Материалдар / Сурет техникасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сурет техникасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге сурет салудағы алғашқы техникаларды үйрету мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2021
401
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Сурет техникасы.





Сабақтың  мақсаты:  Студенттерге сурет салу жолдарын үйрету.

Тәрбиелік мәні : әдемілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Білімділік  мәні: Халық  әндерін ,  күйлерін  тыңдау ,талдау, насихаттау.

Дамытушылық : оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру, ой –өрісін дамыту

Құрал - жабдық, көрнекіліктер : қарындаштар, А4 қағазы және т.б

Сабақ түрі: аралас сабақ.



Сабақ барысы

Уақыты

Жоспары

1

Ұйымдастыру

2 минут

Сәлемдесу,түгелдеу.


2

Өткен сабақты сұрау

4 минут

Сурет туралы әңгіме.

3

Жаңа сабақты түсіндіру

20 минут

Сурет техникасы .

4

Қорытындылау

5 минут

«Сурет салу техникасы».

5

Бағалау

3 минут

«5», - «4»,-  «3»- .

6

Үйге тапсырма

4 минут

27-31 сурет сызу.






Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, сурет салу.




І. Сабатың барысы: ұйымдастыру

а) оқушылармен амандасу

ә) сыныптың сабаққа қатысын тексеру

б) Үй тапсырмасын тексеру

ІІ. Жаңа тақырып. Сурет салу оңай емес, ол көпсатылы баспалдақ тәрізді күрделі кезеңдерден тұрады. Суретшіден аса табандылық пен еңбекқорлықты, сабырлылық пен ынтаны талап етеді.

Алуан түрлі құбылысқа толы қоршаған орта, тамылжыған табиғат пен аңазақ желді сахара шөлдер бар. Соларды суретші көзімен көру , оның басқалар байқай бермейтін әсемдігі мен бояуын саралай білу – тек суретшіге тән қасиет.

Сурет салуды үйрену барысында оқушы – «көлемді тұтас көру» атауы мен жиі кездеседі. Тұтас көру деген не, оны қалай түсінуге болады?

Тұтас көру дегеніміз – бейнелейтін дененің қандай да болмасын бір қырынан қарай отырып, көрінбейтін жағын толық көз алдыңа келтіру. Затты тек бір нүктеден отырып салу барысында оны әр нүктеден (әр жағынан) көріп, тексеріп сызып үйрену қажет.

Қандай сурет салсақ та, оның ішкі- сыртқы қаңқалақ құрылымы ой елегінен өткізіп тұрғызылады. Сонда ғана заттың құрылымын толық және тұтас көре аламыз. Әдетте қаңқалық – сызықтық суреттің арғы – бергі бөліктері мөлдір әйнектен көрініп тұрғандай әсер қалдырады. Осындай әдістерге жаттыққанда ғана перспектива заңдарын меңгере аламыз. Суреттің көпшілігі, әсіресе геометриялық денелер перспектива заңдылықтарына сүйеніп бейнеленеді.

Перспектива – латтынның «тұтас көру» деген сөзінен шыққан, яғни көрініс дегенге жақын келеді. Перспектива заңдылықтары өте көп, тек солардың басты екеуін міндетті түрде білуіміз керек.



Бірінші суретте оқушы айтқандай, тек өзіне көрініп тұрған жағын ғана салған, ол қандай зат екенін суреттен аңғару қиын.Тұтас көруді түсінбегендіктен көлеңке жағын штрихтаса да заттың көлемін, оның бірнеше қыры бар куб екенін көрсете алмаған.

Екінші суретте оқушы заттың жан-жағына назар аударып, перспектива заңдылығын пайдала отырып сурет салғаны көрініп тұр. Негізі тұтас көруді түсінген оқушы перспективаны да жақсы меңгереді, өйткені бұл екеуі суреттің бір-бірінен ажырамас негізгі заңдылықтары.

Енді тұтас көруді негіздей түсетін заттардың конструкциялық-қаңқалық құрылыммен танысамыз.Қаңқалық құрылым барлық заттар бар.Мысал ретінде ретінде кубтың суретін алуға болады.Сол сияқты басқа заттардың, геометриялық денелердің қаңқалық құрылымын зерттей отырып, талдау жасайық.Қандай сурет салсақ та, оның ішкі-сыртқы қаңқалық құрылымы ой елегінен өткізіп тұрғызылады.Сонда ғана заттың құрылымын толық және тұтас көре аламыз.Әдетте қаңқалық-сызықтық суреттің арғы бергі бөліктері мөлдір әйнектен көрініп тұрғандай әсер қалдырады.Осындай әдістерге жаттыққан оқушы келешекте перспектива заңдарын тез меңгере алады.Суреттің көпшілігі, әсіресе геометриялық денелер перспектива заңдылықтарына сүйеніп бейнеленеді.

ІІІ. Тақырыпты бекіту.1.Тұтас көру дегеніміз не?

2.Перспектива дегеніміз не?

ІY. Сабақты қорытындылау

Бағалау .Оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма.Перспективаға байланысты сурет салу.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!