Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сыныптан тыс шара "Фараби шәкірттері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Аудан |
Мектеп: Шыңғырлау ОЖББМ |
|
Күні: 14.02.2020 |
Мұғалімнің аты-жөні: Салыкова Гульнур Аралбаевна |
|
Сыныбы: : 10 «а», «б» |
||
Сыныптан тыс шара тақырыбы |
«Фараби шәкірттері» |
|
Сабақтың мақсаттары |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жұппен және топпен жұмыс жасау арқылы оқушылар өзін және өзгені құрметтеуді үйренеді. Оқушыларды ашықтыққа үйрету - оқушылардың өз деңгейлерін нақты бағалауды және оқу мақсаттарын қаншалықты игергендігін дәл айқындау дағдыларын ұштайды. |
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ әдебиеті; информатика, физика |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Қайырлы күн, құрметті мұғалімдер, әділ қазылар, оқушылар. «Әл Фараби өркениет философы» атты математика, физика, информатика пәндері онкүндігіне орай өткізгелі отырған «Фараби шәкірттері» атты сайысымызға қош келдіңіздер! Сайыс 10- сынып оқушыларының арасында өтеді. Әр сыныптан 5 оқушыдан қатысады. Оқушыларға қораптан ақкөңіл, пысық, жарқын жүзді сөздерін таңдатып, қолдарындағы сөздерді оқушыларды сипаттау арқылы бір-біріне беру. 2 топ құралады. Топ мүшелерінің математика туралы пікіріне құлақ асайық. 1 – оқушы: Математика жүйеленген , орнықты ,үнемі дамуда болатын және мазмұны ғасырлар бойы өзгеріске ұшырамаған ғылым. Математикалық ойлау арқылы шығарылған ой қорытындылары саясатқа, идеологияға бағынбайды. Қарапайым мысал: « 2+7 = 9» қосындысын әкімшілікпен өзгерте алмаймыз ғой. Дәл ғылым болуының себебі осында. 2- оқушы: Математиканың заңдары мен ережелері табиғаттан, өмірден алынған. Бірде бір ғылым математикасыз дами алмайды. Математика өмірден алынған қарапайым пікірлерді өз тілінде модельдей алады. Мысалы: «менің жауымның жауы маған дос» деген пікір математикада « теріс санды теріс санға көбейткенде оң сан шығады» деген мағынаны білдіреді. 3 – оқушы: Ешбір ғылым саласында дәлелдеу математикадағы сияқты кең өріс алмаған. Ал математика ешбір пікірді дәлелдеусіз қабылдамайды. Өиткені дәлелдеу шындыққа көз жеткізу процесі. 4- оқушы: Экология ғылымы да математикаға негізделген. Адамдардың араласуының нәтижесінде табиғаттың теңдігі бұзылып адамзат зардап шегуде. Бұл дегеніміз математиканың « теңдеу» ұғымының «теңсіздік» ұғымына айналуы. Негізгі бөліммен танысып алсақ: І тур – «Дешифратор» әдісі ІІ тур – «Тарихи сандар» ІІІ – тур – «Саналы тәрбие» IV – тур – «Ұшқыр ойлы топ» V – тур – «Судоку» VI- тур – «Сөздік домино»
Қазір 10 сынып оқушыларынан құралған топ мүшелері сайысқа түседі. Енді сайыскерлеріміздің өнері мен біліміне баға беретін әділқазылар алқасын сайлап алайық. Әділқазылар алқасының жетекшісі: Мүшелері: |
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
І тур. «Дешифратор» әдісі. Әр топқа 1 минутта 15 сұрақ оқылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі.«Иә», «жоқ» деп жауап беруі керек. І топқа сұрақтар:
ІІ топқа сұрақтар:
ІІ тур «Тарихи сандар»
Жауабы:10-ға бөлінетін сан: 2000
Жауабы:Бөлінеді 1+9+9+2=21
Жауабы: жұп, 1150 жыл
ІІІ тур. «Саналы тәрбие» «Саналы тәрбие» деп аталатын бөлімде тек құрамында саны бар мақалдарды кезек-кезек айту барысында мүдірмеу керек. Бір мақал екінші рет қайталанбау керек.
IV топ. «Ұшқыр ойлы топ» Логикалық сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай
Бір ананың 3 қызы болады. Анасы 42 жасқа келгенде, үлкен қызы 19-ға, ортаншысы 11-ге, ал кенжесі 2 жасқа толады. Қанша жылдан кейін анасы мен үш қызының қосынды жасы теңеседі? Жауабы: 5 жылда
Есепке құмар бір кісі қыңырдан: Жасың нешеде?- деп сұрапты. Сонда ол: - Менің 3 жылдан кейінгі жасымды үш еселеңіз, содан соң 3 жыл бұрынғы жасымды үш еселеңіз. Алғашқы көбейтіндіден соңғы нәтижені шегеріңіз. Сонда менің жасымды табасыз. Ол кісі нешеде? Жауабы: Қыңырдыңжасы 18 де
Әкесі 1 мин, анасы 2мин, баласы 4 мин, апасы 10 мин өтеді. Жауабы: 2+2+10+1+2 = 17
V тур. «Судоку» Ашық тұрған торкөздерді бірлік сандармен толтырыңыз. Судокудың кез келген қатарында, кез келген бағанында, кез келген 3*3 торкөз блогында бірдей цифр болмауы керек. Бірінші болып дұрыс толтырған топқа 5 ұпайдан бастап беріледі. VI тур. «Сөздік домино» Топтарының соңғы әріптеріне 1 минут ішінде математика, информатикадан термин сөздер құрайды. Термин сөздің соңғы әріпіне әрі қарай құрайды. Әбу Насыр – Әл Фараби – |
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Осымен сайысымыз өз мәресіне жетті. Сөзді әділ – қазылар алқасына берсек. Сайысқа қатысқандарыңызға рахмет!
|
|
1 – оқушы:
Математика жүйеленген , орнықты ,үнемі дамуда болатын және мазмұны ғасырлар бойы өзгеріске ұшырамаған ғылым. Математикалық ойлау арқылы шығарылған ой қорытындылары саясатқа, идеологияға бағынбайды.
Қарапайым мысал: « 2+7 = 9» қосындысын әкімшілікпен өзгерте алмаймыз ғой. Дәл ғылым болуының себебі осында.
2- оқушы:
Математиканың заңдары мен ережелері табиғаттан, өмірден алынған. Бірде бір ғылым математикасыз дами алмайды. Математика өмірден алынған қарапайым пікірлерді өз тілінде модельдей алады. Мысалы: «менің жауымның жауы маған дос» деген пікір математикада « теріс санды теріс санға көбейткенде оң сан шығады» деген мағынаны білдіреді.
3 – оқушы:
Ешбір ғылым саласында дәлелдеу математикадағы сияқты кең өріс алмаған. Ал математика ешбір пікірді дәлелдеусіз қабылдамайды. Өиткені дәлелдеу шындыққа көз жеткізу процесі.
4- оқушы:
Экология ғылымы да математикаға негізделген. Адамдардың араласуының нәтижесінде табиғаттың теңдігі бұзылып адамзат зардап шегуде. Бұл дегеніміз математиканың « теңдеу» ұғымының «теңсіздік» ұғымына айналуы.