Материалдар / сынып сағаты Тероризм және экстремизм заманауи өркениеттің қауіп қатерлері

сынып сағаты Тероризм және экстремизм заманауи өркениеттің қауіп қатерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
біртұтас тәрбие
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2024
80
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









«Терроризм мен экстремизм – заманауи өркениеттің қауіп қатерлері».

Қауіпсіздік сабағы: № 7 САБАҚ. «ЗИЯН КЕЛТІРУІ МҮМКІН ҰСЫНЫСТАРДЫ НАҚТЫ ЖӘНЕ БАТЫЛ ТҮРДЕ ҚАБЫЛДАМАУДЫ ҚАЛАЙ ҮЙРЕНУГЕ БОЛАДЫ?»





Сынып жетекшісі:

Сынып: 9 «А»




















2024-2025 оқу жылы

Тақырыбы:

«Терроризм мен экстремизм – заманауи өркениеттің қауіп қатерлері».

Қауіпсіздік сабағы: № 7 САБАҚ. «ЗИЯН КЕЛТІРУІ МҮМКІН ҰСЫНЫСТАРДЫ НАҚТЫ ЖӘНЕ БАТЫЛ ТҮРДЕ ҚАБЫЛДАМАУДЫ ҚАЛАЙ ҮЙРЕНУГЕ БОЛАДЫ?»

Құндылық:

Бірлік және ынтымақ. Заң және тәртіп

Мақсаты:

Қоғамдағы бірлік пен келісімді сақтаудың маңыздылығын түсіне отырып, қақтығыстық жағдаяттарды шешуде сындарлы шешуге ұмтылу; Заң мен құқықтық актілерді дұрыс түсіндіре алуы және түсіне білу; Құқықтық білімді нақты өмірде, нақты практикалық жағдайларды шешуде өз бетінше қолдана білу; Қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті сақтау үшін құқықтық нормалар мен ережелерге сәйкес әрекет ете алу; Жағдаяттарды заңдылық пен этика тұрғысынан бағалау және негізделген шешімдерді қабылдау.

Қауіпсіздік сабағы: оқушыларды қауіпті ұсыныстардан бас тартуға және өз шегараларын қорғауға үйрету.

Негізгі міндеттер:

1. Неліктен «жоқ» деп айта білу маңызды екенін түсіндіріңіз.

2. Қауіпті ұсыныстардан бас тарту жолдарын көрсетіңіз

Күтілетін нәтиже:

Қоғамдағы бірлік пен келісімді сақтаудың маңыздылығын түсіне отырып, қақтығыстық жағдаяттарды шешуде сындарлы шешуге ұмтылады; Заң мен құқықтық актілерді дұрыс түсіндіре алуы және түсіне біледі; Құқықтық білімді нақты өмірде, нақты практикалық жағдайларды шешуде өз бетінше қолдана біледі; Қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті сақтау үшін құқықтық нормалар мен ережелерге сәйкес әрекет ете алады; Жағдаяттарды заңдылық пен этика тұрғысынан бағалап, негізделген шешімдерді қабылдайды.

Қауіпсіздік сабағы бойынша: оқушылар қауіпті ұсыныстардан бас тартуға және өз шегараларын қорғауға үйренеді.

Уақыты

Бөлімі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Гимн орындалады.

https://www.youtube.com/watch?v=BD7aLzKfUD8
Талқылау сұрақтары:

1.Сендер терроризм туралы не білесіңдер?

2.Қандай жағдайларда экстремистік топтар пайда болады?

Мұғалімді мұқият тыңдайды.



Сұрақтарға жауап беріп , өз ойларын ортаға салады.

Презентация

Жазба дәптері


Сабақтың ортасы

20 мин

Экстремизм мен терроризмнің танытуы адам өмірінің жойылуына, инфрақұрылымның, рухани, мәдени құндылықтардың жойылуына әкеледі. Бұл жағдайда көбінесе жазықсыз, кездейсоқ адамдар құрбан болады. Теориялық актілер адамдардың психикасына зиян келтіреді, оларды қорқытады. Сонымен қатар, терроризм экономикаға, өнеркәсіптік – сауда байланыстарына зиян келтіреді, елдегі жағдайды тұрақсыздандырады.

           Адамдар бейбітшілік пен тыныштықта өмір сүргісі келеді. Мемлекеттің дамуы үшін тұрақтылық пен ертеңгі күнге деген сенімділік қажет. Терроризм мен экстремизмге әлемдік қауымдастық қарсы тұр. Қазақстан да ерекшелік емес.

             1999 жылдың шілдесінде «Терроризмге қарсы күрес туралы» Заң қабылданды. 2005 жылғы 18 ақпанда Қазақстанда «Экстремизмге қарсы іс-қимыл туралы» Заң қабылданды. Діни экстремизм мен терроризмге қарсы іс-қимыл мақсатында «Қазақстан Республикасында діни экстремизм мен терроризмге қарсы іс-қимыл жөніндегі 2013-2017 және 2018-2022 жылдарға арналған» мемлекеттік бағдарламалары бекітілді.

               Заңға сәйкес, экстремизм дегеніміз – жеке және (немесе) заңды тұлғаның немесе белгіленген тәртіппен экстремистік деп танылған бірлестіктің келесі әрекеттер мен мақсаттар жасауы:

            - конституциялық құрылысты күштеп өзгерту;

               - Қазақстан Республикасының егемендігін, оның аумағының тұтастығын, қол сұғылмаушылығын және бөлінбейтіндігін бұзу;              

               - мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігі мен қорғаныс қабілетіне нұқсан келтіру;

               - билікті күшпен басып алу немесе билікті күшпен ұстау;

               - заңсыз әскерилендірілген құрылымды құру, басшылық ету және оған қатысу;

               - қарулы көтерілісті ұйымдастыру және оған қатысу;

               - әлеуметтік, таптық алауыздықты қоздыру (саяси экстремизм).

Терроризм мен экстремизмнің зардаптары

  • Терроризмнің тікелей зардаптары: адамдардың өлімі, жарақат алуы, материалдық зиян.

  • Қоғамдық қауіпсіздікке әсері: қорқыныштың таралуы, қоғамда тұрақсыздық орнату.

Экстремизмнің қоғамға тигізетін теріс әсері: халық арасындағы алауыздық, дұшпандық сезімін қалыптастыру.

Топтық жұмыс

Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа "Терроризм мен экстремизмді алдын алу шаралары" тақырыбында жоба әзірлеңіздер.

"Терроризм мен экстремизм: біздің қоғамға әсері" тақырыбында шағын эссе жазу.

-мұғалімді мұқият тыңдайды
























































-Әр топ жобаларын таныстырады.



-эссе талаптарын сақтай отырып, шағын эссе жазады.

Презентация

Жазба дәптері












Үлестірмелі материалдар






















































10 мин

Қауіпсіздік сабағы:

Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минут):

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін):

- Презентация: «Жоқ» деп айта білудің маңыздылығы

- Жағдайлардың мысалдары.

- Бас тарту мысалдарын талқылау: «Ұсынысыңызға рақмет, бірақ мен мұны

жасай алмаймын»; «Маған бұл идеяға қонымсыз, сондықтан мен бас тартамын»;

«Мен бұл көңілді болуы мүмкін екенін түсінемін, бірақ маған олай емес»; «Мен мұны

қаламаймын және жасамаймын»; «Мен мұндай жағдайлардан аулақ болғанды жөн

көремін. Ондайды ұнатпаймын».

Адамдардың өз мүдделерін ұмытып кетуінің басқа себептері бар:

ренжітуге немесе ашулануға құлықсыздық;

жеке шегараларды белгілей алмау;

«жақсы» болып көріну мүмкіндігі;

ерекшелену қажеттілігі;

қарым-қатынасты сақтауға деген ұмтылыс.

Практикалық бөлім:

Рольдік ойын.

1. «Жоқ, рақмет!» деп нақты айту керек.

2. Себебін түсіндіріңіз немесе сылтау табыңыз. «Жоқ, рақмет, мен оны

қолданбаймын», «Мен алмаймын. Ата-анам мені тексереді», «Менің

жаттықтырушым мені іздейді», «Мен мұғаліммен кездесемін».

3. Әңгіме тақырыбын өзгерту. «Мен өте күлкілі жаңа фильм көрдім»

4. Мүмкіндігінше тезірек кетіңіз. «Кешіріңіз, менде қазір уақыт жоқ».

5. Жағдайдан аулақ болыңыз. Егер сіз есірткі қолданатын немесе ұсынатын

адамдар жиналатын жерлерді білсеңіз, онда бұл жерлерден аулақ болыңыз.

6. Жағдайды өзгертіңіз: «Егер сіз нағыз дос болсаңыз, онда мен қиындыққа

айналатын нәрсені істеуімді сұрамас едім».

3. Қорытынды



-мұғалімді мұқият тыңдайды.














Презентация

Жазба дәптерлері




Пайдалы сілтемелер:

https://youtu.be/BCAA6q-DBnc?si=HAiV_l2MG2aIVUEP


https://drive.google.com/file/d/1zr0xk3YY5XJuddXYQM36oZSyfRFItux5/view


https://drive.google.com/file/d/1PIp-x-SgLIM7NkIeNkE_omo9i3Ud8WbP/view

Сабақтың соңы

5мин


«ҚҚҚ» әдісі бойынша кері байланыс


Тиімді кері байланыс береді

Стикер, жапсырма қағаз










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ