Материалдар / сыныптан тыс жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сыныптан тыс жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұхит суларының экологиялық проблемалары. экологиялық тәрбие саласына қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2021
396
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әбдікәрім Оңалбаев атындағы № 117 орта мектеп

География пәні мұғалімі: Т. Саржанова

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік мұхит суларының ластануы

Сабақтың түрі:  жаңа  сабақты меңгерту

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларды мұхиттар мен басқа да су ресурстарының ластану проблемасымен таныстыру

  • Жалпы сыныптың пікірталас барысында оқушылармен осы проблемаларды шешу жолдарын талқылау.

Сабақтың көрнекілігі: слайд, карта, видео

Пәнаралық байланыс: Биология , қоршаған ортаны қорғау

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

- Сәлемдесу, түгендеу.

- Психологиялық  ахуал.

-  өсімдіктер, жануарлар, құстар суреттер арқылы топқа бөлу

ІІ. Сабақтың барысы: Суретте не бейнеленген.


Оқушылар екі жақты өз ой пікірлерін білдіреді,


Табиғат

Табиғаттағы өзгерістер





Сонымен балалар, бүгінгі сабақ не туралы болмақ? Ендеше бүгінгі сабақтың тақырыбы қоршаған ортаның экологиялық жағдайыларының бірі «Дүниежүзілік  мұхит проблемалары»

ІІІ. Жаңа сабақ:

«Дүниежүзілік мұхит» туралы видео көрсету

1. Қызығушылығын ояту: «Дүниежүзілік мұхит туралы не білеміз?»

1. Мұхит сөзінің мағынасы?
2. Мұхиттың ауданы?
3. Мұхит суының жалпы көлемі?
4. Мұхит суының құрамы?
5. Мұхит суының басты қасиеті?
6. Мұхит суының тұздылығы?
7. Ең кіші мұхит?
8. Дүниежүзілік мұхиттардың көлемі?
9. Ең үлкен мұхит және оның ауданы?
10. Тынық мұхитының ең терең жері?

2. «Мағынаны тану»

А) джигсо әдісі

Б) топтастыру стратегиясы «Мұхитты ластануы»

 

В) Постер қорғау: «Менің географиялық зерттеулерім»

- Дүниежүзілік мұхитта қандай организмдер жойылу қаупі бар? Неліктен?

- Мұхит суының ластануын тудырушы көздерге нелер жатады?

- Болашақта мұхиттарда қандай өзгерістер болады? Өз болжамдары

Г)Сараланған тапсырмалар: Суды ыдысқа құйып, жасыл дәрі, күн бағыс майы, жасыл иірімжіп, ас содасы, кофе, қалдықтар қосу арқылы тәжірибе жасай отырып судың ластануын бақылау.

Оқушылар тәжірибеден түйген ой пікірлерін айтады.

ІҮ. Бекіту:

3. «Мангрлер, кит, үйір балық, теңіз құсы, маржан кедертасы» карточкаларына жазылған сұрақтар арқылы сабақты бекіту


  1. Әлемде мұхиттың ластануына кім кінәлі?

  2. Адамдар санының көбеюі мұхиттарға денсаулығына қалай әсер етті?

  3. Адамдар санының көбеюі мұхиттарға қалай көмектеседі?мысал келтір.

  4. Тәжірибеде мұхитқа қандай антропогендік факторлар әсер етті? Олардың мұхитқа түсуін болдырмау үшін әрбір адам не істеу керек?

  5. Адам әрекетінен зардап шеккен теңіз организмдерінің 5 типін еске түсіре отырып, оларды кімдер қорғау керек екенін анықта? Оларды кім шешуге құқылы?

  6. Мұхиттың ластануына жол бермеген дұрыс па немесе мұхитты кейіннен тазалаған тиімді ма?


Үйге тапсырма: Өз жерлеріңде су көздерін ластамау үшін не істеліп жатыр. Жасалып жатқан жұмыстарды жазып келіңдер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!