Ақтөбе
қаласы
Сыныптан тыс іс
-шара
Тақырыбы: "Жол тәртібін
білейік,
Аман - есен жүрейік
"
Жетекшісі: Амандыкова
А.Г.
2021 - 2022 оқу
жылы
Сыныптн тыс іс - шара.
Кездесу
Класы:
1А
Сабақтың
тақырыбы:
Сабақтың
мақсаты:
1.Оқушылардың жолда жүру ережесі, жол белгілерінің түрлері жайында
білімдерін толықтыру.
2. Жол қауіпсіздік ережелерін
есте сақтауға, орындауға баулу. Ой – өрісін дамытып, түсініктерін
кеңейту.
3.Оқушыларды көшеде дұрыс
жүріп- тұруға, жол ережесін сақтауға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Бағдаршам, жол белгілері
салынған макеттер, жол ережесіне
арналған презентация.
Сабақтың жүру
барысы:
1. Ұйымдастыру
кезең
Мұғалім: Құрметті оқушылар, бейнебаяннан көргеніміздей бүгінгі
тәрбие сағатымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар? Неліктен мен
сіздерге қызыл, сары, жасыл жетондар арқылы топқа бөлдім. Бұның
сыры неде? (оқушы жауабын тыңдау
)
Мұғалім:
- Дұрыс айтасыздар, жолда жүру
ережесі, бағдаршамның адам өміріндегі маңызы туралы болмақ.
Сабағымыздың басты мақсаты егемендігі мен елдігі орнаған осындай
Қазақстан атты бейбіт өлкемізде сәбилердің қуанышты күлкісі мен
аналарымыздың әсем жүзі бақытқа толы болса дейміз, ол үшін әр
азамат өмір қауіпсіздігін сақтап, жол тәртібін білу керек. Біз
бүгін осы мақсатта жол ережелері өлкесінде қонақта боламыз. Сәт
сапар, Жас ұлан!
ІІ. Негізгі
бөлім:
1. «Ой қозғау»
Жұмбақтар
1. Ала таяқ ұстаған,
Жол тәртібін нұсқаған.
Өміріңді күзеткен,
Ысқырықпен түзеткен. (Жол
полициясы)
2. Көше бойлап аяңдайды,
Адам тасып аялдайды. (Автобус)
3. Көліктің қаншасын үстінен
өткізген,
Іргеден басталып, алысқа жеткізген.
(Жол)
4. Жоқ өзінде бас та, ауызда
да, құлақ та,
Бақырайған үш көзі бар бірақ та.
(Бағдаршам)
5. Арқаным бар тым ұзын,
Ала-алмайсың бір үзім.
Табыңдаршы, балалар,
Бұл жұмбақтың шешуін. (Жол)
6. Өзі сөйлей білмейді,
Бірақ «Тоқта, жүр!» дейді. (Бағдаршам)
Сұрақ: — Бағдаршам деген
не?
— Ол қандай қызмет атқарады?
2. « Кел, танысайық!»
айдары
ІІ . Көшеде жүру тәртібіне
байланысты бейнеролик көрсету
Мұғалім: Бағдаршам өмірімізді
жазымнан сақтандыратын көмекшіміз. Баршамызға оның сырын біліп,
тілін алу керек.
Бағдаршам — жол
элементтерінің ішіндегі ең ерте қолданыла бастағаны. Қазір
бағдаршамның жасы жүзден асып кетті. Оның кескін келбеті де
құрылысы да әлденеше рет жаңарды. Ол жол қозғалысына қатысушыларға
өз жарығымен бағыт сілтейді.
Біздің еліміздің қала, ауылдарына бәріне ортақ көше қатынас ережесі
енгізілген. Бұл ережені оқушылар да, үлкендер де, яғни барлық көлік
жүргізетін жүргізушілер де бұлжытпай орындауы
керек.
Сұрақ: — Балалар, сендер
көшеде жүру ережесін білесіңдер ме ?
— Жиек жол деген не? (Адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар
жол)
— Жаяу адамға қай жермен жүруге болмайды? (Көлік жүретін көшенің
ортасымен жүруге рұқсат етілмейді)
Имран: Қызыл көзін
ашқанда,
Айша: Сынық сүйем баспа
алға!
Имран: Сары көзін
ашқанда,
Аида: Қарап қалма
аспанға!
Имран: Жасыл көзін
ашқанда,
Дильназ: Өте бергін,
жасқанба!
Хормен:
Қызыл –
Тоқта!
Сары – Сақтан!
Жасыл – Жол ашық!
ІІІ
. «Жол тәртібін
білейік, Аман-есен жүрейік!»
- Балалар, бүгін бізге қонақ
келген екен. Мына ағаны киіміне қарап, кім екенін танып тұрмыз
ба?
- МАИ қызметкері дегініміз
кім? Дұрыс айтасыздар, бүгін бізге МАИ қызметкері келген екен.
Сіздердің ұшқыр ойларыңыз бен білімдеріңізді сынап
көрмекші.
Ойын: Қажетті
құралдар: 1. Самокат. Жол белгілері.
Ысқырғыш, түрлі- түсті қағаз.
Сұрақ-жауап:
1. Жолаушылар дегеніміз
кімдер?
Кез — келген көлік түрін пайдаланатын
адамдар.
2. Бағдаршам дегеніміз не?
Бағдаршам автомат жүйесіне қосылған үш көзді аспап. Жол қозғалысын
реттейді.
3. Жолаушы таситын қоғамдық
көліктерді қай жерден күтеді? Аялдамада
4.
Жолда қай жерден өту керек?
Жаяу жүргіншілер өтпесі белгісі қойылған
жерден.
Хор: "Жас сақшылар әні"ән -
би
Қорытындылау:
Жол заңы дұрыс жүріп, абай
болуды талап етеді. Жол тәртібін бұзба, ол қатер тудырады. Жолдың
қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың жол бойында қалай болса солай
жүріп, доп қуалайтыны, шаңғы тебетіні, жүріп бара жатқан машинаға
жабысатыны, қалтарыстан жолға шығып келетін салдарынан
бұзылады
(мойындарына лента
тағу)
Хормен:
Жол тәртібін
білейік,
Аман-есен
жүрейік