Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
СЫНЫП ЖЕТЕКШІНІҢ ЖҰМЫС ЖУРНАЛЫ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
СЫНЫП ЖЕТЕКШІНІҢ
ЖҰМЫС ЖУРНАЛЫ
1 « » сыныбы
СЫНЫП ЖЕТЕКШІ: .
2019-2020 оқу жылы
Директордың тәрбие ісі Мектеп директоры
жөніндегі орынбасары
« » 2019 ж.
« » 2019 ж.
Сынып тәрбие сағаттарының
күнтізбелік-тақырыптық жоспары
№ |
Тақырыбы |
Бағыты |
Мерзімі |
1 |
«Мен елімнің патриотымын»! |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқұқтық тәрбие |
|
2 |
Абайланыз, балалар! |
Зияткерік тәрбие, мәдиниет тәрбиесі |
|
3 |
Өнеге отбасынан. |
Отбасы тәрбиесі |
|
4 |
Ас атасы- нан. |
Рухани адамгершілік тәрбие |
|
5 |
Ана тілім-ардағым. |
Азаматтық патриоттық құқықтық полилі. тәрбие |
|
6 |
Алғашқы менің ұстазым! |
Рухани адамгершілік тәрбие |
|
7 |
Иманды ұл, инабатты қыз. |
Әлеуметтік мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру |
|
8 |
Бағдаршам. |
Зияткерік тәрбие, мәдиниет тәрбиесі |
|
9 |
Әдептілік- әліппесі. |
Әлеуметтік мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру |
|
10 |
Қазақ халқының қол өнері. |
Еңбек экономикалық және экологиялық тәрбие, мәдиниет тәрбие |
|
11 |
Жол қауіпсіздігін сақтайық. |
Зияткерік тәрбие, мәдиниет тәрбиесі |
|
12 |
Менің денсаулығым- менің болашағым. |
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
|
13 |
Бағдаршам. |
Зияткерік тәрбие, мәдиниет тәрбиесі |
|
14 |
Менің Елбасым. |
Азаматтық құқықтық және полилі. Тәрбие |
|
15 |
Қазақстан Республикам менің |
Азаматтық құқықтық және полилі. Тәрбие |
|
16 |
Желтоқсан желі |
Азаматтық құқықтық және полилі. Тәрбие |
|
17 |
Қыс кезіндегі бала қауіпсіздігі |
Зияткерік тәрбие,ақпараттық мәдиниет тәрбиесі |
|
18 |
Өрт-тілсіз жау |
Еңбек экономикалық және экологиялық тәрбие, мәдиниет тәрбие |
|
19 |
Ертегілер әлемінде |
Рухани адамгершілік тәрбие |
|
20 |
Табиғатты аялайық |
Еңбек экологиялық және экологиялық тәрбие |
|
21 |
Мен елімнің ертеңімін! |
Азаматтық құқықтық және полилі. Тәрбие |
|
22 |
«Үлкенге құрмет-кішіге ізет» |
Эстетикалық тәрбие |
|
23 |
Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі. |
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
|
24 |
Мың алғыс ата-анаға.1-наурыз алғыс айту күні. |
Эстетикалық тәрбие |
|
25 |
Ана- өмір шуағы. |
Отбасы тәрбиесі |
|
26 |
Еңбек етсең ерінбей,тояды қарның тіленбей.
|
Еңбек экономикалық және экологиялық тәрбие, мәдиниет тәрбие |
|
27 |
Наурыз- жыл басы. |
Зият.тәрбие мәдиниет тәрбие |
|
28 |
Ғарышкерлер күні. |
Азаматтық құқықтық және полилі. тәрбие |
|
29 |
Құстар- біздің досымыз. |
Еңбек экологиялық және экологиялық тәрбие |
|
30 |
Табиғат- байлық көзі |
Еңбек экологиялық және экологиялық тәрбие |
|
31 |
|
Еңбек экологиялық тәрбие |
|
32 |
Қазақтың қос шынары |
Азаматтық құқұқтық тәрбие |
|
33 |
Жеңіс күні құтты болсын |
Азаматтық патриоттық құқықтық полилі. тәрбие |
|
34 |
Сыңғырла соңғы қоңырау |
Азаматтық патриоттық құқықтық полилі. тәрбие |
|
1«е» сынып жетекшісі ........................... .
Қазақстан
Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 12 қаңтардағы
№ 18 бұйрығымен бекітілген
Орта білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ереже
1. Осы орта білім беру
ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ереже (бұдан әрі – Ереже)
«Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы
Заңының 5-бабының 12-2) тармақшасына сәйкес әзірленді.
2. Ереже сыныптағы білім алушылардың
оқу-тәрбие процесі шеңберіндегі қызметін үйлестіру бойынша педагог
қызметкерге (бұдан әрі – сынып жетекшісі) жүктелген функцияларды
айқындайды.
3. Сынып жетекшісі өз қызметін
ҚазақстанРеспубликасыныңКонституциясына,Қазақстан Республикасының
«Білім туралы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары
туралы» заңдарына және білім берусаласындағы Қазақстан
Республикасының басқа да заңнамалық жәненормативтікқұқықтық
актілеріне сәйкес жүзеге асырады.
4. Сынып жетекшісінің қызметі –
білім беру ұйымының жарғысы, білім алушыларға білім берудің өзекті
міндеттері, жаңартылған мазмұны, әдіснамасы, сондай-ақ тәрбие
нысандары ескерілген тұлғалық бағдарлы тәсіл негізінде құрылған
мақсатқа сай бағытталған, жүйелі, жоспарланған процесс.
5. Сынып жетекшісі тәрбие жұмысын
ұйымдастыру саласында тиісті теориялық және практикалық білімді
және оқыту дағдыларын меңгеріп, жоғары өнегелілік қасиеттерге ие
бола, білім алушыларды жігерлендіріп, оларға қолдау көрсетіп және
биік адами мұраттарға бағыттайды.
Сынып жетекшісіне тағайындауға
кандидатураларды іріктеуді білім беру ұйымының әкімшілігі жүзеге
асырады, кейін басшының бұйрығымен бекітіледі.
6. Сынып жетекшісі қызметіне
бақылауды жалпы орта білім беру ұйымы басшысының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары жүзеге асырады.
7. Білім беру процесінің
қатысушылары білім беру ұйымдарының әкімшілігі, педагогтер, сынып
жетекшілері, білім беру ұйымдарындағы жұмыскерлер (мектептің
медициналық қызметкерлері, психологтар, логопедтер), білім
алушылар, олардың ата-аналары және өзге де заңды өкілдері болып
табылады.
2. Сынып жетекшісі қызметінің мақсаты мен міндеттері
8. Сынып жетекшісі қызметінің
мақсаты – білім алушының азаматтық өзіндік санасын, жалпы
мәдениетін, салауатты өмір салтын, өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі
іске асыруын қалыптастыруы, оның тұлғалық өзін-өзі анықтауы,
қоғамда табысты әлеуеттенуі мен бейімделуі үшін, білім алушылардың
шығармашылығын дамыту, бос уақытын мазмұнды ұйымдастыру үшін жағдай
жасау.
Жалпы орта білім беру мазмұнында
базалық құндылықтар: қазақстандық патриотизм және азаматтық
жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек және шығармашылдық,
ашықтық, өмір бойы білім алу болып табылады.
9. Сынып жетекшісі қызметінің
міндеттері:
1) сынып активін қалыптастыру;
2) әр білім алушының тұлғасын
дамыту, өзін-өзі таныту, оның әлеуеттік қабілеттерін ашу және
қайталанбастығын сақтау үшін қолайлы психологиялық-педагогикалық
жағдай жасау;
3) білім алушылардың құқықтары
мен мүдделерін қорғау;
4) сыныпта білім алушылармен жүйелі
жұмыс ұйымдастыру;
5) тұлғаның шығармашылық, рухани,
табиғи мүмкіндіктерін дамыту;
6) салауатты өмір салтына
ынталандыру;
7) оқушыларда адамгершілік-өнегелік
және рухани қасиеттерді қалыптастыру, толеранттылыққа баулу;
8) азаматтық пен патриотизмге, өз
Отаны - Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік
рәміздер мен мемлекеттік тілді құрметтеуге, халық дәстүрлерін
қастерлеуге, Конституцияға қайшы және қоғамға жат кез келген
көріністерге төзбеуге тәрбиелеу;
9) белсенді азаматтық ұстанымы бар
жеке адамды тәрбиелеу, республиканың қоғамдық-саяси, экономикалық
және мәдени өміріне қатысу қажеттігін, жеке адамның өз құқықтары
мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;
10) отандық және әлемдік мәдениеттің
жетістіктеріне баулу; қазақ халқы мен республиканың басқа да
халықтарының тарихын, әдет-ғұрпы мен дәстүрлерін зерделеу;
мемлекеттік тілді, орыс, шетел тілдерін меңгерту;
11) оқушылардың бойында ұжымдық пен
басқаларға жауапкершілік, және сезімдік, достық тұрғысынан топта
жұмыс істеуде қабілеттілігін қалыптастыру;
12) балаларға арналған қауіпсіз
ортаны қалыптастыру.
3. Сынып жетекшісінің функциясы
10. Сынып жетекшісінің
функциялары.
1) Ұйымдастыру-үйлестіру
функциялары:
сынып ұжымын дамытудың талдауына,
жай-күйіне және даму перспективасына қарай, құрастырылған орта
білім беру ұйымының тәрбие жұмысы жоспарын ескере отырып сынып
жетекшісі қызметінің жоспарын әзірлеу. Тәрбиелік қызметтің
нәтижелерін болжау;
педагогикалық қызметкерлермен және
білім беру, денсаулық сақтау ұйымдарының басқа қызметкерлерімен,
білім алушылардың ата-аналарымен және басқа заңды өкілдерімен өзара
іс-қимыл жасау, оларға білім алушыларды тәрбиелеуде көмек көрсету
(жеке, психолог, әлеуметтік педагог, қосымша білім беру педагогы
арқылы);
жалпымектептік ұжым қызметі
шеңберінде білім алушылар тұлғасының оң әлеуетін дамыту үшін тиімді
білім беру процесін ұйымдастыру;
білім алушылардың орта білім беру
ұйымында және мектептен тыс ұйымдарда сабақтан тыс уақытта,
сондай-ақ қосымша білім беру жүйесі (үйірмелерге, байқауларға,
викториналарға, олимпиадаларға, байқауларға қатыстыру, экскурсиялар
ұйымдастыру, театрларға, көрмелерге бару) арқылы алған түрлі
қызметін ынталандыру және ескеру;
білім алушылармен, олардың
ата-аналарымен және басқа заңды өкілдерімен оқыту жұмысын
ұйымдастыру;
халықтың әлеуметтік осал топтарынан
шыққан балаларды анықтау, есепке алу және жұмыс жүргізу;
білім алушылардың кәсіби өзін-өзі
анықтауына, мамандықты саналы таңдауына ықпал ету.
сынып жетекшілерінің әдістемелік
бірлестік жұмысына қатысуы;
тәрбие жұмысын сынып ұжымымен
жоспарлау, білім алушылармен, олардың ата-аналарымен және өзге де
заңды өкілдерімен жүргізілетін жеке жұмыс жоспарын әзірлеу;
жалпымектептік жоспарлаудың негізгі
қағидаттарының орындалуын ескере отырып, сыныппен жүргізілетін
тәрбие жұмысын жоспарлау нысандарын анықтауға;
сыныпта тәрбие процесін
ұйымдастыруға пән мұғалімдерін, білім алушылардың ата-аналарын және
өзге де заңды өкілдерін, басқа салалардың мамандарын (ғылым, өнер,
спорт, құқық қорғау органдары және т.б) тарту;
сыныпта оқу-тәрбие процесін
ұйымдастыру, оқушыларды сынып және мектеп ұжымдарының жүйелі
қызметіне қатыстыру;
білім алушылардың жеке
ерекшеліктерін, олардың отбасындағы және мектептегі тіршілік
әрекетін зерделеу;
білім алушылардың мінез-құлқындағы
девиантты көріністерді қадағалау және дер кезінде айқындау, тиісті
педагогикалық және психологиялық көмек көрсету, мектеп әкімшілігін
хабардар ету;
білім алушыларға олардың аса күрделі
өмірлік проблемалары мен жағдайларын шешуде көмек көрсету;
білім алушылардың әлеуметтік,
психологиялық және құқықтық қорғалуын ұйымдастыру;
сынып ұжымында қолайлы психологиялық
ахуал жасау;
салауатты өмір салтын
насихаттау;
білім алушылардың ата-аналарын және
өзге де заңды өкілдерін олардың үлгерімі мен тәртібі туралы
хабардар ету, сыныптағы ата-аналар комитеті жұмысына түзету енгізіп
отыру;
жалпы білім беретін пәндер бойынша
педагогикалық қызметкерлермен өзара әрекеттесу;
сынып ұжымымен сынып сағаттарын және
басқа да сабақтан тыс, мектептен тыс іс-шаралар өткізу;
сынып құжаттамасын (білім
алушылардың жеке істері, сынып журналы, күнделіктерінің
толтыруын қадағалау), сондай-ақ орта білім беру ұйымының
нормативтік актілерімен айқындалған басқа да құжаттамаларды
жүргізу;
өзін-өзі сақтау және бейтаныс
адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал
етеді;
техникалық қауіпсіздік ережелерін
сақтау;
сыныптан тыс және мектептен тыс
іс-шараларды өткізу кезінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын
сақтауды қамтамасыз ету;
білім беру ұйымының басшысын бала
құқықтарының бұзылу (қорқытып алу, бопсалау, балалардың қаза болу
және басқа да жазатайым оқиғалар) және білім алушының құқыққа қарсы
әрекеттер (әрекетс