Материалдар / Сын есім 33-37 жаттығу

Сын есім 33-37 жаттығу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 4-сыныптарға арналған қазақ тілі пәні бойынша ашық сабаққа құрылған. сабақ жоспарында сабаққа тиімді әдіс-тәсілдер қолданылды.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ тілі 111-сабақ

Бөлім:

Ғарышқа саяхат

Мұғалімнің аты-жөні

Кабзиева Б.К

Күні:

05.04.2023ж

Сынып: 4 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сын есім 33-37 жаттығу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.1.1 – тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту.

4.4.2.6 – сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтау

Сабақтың мақсаты

  • тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алады және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айтады.

  • сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру

5 мин


Ынтымақтастық атмосферасын

«Күн шуағы»

Қол ұстасып бәріміз,

Жылылықты сезейік.

Шуақ шашқан күндей боп,

Күлімсіреп жүрейік.

Өткен сабаққа шолу. «Таза тақта» әдісі

1. Етістіктің ережесін айт.

2. Дара етістікке мысал келтір.

3. Күрделі етістікке мысал келтір.

4. Болымсыз етістік дегеніміз не?

5. Болымсыз етістікке мысал келтір.

6. Негізгі етістікке мысал келтір.

7 Туынды етістік дегеніміз не?

8. Күрделі етістік дегеніміз не?

9.Негізгі етістік дегеніміз не?

10. Етістіктің шақтарын ата.   

11. Осы шақ етістіктері қандай іс-әрекетті білдіреді? Мысал келтір

12. Өткен шақ етістіктерінің ережесін айт.Мысал келтір

13.   Келер шақ етістігі туралы не білесің? 

«Ортакдағы қаламсап»               

Үй тапсырмасын тексеру.

  1. Мақал – мәтелдерді жатқа айт.

  2. Келер шақ етістіктерін тап.

Дескриптор

  1. Сұраққа жауап береді.

  2. Мақал- мәтелдерді жатқа айтады.

  3. Келер шақ етістіктерін табады.

Ой шақыру. «Сиқырлы фигуралар»

Қ ұлыптағы жасырынған сөздерді кілттегі әріптерден табу



Балалар, ерекше төркөзден қандай сөз шықты? Сын есім

Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Сын есім» деп аталады.

-Сын есім деген не?

-Сұрақтары қандай?

-Анықтамасы қандай?

-Олай болса, бүгінгі сабақта сын есім тақырыбында тапсырмалар орындауды жалғастыратын боламыз.

4 топқа бөлінеді (Негізгі сын есім, туынды сын есім, дара сын есім, күрделі сын есім)

Алтын ереже

Бір-бірімізді тыңдай білу. Сабаққа белсенді қатысу. Уақыт үнемдеу.

Тыныштық сақтау


Керемет! (бас бармақпен көрсету)

Тамаша! (алақан шапалақтау)

Ғажап! (қол көтеру)





Тапсырма тексертеді.


Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.








Мақал – мәтелдерді жатқа айтып,Келер шақ етістіктерін табады

















Топ басшысын сайлайды. Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалайды.





«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.




Оқулық, интерактивті тақта, компьютер,


стикер

































қима қағаздар, бағалау парағы, сызба,

кесте


Жаңа білім

20 мин

























2 мин


15 мин




Жаңа сабақ

Интерактивті тақтадан   «Сын есім» тақырыбындағы  бейнефильмді көрсету.

Ереже шығарайық.
Заттың сынын, сапасын, түрін, пішінін білдіретін сөздерді сын есім дейміз. Сын есім қандай? қай? сұрақтарына жауап береді.

«Байқоңыр ғарыш айлағы» видео көрсету.Видео қарап болған мазмұны бойынша сұрақтар қою.

Оқулықпен жұмыс. «Байқоңыр-халықаралық ғарыш айлағы»

Мақсаты: Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен мазмұнын салыстыру, сәйкестігін анықтау.

Тапсырма: сызба бойынша мәтін мазмұына болжам жаса.

Оқушылардың болжамдары тыңдалады, болжамның дұрыстығын анықтау үшін оқушыларға мәтін таратылып беріледі/.

Мәтін үш бөлікке бөлініп оқылады Әрбір бөлік бойынша талқылау сұрақтарын қою

-Мәтіннің бірінші бөлімінде не туралы айтылған?«Байқоңыр қайда орналасқан? («Байқоңыр» ғарыш айлағы;Экватор жазықтығына жақын.),»

-Екінші бөлімі не туралы? «Байқоңырда» нелер ұшырылды? Жердің, айдың, шолпанның, күннің жасанды серіктері; ғарыш кемелері ұшырылды.)

-Үшінші бөлімде не туралы айтылған? Байқоңыр ғарыш кешенінінен қандай жасанды серіктері ұшырылды?

«Деректер кестесін» толтыру.

Не?

Қайда?

Қашан?

Не істеді?





34-жаттығу.

Алдымен мәтінді толық оқыңдар. Одан соң сын есімдерсіз оқыңдар. Сонда мәтін мазмұнында қандай өзгеріс болғанын айтыңдар.

Сын есімдер не үшін қажет екенін түсіндіріңдер.

Мәтінді көшіріп жазыңдар.

Сын есімдердің астын сызыңдар. Қайсысы негізгі, қайсысы туынды екенін ажыратыңдар.

Сергіту сәті: «Капитан лайк» нейрожаттығуы

4-жаттығу. Берілген сын есімдерге сай келетін затты тап.

Топтастыру әдісі

1-топ 2-топ

Shape2 Shape3 Shape1

бөлме



қалың бұйра биік кең

Shape4 Shape5 Shape6

шаш





ұзын қысқа

қараңғы жарық

3-топ

Shape7

жол



тастақ кең

ұзын тегіс


(Т) 2-тапсырма - «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

36-жаттығу.

Жұмбақты жатқа жазыңдар.

Шешуін табыңдар.

Сын есімдерді табыңдар.

Жұмбақталған зат туралы тағы қандай жұмбақтар білесіңдер?

1. «Дұрыс Дұрыс емес » ойыны 2. Заттың түсін, көлемін, салмағын, дәмін, пішінін білдіретін сөздер сын есім деп аталады.   Дұрыс ----- Дұрыс емес 2. Сын есімдерге қалай? қайтіп? деген сұрақтар қойылады.

Дұрыс ----- Дұрыс емес 3. Сын есімдер негізгі және туынды болып екіге бөлінеді.

Дұрыс ------- Дұрыс емес 4. Түбір сөзден болған сын есімдер туынды сын есімдер деп аталады.

Дұрыс  -------  Дұрыс емес 5. Туынды сын есімдер түбірге -лы, -лі, -ды, -ді, -ты, -ті, -сыз, -сіз, -ғыш, -гіш, -қыш, -кіш т.б жұрнақтары жалғану арқылы жасалады.

Дұрыс  -------- Дұрыс емес

Тапсырмамен жұмыс жасайды.

















Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.















Кестені толтырып, өз ойларын дәлелдеу












Нейрожаттығуын жасайды





Топтастыру жұмысын жасайды


























Дұрыс Дұрыс емес » ойыны

Дескриптор:

Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді-1балл.

Мәтін мазмұнына өз пікірлеріңді айтады-1балл.

Мәтіннің негізгі тұстарын белгілеп, мазмұндайды-1балл.

Мәтінді толық, сосын сын есімдерсіз оқиды-1балл.

Сын есімдер не үшін қажет екенін түсіндіреді-1балл.

Мәтінді көшіріп жазады-1балл.

Негізгі және туынды сын есімдерді ажыратады, астын сызады-1балл.



Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ