Сыныптан тыс жұмыс тақырыбы: Қызықты Биология

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сыныптан тыс жұмыс тақырыбы: Қызықты Биология

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс жұмыс тақырыбы: Қызықты Биология
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сыныптан тыс жұмыс тақырыбы: Қызықты Биология


Мақсаты:

• Оқушылардың биология пәніне деген қызығушылығын арттыру.

• Биологиялық құбылыстарды тереңірек түсіну және эрудицияны дамыту.

• Логикалық ойлауды және ғылыми ойлау қабілетін жетілдіру.

• Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық пен бір-біріне деген сенімділікті қалыптастыру.


Жұмыс форматы: Топтық сайыс


Қатысушылар: 10-сынып оқушылары


Уақыты: 45 минут


Құралдар: Ақпараттық карточкалар, проектор, ақ қағаз, маркерлер.


Жұмыс барысы


1. Кіріспе (5 минут)

• Мұғалім сабақтың мақсатын түсіндіреді.

• Оқушылар 2 топқа бөлінеді (әр топта шамамен 5 оқушы).

• Топтарға тиісті ережелер мен ұпай жинау жүйесі түсіндіріледі.

2. Негізгі бөлім: Сұрақ-жауап сайысы (35 минут)

Әрбір дұрыс жауап үшін топқа 1 ұпай беріледі.

Сұрақтар:

Мұғалім әр сұрақты оқып, топтарға ойлануға уақыт береді. Дұрыс жауап берген топқа ұпай қосылады.

• Сұрақ 1: Неге октопустардың үш жүрегі бар?

• Жауап: Октопустардың бір жүрегі денеге қан айдайды, ал қалған екеуі желбезектерге бағыттайды, терең суда оттегін жеткізу үшін қажет.

• Сұрақ 2: Неліктен адамдардың саусақтары суда ұзақ тұрса, әжімденеді?

• Жауап: Әжімдер ылғалды жерлерде заттарды ұстауды жеңілдетеді. Бұл жүйке жүйесінің әсерінен пайда болатын бейімделу.

• Сұрақ 3: Құстар ұшқанда қалай бағыттарын табады?

• Жауап: Құстар Жердің магнит өрісін сезінеді және күннің, жұлдыздардың орналасуына қарап бағытталады.

• Сұрақ 4: Қай жануар ұйқысыз ұзақ уақыт өмір сүре алады?

• Жауап: Кейбір акулалар үнемі қозғалыста болып, желбезектері арқылы тыныс алады.

• Сұрақ 5: Неліктен хамелеондар түсін өзгертеді?

• Жауап: Олар қорғану, температура өзгерісіне бейімделу, және басқа хамелеондармен байланысу үшін түсін өзгертеді.

• Сұрақ 6 (логикалық): Неге адамдар түшкіргенде көздерін жабады?

• Жауап: Түшкіргенде қысым артып, рефлексті түрде көздер жабылады, бұл қысымды төмендетіп, көздерді қорғайды.

• Сұрақ 7: Егер жер бетінде микробтар қалмаса, не болады?

• Жауап: Микробтарсыз экожүйе бұзылады, себебі олар өсімдіктерге қоректік заттар жеткізеді және ағзаның иммунитетін қолдайды.

• Сұрақ 8: Неліктен кейбір балықтар судан шығып, құрлықта да жүре алады?

• Жауап: Олар қосымша тыныс алу органдарына ие (мысалы, лабиринт) және ауамен тыныс ала алады.

• Сұрақ 9: Түйелер су ішпей ұзақ уақыт қалай өмір сүреді?

• Жауап: Түйелер май қорын өркештерінде сақтайды, оны қажет болғанда суға және энергияға айналдырады.

• Сұрақ 10: Неліктен біз көздің бұрышында заттарды нашар көреміз?

• Жауап: Көздің ортасында фоторецепторлар көбірек, олар анық көруді қамтамасыз етеді.

• Сұрақ 11: Адамдарда оңқайлық пен солақайлық қалай қалыптасады?

• Жауап: Ми жарты шарларының дамуы және генетика әсерінен.

• Сұрақ 12: Бір қол ыстық, бір қол суық суға үйреніп тұрса, оларды бірдей температуралы суға салсақ не сеземіз?

• Жауап: Бір қол суық, екінші қол жылы деп сезінеді, себебі салыстырмалы қабылдау ерекшелігіне байланысты.

• Сұрақ 13: Құмырсқалар неге тізбекпен жүріп, жолынан адаспайды?

• Жауап: Олар жерге феромондар тастап, иіс арқылы жолын табады.

• Сұрақ 14: Көзі алыстағы заттан жақынға қарағанда неге уақытша анық көрмей қалады?

• Жауап: Көздің линзасы бейімделгенше уақытша анық көрмейді.

• Сұрақ 15: Неге әр адамның саусақ іздері әртүрлі?

• Жауап: Олар генетика мен ұрықтың дамуы кезінде қалыптасады және ұстау қабілетін жақсартады.

• Сұрақ 16: Өсімдіктер жарықсыз жерде өседі ме?

• Жауап: Жарықсыз өсіп, энергия алатын өсімдіктер бар, бірақ олардың өсімі баяу.

3. Қорытынды (5 минут)

• Ұпайларды есептеу.

• Жеңімпаз топты анықтау және марапаттау.

• Сабақты қорыту, оқушылардан кері байланыс алу.


Бағалау критерийі: Топтардың дұрыс жауаптары бойынша ұпайлар жинақталады. Барлығы 16 ұпай алу мүмкін.


Күтілетін нәтиже:

• Оқушылар биологияның қызықты фактілері арқылы білімдерін арттырады.

• Ғылыми сұрақтарға қызығушылық пайда болады.

• Логикалық және ғылыми ойлау қабілеттері дамиды.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2024
299
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі