Материалдар / Сыныптан тыс сабақ жоспары Мамандық 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныптан тыс сабақ жоспары Мамандық 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа беретін ұстаздарға немесе машықкерлерге.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
875
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ




Сыныптан тыс сабақ жоспары

Қазақ тілі

Тақырыбы: Мамандық




Іс-тәжірибе базасы: « № 6 ЖОББМ» КММ

Әдіскер:.......... Сербурина Н.А

Пән мұғалімі: ............ Аманжолова Г.Қ

Машықкер:............ Аманжол Дильнара

Сыныбы: 8 «А»

Күні: 09.12.2020 ж

Баға____________







2020 жыл



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлімнің атауы:

Адамзаттық

құндылықтар және әлем

мәдениеті

Фонетика

Мектеп: «№ 6 ЖОББМ» КММ

Күні: 09.12.2020 ж

Машықкердің аты жөні: Аманжол Дильнара

Сынып: 8 «А»

Пәні: қазақ тілі

Қатысқандар:

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Мамандық

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінде көтерілген мәселені талдайды;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінде көтерілген негізгі ойды анықтайды;

Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтінде көтерілген мәселені тұрмыстық, әлеуметтік жағынан талдайды;

Бағалау критерийі


  • Мәтінде көтерілген мәселені талдай алады;

  • Мәтінде көтерілген негізгі ойды анықтай алады;

  • Мәтінде көтерілген мәселені тұрмыстық, әлеуметтік жағынан талдай алады;

Тілдік мақсат

Мамандық тақырыбында оқып біледі, термин сөздерді түсініп, тапсырмаларды орындау барысында дұрыс пайдаланады.

Берілген тапсырма бойынша өмірмен байланыстыра отырып, өз постерлерін қорғайды.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, кері байланыс, стикер.

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану

АКТ –ны қолдану дағдылары

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Алдыңғы білім

Мамандық таңдау негізгі-іс


Жоспар

Сабақтың

басы

5 мин

Үйге берілген тапсырманы сұрау.

Оқушыларды топқа бөлеміз.

1-топ- «Білім» 2-топ- «Оқу» 3-топ- «Еңбек»

«Кроссенс» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.





Оқушылар суреттегі ұғым атауларын нақты атамай, өздеріне тән қасиеттер мен іс-әрекеттері арқылы табады.









https://images.app.goo.gl/w9DaeJBt9pi7TX8Z7




Сабақтың

ортасы 30 мин











































































Сабақтың

соңы

5 мин



Жаңа тақырыппен танысу.

Жаңа білімді меңгеру.1-тапсырма. Мәтінмен танысады.


2-тапсырма: «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы төмендегі сұраққа жауап беріп, эссе жазады.

  • Ендеше, қоғамға, адамдарға пайдасын тигізетін мамандықтарды қалай таңдауға болады?

3-тапсырма. «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы төмендегі кестені толықтырыңыз.


Мәтінде қандай мәселе көтерілді?

Мәтіндегі негізгі ой қандай?








Дискриптор:

Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

Оның артықшылығы мен кемшілігін жіктейді.

Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды.

Жаңа сөздерді түсіндіре алады.

4-тапсырма: Топтық тапсырма. Төмендегі сұрақтарға ұжымдасып жауап бер.

1-топ- «Білім»

Неліктен ЖОО-ны бітірген жастар жұмыс жасауға ниеті жоқ?

2-топ- «Оқу»

Мамандықты қалай таңдар едіңіздер?

3-топ- «Еңбек»

Мамандық таңдауда қаражаттың маңызы бар деп ойлайсыңдар ма?


5-тапсырма. Мәтінді негізге ала отырып,өз ойыңен, дәлелді түрде төмендегі тапсырманы орынды.

Мәтіннің жанры қандай?

Мәтін қалай ресімделген?

Басқа қандай жанрлық ерекшеліктер байқалады?







Дескриптор

-мәтіннің жанрын ажыратады;

-мәтіннің ресімделуін анықтайды;

-жанрлық ерекшелігін анықтайды;

3-тапсырма. «Еркін жазба» әдісі.

«Көңіл толқыны» күйі тыңдатылады. Сол тыңдаған әуенге жауап ретінде «Еркін жазба» әдісі арқылы бес минут ішінде мамандық жайлы шығарма жазады. Еркін жазбаны бір рет те тоқтамастан, қандай да бір түзету енгізбестен жазу қажет.Уақыт аяқталған кезде, оқушылар өз жазғандарымен топ мүшелерін таныстырады. Ең жақсы деп танылған жұмысты ұжымда оқуға болады.
Дескриптор

 Тақырыпқа қатысты өз ойын жаза алады;

 Мәтінде көтерілген негізгі ойды анықтай алады.

Бағалау: Смайликпен бағалау.

Рефлексия: Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

  • Сонымен біз.................деген шешімге келдік.


Үйге тапсырма: 6-тапсыра. «Менің болашақ мамандығым» тақырыбына диалог құраңдар.

1-қадам: Сұхбат алу.

2-қадам: Орындарымен алмасу.

3-қадам: Диалог құрау.

https://images.app.goo.gl/kPcGeRN7EWfnSNzd8



https://images.app.goo.gl/jgtQVxgjFadvTJ6x7










https://images.app.goo.gl/RaU318JxSHETkyyj8


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!