Материалдар / Сыныптан тыс жұмыс Ардың шыңы Ата заң
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныптан тыс жұмыс Ардың шыңы Ата заң

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2018
719
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ардың шыңы – Ата заң»

Мақсаты: Балаларға Ата Заңымыз адам құқықтары туралы түснік беру. Оқушыларды өз міндеттері мен құқықтарын білуге үйрету, өзіндік шешім қабылдай алу әрекеттерін дамыту. Құқықтық сауаттылыққа және Отанын сүйетін ұлт жанды ұрпақ тәрбиелеу.

Құрметті ұстаздар, оқушылар бүгінгі өткелі отырған «Ардың шыңы – Ата заң» атты тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер!

Еліне арналатын тілегі шын,

Ей ұлым-Отанымның түлегісің.

Іргесін туған елдің тіреп тұрған,

Қадірін Ата Заңңың білемісің?! деп ақын жырлағандай бүгін оқушыларымызға Ата Заңымыз туралы терең түсінік беру үшін тәрбие сағатымызды ашық деп жариялаймыз.

Сайыс бағдарламасы:

І - кезең: Ой қозғау

ІІ – кезең: Заң терминдері

ІІІ – кезең: Сәйкестендіру

IV- кезең: Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте

V-кезең: Ата Заңым-мақтанышым, қорғаным

VI-кезең: Кім жылдам

VII – кезең: Қылмыс туралы

VIII- кезең: Қорытынды

І - кезең: Ой қозғау

ҚЫЛМЫС- дегеніміз не? Сөзіне жауаптар жазу.

ІІ – кезең: Заң терминдері

1.Төмендегі заң терминдерінің синонимдерін табыңыз және олардың барлығы да «б» әріпінен басталуы қажет

1) қате бұрыс

2) еркіндік бостандық

3) жарлық бұйрық

4) қазына байлық

5) сәби бала

6) ел билеу бастық

ІІІ – Сәйкестендіру

Талапкер Обещание

Жазалау престурник

Уәде стать свидетельем

Кек наказывать

Қылмыскер рукоприкладство

Куәлікке жүру истец

Қатал кесім месть

Қол жұмсау строгое решение

IV- Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте мақал – мәтел жарысы

1.Бір қазаға екі жаза жоқ.

2. Куәсіз ісі күмән табар, куәлі істі куә табар .

3. Би екеу болса, дауа төртеу.

4. Әр елдің заңы басқа, иттер қара қасқа.

5. Тақыр жерге су төксең жүруге тайғақ болар,

Жаманға сырыңды айтсаң айғақ болар.

6.Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің,

Анық достың қадірін жалалы болғанда білерсің.

7. Әділ істің – арты игі.

8. Жолға шықсаң сайлан, бес қару байлан.

9.У ішкен бір өледі, ант ішкен мың өледі.

V-кезең: Ата Заңым-мақтанышым, қорғаным

1993 жылы 28 қаңтарда тәуелсіз ҚР-ң тұңғыш Конституциясының негізгі заңы қабылданды да, 1995 жылы 30 тамызда біздің қоғамымызда өзгерістерге, жаңа талаптарға сай толықтырылған жаңа Конституциясы өмірге келді.

Қазіргі Ата Заң 98 баптан, 9 бөлімнен тұрады. Конституция негізінен әлемдік тәжірибеден жиі қолданатын, халықаралық Адам құқығы туралы декларатиция (1948 жылы 10 желтоқсан Нью-йорк) және 1989 жылы 20 қарашада қабылданған Балалар құқығы туралы Конвенцияға сәйкестендіріліп жасалған.

VI-кезең: Кім жылдам (Топ басшыларына )

І-топ

1)Егемендік алғаннан кейін ҚР –да Конституция қанша рет қабылданды? (1993,1995ж)

2)Жаза дегеніміз не? (Соттың үкімі бойынша тағайындалатын мемлекеттік мәжбүрлеу шарасы)

3)ҚР-сы әкімшілік құрылымы жағынан қандай мемлекет? (унитарлы)

4) «Жеті жарғыны» қабылдаған қазақ ханы? (Тәуке хан)

5) ҚР-сы өзін қандай мемлекет ретінде орнықтырады? (демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік)

6) Қылмыс құрамын атаңыз? (Объект, объективтік жақ, субъект, субъективтік жағы).

7) Республикадағы Жоғарғы Заң шығарушы орган. (Парламент)

8) ҚР-ның Тәуелсіздігі туралы Заң қашан қабылданды? (1991 ж 16 желтоқсан)

9) ҚР-ң «Мемлекеттік нышандары туралы» Заң қашан қабылданды? (1992 ж 4 маусым).

10) Азаматтардың құқық қабілеттілігі қай кезден басталады? (Бала туылған кезден бастап).

ІІ-топ

1) Конституция сөзінің аудармасы қалай (лат .құрылым, өкім)

2) Республика заңдары қай кезде күшіне енеді? (Президент қол қойғаннан кейін).

3)Қылмысты санаттарына қарай қалай бөлеміз? (Жеңіл, ауырлығы орташа, ауыр және ерекше ауыр).

4) «Жеті жарғыда » бір құнның мөлшері қанша? (1000 қой)

5) ҚР-дағы мемлекеттік биліктің бірден бір бастауы (халық).

6) Бала неше жастан бастап, қылмыстық жауапкершілікке тартылады? (16 жастан).

7) Алғаш рет қабылданған Ата Заң қабылданған уақыт? (1993 ж 28 қаңтар)

8) ҚР-да билікті иемденіп кетуге кімнің құқығы бар? (ешкімнің құқығы жоқ).

9) Мемлекеттік биліктің жүйесі? (Президент, Парламент, Үкімет, Сот және БАҚ)

10) Параламент неше палатадан тұрады? (2 палата)

VII –Үй жұмысы (бейнеролик).

VIII-Қорытынды

Кері байланыс парағы

Бүгін мен ... білдім

... қызықты болды

... қиын болды

Мен мына тапсырмаларды орындадым

Мен енді білемін

Мен ... үйрендім

Мен ... сезіндім

Сабақтың маған бергені...

Бүгінгі сабақтың бағасы...




































«Ардың шыңы-







Ата заң»





Мақсаты:

Оқушыларды өз міндеттері мен құқықтарын білуге үйрету, өзіндік шешім қабылдай алу әрекеттерін дамыту. Құқықтық сауаттылыққа және Отанын сүйетін ұлт жанды ұрпақ тәрбиелеу.









қылмыс





Сайыс бағдарламасы:

І - кезең: Ой қозғау

ІІ – кезең: Заң терминдері

ІІІ – кезең: Сәйкестендіру

IV- кезең: Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте

V-кезең: Ата Заңым-мақтанышым, қорғаным

VI-кезең: Кім жылдам

VII – кезең: Қылмыс туралы

VIII- кезең: Қорытынды













ІІ – кезең: Заң терминдері

1.Төмендегі заң терминдерінің синонимдерін табыңыз және олардың барлығы да «б» әріпінен басталуы қажет

1) қате

2) еркіндік

3) жарлық

4) қазына

5) сәби

6) ел билеу





ІІ – кезең: Заң терминдері

1.Төмендегі заң терминдерінің синонимдерін табыңыз және олардың барлығы да «б» әріпінен басталуы қажет

1) қате

2) еркіндік

3) жарлық

4) қазына

5) сәби

6) ел билеу







ІІІ – Сәйкестендіру

Талапкер Обещание

Жазалау престурник

Уәде стать свидетельем

Кек наказывать

Қылмыскер рукоприкладство

Куәлікке жүру истец

Қатал кесім месть

Қол жұмсау строгое решение







ІІІ – Сәйкестендіру

Талапкер Обещание

Жазалау престурник

Уәде стать свидетельем

Кек наказывать

Қылмыскер рукоприкладство

Куәлікке жүру истец

Қатал кесім месть

Қол жұмсау строгое решение







IV- Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте мақал – мәтел жарысы

1.Бір қазаға ...

2. Куәсіз ісі күмән табар, ...

3. Би екеу болса, ...

4. ... басқа, иттер қара қасқа.

5. Тақыр жерге су төксең жүруге тайғақ болар,

Жаманға сырыңды ... .

6.Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің,

Анық достың қадірін жалал...

7. Әділ істің .... .

8. Жолға шықсаң сайлан, ....

9.У ішкен бір өледі, ....



IV- Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте мақал – мәтел жарысы

1.Бір қазаға ...

2. Куәсіз ісі күмән табар, ...

3. Би екеу болса, ...

4. ... басқа, иттер қара қасқа.

5. Тақыр жерге су төксең жүруге тайғақ болар,

Жаманға сырыңды ... .

6.Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің,

Анық достың қадірін жалал...

7. Әділ істің .... .

8. Жолға шықсаң сайлан, ....

9.У ішкен бір өледі, ....



























V-кезең: Ата Заңым-мақтанышым, қорғаным

______ жылы ____ қаңтарда тәуелсіз ҚР-ң тұңғыш Конституциясының негізгі заңы қабылданды да, _____ жылы _____ тамызда біздің қоғамымызда өзгерістерге, жаңа талаптарға сай толықтырылған жаңа Конституциясы өмірге келді.



Қазіргі Ата Заң ____ баптан, _____ бөлімнен тұрады. Конституция негізінен әлемдік тәжірибеден жиі қолданатын, халықаралық Адам құқығы туралы декларатиция (1948 жылы 10 желтоқсан Нью-йорк) және 19___ жылы ____ қарашада қабылданған Балалар құқығы туралы Конвенцияға сәйкестендіріліп жасалған.





















V-кезең: Ата Заңым-мақтанышым, қорғаным

______ жылы ____ қаңтарда тәуелсіз ҚР-ң тұңғыш Конституциясының негізгі заңы қабылданды да, _____ жылы _____ тамызда біздің қоғамымызда өзгерістерге, жаңа талаптарға сай толықтырылған жаңа Конституциясы өмірге келді.



Қазіргі Ата Заң ____ баптан, _____ бөлімнен тұрады. Конституция негізінен әлемдік тәжірибеден жиі қолданатын, халықаралық Адам құқығы туралы декларатиция (1948 жылы 10 желтоқсан Нью-йорк) және 19___ жылы ____ қарашада қабылданған Балалар құқығы туралы Конвенцияға сәйкестендіріліп жасалған.











VI-кезең: Кім жылдам (Топ басшыларына )

І-топ

1)Егемендік алғаннан кейін ҚР –да Конституция қанша рет қабылданды? (1993,1995ж)

2)Жаза дегеніміз не? (Соттың үкімі бойынша тағайындалатын мемлекеттік мәжбүрлеу шарасы)

3)ҚР-сы әкімшілік құрылымы жағынан қандай мемлекет? (унитарлы)

4) «Жеті жарғыны» қабылдаған қазақ ханы? (Тәуке хан)

5) ҚР-сы өзін қандай мемлекет ретінде орнықтырады? (демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік)

6) Қылмыс құрамын атаңыз? (Объект, объективтік жақ, субъект, субъективтік жағы).

7) Республикадағы Жоғарғы Заң шығарушы орган. (Парламент)

8) ҚР-ның Тәуелсіздігі туралы Заң қашан қабылданды? (1991 ж 16 желтоқсан)

9) ҚР-ң «Мемлекеттік нышандары туралы» Заң қашан қабылданды? (1992 ж 4 маусым).

10) Азаматтардың құқық қабілеттілігі қай кезден басталады? (Бала туылған кезден бастап).

ІІ-топ

1) Конституция сөзінің аудармасы қалай (лат .құрылым, өкім)

2) Республика заңдары қай кезде күшіне енеді? (Президент қол қойғаннан кейін).

3)Қылмысты санаттарына қарай қалай бөлеміз? (Жеңіл, ауырлығы орташа, ауыр және ерекше ауыр).

4) «Жеті жарғыда » бір құнның мөлшері қанша? (1000 қой)

5) ҚР-дағы мемлекеттік биліктің бірден бір бастауы (халық).

6) Бала неше жастан бастап, қылмыстық жауапкершілікке тартылады? (16 жастан).

7) Алғаш рет қабылданған Ата Заң қабылданған уақыт? (1993 ж 28 қаңтар)

8) ҚР-да билікті иемденіп кетуге кімнің құқығы бар? (ешкімнің құқығы жоқ).

9) Мемлекеттік биліктің жүйесі? (Президент, Парламент, Үкімет, Сот және БАҚ)

10) Параламент неше палатадан тұрады? (2 палата)





Кері байланыс парағы

Бүгін мен ... білдім

... қызықты болды

... қиын болды

Мен мына тапсырмаларды орындадым

...

Мен енді білемін

...

Мен ... үйрендім

Мен ... сезіндім

Сабақтың маған бергені...

Бүгінгі сабақтың бағасы...







Кері байланыс парағы

Бүгін мен ... білдім

... қызықты болды

... қиын болды

Мен мына тапсырмаларды орындадым

...

Мен енді білемін

...

Мен ... үйрендім

Мен ... сезіндім

Сабақтың маған бергені...

Бүгінгі сабақтың бағасы...













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!