Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасу,
түгендеу. Сынып тәртібін
қадағалау.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық
сөз» атты психологиялық ахуал
туғызу.
Топқа бөлу.
«Қымыз» әдісі бойынша 3 топқа
бөліну
1
топ.
2
топ.
3
топ.
|
Оқушылар ұстазымен амандасады.
Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер
айтады.
Оқушылар тақтадағы
қымыз кеселерін таңдап алу арқылы 3 топқа
бөлінеді.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Мотивациялық
сөздер
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Мағынаны
білу
|
«Жасанды
интеллект» әдісі арқылы үй тапсырмасын
еске түсіре отырып жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
талқылау.
-
Бөліп шығару дегеніміз
не?
-
Органикалық зат алмасудың
соңғы өнімдері?
-
Өсімдіктерде арнайы бөліп
шығару жүйесі бар ма?
-
Терімізге күтім жасау үшін
қандай тазалық ережелерін сақтау
қажет?
-
Адамның бөліп шығару жүйелері
қандай?
|
Жасанды интеллектте берілген
сұрақтарға жауап береді, ой бөліседі, өз білгенін
айтады;
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Бейнематериал
|
Сабақтың
ортасы мағынаны
түсіну
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу
үшін бейнематериал
беріледі.
Бейнематериал
Бейнематериал мен оқулықтан
алған білімдерін толықтыру мақсатында тапсырмалар
беріледі.
|
Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
бейнематериалға өз ойларын
айтады
|
Белсенділіктеріне қарай
бағаланады
|
презентация
бейнематериал
|
т оптық
жұмыс
|
1
тапсырма.
1
топ. «Жансыз затты
жандандыр» әдісі арқылы жануарларда
болатын тітіркендіргіштікті
түсіндір.
2 топ.
«Суретті
сөйлет» әдісі бойынша берілген
сурет қималарын пайдалану арқылы өсімдіктердегі болатын
тітіркенгіштікке мысал
келтіреді.
3 топ.
«Тәжірибе жүзінде
дәлелдеймін»
«3D» әдісі бойынша Дыбыс, жарық,
температура тітіркенгіштігіне мысал
келтіру
|
1 топ. Оқушылар қолдарындағы
ермексазды пайдалану арқылы жануарларда болатын тітіркенуге мысал
келтіріп түсіндіреді.
2 топ. Оқушылар берілген сурет
қималарынан өсімдіктерген мысал келтіріп
сипаттайды.
3 топ. Оқушылар 3Д
бейнесіндегі суретті сипаттау арқылы берілген әр түрлі
температурадағы заттарға қол тигізіп өмірден тәжірибе
келтіреді.
|
Дескриптор:
1. Нақты
тірі организмдерге тән тітіркенгіштерді
атайды;
2. Жануарлардың
тітіркенгіштерге реакциясын
сипаттайды
3.
Өсімдіктердің тітіркенгіштерге реакциясын талдайды, мысал
келтіреді.
4 . тәжірибе жүзінде дәлел
келтіру
Бағалау.
Оқушылар
Берілген адам басының
бейнесіндегі сандарды әр тапсырма орындаған сайын бояу арқылы
өз-өздерін бағалап отырады.
Жалпы
балл – 3 балл
|
ермексаз
Сурет
қималары
Ыстық су, жылы су ұялы
телефон
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
қолдану
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі
қолдану тапсырмалары беріледі.
«Мағынаны қолдану» айдарындағы
тапсырманы дәптеріне
жазады.
«Дәптермен
жұмыс» тітіркенуге әсер етуші
қасиеттер модельін дәптерге түртіп
алу;
|
Оқушылар дәптерлеріне керекті
сөздерді қою арқылы схеманы
толтырады.
|
Дескриптор:
-
тітіркенуге әсер етуші
қасиеттерді жазады – 1
балл;
Баллдық жүйені бояп бағалап
отырады
Бағалау.
Оқушылар
Берілген адам басының
бейнесіндегі сандарды әр тапсырма орындаған сайын бояу арқылы
өз-өздерін бағалап отырады.
|
Презентация, оқушы алдындағы
оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
|
“Educapley” онлайн платформасы
арқылы сабақты қорытындылап бекітеді.
/Тест
түрінде/
-
Тітіркенгіштікке жатпайды.
Ішу
-
Бұл тітіркенгіштік. Сыртқы
әсерге жауап қайтару
-
Диффузиялық жүйке жүйесі
болады. Ішекқуыстыларда
-
Шартты рефлекстер. Жүре пайда
болады
«Иә» «Жоқ»
әдісі
-
Мимоза жапырағының қозғалыс
реакциясына тітіркенуі тітіркенгіштік болады
ИӘ
-
Шартты рефлекстер ағзаның
өзінде ғана болады. ИӘ
-
мінез-құлық реакциялар жүйесі
- түйсік қалыптаспайды. ЖОҚ
-
жүйке жүйенің қатысуымен
жүзеге асатын реакция түйсік деп аталады.
ЖОҚ
|
Оқушылар онлайн платформасында
жасалынған сұрақтарға тест түрінде жауап
береді.
«Иә» «Жоқ» әдісі арқылы дұрыс
жауапты белгілейді. Онлайн
|
Бағалау.
Оқушылар
Берілген адам басының
бейнесіндегі сандарды әр тапсырма орындаған сайын бояу арқылы
өз-өздерін бағалап отырады.
Жалпы балл – әр сұрақ 1
балл
|
https://www.educaplay.com/learning-resources/17720970-learning_resource.html
https://www.educaplay.com/learning-resources/17721047-learning_resource.html
|
Кері
байланыс
|
Оқушылардан кері байланыс
алып, үй жұмысын береді.
Рефлексия.
«Mentimeter» бағдарламасы арқылы кері
байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың
сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін онлайн форматта
көру.
Үй
тапсырмасы: ξ41 оқу
.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар
пікірін анықтайды. Білімді меңгеру деңгейін
біледі.
Саралау: Сабаққа қорытынды
жасалады.
|
Белсенді
тақта
|