Материалдар / Сыныптан тыс ашық сабақ информатика Мектеп шамшырағы

Сыныптан тыс ашық сабақ информатика Мектеп шамшырағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда оқушылардың қызығушылығын арттыруға мүмкіндік беретін көптеген қызықты сұрақтар , мәліметтер, логикалық сұрақтар ұйымдастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
486
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№3 ЖББМ

























«Мектеп шамшырағы»















Мұғалім: Абдуллаева С.Ж.







«Мектеп шамшырағы» атты мектеп оқушылары арасындағы интеллектуалдық ойынның бағдарламасы:

Сынып оқушыларының арасынан білгір, интеллектуалдық даму, деңгейі жоғары, диниетанымы және ой-өрісі кеңе оқушыны анықтау.
  • Оқушылардың пәндерге деген қызығушылығын арттыру.
  • Оқушылардың бойында білімге деген танымдық белсенділіктерін тәрбиелеу.
Мұғалім:

Өмір деген көк мұхиттың толқыны,Бір-бірімен жатқан шулап, жалғасып.Бір-бірімен жатқан тулап, арбасып,О, толқындар, арпалысып алға шық,Өмір деген мәңгі гүлдепр жататынҚұштарлық пен толғағы мен көктемі, - деп Төлеген Айбергенов жырлағандай өмірдің өзі сайыс. Бүгін 10-11 сынып оқушылары білімдерімен күш сынасуға келіп отыр. Бүгінгі қатысатын 6 оқушы сыныптың үздіктері мен екпіділері. Әділқазылар алқасы сайланған, олар әр сайыс бөлімінен кейін қорытынды жасап отырады.

І тур – жинақ папкаларының мазмұндылығы. Әр папкаға баға қойылады. ІІ тур – «Интеллектуалдық жарыс»

«Бәйге» Бұл турда негізгі пәндер бойынша 5 сұрақ беріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі, сонымен бірге уақытты үнемдей білуі керек. Қай ойыншы қолындағы қағазды бірінші көтереді, сол оқушы бірінші жауап береді. Ұпайы аз оқушы оқушы ойыннан шығады.А. Математика 5 сұрақ
  • Егер бір жұмыртқаны 4 минут қайнатса, 5 жұмыртқаны неше минут қайнатады.
А) 4 минутБ) 5 минутВ)12
  • Жер полюстері геометрияда қандай түзулерді еске түсіреді. /перпендикуляр/
  • Құлпынайдың құрамында 6 % қант бар. құлпынайда қанша кг құлпынай бар? А) Б) В)6,2
  • Бір жүкті тасуға үш тонналық 10 машина керек. Сол жүкті тасу үшін екі тонналық неше машина керек?
А)15 машина керек Б)12 машина керекВ)10 машина керек
  • Вектор дегеніміз не?
А) Түзу Б) бағытталған кесіндіВ) Перпендикуляр түзуӘ. Қазақ тілі
  • Морфология нені зерттейді?
А) сөз құрамынБ) Сөз мағынасынВ) Сөйлемді
  • Ма, -ме, - ба, - бе, -па, - пе шылауларының негізгі сөзге үстейтін мағынасы
А)сұраулықБ) ЛептіВ)Толымды
  • Жалпылауыш сөзге тән тыныс белгілерін атаңыз.
А) қос нүкте, сызықшаБ) Нүкте, үтірВ) Дефис, нүкте
  • Табыс жалғаулы сөздер көбінесе қай сөйлем мүшесінде кездеседі?
А) толықтауышБ) пысықтауышВ) Анықтауыш
  • Азот, оттегі, масса, лексикология терминдері қай стильде кедеседі?
А) КәсіптікБ) ғылымиВ) Тұрмыстық



Б. Әдебиет
  • «Өтемістер туған он едік,
Онымыз атқа мінгенде,Жер қайысқан қол едік....», - деген үзінді Махамбеттің қай өлеңінен алынған?А) Б) В) «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны»

  • Ж.Жабаевтың пір тұтқан ұстазы кім?
А) Ыбырай АлтынсаринБ)Сүйінбай АронұлыВ) Абай
  • Шығайбай арқылы қандай образды суреттеген?
А) сараңБ) АқылдыВ) Мақтаншақ
  • Ы.Алтынсарин төл оқу құралы «Қазақ хрестоматиясын» қай жылы жазып, басып шығарды?
А) 1878жБ) 1880 жВ)1879ж
  • «Біржан-Сара» айтысында Жиенқұлды бейнелеуде қандай ақындық тәсіл қолданылған?
А) иронияБ) трагедияВ) Роман

В. Биология
  • Өкпеден жүрекке баратын қантамыр неге бай?
А) оттегінеБ) көмірқышқыл газынаВ) азот
  • Қоректену және қимыл қызметтерін атқаратын ұлпалар?
А)қан және лимфаБ) дәнекерВ) лимфа
  • Ағза зертханасы деп қай ағзаны атаймыз?
А) бауырБ) БүйрекВ) Жүрек
  • Бұршақ пішіндес мүше?
А) бауырБ) БүйрекВ) Жүрек
  • Дәрігерлік мақсатқа қолданылатын буылтық құрт?
А) сүлікБ) АскоридаВ) буылтқ құрттарГ. Информатика
  • Компьютердің негізгі бөліктерін ата
А) монитор, жүйелік блок, тышқанБ) тышқан, колонка, мониторВ) модем, монитор, колонка
  • Санау жүйесінің қандай түрлері бар?
А)Екілік, ондық, сегіздік оналтылықБ) ондық, сегіздікВ)сегіздік оналтылық Желі арқылы хабар алмасу жүйесі қалай аталады?А) Электрондық пошта Б) Жергілікті желіВ) Компьютерлік желі
  • Адам мен компьюетр арасындағы қарым-қатынас
А) интерфейсБ) командалықВ) Ақпараттық
  • Интернеттегі WWW нені білдіреді
А) Бүкіләлемдік байланысБ) Бүкіләлемдік ақпарат В) Бүкіләлемдік өрмекші торы

  • Белгілі бір объектіге маус нұсқағышын апарып, оң батырманы шерткенде қандай меню ашылады?
А) Басты меню Б)Негізгі менюВ) жанама менюД. Тарих
  • Н.Ә.Назарбаев Алматы облысының қай ауданында туған?
А) ҚаскелеңБ) ҰйғырВ) Шамалған
  • «Үндістан інжу-маржаны» аталған, дүние жүзіне әйгілі сәулет өнерінің туындысы А) Тәж-МахалБ) БомбейВ) Эйфел башнясы
  • Кіші жүздің атақты биі
А) Төле биБ) Әйтеке биВ) Қазыбек би
  • Тұңғыш рет КСРО халық әртісі атағын алған қазақ әйелі
А) Р.БағлановаБ) К.БайсейтоваВ) Б.Төлегенова
  • Ежелгі гректердің аңыздары бойынша Зевс пен басқа құдайлардың орналасқан жері А) Олимп тауы Б) Тянь-ШаньВ) Алатау


ІІІ бөлім «Көкпар» - оқушылар 2 топқа бөлініп, тапсырма орындайды. 5 балл жүйесімен бағаланады.І топқа – тапсырма. «Компьютерсіз өмір жоқ!»ІІ топқа – тапсырма «Компьютерсіз – ақ өмір сүруге болады!»Өз бағытын дұрыс қорғаған команданың әрбір мүшесіне 20 балл қосылады.

ІV бөлім «Кім тапқыр?» (бұл бөлімде жұмбақтардың шешуін тауып, үш тілде аударма жасау керек )
  • Әрі қызыл, әрі тәтті
Жеген жанды таңырқатты (алма, яблоко, аррle)
  • Сылдыр сұйық су емес,
Ішсең сусын қанадыАқ болса да қар емес,Шешуін кім табады? (сүт, молоко, milk)
  • Кеудесімен айырып,
Жалғыз аққу айдындыМойнын ішке қайырыпТаң атқанша қалғиды (ай, луна, ....)
  • Қылышпен шауып,
Турай алмадым,Бір шайқап қалыпЖинай алмадым (су, вода ....)
  • Мініп алып самғайтын
Қыраным бар самғайтын (ұшақ, сомолет, ...)
  • Жүргіздім бұл үйімді
Жүйткісе жұрт сүйіндіБар жолмен жұртты тасып жүрЖылдамдыққа басып жүр (автобус, автобус,...)

V «Желіс жарыс»
  • Бұл бөлімде қазақ ырымдарын айту , мағынасын түсіндіру
  • Әдет, ғұрып, ишара, көңіл-күйді және т.б білдіретін сөйлемдер оқылады, оқушылар сөйлемнің мағынасын ашуы тиіс. Әрбір дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі.
  • Бармақ тістеу – (шарасыздық, амалсыздық белгісі)
  • Аяғына жығылу – (жеңілу, кешірім сұрау)
  • Артынан топырақ шашу – (енді көрмейміз, қараң батсын)
  • Бетке түкіру – (масқаралау, қорлау)
  • Бет басу – (ұятқа батқан адамның шарасыздықтан жасайтын іс-әрекеті)
  • Бөркін аспанға ату- (қатты қуану, шаттау)
  • Жағасын ұстау – (қорқу, шошу)
  • Жағын таяну – (торығу, қамығу, мұңаю белгісі)
  • Желке қасу – (қолдан келер қайрат, амалы жоқ жігерсіздікті, әрекетсіздікті танытады)
  • Иығын көтеру – (енді қолынан келетіні жоқ жанның соңғы әркеті)
  • Кеудесін соғу – (мақтану)
  • Қабақ түю – (біреуді ұнатпау, бір істі жаратпау)
  • Қол сілтеу – (ренжу, өкпелеу)
  • Сан соғу – (қапы қалу)
  • Тістену, тіс қайрау – (ашу-ыза, өштесу)


VІ бөлім « Егер мен...»

Оқушылар әр түрлі қиын жағдайлардан құтылу амалдарын ұсынады.
  • Егер досың сенен сабаққа бармауды өтінсе... Оның қалтасында біраз ақша бар екен делік және ол бір қызықты фильмге барғалы тұр. Сен де сол фильмді көргің келеді. Сен қандай шешім қабылдар едің?


  • Егер сенің кіші інің немесе сіңілің, қарындасың мектеп оқушыларынан жиналған ақшаларын жұмсап қойды делік, мектеп талап етіп жатыр, ал олар не істеу керек екендігін білмей дал болуда, сен қайтер едің?




  • Егер абайсызда әкеңнің ұялы телефонын бұзып алдың делік. Не істер едің?




VІІ бөлім «Логикалық сұрақтар»
  • Барлық айлар 30,31 күнмен аяқталады, Қай айда 28 күн бар?(барлық айда)
  • Сен қараңғы бөлмеге кірдің, ол бөлмеде шам мен майшам тұр. Бөлмеге кіргенде бірінші нені жағасың? (шақпақ)
  • Алматыда бар нәрсе, Қарағандыда да бар, оны Парижден де тапса болады. (А әріпі)
  • Стаканның ішкі қабырғасында ұсақ көпіршіктер бар суды ішіп: «Бұл минералды су емес қой», - деп таңғалды Жәнібек. Не себепті? (стаканда жәй су болған. Ұсақ көпіршіктер құрамындағы ауа белгісі)
  • Бір үйде екі шеше, екі қыз, әже немересімен тұрады, барлығы қанша адам және олар кім-кімдер? (3 адам, әжесі, қызы, немересі)
  • Көшеде екі баласы және екі әкесі келе жатыр. Барлығы 3 адам. Олай болуы мүмкін ба? (мүмкін-атасы, баласы, немересі)
VІІІ «Шешендік» - оқушылардың тіл байлығы, ой-өрісі арқылы әңгіме құрастырылады. Бұл бөлімге ең көп ұпай жинаған 2 оқушы қатысады.

Оларға берілетін сұрақ:
  • Біздің мектептегі мұғалімдерге деген көз қарасың, қандай ұсыныстарың бар?
  • Оқушы көзімен мұғалім кім, оқушы кім?


ХІ бөлім Қорытындылау. Марапаттау.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ