Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Ж Жабаев Менің өмірім |
Мақсаты | Білімділік: бала Жамбылдың өнер адамы болып қалыптасуындағы өскен ортасының, ұлттық салт-дәстүрінің әсерін түсінуге жағдай туғызу.Дамытушылық: оқушыны қиялдап, шығармашылықпен жұмыс жасай білуге баулу.Тәрбиелік: ақынның өмірлік мақсаты мен арманына жетудегі талпынысы мен табандылығын үлгі ету.Әдіс-тәсілдері: араласып кеткен оқиғалар, топпен жұмыс, эссе жазу.Көрнекілігі: Жамбыл ата және Сүйінбай портреті, слайдтар |
Күтілетін нәтиже |
|
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қызығушылықты ояту | ӨмірбаяныБолашақ ақын 1846 жылы ақпан айында казіргі Жамбыл облысындағы Жамбыл тауының бөктерінде дүниеге келген. Ол жайында ақынның өзі “Менің өмірім" – деген өлеңінде:Қақаған қар аралас соғып боран,Ел үрей — көк найзалы жау торыған.Байғара, Жамбыл, Ханда мен туыппын,Жамбыл деп қойылыпты атым содан, – дейді. Әкесі Жапа кедей болғанмен, ат үстіне мығым, найзагер кісі екен. Ел ішінің дау-дамайына бітімгерлік сөзін айтқан кездері де болыпты. Шешесі Ұлдан мінезі байсалды, абысын-ажын арасында беделді, орайы келгенде өз жанынан қиыстырып өлең шығара беретін, әдемі дауысты әнші екен. Жамбылдың аталарынан әріректе өнерпаз, сері, палуандар, ділмар шешендер шыққан. Ал оның руы – Екейлер туралы айтылатын ел ішіндегі:Екейде елу бақсы, сексен ақын, Жаратып мінеді екен ерттеп атын. Қобызы, домбырасы үнін қосып, Гулейді жын қаққандай кешке жақын, – деген әзіл сөзде мол шындық бар. Жамбылдың ұстазы – әйгілі Сүйінбай ақын да осы Екей елінен шыққан. Бала Жамбыл ақындық жолын қууға рұқсат сұрағанда, әкесінің: "Екейде елу бақсы, сексен ақын" деген сөз де жетер, сен сексен бірінші болмай-ақ қой. Ақынның түбі – қайыршылық, бақсының түбі – жын, жын жиып, бақсы болып ел кезгенше, мал бақ!" – дейтіні де Екей елінің өнер дарыған жұрт екенін көрсетеді.Хатқалтада жаңа мәтін абзац бойынша 4 бөлікке бөлініп берілген оқушылар мәтінді оқып мазмұнын жүйелі болатындай етіп әңгімені ретімен қойып орналастырып шығады. Өнімді, сапалы болу үшін бір-біріне көмектеседі, ақылдасады.Жұмыс нәтижесінде балалар мынаны басшылыққа алады.1. Мазмұнын оқып түсінеді.2. Бір-бірімен пікірлеседі.3. Өз бетінше жұмыс жасайды, неге осылай орналастырдың? ДәлелдейдіОқулықпен жұмысМенің өмірім. Ж. Жабаев.Оқушыларға оқыттыру.Мәтінді қалай оқып шыққандарын тексерді, әр бөлікке ат қою, жоспары жазылады.1-топ. Жамбыл тауы.2-топ. Менің отаным кең байтақ.3-топ. Бала Жамбылдың өнерге әуестігі.4-топ. Сүйінбаймен кездесуі.«Менің пірім – СүйінбайСөз сөйлемен сыйынбай».Сөздік жұмысыЖарапазан – ораза айтында үй аралап жүріп айтылатын өлең.Әуес – бір нәрсеге үйір, құмар, құштар. |
Мағынаны тану |
|
Сергіту сәті | Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат. | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады |
Ой толғаныс | 1 топ: «Дүниеге келген кезі»2 топ: « Неге әуестенгені»3 топ:Өзінше қалай күн көргені»Топ көшбасшылары тапсырманы қорғайды. |
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау |
| Бағалау парақшасын толтырады. |
Кері байланыс | | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |