3. РР таныстырылымы.
Сұрақтардың маңыздылығы туралы мұғалімдерге таныстырылым
көрсету.
Сұрақтар
Сұрақтардың әр түрлі
типі әртүрлі міндет
атқарады.
Сұрақты дұрыс қоя
білу өте маңызды.
- Ол жауапты өз
бетінше іздей отырып, оқушылардың сұрақ қою дағдысын
дамытады.
- Оқушылар өз
бетінше білім алады, өйткені олар үшін берілген сұрақтарға жауап
беру қызықты.
Оқушылар мектептегі
оқытылатын пәндер мен шынайы өмірдің байланысын көре біледі- бұл
олардың оқу үдерісіне деген көзқарасын
өзгертеді.
Нақтылау сұрақтарын
қою арқылы ,қойылған сұрақтарды талдап және ойлана
отырып,оқушылардың жаңа ұғымды түсінуі
жеңілдейді.
- Не болатынын қалай
болжайсын?
- Неліктен ондай
болжам жасадың?
- Мұндай қорытындығы
неліктен келдіңдер?
- Неліктен бұлай
болды?
- Осыған қарама
–қарсы мысал келтіре аласын
ба?
- Мұны қалай
дәлелдей аласындар?
- Неліктен бұл
дәлелді таңдадыңдар?
Сонымен қатар,
оқушыларға зерттеулердің нәтижесін болжау сұрақтарын да қоюға
болады:
- Алматы мен
Астананың ауа райы неге әртүрлі? Сенің ойыңша мұнда
айырмашылықтың болуы
неліктен?
- Неліктен Елбасын
тиімді көшбасшы деп атаймыз?
РР таныстырылымы.
Б.Блум бойынша коучтың қысқаша
ақпараты.
«Блум таксономиясы»
әр түрлі деңгейдегі сұрақтардың маңыздылығына қарай орналастырудың
пайдалы схемасы.Қарапайымнан күрделіге қарай
орналасады. Білім «Пирамида негізінде»болады деп
болжайды.
Деңгей
|
Дағды
|
Тапсырма
|
Білу
|
Ақпаратты қайталау немесе
тану
|
Атаңыз.....
Қайда болды…
Формуласын жазыңыз…
Ажыратыңыз …
|
Түсіну
|
Берілген ақпараттың мағынасын
ұғыну
|
Ойды аяқтаңыз …
Сіз не білдіңіз …
Неге …
Басқаша ойлап көріңіз …
Байланысын көрсетіңіз … Өз
сөзіңізбен айтыңыз
|
Қолдану
|
Әр
түрлі жағдайда қолдану
|
Қолдану мақсатын
түсіндіру Үй тапсырмасын әр түрлі
тәсілмен орындау …
Қандай теорияға негіздеп түсіндіреді....
Ұсынған гипотезаны тексер
… Қорытынды
…
|
Талдау
|
Құрылымы мен бөлімдерін
анықтау
|
Құрылымы қандай…
Жіктеңіз …
Әсері қандай болады …
Салыстырыңыз …
Себебін түсіндіріңіз …
|
Жинақтау
|
Бөліктерді қайтадан
жинақтаңыз
|
Өз шешіміңізді табыңыз…
Алгоритм ұсыныңыз …
Баламасын табыңыз …
Өзгертуге қандай мүмкіндіктер бар …
Жүйелеңіз … Зерттеңіз
…
|
Бағалау
|
Мағынаны критериге сәйкес
бағалау
|
Логиканы бағалау …
Жетістікті сипаттаңыз…
Критериді белгілеңіз…
Сәйкес пе …
Сіз қалай ойлайсыз… Қорытынды
шығарыңыз
|
|