Материалдар / Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарастары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарастары.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Тәжіриедегі рефлексия» жалпыбілімберетінмектептердегі педагогика кадрларының кәсібидаму бағдарламасыныңқысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
483
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КМҚК «Дәншік» балабақшасы







«Қарлығаш» 2 сәбилер тобыҚорытынды сабақ(Желтоқсан,қаңтар,ақпан)Тіл дамыту және сурет салуТақырыбы: «Қуыршақты серуенге киіндіреміз»







Тәрбиеші: Корпешова.Ш.Т







Самар ауылы 2017 жКМҚК «Дәншік » балабақшасыӨзіндік талдау.Білім беру саласы:Таным. Шығармашылық Тәрбиеші: Корпешова.Ш.ТБөлімдері: Тіл дамыту және сурет салуТақырыбы: «Қуыршақты серуенге киіндіреміз» Топ: «Қарлығаш»Күні: 13.02.17. ж.Тізім бойынша: 25 балаҚатысқандар: 19 бала Мақсаты:Балалардың қыс белгілері туралы білімдерін бекіту: қар жауады, дала суытады, адамдар жылы киінеді. Қылқаламды дұрыс ұстай білуді,керек бояуды дұрыс таңдап,штрихтау тәсілі арқылы қуыршаққа арналған мойынорағыштың суретін салуды үйрету.Тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.Қол икемділіктерін дамыту.Дамытушылық:. Балалардың киім туралы түсініктерін анықтату. Киім атауларын бекіту. Тәрбиелік:Киім кию реттігін есте ұстауға үйрету, эстетикалыққа тәрбиелеу. Ұжымда бір-бірін тыңдап,үлкеннің тілін алуға дағдыландыру.Қолданатын көрнекі құралдар: Қуыршақ, қуыршақтыңжылы,киімдері(құлақшын, тоң, бөкебай, етік, биялай т.б.) сурет ,су құйылған құты,бояу,қылқалам.

Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті жылулық шеңберінен басталып, Топқа қонаққа Айша келді. Сұрақтарға толық жауаптар беруді, үш тілде сәлемдесе алды. Қыс мезгілінің ерекшеліктері,қыс мезгіліне байланысты тақпақтар,мақал-мәтелдер,жұмбақтар шешілді. Киім кию реттігін есте ұстауға үйретілді. Тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиеленді, және қол икемділіктерін дамытты.Көрнекіліктер ұқыпты әрі балалардың жас ерекшеліктеріне сай болды, қызығушылығын арттыратындай өте әдемі жасалған. Топта гигеналық талаптар сақталған.Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінде топпен жұмыс және жеке жұмыс жүргізілді. Оқу іс-әрекетінде әр баланың бабын табуға тырыстым. Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті қызықты өтті. Мен өз мақсатына жеттім.





















Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы «Қарлығаш » 2 сәбилер тобы 13.02 .2017жБілім беру саласы: Шығармашылық Т аным комплекс Бөлімдері: Сурет салу Тіл дамытуТақырыбы:. « Қуыршақты серуенге киіндіреміз»Мақсаты : Қылқаламды дұрыс ұстай білуді,керек бояуды дұрыс таңдап,штрихтау тәсілі арқылы қуыршаққа арналған бөкебайдың суретін салуды үйрету.Тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.Қол икемділіктерін дамыту.Көрнекіліктер:қуыршақ,бөкебайдың үлгі суреті. қылқалам,бояулар,сүрткіштер,қағаздарСөздік жұмыс: бөкебай,аңсадық,шаршадық.Билингвальды компонент: қуыршақ-кукла,бөкебай-шарф, киім-одежда.
Іс-әрекет кезеңдері



Тәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялыққозғаушылық



Шаттық шеңберіБалаларды шеңберге тұрғызып,бір-біріне жылы сөздер айтуды ұсынады..Бір-біріне жылы сөздер айтады.
Ұйымдастырушылық-ізде Балалар айтындаршы, қазірқай жыл мезгілі? Қыстын белгілерін атайықшы? Ал адамдар қалай киінеді?

Дұрыс айтасындар балалар.Ғажайып сәт:Қонаққа қуыршақ Айша келеді.Балалар бізге қонаққа қуыршақ Айшакелді.Қуыршақтың көңіл-күйі жоқ екен. Неліктен деп сұрайықшы?Қуыршақ Айша саған не болды?

Әрине!Далада қыс. Далаға шыққанда біз қалай киінеміз?  Қуыршақ Айша жылы киіну білмейді екен балалар, қуыршаққа көмектесеміз бе? Ол үшін менде сиқырлы сандық бар! Бұл не?  (құлақшын, биялай, пима, тон)Енді қуыршаққа серуенге киінуге көмектесейік!Біріншіден, нені кигіземіз- ҚұлақшынСодан кейін?- ТонТоннан кейін нені кигіземіз?- Аяғына пима немесе етік.Ең соңғы кигізетініміз ол не- Биялай мен бөкебай.

Бәрекелді!Біз енді бөекбайдың суретін салып берейікші Айшаға қуанып қалсынБөкебайдың суретін салу реттілігі:Қуыршақтың киімдеріне балалардың назарын аударып,оларды атап шығуды ұсынады.Бөкебай туралы әңгімелейді,үлгі суретін көрсетеді.Балалардан өздерінің бөкебайының қандай түсті екенін сұрайды.Сергіту сәтіКөп отырып,шаршадықҚозғалуды аңсадық.Жүгіргіміз келеді.Әдемілеп ән салып.Сөздік жұмысы«Бөкебай,аңсадық,шаршадық» сөздерінің мағанасын түсіндіреді.Бөкебайдың дайын суретін өздері қалаған түспен боятады.Өз бетінше жұмыс

Мақал Еңбек ерлікке жеткізеді,Ерлік елдікке жеткізеді.Мақалдың мағанасын түсіндіреді.
Қыс мезгілі.

Қар жауады, күн суытады, су мұзайдынына айналады. Жылы киім киеді.







Мен далаға серуендеуге шығып едім, бірақтоңып қалдым.

Жылы



- Ия



Киім







Қуыршаққа қарап,киімдерін атап шығады.(құлақшын, биялай, пима, тон)











Үлгі суретті тамашалайды.Бөкебайдың киім екенін түсінеді,үлгі суретті тамашалайды.Өздерінің бөкебайы және түсі туралы айтады.

Қимыл-қозғалыстар жасап,бойларын сергітеді.

Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.Түсті өздері таңдап,бөкебайды қылқаламен солдан оңға қарай бояйды.Мақалды тыңдап,мағынасын түсініп алады.
Рефлексивті-түзетушілікҚорытынды:Балалардың жұмыстарынан көрме ұйымдастырады,мадақтайды.Бүгінгі оқу іс-әрекетінен не туралы білгендерін,ненің реекше естерінде қалғанын сұрап,жақсы қатысқандар үшін мадақтап,оқу іс-әрекетін аяқтайды.Балаларды мақтайды..Жасаған жұмыстарын көрмеге апарады.






Күтілетін нәтиже: Нені біледі: қылқаламен бояуды.Қандай түсініктерді игерді:бөкебайдың суретін солдан оңға қарай бояуды.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: бөкебайдың киім екенін.



Тәрбиеші: Корпешова.Ш.Т





















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!