Материалдар / Сыныпты қадағалау әдістемесі. Мұғалім нені білу керек
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сыныпты қадағалау әдістемесі. Мұғалім нені білу керек

Материал туралы қысқаша түсінік
коучингтің жоспары, мектеп тренерлеріне әдістеме ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
1602
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары


Қ/сы


Тақырыбы:



1- сабақ: Сыныпты қадағалау әдістемесі2-сабақ: Мұғалімдерге нені білу міндет? Сынып мәдениеті мен оқу ортасы
1 Мақсаты:

Мұғалімдер сыныпта қадағалау жүргізу әдістемесіне талдау жасайды және ғаламдық мәдени айырмашылықтар, қоршаған орта факторларының сынып мәдениетіне әсері туралы қорытынды шығарады
2Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер өздерінің сыныпта қадағалау жүргізу дағдыларын бағалайды, қадағалаудың құрылымдалған және құрымдалмаған түрлерін салыстырады.Сонымен қатар мәдениет санатына анықтама беріп,аталған термин оқу ортасымен қалай байланысатынын түсіндіреді.
3Түйінді идеялар:

Қадағалау- ақпарат жинау мен мектепте (сыныпта) болып жатқан оқиғалар туралы толығырақ мәлімет алудың пәрменді тәсілдерінің бірі. Адамдар күнделікті қолданатын «бағдарламалық жасақтама» түріндегі мәдениетПроблемалық мәселелер: аталған «бағдарламалық жасақтама» бүкіл ұлт үшін ортақ па? Қоғамдастық үшін ше?Мәдениет құбылысын түсінугк қатыстылықты түсінудің маңыздылығы. Мәдениет құбылысының маңызды болып көрінуіне қарамастан, оны бірқатар «мәдениет» тұрғысынан қабылдау қажеттілігі және «мәдениетаралық» іс-қимылдың мәнін анықтау. Өз мәдениетін шамамен алғанда дара мәдениет болып табылатын өз мәдениетінің ішіндегі әртүрлі айырмашылықтарты пайымдайтын жалпы мәдениет нормаларының арасалмағымен жайғастыру
4Сілтемелер:

МАН. ғаламтар, АКТ
5Әдіс-тәсілдер:

Миға шабуыл. Сергіту. Топтық жұмыс. Жағымды ахуал. СТО. Постер қорғау
6Өткізілген күні:

23.12.2017ж




УақытыТренердің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекетіҚолданылатын құралдар
5минутСәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер. Бүгінгі сабағымызды «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз» атты жағымды ахуал арқылы бастасақ. Ендеше 10-15 сек өзіңізге бір-немесе бірнеше тілек тілеңіз. Содан кейін бір-бірімен жұптасып, өзіне тілеген тілегін жұптасына айту керекСәлемдеседі. Жұп болып бөлінеді,бір-бірнің қолынан ұстап, өзіне тілеген тілегін жұптасына айтады.

5минутТопқа бірігу: Театр.Мұражай.Мектеп Мозайка әдісіҚағаз қималарын құрастыра отырып, топтарға бірігедіМозайка әдісі
15минутМиға шабуыл: «Шалқан» ертегісін Сахналау арқылы талдайды1 топ саханалау2 топ ертегі мақсатын 3 топ бағалау

20 минутТоптық жұмысТоптық жұмыс: Сыныптағы бақылау қалай жүргізіледі?Бақылау жолын атаңдар.Сіздің қадағалау әдістемеңіз бар ма?Қандай әдістер неғұрлым тиімді?Дайын жобаны талдайды.1-2 топ: Постер қорғайды. Топпен талдайды және топтар бір-бірін бағалайды3-топқа Құрылымдалған бақылау кестесі беріледі

А4, маркерлер, стикерлердің түстері арқылы бағалайды

Интербелсенді тақтада көрсетіледі
Сергіту сәті:10минутМенің қасиеттерім қандай?Қасқыр, ит, мысық, тышқан-сөздерін тігінен жазып,1жолға ең ұнайтынын жазады, 2 жолға ретіне қарай 4жолға ең ұнамайтынын жазып шығады. Әр жануардың тұсына олардың қасиетін немесе ұнайды, ұнамайды –деп жазып шығадыМысалы: Мысық-жұмсақтық Қасқыр-батылдық Ит- адалдық Тышқан-ұсақтық1 жолда- өзімізге жетіспейтін қасиет,өзіміздің тұла бойымызда арттыруға, жетілдіруге ұмтыламыз. 2-өзімізде бар деп есептейтін. 3- басқа адамдардың бізді қалай қабылдайтындығымыз, ел көзіне біз солай көрінеміз. 4-біздің неден қашқақтайтындығымыз, осы қасиеттен арылтуға ұмтыламызТоп мүшелері өз реттілігін сақтай отырып орындайды және өздерінің пікірлерімен салыстырады.Бұл шынайы тестілеу емес, әзіл екендігін түсінеді.А4, маркер
10минутКері байланыс«Алақан» әдісіБасты мәселе-Бүгінгі сабақтағы ең құнды мәселе не болды?Бірлесу-Топта қалай жұмыс жасадым, кімге көмектестім?Ойлану-мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?Шынайылық-Сабақ маған ұнады ма?Көңіл-күй ахуалы-Мен өзім сабақта қалай сезіндім





Сабақтан алған әсерлерін жазадыА4, алақан суреті, маркерлер




РефлексияСәтті:Сәтсіз:Ұсыныс:





2 сабақ
УақытыТренердің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекетіҚолданылатын құралдар
5минут«Жалғыз аяқ» Сабақтан алған әсеріЕкі қатарға қарама-қарсы тұрады, ортасынан өткен адам, әр қадамын басқан сайын, бүгінгі сабақтан алған әсері мен ұсынысын айтып өтеді

5минутСергіту және топқа бірігу: 1қазақша, 2 орысша, 3 ағылшынша

Үш тілде санау арқылы топқа бірігуҚазақ, орыс, ағылшын тілдерде сөздіктер
5 минутМиға шабуыл: Мәдениет-дегеніміз не?Мәдениет сипаттамасының мәніТопта талдау жасайды және бір-бірін бағалайды.

Ауызша талдайды және бағалайды
10 минутТоптық жұмысТоптық жұмыс: Мектеп мәдениеті-дегеніміз не?Қандай түрлері бар?

Топпен талдайды және топтар бір-бірінің ойын жалғастыра отырып толықтырады және критерийлер құрастырады. А4, маркерлер

10минутПрезентация «Мектеп мәдениеті»Сұрақ-жауаптармен толықтырадыСлайд

5минутСергіту: Көршіңді бақыла 15 сек. Аралығында көршісіне қарап алады, екеуі дірдей теріс қарап, байқатпай өзіне өзгеріс жасайды және бір-бірне қарап, айырмашылығын анықтайды-Неліктен осы ой қозғау әдісін қолдандым?-Бүгінгі тақырыбымыз қалай аталады?Бір-бірінің өзгешілігін табады және талдайды.Байқағыштық пен есте сақтаудың қалыптасуын қадағалау
20минут Мектептегі және сыныптағы ахуал:1. Жайлы және оқуға қолайлы физикалық орта2. Қарым-қатынас пен әрекеттестікке түрткі болатын әлеуметтік орта3.Ұжымшылдық және өзін-өзі сыйлау сезіміне ықпал етуші аффектік орта4.Оқуға және өзін-өзі іске асыруға түрткі болатын академиялық ортаӘр топқа арнайы тапсырма беріледі, топтар арасында талдайдыСлайдпен көрсету
5 минутКері байланысБ.Б.Б кестесіБілемін:Білдім:Білгім келеді:Рефлексия


Рефлексия: Күшті: Әлсіз: Мүмкіндік: Кедергі:







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!