Бекітемін Өтетін орны: №201
кабинет
Мектеп директорының Сыныбы: 6 «А, Ә, Б, В,
Г»
оқу
ісі жөніндегі орынбасары Күні: 12.03.2024ж
___________ Уақыты:
13.00
Мұғалімі: Жалиева Г.Н.
Тақырыбы: INFOR-MEDIA
(сайыс)
Мақсаты:
1. оқушылардың білімдерін,
ой-өрісін, білім деңгейін тексеру, алған білімдерін пысықтау,
белсенділігін арттыру, білімге
ұмтылдыру.
2. пәнге деген қызығушылығын
арттыру, оқушылардың танымдық деңгейлерін өрістету, тіл байлығы мен
өз ойларын жеткізе білу дағдысын
жетілдіру.
3. Өз беттерімен еңбектенуге, алғырлыққа,
тапқырлыққа және өзін-өзі жан-жақты дамытуға
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: сайыс
сабақ
Көрнекілігі: слайд, стакан, шар,
наушник
Жоспары:
-
Кіріспе
-
Негізгі бөлім
-
Қорытынды. Марапаттау
Сайыстың жоспары:
1. INFO-LOTO oйыны
(сұрақ-жауап)
2.
Пирамида (шармен стакан
құрастыру)
3.
Түсін мені (мимикамен
түсіндіру)
4. To
find (іздеу)
5.
Қорытынды,
марапаттау
Құрметті ұстаздар, оқушылар
сіздерді 6 сыныптар арасында өтетін
«INFOR-MEDIA» атты сайыс сағатына қош
келдіңіздер. Сайысымыздың негізгі мақсаты оқушылардың білімдерін,
ой-өрісін, білім деңгейін тексеру, алған білімдерін пысықтау,
белсенділігін арттыру, білімге ұмтылдыру. Әр дұрыс айтылған
жауаптарға, бес ұпайдан қосылып
отырады.
Бүгінгі ойын топтық сайыс
түрінде өтеді. Ортаға «I буын», «II буын», «III буын», «IV буын»,
«V буын», топтарын шақырамыз.
Информатика сырлары,
Қызықтырды біздерді.
Ойынға бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді,-дей отырып
сайыскерлеріміздің білімі мен баға беретін әділ қазылар алқасын
ортаға шақырамыз. Бүгінгі сайыстың жоспары
таныстырылады.
-
Топтарды таныстыру
-
IV
буын 6 «А» сыныбы Ерімхан
Мирас
-
II буын 6 «Ә» сыныбы Исаев
Бейбіт
-
I
буын 6 «Б» сыныбы Сартаева
Назерке
-
IІІ
буын 6 «Б» сыныбы Сексенбаева
Анел
-
V
буын 6«Г» сыныбы Жалгасбаева
Сания
-
«INFO-LOTO» oйыны
(сұрақ-жауап)
1.
INTEGER операторы қандай типке жатады? (бүтін)
2. Паскаль тілі қай жылы қолданысқа енген? (1968-1971)
3. Программаның элементтерін жазуда қолдануға болатын симболдар
жиынтығы… дейміз? (Тілдің алфавиті)
4.
Программада түсініктеме бергенде қандай белгі қолданылады? ({
})
5. Берілген есептің шешілу жолын анықтайтын алгоритмнің арнайы
машиналық тілде жазылуы. (программа)
6.
Құжаттағы белгіленген ақпараттың алмасу буферіне осы деректердің
көшірмесі түрінде орналастыруын қалай атайды? (алмасу
буфері)
7.
Word мәтіндік редакторында кесте құру (Таблица- Добавить
таблицу)
8. Сөйлемді белгілеу үшін қандай әрекеттерді
орындаймыз?
(<Ctrl> пернесін басып тұрып, сөйлемнің
кез-келген жерінде маусты бір рет шерту)
9. Жаңа ат қою үшін объектіні белгілеп, қандай пернені басу керек?
(F2)
10. Жаңа құжат құру (Файл- создать)
11. Жойылған құжаттар қайда сақталады?(себетте)
12. Жоларалық интервалдың неше түрі бар?(6)
13. Желі арқылы хабар алмасу жүйесі (Электрондық пошта)
14. Интернет алғаш қай елде пайда болған? (АҚШ)
15. Интернетке қосылуға арналған құрылғы (С) модем
+)
16.
Бір-бірімен жақын аралықта орналасқан компьютерлер тобын қалай
атайды?(жергілікті желі)
17. Электрондық поштамен жұмысты аяқтау (Файл- Закрыть)
18. Бейнелі ақпарат деген не? (табиғат
көрінісі)
19.
Консольге қандай функция шығады (монитор экранында)?
(print())
20. . а = 345. print(а//100) командасы экранда нені
көрсетеді? (B. 3)
Келесі кезең
«Пирамида» кезеңі деп аталады. Бұнда әр
топ оқушылары 2 минутқа бір қолына шар, екінші қолына стакан ұстап,
пирамида құрастырады. Орындап шыққан топ 5 ұпайға ие
болады.
Мынау ұшқыр
заманда
Жаңалық енді
ғаламға
Компьютер тілін
меңгеру
Қажеті туды адамға-дей келе келесі
кезеңіміз «Түсін
мені» деп аталады. Топтар кезекпен
компьютер құрылғыларын(Монитор,тышқан, пернетақта құлаққап,
принтер, сканер, микрафон, дискета, флешка, системный блок) мимика
арқылы бір-біріне түсіндіру арқылы ұпай жинайды. Тапқан топқа 5
ұпай беріледі.
Келесі
кезең «To
find»
деп аталады. Бұл жерде
коропкаға жасырылған заттың атын табу керек, тапқан топқа 5 ұпай
беріледі.
Өмір деген көк мұхиттың
толқыны,
Бір - бірімен жатқан шулап,
жалғасып,
Бір - бірімен жатқан тулап
арбасып.
О толқындар, арпалысып алға
шық.
Өмір деген мәңгі гүлдеп
жататын
Құштарлықтың толғағы мен көктемі – деп
Төлеген Айбергенов жырлағандай өмірдің өзі сайыс. Сайыста жеңісте
бар, жеңілісте бар. Оған мойымауымыз керек дей келе әділқазыларға
сөз кезегін береміз.
5. Қорытынды,
марапаттау