Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сыныптан тыс ашық сабақ информатика Мектеп шамшырағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда оқушылардың қызығушылығын арттыруға мүмкіндік беретін көптеген қызықты сұрақтар , мәліметтер, логикалық сұрақтар ұйымдастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қараша 2018
486
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№3 ЖББМ
«Мектеп шамшырағы»
Мұғалім: Абдуллаева С.Ж.
«Мектеп шамшырағы» атты мектеп оқушылары арасындағы интеллектуалдық ойынның бағдарламасы:
Сынып оқушыларының арасынан білгір, интеллектуалдық даму, деңгейі жоғары, диниетанымы және ой-өрісі кеңе оқушыны анықтау.
Өмір деген көк мұхиттың толқыны,Бір-бірімен жатқан шулап, жалғасып.Бір-бірімен жатқан тулап, арбасып,О, толқындар, арпалысып алға шық,Өмір деген мәңгі гүлдепр жататынҚұштарлық пен толғағы мен көктемі, - деп Төлеген Айбергенов жырлағандай өмірдің өзі сайыс. Бүгін 10-11 сынып оқушылары білімдерімен күш сынасуға келіп отыр. Бүгінгі қатысатын 6 оқушы сыныптың үздіктері мен екпіділері. Әділқазылар алқасы сайланған, олар әр сайыс бөлімінен кейін қорытынды жасап отырады.
І тур – жинақ папкаларының мазмұндылығы. Әр папкаға баға қойылады. ІІ тур – «Интеллектуалдық жарыс»
«Бәйге» Бұл турда негізгі пәндер бойынша 5 сұрақ беріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі, сонымен бірге уақытты үнемдей білуі керек. Қай ойыншы қолындағы қағазды бірінші көтереді, сол оқушы бірінші жауап береді. Ұпайы аз оқушы оқушы ойыннан шығады.А. Математика 5 сұрақ
Б. Әдебиет
В. Биология
ІІІ бөлім «Көкпар» - оқушылар 2 топқа бөлініп, тапсырма орындайды. 5 балл жүйесімен бағаланады.І топқа – тапсырма. «Компьютерсіз өмір жоқ!»ІІ топқа – тапсырма «Компьютерсіз – ақ өмір сүруге болады!»Өз бағытын дұрыс қорғаған команданың әрбір мүшесіне 20 балл қосылады.
ІV бөлім «Кім тапқыр?» (бұл бөлімде жұмбақтардың шешуін тауып, үш тілде аударма жасау керек )
V «Желіс жарыс»
VІ бөлім « Егер мен...»
Оқушылар әр түрлі қиын жағдайлардан құтылу амалдарын ұсынады.
VІІ бөлім «Логикалық сұрақтар»
Оларға берілетін сұрақ:
ХІ бөлім Қорытындылау. Марапаттау.
«Мектеп шамшырағы»
Мұғалім: Абдуллаева С.Ж.
«Мектеп шамшырағы» атты мектеп оқушылары арасындағы интеллектуалдық ойынның бағдарламасы:
Сынып оқушыларының арасынан білгір, интеллектуалдық даму, деңгейі жоғары, диниетанымы және ой-өрісі кеңе оқушыны анықтау.
- Оқушылардың пәндерге деген қызығушылығын арттыру.
- Оқушылардың бойында білімге деген танымдық белсенділіктерін тәрбиелеу.
Өмір деген көк мұхиттың толқыны,Бір-бірімен жатқан шулап, жалғасып.Бір-бірімен жатқан тулап, арбасып,О, толқындар, арпалысып алға шық,Өмір деген мәңгі гүлдепр жататынҚұштарлық пен толғағы мен көктемі, - деп Төлеген Айбергенов жырлағандай өмірдің өзі сайыс. Бүгін 10-11 сынып оқушылары білімдерімен күш сынасуға келіп отыр. Бүгінгі қатысатын 6 оқушы сыныптың үздіктері мен екпіділері. Әділқазылар алқасы сайланған, олар әр сайыс бөлімінен кейін қорытынды жасап отырады.
І тур – жинақ папкаларының мазмұндылығы. Әр папкаға баға қойылады. ІІ тур – «Интеллектуалдық жарыс»
«Бәйге» Бұл турда негізгі пәндер бойынша 5 сұрақ беріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі, сонымен бірге уақытты үнемдей білуі керек. Қай ойыншы қолындағы қағазды бірінші көтереді, сол оқушы бірінші жауап береді. Ұпайы аз оқушы оқушы ойыннан шығады.А. Математика 5 сұрақ
- Егер бір жұмыртқаны 4 минут қайнатса, 5 жұмыртқаны неше минут қайнатады.
- Жер полюстері геометрияда қандай түзулерді еске түсіреді. /перпендикуляр/
- Құлпынайдың құрамында 6 % қант бар. құлпынайда қанша кг құлпынай бар? А) Б) В)6,2
- Бір жүкті тасуға үш тонналық 10 машина керек. Сол жүкті тасу үшін екі тонналық неше машина керек?
- Вектор дегеніміз не?
- Морфология нені зерттейді?
- Ма, -ме, - ба, - бе, -па, - пе шылауларының негізгі сөзге үстейтін мағынасы
- Жалпылауыш сөзге тән тыныс белгілерін атаңыз.
- Табыс жалғаулы сөздер көбінесе қай сөйлем мүшесінде кездеседі?
- Азот, оттегі, масса, лексикология терминдері қай стильде кедеседі?
Б. Әдебиет
- «Өтемістер туған он едік,
- Ж.Жабаевтың пір тұтқан ұстазы кім?
- Шығайбай арқылы қандай образды суреттеген?
- Ы.Алтынсарин төл оқу құралы «Қазақ хрестоматиясын» қай жылы жазып, басып шығарды?
- «Біржан-Сара» айтысында Жиенқұлды бейнелеуде қандай ақындық тәсіл қолданылған?
В. Биология
- Өкпеден жүрекке баратын қантамыр неге бай?
- Қоректену және қимыл қызметтерін атқаратын ұлпалар?
- Ағза зертханасы деп қай ағзаны атаймыз?
- Бұршақ пішіндес мүше?
- Дәрігерлік мақсатқа қолданылатын буылтық құрт?
- Компьютердің негізгі бөліктерін ата
- Санау жүйесінің қандай түрлері бар?
- Адам мен компьюетр арасындағы қарым-қатынас
- Интернеттегі WWW нені білдіреді
- Белгілі бір объектіге маус нұсқағышын апарып, оң батырманы шерткенде қандай меню ашылады?
- Н.Ә.Назарбаев Алматы облысының қай ауданында туған?
- «Үндістан інжу-маржаны» аталған, дүние жүзіне әйгілі сәулет өнерінің туындысы А) Тәж-МахалБ) БомбейВ) Эйфел башнясы
- Кіші жүздің атақты биі
- Тұңғыш рет КСРО халық әртісі атағын алған қазақ әйелі
- Ежелгі гректердің аңыздары бойынша Зевс пен басқа құдайлардың орналасқан жері А) Олимп тауы Б) Тянь-ШаньВ) Алатау
ІІІ бөлім «Көкпар» - оқушылар 2 топқа бөлініп, тапсырма орындайды. 5 балл жүйесімен бағаланады.І топқа – тапсырма. «Компьютерсіз өмір жоқ!»ІІ топқа – тапсырма «Компьютерсіз – ақ өмір сүруге болады!»Өз бағытын дұрыс қорғаған команданың әрбір мүшесіне 20 балл қосылады.
ІV бөлім «Кім тапқыр?» (бұл бөлімде жұмбақтардың шешуін тауып, үш тілде аударма жасау керек )
- Әрі қызыл, әрі тәтті
- Сылдыр сұйық су емес,
- Кеудесімен айырып,
- Қылышпен шауып,
- Мініп алып самғайтын
- Жүргіздім бұл үйімді
V «Желіс жарыс»
- Бұл бөлімде қазақ ырымдарын айту , мағынасын түсіндіру
- Әдет, ғұрып, ишара, көңіл-күйді және т.б білдіретін сөйлемдер оқылады, оқушылар сөйлемнің мағынасын ашуы тиіс. Әрбір дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі.
- Бармақ тістеу – (шарасыздық, амалсыздық белгісі)
- Аяғына жығылу – (жеңілу, кешірім сұрау)
- Артынан топырақ шашу – (енді көрмейміз, қараң батсын)
- Бетке түкіру – (масқаралау, қорлау)
- Бет басу – (ұятқа батқан адамның шарасыздықтан жасайтын іс-әрекеті)
- Бөркін аспанға ату- (қатты қуану, шаттау)
- Жағасын ұстау – (қорқу, шошу)
- Жағын таяну – (торығу, қамығу, мұңаю белгісі)
- Желке қасу – (қолдан келер қайрат, амалы жоқ жігерсіздікті, әрекетсіздікті танытады)
- Иығын көтеру – (енді қолынан келетіні жоқ жанның соңғы әркеті)
- Кеудесін соғу – (мақтану)
- Қабақ түю – (біреуді ұнатпау, бір істі жаратпау)
- Қол сілтеу – (ренжу, өкпелеу)
- Сан соғу – (қапы қалу)
- Тістену, тіс қайрау – (ашу-ыза, өштесу)
VІ бөлім « Егер мен...»
Оқушылар әр түрлі қиын жағдайлардан құтылу амалдарын ұсынады.
- Егер досың сенен сабаққа бармауды өтінсе... Оның қалтасында біраз ақша бар екен делік және ол бір қызықты фильмге барғалы тұр. Сен де сол фильмді көргің келеді. Сен қандай шешім қабылдар едің?
- Егер сенің кіші інің немесе сіңілің, қарындасың мектеп оқушыларынан жиналған ақшаларын жұмсап қойды делік, мектеп талап етіп жатыр, ал олар не істеу керек екендігін білмей дал болуда, сен қайтер едің?
- Егер абайсызда әкеңнің ұялы телефонын бұзып алдың делік. Не істер едің?
VІІ бөлім «Логикалық сұрақтар»
- Барлық айлар 30,31 күнмен аяқталады, Қай айда 28 күн бар?(барлық айда)
- Сен қараңғы бөлмеге кірдің, ол бөлмеде шам мен майшам тұр. Бөлмеге кіргенде бірінші нені жағасың? (шақпақ)
- Алматыда бар нәрсе, Қарағандыда да бар, оны Парижден де тапса болады. (А әріпі)
- Стаканның ішкі қабырғасында ұсақ көпіршіктер бар суды ішіп: «Бұл минералды су емес қой», - деп таңғалды Жәнібек. Не себепті? (стаканда жәй су болған. Ұсақ көпіршіктер құрамындағы ауа белгісі)
- Бір үйде екі шеше, екі қыз, әже немересімен тұрады, барлығы қанша адам және олар кім-кімдер? (3 адам, әжесі, қызы, немересі)
- Көшеде екі баласы және екі әкесі келе жатыр. Барлығы 3 адам. Олай болуы мүмкін ба? (мүмкін-атасы, баласы, немересі)
Оларға берілетін сұрақ:
- Біздің мектептегі мұғалімдерге деген көз қарасың, қандай ұсыныстарың бар?
- Оқушы көзімен мұғалім кім, оқушы кім?
ХІ бөлім Қорытындылау. Марапаттау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)