Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сынып сағаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие сағаты |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам»
|
|
Күні |
14.10.2024; |
|
Класс жетекші: |
Сериева Асия Кайдаровна |
|
10 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ 10 -сыныптар: «Күдікті заттар анықталғанда жасалатын бес қадам» |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға цифрлық әлем туралы ақпарат беру; Цифрлық әлемді қауіпсіз қолдануға үйрету. |
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Сабақтың мақсаты:балаларды анықталған күдікті заттардан сақ болуға үйрету. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. |
|
Апта дәйек сөзі |
«Отанды сүю – отбасынан басталады!» |
|
Сабақтың барысы |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық тренинг жүргізеді Дүниедегі құбылыстың мәнін
де, |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
І. Бұл
әлемде интернетке кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл
дүние жүзіндегі адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни
интернеттің маңызы зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын.
Күн өткен сайын адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат
баласы кем дегенде күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні
белгілі.
|
1970 жылдары Internet (желілер
желісі) – желілерді біріктіру термині пайда болды |
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
Қазақ телеком ұсынған тариф – Megaline. 2006 жылдан бастап қолданылады. Жылдамдығы: 128 – 256 Кбит/с "Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас) ойыны
Мұғалім:Енді компьютерлік ойындарға келсек, олардың
қаншалықты зиянды екенін айта кетейік. Интернеттегі онлайн ойындары
атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу, жауыздық тақырыбында болады. Осы
ойындарды бала ойнаса, оның психологиясына жаман әсер береді. Ұдайы
ойнаған баланың миында ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман
қылық, тіпті қылмысқа да баратын болады. Қалалы жерде ақша табу
үшін компьютерлік ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне
тарта бастап, жаман қылықтарға бағыттайды. Интернет ойындарынан
басқа да өзіміздің ұлттық ойындарымыз бар, соны неге ойнамасқа?
Асық ойнау, күрес, қол күресі, волейбол, футбол сияқты көп ойындар
бар. Біз бөлмеде тығылып компьютерлік ойынды ойнағанша, далада таза
ауа жұтып, көпшілікпен көңіл көтеріп, денемізді шынықтырып, сау
болғанымызға не жетсін.
|
1-оқушы:
«Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке
анықтама берейік. Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі
миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын
орасан зор компьютерлік желі. |
интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа құралдары. |
|
Ой толғау. ТЖ. Мен интернетсіз күнді қалай өткіземін? . |
Әр топ интернетсіз өз күн тәртібін құрады. |
|
Қауіпсіздік 10 мин |
1.Кіріспе (2 мин) № 7 САБАҚ. «КҮДІКТІ ЗАТТАР АНЫҚТАЛҒАНДА ЖАСАЛАТЫН5 БЕС ҚАДАМ» - Суреттерді қарап шығыңдар. Сабақ тақырыбын анықтаңдар. - Суреттерден не көріп отырсыңдар? Не айтар едіңдер? 3.Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау -Көшеде, автобуста, супермаркеттерде қандай да бір сөмке, пакет, қораптарды тауып алған кездерің болды ма? -Оларды тауып алғанда сендер не істедіңдер? -Мұндай заттар адам өміріне қауіпті болуы мүмкін бе? Қандай жағдайларда қауіпті болуы мүмкін? 4.Негізгі бөлім. -Төмендегі мәліметпен танысыңдар. Күдіктіз аттар анықталғанда жасалатын 5 қадам. Қоғамдық көлікте. Егер сіз қоғамдық көлік ішінде ұмыт қалдырылған немесе иесіз затты тауып алсаңыз: 1) Айналаңыздағы адамдардан сұрап көріңіз. Бұл заттың кімдікі екенін анықтауға тырысып көріңіз. 2) Егер заттың иесі анықталмаса, бұл зат туралы жүргізушіге айтыңыз. Тұрғын үйдің кіре берісінде. Егер үйіңіздің кіреберісінен белгісіз зат тауып алсаңыз: 1) Көршілерден сұраңыз, бұл зат соларға тиесілі болуы мүмкін. 2) Егер заттың иесі анықталмаса, дереу құзырлы орындарға хабар беріңіз. Мекемелерде. Егер сіз мекемеден белгісіз зат тауып алсаңыз: 1) Дереу анықталған зат жөнінде мекеме әкімшілігіне немесе мекеме күзетшісіне хабарлаңыз. 5. Бекіту Қорытынды. Рефлексия. (2минут) Күдікті зат – бұл………… Күдікті зат анықталған кезде қандай нөмірлерге телефон шалу қажет? Телефон жоқ болса, не істеу керек? Күдікті затты ұста уға, ішін ашып қарауға бола ма? Неге? Күдікті затты тауып алғанда не істеу керек екенін ата-аналарыңа әңгімелеңдер. |
Мәтінмен танысады, оқиды
Жұптық жұмыс. Күдікті затты анықтаған жағдайда не істеу керектігі жөнінде қасындағы оқушыға әңгімеле.
Сұрақтарға жауап береді |
https://www.youtube.com/watch?v=CIucCpDxhZA&list=PLA5eCSY2FeoQLLocSIEuEG9KjOrJzvPM |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Қорытынды: Қорыта келе, Интернетті
меңгеруіміз керек деп, таңертеннен кешке дейін заман техникасымен
шұғылдана бергеніміздің адамзат өміріне тигізетін өзіндік пайдасы
мен зияны баршылық екеніне көзіміз жетті. Әрқашан әр нәрсенің
жақсысын үйреніп, жаманнан жиреніп, пайдасын көріп біліп, ал
зиянынан сақтанайық демекпін. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |