Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Суретін салу барысында …
материалдар мен … техникаларын қолдандым.
Бұл инсталляцияда … образын
трансформациялау арқылы алдым.
Құндылықтарға
баулу
Өмір бойы білім алуға
жәнеөзін-өзі жетілдіруге
дайын
Пәнаралық
байланыстар
Тарих –шығу
тарихы
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
Мозаика өнері. Мозаика
орындаудың түрлері мен техникаларын
орындау.
Сабақ
барысы
Уақытты
жоспарлау
Мұғалімнің
іс-әрекеті
( оқыту мақсатына
қалай жетемін?)
Сабақтың
басы(5мин.)
«Миға
шабуыл»
Тақтаға сабақтың тақырыбы
хабарланады.
Оқушылар Роберт Гук,
Антонинаван Левенгук, Роб Кесселер және
Қазақстандық авторлардың
жұмыстарын қарастырады сураққа
жауап
береді:
1. Қандай өнер туындылары
сіздерге түсінікті болды?
2. Қандай жұмыстар сіздерді
қызықтырды?
3. Қандай жұмыстар сіздерде
түрлі көңіл-күй (шаттық, түсініспеушлік,
таң қалушылық, ашу ыза)
тудырды?
4. Заманауи өнерде
олар бір-бірінен қалай ажыратылады?
Негізгі
бөлім(30 минут)
Оқушыларға микроскоппен не
басқа да құралмен түсірілген сандық
фотосуреттерді қарастырады. Ол
бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар
клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп,
оларды
салыстыра алуы
керек.
Микро бейнелер дегенді қалай
түсінесіздер?
Өмірде көзге көрінбейтін
заттарды мысалға келтіріңіздерші.
Микроскоппен көретін
бейнелердің көрінісі қандай болады?
Қандай пәндер микроәлем туралы
қарастырады?
Сіздер қалай ойлайсыздар, осы
суреттерді өнер туындыларына
жатқыза аламыз
ба?
Оқуышлар сұрақтарға жауап
беріп, бақылау нәтижелері мен пікірлерімен
бөліседі.
Жаңа тақырыпты бекіту
мақсатында оқушыларға https://bilimland.kz/kk сайты арқылы
оқушыларға жаттығулар ұсынамын.
Сабақтың соңы (5
минут)
Рефлексия
- не білдім, нені
үйрендім?
- не маған түсініксіз болып
қалды?
- қандай бағытта немесе немен
жұмыс жасауым керек?
Өткен сабақ бойынша
мұғалімнің рефлексиясы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз