қашан?

    Не істеді?





    34-жаттығу.

    Алдымен мәтінді толық оқыңдар. Одан соң сын есімдерсіз оқыңдар. Сонда мәтін мазмұнында қандай өзгеріс болғанын айтыңдар.

    Сын есімдер не үшін қажет екенін түсіндіріңдер.

    Мәтінді көшіріп жазыңдар.

    Сын есімдердің астын сызыңдар. Қайсысы негізгі, қайсысы туынды екенін ажыратыңдар.

    Сергіту сәті: «Капитан лайк» нейрожаттығуы

    4-жаттығу. Берілген сын есімдерге сай келетін затты тап.

    Топтастыру әдісі

    1-топ 2-топ

    Shape2 Shape3 Shape1

    бөлме



    қалың бұйра биік кең

    Shape4 Shape5 Shape6

    шаш





    ұзын қысқа

    қараңғы жарық

    3-топ

    Shape7

    жол



    тастақ кең

    ұзын тегіс


    (Т) 2-тапсырма - «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    36-жаттығу.

    Жұмбақты жатқа жазыңдар.

    Шешуін табыңдар.

    Сын есімдерді табыңдар.

    Жұмбақталған зат туралы тағы қандай жұмбақтар білесіңдер?

    1. «Дұрыс – Дұрыс емес » ойыны 2. Заттың түсін, көлемін, салмағын, дәмін, пішінін білдіретін сөздер сын есім деп аталады.   Дұрыс ----- Дұрыс емес 2. Сын есімдерге қалай? қайтіп? деген сұрақтар қойылады.

    Дұрыс ----- Дұрыс емес 3. Сын есімдер негізгі және туынды болып екіге бөлінеді.

    Дұрыс ------- Дұрыс емес 4. Түбір сөзден болған сын есімдер туынды сын есімдер деп аталады.

    Дұрыс  -------  Дұрыс емес 5. Туынды сын есімдер түбірге -лы, -лі, -ды, -ді, -ты, -ті, -сыз, -сіз, -ғыш, -гіш, -қыш, -кіш т.б жұрнақтары жалғану арқылы жасалады.

    Дұрыс  -------- Дұрыс емес

    Тапсырмамен жұмыс жасайды.

















    Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.















    Кестені толтырып, өз ойларын дәлелдеу












    Нейрожаттығуын жасайды





    Топтастыру жұмысын жасайды


























    Дұрыс – Дұрыс емес » ойыны

    Дескриптор:

    Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді-1балл.

    Мәтін мазмұнына өз пікірлеріңді айтады-1балл.

    Мәтіннің негізгі тұстарын белгілеп, мазмұндайды-1балл.

    Мәтінді толық, сосын сын есімдерсіз оқиды-1балл.

    Сын есімдер не үшін қажет екенін түсіндіреді-1балл.

    Мәтінді көшіріп жазады-1балл.

    Негізгі және туынды сын есімдерді ажыратады, астын сызады-1балл.



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 5 сынып
    24.04.2023
    523
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кабзиева Бакыткул Каскеленовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации