Материалдар / Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. В Есебі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. В Есебі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
252
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алипова Газиза Сабитовна В-есебі

«Жаңа дала » жалпы орта мектебі

І-топ

«Сыни тұрғыда ойлауға үйрету» модулін ықпалдастырылған сабақ жоспары.

7«А» сыныбына Материктер мен мұхиттар пәнінен сабақ өттім. Сабағымды оқытудағы түрлеше жаңаша тәсілдерді пайдаландым. Ең алдымен алдын ала дайындалған «Топтық ереж» , «Бағалау критерилері», «Табыс критерилері жазылған » қабырға газеттерін іліп қойдым. Сабақ өту барысында әр топка ережені сақтауларын қадағалауларын ескерттім. Сабақты ең алдымен «Әлем халықтарының амалдасуы » ойыны арқылы оқушыларымды сергітіп алдым.Бүгінгі сабақты оқушылар көтеріңкі көңіл күймен бастасын деген ниетім болатын. Оқушылардың көңіл күйлері көтеріліп бір жадырап марқайып қалғанын көріп қуанып қалдым.

Shape1 Shape2

Жаңа сабақты «ДЖИГСО» әдісі бойынша бір-біріне түсіндірді, және тақырып бойынша 3 топқа бөліп тұжырымдамалы карта қорғаттым.

1-топқа «Солтүстік Американың геог.орны»

2-топқа «Солтүстік Америка материгінің ашылуы»

3-топқа «Солтүстік Американың зерттелуін» бердім.

Оқушылар топта бір-бірімен талқылап түсіндіріп, ойларын жинақтап тақырыпты толық түсіндіруге тырысты. Жаңа сабақты қаншалықты деңгейде меңгергенін тексеру үшін деңгейлік тапсырма бердім..

  1. «Глоссари» жазу .

  2. «Жадыңда сақта» әдісімен картамен жұмыс берілді.

Оқушылар дискрипторлы бағалау бойынша топтар өзара бір-бірін бағалап отырды.

Сабағымның құрлымы бойынша сәтті өткен тұстары: ең сәттісі «Джигсо» әдісі.Оқушылар қызығушылықпен бір-бірмен бірлесіп жұмыс жүргізді. Оқушылар тек қана білім алып қана қоймай ,олардың сын тұрғысынан ойлауға бағытталған түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орынумен шектелмей , өздері түрліше тәсілдерді ұсынып отырды.

Сергіту сәтінде «Күн нұрын төгеді ............» ойыны арқылы оқушыларды сергітіп алдым.

Сабағының сәтсіз тұстары да болды.

*Уақыттың шектеулі болуы.

*Қабылдау деңгейі баяу оқушылармен жұмыс жүргізу.

Сабақ соңында оқушылар «Екі жұлдыз , бір тілек» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс берді. А деген оқушым: «Менің жұлдызды сәтім деңгейлік тапсырма мен картамен жұмыс . Достарыма Тау суындай таусылмас білім тілеймін » . Е деген оқушым: «Глоссаримен жұмыс жасаған сәтті болды. Құрдастарыма Гималай тауындай биік болсын абыройың » деген кері байланыс берді.

Алдағы уақытта : Сабақ барысында уақытты үнемді пайдалануға қадағалаймын . Тапсырманы орындау кезінде әрбір секунттың маңызды екеніне көзім жеті. Әр сабағымда оқушылардың білімін жетілдіруге 7 модулді зерттей келе сыни көзқарасын қалыптастыруға және ойлау логикасын дамытуға ат салысамын .





















Алипова Газиза Сабитовна В-есебі

«Жаңа дала » жалпы орта мектебі

І-топ

«Сыни тұрғыда ойлауға үйрету» модулін ықпалдастырылған сабақ жоспары.

Материктер мен мұхиттар географиясы пәнінде «Солтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары» тақырыбында оқушылармен бірге психологиялық дайындық жүргіздім. Шаттық шеңберін орнату арқылы оқушылар бір –біріне бүгінгі күнге сәттіліктер , жақыс тілектерін білдірді. Санамақ әдісімен оқушыларды 3 топқа болдім. Материктердегі сұрақтар легімен ұй тапсырмасын пысықтадым. Оқушылар өзін-өзі бағдаршам әдісімен бағалайды.

Жаң сабақты «Суреттер сөйлейді » әдісі арқылы түсіндіруге оқушыларға тапсырма бердім.

1-топ . Жер бедерін сйпаттау.

2-топ. Пайдалы қазбалары.

3-топ. Кенді,кенсіз пайдалы қазбаларын ажыратуды бердім .

Нәтижесінде оқушылар топта бір-бірімен талқылап , түсіндіріп ойларын жинақтап тақырыпты тұжырымдамалы карта арқылы түсіндіруге тырысты. Жаңа тақырыпты қалай меңгергенін , түсінгені туралы Солт.Американың жер бедері «Сандық диктант » бердім. Оқушылар өзін-өзі бағдаршам әдісімен бағалайды.

Shape3 Shape4

Сабағымның құрлымы бойынша сәтті өткен тұстары: «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сабағым қызықты болды.Оқушыларға тақырып бойынша логикалық тапсырмаларда бердім. Оқушылар дискрипторлы бағалау бойынша топтар өзара бір-бірін бағалап отырды.

Сабағымның сәтсіз болған тұстары:

* Уақыттың шектеулі болуы .Әрбір әдіс- тәсілдерді қолдану кезінде уақыттың көп кетіп қалуы.

* Шығармашылық ізденіс кезінде оқушылардың пікірін қадағалауға және «Сандық диктант »әдісі уақытты көп алуы.

Жалпы сабақ құрлымы толық қамтылды . Жоспарымның орындалмай қалған тұстары болмады.

Сабақ соңында «Дананың кілті» әдісі салынған кабырға газетін тақтаға іліп , оқушылар стикерге жазып жабыстырады. Ұ деген оқушым «Жер бедері неге бір келкі таралмағанын » , Н деген оқушым «Дж.ең ұзын тау орналаысқанын» С деген оқушым тақырыптан ауытып «Неге Антарктида тек мұздан құралған » деген қызықты сұрақтарын қойған , басқада оқушылар өздео не түсінікті болған тұстарына стикермен жабыстырып отырды.

Болашашақта мен уақытты үнемдеуге , оқушыларды ширақ қимылдауға, жылдам ойлап түсінуге бағыттаймын. Оқушылардың бойында сыни ойлауға көзқарастарын қалыптастыруға , сынып жұмысын жүзеге асыру кезінде қолданылатын дағдыларын қалыптастырамын.

























Алипова Газиза Сабитовна В-есебі

«Жаңа дала » жалпы орта мектебі

І-топ

«Сыни тұрғыда ойлауға үйрету» модулін ықпалдастырылған сабақ жоспары.

«Сыни тұрғыда ойлауға үйрету» модулін сабағыма енгізу мақсатында 7 «А» сыныбына «Материктер мен мұхитар географиясы» пәнінде Солт.Америка материгінің климатының ерекшеліктері тақырыбында сабақ өттім. Оқушылармен психологиялық дайындық жүргізіп «Шаттық шеңберін » құру арқылы оқушылар бір-бірімен әлем халықтары бойынша амандасып , жақсы тілектерін айтты.Бағдаршам түсі бойынша 3-топқа біріктірдім.

1-топ. С.Америка мен Еуразия материгінің климаттық айырмашылығы.


2-топ . С.Американың климаттық белдеулері.


3-топ. С.Американың климаттық табиғи апаттары.

«Материктегі сұрақтар » әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтадым, өте қызығушылықпен жауап берді.Жаңа сабақты «Суреттер сөйлейді » әдісі бойынша 3-топқа тапсырма бөліп беріп тұжырымдамалы карта арқылы қорғады.

Shape5 Shape6

Shape7

Өз тобында мәтінді талдауға қатысып,өз ойларымен бір-бірімен бөлісіп талқылайды.

Оқушылардың өздері оқып үйренгенін, оқулықтағы материалдарды игергенін тексеру мақсатында «Қар кесегі» әдісі бойынша 3-топ екі сұрақ жазылған парақтарды ұсынуға бердім.Жылдамдық таныту арқылы сұрақтарға тез жауап беруді талап етті.Оқушылар дискрипторлы бағалау бойынша топтар өзара бір-бірін бағалап отырды.

Сабағымның құрлымы бойынша сәтті өткен тұстары : Жаңа сабақты түсіндіру кезіне ширақ қимылдап , ізденімпаздылығы өзара іс-әрекеттері .

Сергіту сәтінде «Үшеудің біреуі жалған» ойыны арқылы оқушыларды сергітіп алдым.

Сабағымның сәтсіз тұстары : Уақыттың шектеулігіне қарамастан баяу қимылдауы, сұраққа жауап беру сәті болды. Жалпы алғанда жоспардың орындалмай қалған тұстары болмады.

Жаңа тақырып бойынша қалай меңгергендігін білу мақсатында оқушыларға «БЛОБ АҒАШЫ» таратып , суреттерді бояу арқылы белгілеп берді.

Болашақта нені дамытамын: Оқушылырға тек қана білім беріп қана қоймай олардың білімдерін дамытатын 7 модулді пайдаланып , түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы білімдерін жетілдіру болды.

Әр сабағымда санаулы уақытты тиімді пайдаланып , оқушыларды жылдам ойланып , ширақ қимылдаудың маңызды екенін ұғындым.Оқушы бойында сыни көзқарас қалыптастыру, сынып жұмысын жүзеге асыру кезінде қолданылатын дағдыларды жүзеге асырамын.

















Shape8

Shape9

Shape10

Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!