Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сынып сағаты 10 сынып ҚМЖ «Буллингтен қорған!» «Жедел қызмет телефон нөмірлері»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Іс-шараның тақырыптары |
«Буллингтен қорған!» «Жедел қызмет телефон нөмірлері» |
||||||||||||||||
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||
Сынып: |
10 « » |
||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары: |
-Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу - оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. |
||||||||||||||||
Құндылық : |
• Заң және тәртіп • Бірлік және ынтымақ 3-апта дәйексөзі: «Жауапкершілік-адамгершілік қасиеттің көрінісі»! |
||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|||||||||||||
35 мин |
Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! – - Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. - Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық? Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз. «Миға шабул» 1. Буллинг деген не? 2. Кибербуллинг деген не? Буллинг деген
не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту
мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен
қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен
ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа
бағытталады. 1-тапсырма (жеке жұмыс) Жағдаяттарды талдау. Не істер едің? 2-тапсырма «Буллинге жол жоқ» көрініс
|
Оқушылар сәлемдеседі. Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың? Жағдаяттарды талдайды Егер
де: әлеуметтік желілерде сенің атыңнан жалған
аккаунттар құрып, онда ерсi фотосуреттерді
орналастырса |
|
Презентация 1-8
|
|||||||||||||
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
ҚС Сабақтың мақсаты: оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. Негізгі міндеттері:
Сабақтың барысы
Жедел қызмет телефон нөмірлері туралы ақпарат ұсыну. 112 – төтенше жағдайлар департаментінің Бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметінің телефон нөмірі. 112 телефон нөмірі бойынша тәулік бойы төтенше жағдайдың қаупі немесе туындауы не шұғыл көмекті қажет ететін өзге де жағдайлар туралы хабарлама қабылдайтын болады. Егер сіз өмірге, денсаулыққа, мүлікке, қоршаған ортаға нақты қауіп төнгенде немесе аталған қауіп-қатерлердің туындауының нақты себебі болғанда шұғыл көмекке мұқтаж болсаңыз ғана осы нөмір бойынша қоңырау шалу қажет.
Біз, өкінішке қарай, қайғы-қасірет болатын әлемде өмір сүріп жатырмыз: өрт, ауру, адам бақытсыздығы. Әркім өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Әрбір қалыпты адамның табиғи тілегі – Қазақстанда 112 нөмірінен басқа барлық шұғыл қызметтердің нөмірлері бар: өрт сөндіру қызметі – 101, полиция – 102, жедел медициналық көмек – 103, авариялық газ қызметі – 104. «Есте сақта!»
Адамдарға жедел көмек көрсететін, қиындықтарға көмектесетін құтқару қызметтері бар.
Жағдайларды талдау: 1-жағдай
Мұндай жағдайда дереу өрт сөндіру бөліміне 01 немесе 112 телефонына қоңырау шалу керек. Сіз телефонмен анық, тыныш және асықпай сөйлесуіңіз керек: қоңырау кезінде өрт сөндіру тобы дабыл бойынша көтеріліп, кетіп қалады, ал барлық қосымша ақпарат оған радио арқылы беріледі. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде сізге хабарлама керек:
Егер диспетчер сұраса, сіз үйдің, кіреберістің, пәтердің нөмірін, кіреберіске кіру кодын және т.б. нақтылауыңыз керек.
Егер сіздің өміріңізге қауіп төніп тұрса, біреу үйге кіріп, есікті қағып, көшеде тұрып, қалада адасып қалса немесе сізден жеке затты алып кетсе.
Мұндай жағдайда 102 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек. Полицияға қоңырау шалу кезінде сіз өзіңізді таныстырып, болған жағдайды түсіндіруіңіз керек.
Егер сіз кенеттен әткеншектен құлап, қатты жарақат алсаңыз, үйде бірдеңе жеп, ішіңіз ауырса, досыңыз қиындыққа тап болса...
Жедел медициналық көмек сізге көмектеседі. Сізге 103 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек.
Операторға аты-жөніңізді айтып, қанша жаста екеніңізді, мекенжайыңызды міндетті түрде хабарлауыңыз керек. Жағдайды, не болғанын және кіммен болғанын сипаттау керек. Оператор сізге дәрігерді жібереді және жедел жәрдем жоқ кезде не істеу керектігін айтады. Дәрігерлер сізге міндетті түрде көмек көрсетіп, емдейді. Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға сізге не болғанын түсіндіре білу. Ешқашан қиындыққа тап болмас үшін қауіпсіздік ережелерін есте сақтау және білу қажет. Есте сақта!
карталарды таратыңыз (өрт, террористік қауіп және т.б.). 3.Қорытынды. Педагог жедел жәрдем нөмірлері бар карталарды таратады.
Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/d_23wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih- linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112
|
|
|
https://youtu.be/d_23wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih- linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112
|