Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қызылорда қаласы, Батыржан Шалғынбаев атындағы №217 орта мектептің қазақ тілі мени әдебиеті пәні мұғалімі Бексейтова Жұлдызай
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Бөлімі 9- бөлім Аспан әлемі құпиялары
Сабақ тақырыбы: Сырлы да сиқырлы аспан әлемі
Сабақ: Қазақ тілі
Мектеп: Ж.Молдағалиев атындағы МДШО бар орта мектеп Қожбан бастауыш мектебімен КММ
Күні: Мұғалім есімі: Нүсіпқожанова Н.Н
Сынып: 5 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т/А5.3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. О.5.1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау Ж.5.5 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Ә.Т.Н 5.4.4Сан есімнің мағыналық түрін ажырата білу,сан есімді зат есім орнына қолдана білу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Мәтінді мәнерлеп оқи алады, мазмұнын түсінеді,негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Мәтінді оқып, мазмұнын түсіне алады,негізгі және қосымша ақпараттарды пайдалана отырып, жинақы мәтін жаза алады.
Кейбір оқушылар:
Мәтін мазмұны бойынша ақпараттарды саралай алады, жинақы мәтін жазуда сан есімді зат есім орнына қолдана алады
Тілдік мақсат Оқушылар: Сырлы да сиқырлы аспан әлемі жайлы мәтінді түсініп, талдай алады.Өз пікірлеріне мәтіннің негізгі ақпараттарын қосып, мәтін жазуда сан есімді зат есім орнына қолданып мәтін жаза алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Қиял легі, інжулі өңір, күмбез көкке, Тәбәрак
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Өзін- өзі тану,сиқырлы да сырлы аспан денелерін білу.
Бағалау критерийлері
Оқушылар мәтіннің мазмұнын түсінуде негізгі және қосымша ақпаратты ажыратып, сырлы да сиқырлы әлем жайлы мағлұматтарды талдай алады.
Құндылықтарға баулу Өзін- өзі тану, аспан әлемінің сырлы да сиқырлы құпияларын тани білу.
Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану,әдебиет
Алдыңғы оқу Жұлдыздар туралы мәлімет жинау
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Ресурстар
Басы 5 минут
Психологиялық ахуал Шаттық шеңберін құру Балалар, аяулы алақандарымыз арқылы жүрегіміздің жылуын сезініп, үйренген қандай тамаша! Осы тамаша сезіммен Тілек гүліарқылы оқушылар бір- біріне тілек айтады.
Аспан денелері арқылы топ бөлінеді. Күн Ай Жұлдыз
Мұғалімге арналған нұсқаулық 4дағдыға байланысты әдіс-тәсілдер
Түрлі қағаздар
Аспан денелерінің суреті
Ортасы 35 минут
1-тапсырма /Жұптық жұмыс/ Серпілген сауал әдісі
1.Аспан денелері дегенді қалай түсінесің? 2.Аспандағы қай жұлдыздың атын білесің? Олар неге солай аталады? 3. Менің жұлдызым жоғары деген сөз қай кезде айтылады?Оның себебі неде? 4. Жұлдыз жорамалға сенесің бе? Неге? 5.Аспанға қарап ауа райын , тіршілік жайын қамдаған бабаларымыздың даналығы туралы не білесің? Кері байланыс Бас бармақ әдісі арқылы оқушыларды бағалау
2-тапсырма Уақыт тізбегі әдісі/ топпен жұмыс/ Өлеңді мәнерлеп оқыңдар 2.Өлеңді ой бөліктеріне бөліңдер, ой бөліктеріне тақырып қойыңдар. 3.Әр бөлікті тізбектей жазыңдар, уақыт тізбегіне салыңдар 4.Өлеңде айттылған ойды қысқаша тұжырымдап жазыңдар.
Кері байланыс Смайликтермен бағалау.
3- тапсырма Ара әдісі арқылы / жеке жұмыс/ 1.Мәтіндегі қызыл сызықтың екі жиегін ғана оқы 2.Мәтіннің ішінен сан есімдерді тауып, құрамына қарай талда 3.Жасалу жолдарын түсіндір. 4.Мәтін мазмұны бойынша Жұлдызшылық қасиет тақырыбында шағын мәтін құрап жаз.
АКТ Дискриптор- лар
Соңы Бағалау
5минут
Кесте
Қосымша ақпарат Қасиетті Құран кітабынан Тәбәрак сүресін дереккөздерінен оқу
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай бағалайсыз?
Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түсіндіресіз?
1.Жалпы оқушы жасаған әрбір жұмысты ескерусіз қалдырмаймын 2. Әр тапсырмадан кейін кері байланыс орнатамын. 3.Тапсырма мен дескрипторды 4 деңгейде құру арқылы, оқушының деңгейін бағалаймын.
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болу мүмкін қандай ақпарат білдім?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз