|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Ж Жабаев Менің өмірім |
||
|
Мақсаты |
Білімділік: бала Жамбылдың өнер адамы болып қалыптасуындағы
өскен ортасының, ұлттық салт-дәстүрінің әсерін түсінуге жағдай
туғызу. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Өмірбаяны |
||
|
Мағынаны тану |
|||
|
Сергіту сәті |
Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
1 топ: «Дүниеге келген кезі» |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып алады |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сурет салуды меңгеру және оның салу реттілігі .
Сурет салуды меңгеру және оның салу реттілігі .
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Ж Жабаев Менің өмірім |
||
|
Мақсаты |
Білімділік: бала Жамбылдың өнер адамы болып қалыптасуындағы
өскен ортасының, ұлттық салт-дәстүрінің әсерін түсінуге жағдай
туғызу. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Өмірбаяны |
||
|
Мағынаны тану |
|||
|
Сергіту сәті |
Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
1 топ: «Дүниеге келген кезі» |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып алады |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз














