Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сыныпты қадағалау әдістемесі. Мұғалім нені білу керек
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сыныпты қадағалау әдістемесі. Мұғалім нені білу керек
Материал туралы қысқаша түсінік
коучингтің жоспары, мектеп тренерлеріне әдістеме ретінде
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучингжоспары
Қ/сы
Тақырыбы:
1- сабақ: Сыныпты қадағалау әдістемесі2-сабақ: Мұғалімдерге нені білу міндет? Сынып мәдениеті мен оқу ортасы
1
Мақсаты:
Мұғалімдер сыныпта қадағалау жүргізу әдістемесіне талдау жасайды және ғаламдық мәдени айырмашылықтар, қоршаған орта факторларының сынып мәдениетіне әсері туралы қорытынды шығарады
2
Оқу нәтижесі:
Мұғалімдер өздерінің сыныпта қадағалау жүргізу дағдыларын бағалайды, қадағалаудың құрылымдалған және құрымдалмаған түрлерін салыстырады.Сонымен қатар мәдениет санатына анықтама беріп,аталған термин оқу ортасымен қалай байланысатынын түсіндіреді.
3
Түйінді идеялар:
Қадағалау- ақпарат жинау мен мектепте (сыныпта) болып жатқан оқиғалар туралы толығырақ мәлімет алудың пәрменді тәсілдерінің бірі. Адамдар күнделікті қолданатын «бағдарламалық жасақтама» түріндегі мәдениетПроблемалық мәселелер: аталған «бағдарламалық жасақтама» бүкіл ұлт үшін ортақ па? Қоғамдастық үшін ше?Мәдениет құбылысын түсінугк қатыстылықты түсінудің маңыздылығы. Мәдениет құбылысының маңызды болып көрінуіне қарамастан, оны бірқатар «мәдениет» тұрғысынан қабылдау қажеттілігі және «мәдениетаралық» іс-қимылдың мәнін анықтау. Өз мәдениетін шамамен алғанда дара мәдениет болып табылатын өз мәдениетінің ішіндегі әртүрлі айырмашылықтарты пайымдайтын жалпы мәдениет нормаларының арасалмағымен жайғастыру
4
Сілтемелер:
МАН. ғаламтар, АКТ
5
Әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл. Сергіту. Топтық жұмыс. Жағымды ахуал. СТО. Постер қорғау
6
Өткізілген күні:
23.12.2017ж
Уақыты
Тренердің іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
Қолданылатын құралдар
5минут
Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер. Бүгінгі сабағымызды «Өзіңізге тілегендібасқаларға тілеңіз» атты жағымды ахуал арқылы бастасақ. Ендеше 10-15 сек өзіңізге бір-немесе бірнеше тілек тілеңіз. Содан кейін бір-бірімен жұптасып, өзіне тілеген тілегін жұптасына айту керек
Сәлемдеседі. Жұп болып бөлінеді,бір-бірнің қолынан ұстап, өзіне тілеген тілегін жұптасына айтады.
5минут
Топқа бірігу: Театр.Мұражай.Мектеп Мозайка әдісі
Қағаз қималарын құрастыра отырып, топтарға бірігеді
Мозайка әдісі
15минут
Миға шабуыл:«Шалқан» ертегісін
Сахналау арқылы талдайды1 топ саханалау2 топ ертегі мақсатын 3 топ бағалау
20 минутТоптық жұмыс
Топтық жұмыс:Сыныптағы бақылау қалай жүргізіледі?Бақылау жолын атаңдар.Сіздің қадағалау әдістемеңіз бар ма?Қандай әдістер неғұрлым тиімді?Дайын жобаны талдайды.
1-2 топ: Постер қорғайды. Топпен талдайды және топтар бір-бірін бағалайды3-топқа Құрылымдалған бақылау кестесі беріледі
А4, маркерлер, стикерлердің түстері арқылы бағалайды
Интербелсенді тақтада көрсетіледі
Сергіту сәті:10минут
Менің қасиеттерім қандай?Қасқыр, ит, мысық, тышқан-сөздерін тігінен жазып,1жолға ең ұнайтынын жазады, 2 жолға ретіне қарай 4жолға ең ұнамайтынын жазып шығады. Әр жануардың тұсына олардың қасиетін немесе ұнайды, ұнамайды –деп жазып шығадыМысалы: Мысық-жұмсақтық Қасқыр-батылдық Ит- адалдық Тышқан-ұсақтық1 жолда- өзімізге жетіспейтін қасиет,өзіміздің тұла бойымызда арттыруға, жетілдіруге ұмтыламыз. 2-өзімізде бар деп есептейтін. 3- басқа адамдардың бізді қалай қабылдайтындығымыз, ел көзіне біз солай көрінеміз. 4-біздің неден қашқақтайтындығымыз, осы қасиеттен арылтуға ұмтыламыз
Топ мүшелері өз реттілігін сақтай отырып орындайды және өздерінің пікірлерімен салыстырады.Бұл шынайы тестілеу емес, әзіл екендігін түсінеді.
А4, маркер
10минутКері байланыс
«Алақан» әдісіБасты мәселе-Бүгінгі сабақтағы ең құнды мәселе не болды?Бірлесу-Топта қалай жұмыс жасадым, кімге көмектестім?Ойлану-мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?Шынайылық-Сабақ маған ұнады ма?Көңіл-күй ахуалы-Мен өзім сабақта қалай сезіндім
Сабақтан алған әсерлерін жазады
А4, алақан суреті, маркерлер
РефлексияСәтті:Сәтсіз:Ұсыныс:
2 сабақ
Уақыты
Тренердің іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
Қолданылатын құралдар
5минут
«Жалғыз аяқ» Сабақтан алған әсері
Екі қатарға қарама-қарсы тұрады, ортасынан өткен адам, әр қадамын басқан сайын, бүгінгі сабақтан алған әсері мен ұсынысын айтып өтеді
5минут
Сергіту және топқа бірігу:1қазақша, 2 орысша, 3 ағылшынша
Үш тілде санау арқылы топқа бірігу
Қазақ, орыс, ағылшын тілдерде сөздіктер
5 минут
Миға шабуыл:Мәдениет-дегеніміз не?Мәдениет сипаттамасының мәні
Топта талдау жасайды және бір-бірін бағалайды.
Ауызша талдайды және бағалайды
10 минутТоптық жұмыс
Топтық жұмыс: Мектеп мәдениеті-дегеніміз не?Қандай түрлері бар?
Топпен талдайды және топтар бір-бірінің ойын жалғастыра отырып толықтырады және критерийлер құрастырады.
А4, маркерлер
10минут
Презентация «Мектеп мәдениеті»
Сұрақ-жауаптармен толықтырады
Слайд
5минут
Сергіту:Көршіңді бақыла 15 сек. Аралығында көршісіне қарап алады, екеуі дірдей теріс қарап, байқатпай өзіне өзгеріс жасайды және бір-бірне қарап, айырмашылығын анықтайды-Неліктен осы ой қозғау әдісін қолдандым?-Бүгінгі тақырыбымыз қалай аталады?
Бір-бірінің өзгешілігін табады және талдайды.
Байқағыштық пен есте сақтаудың қалыптасуын қадағалау
20минут
Мектептегі және сыныптағы ахуал:1. Жайлы және оқуға қолайлы физикалық орта2. Қарым-қатынас пен әрекеттестікке түрткі болатын әлеуметтік орта3.Ұжымшылдық және өзін-өзі сыйлау сезіміне ықпал етуші аффектік орта4.Оқуға және өзін-өзі іске асыруға түрткі болатын академиялық орта
Әр топқа арнайы тапсырма беріледі, топтар арасында талдайды
Слайдпен көрсету
5 минутКері байланыс
Б.Б.Б кестесі
Білемін:Білдім:Білгім келеді:
Рефлексия
Рефлексия: Күшті: Әлсіз: Мүмкіндік: Кедергі:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз