Жаңа тақырыппен
танысу.
Жаңа білімді
меңгеру.1-тапсырма. Мәтінмен
танысады.
2-тапсырма: «Сұрақты қағып
ал» әдісі арқылы төмендегі сұраққа жауап беріп, эссе
жазады.
3-тапсырма. «Екі жақты
күнделік» әдісі арқылы төмендегі кестені
толықтырыңыз.
Мәтінде қандай мәселе
көтерілді?
|
Мәтіндегі негізгі ой
қандай?
|
|
|
Дискриптор:
Мәтіндегі
негізгі ойды анықтай алады.
Оның
артықшылығы мен кемшілігін жіктейді.
Мәтінде
көтерілген мәселені анықтайды.
Жаңа
сөздерді түсіндіре алады.
4-тапсырма: Топтық
тапсырма. Төмендегі сұрақтарға ұжымдасып жауап
бер.
1-топ-
«Білім»
Неліктен ЖОО-ны бітірген
жастар жұмыс жасауға ниеті
жоқ?
2-топ-
«Оқу»
Мамандықты қалай таңдар
едіңіздер?
3-топ-
«Еңбек»
Мамандық таңдауда қаражаттың
маңызы бар деп ойлайсыңдар
ма?
5-тапсырма.
Мәтінді
негізге ала отырып,өз ойыңен, дәлелді түрде төмендегі тапсырманы
орынды.
Мәтіннің жанры
қандай?
|
Мәтін қалай
ресімделген?
|
Басқа қандай жанрлық
ерекшеліктер байқалады?
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
-мәтіннің жанрын
ажыратады;
-мәтіннің ресімделуін
анықтайды;
-жанрлық ерекшелігін
анықтайды;
3-тапсырма. «Еркін жазба»
әдісі.
«Көңіл толқыны» күйі
тыңдатылады. Сол тыңдаған әуенге жауап
ретінде «Еркін жазба»
әдісі арқылы бес минут ішінде
мамандық жайлы шығарма жазады. Еркін жазбаны бір рет те
тоқтамастан, қандай да бір түзету енгізбестен жазу қажет.Уақыт
аяқталған кезде, оқушылар өз жазғандарымен топ мүшелерін
таныстырады. Ең жақсы деп танылған жұмысты ұжымда оқуға
болады. Дескриптор
Тақырыпқа қатысты өз ойын жаза
алады;
Мәтінде көтерілген негізгі
ойды анықтай алады.
Бағалау: Смайликпен
бағалау.
Рефлексия: Оқушылар мына сұрақтарға жауап
бере отырып, сабақта туындаған ойларын
тізбектейді:
-
Алдымен біз былай
деп ойладық.....
-
Одан кейін біз мына
проблемаға тап
болдық.............
-
Проблеманы шешу
үшін......жасадық.
-
Бұдан
біз..................көрдік.
-
Демек, бұл мынаны
білдіреді.................
-
Сонымен
біз.................деген шешімге
келдік.
Үйге
тапсырма: 6-тапсыра. «Менің болашақ
мамандығым» тақырыбына диалог
құраңдар.
1-қадам: Сұхбат
алу.
2-қадам: Орындарымен
алмасу.
3-қадам: Диалог
құрау.
|