Материалдар / Суыр сұңқар су қайда?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Суыр сұңқар су қайда?

Материал туралы қысқаша түсінік
сапалы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2024
71
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

Судың пайдасы/Суыр сұңқар су қайда?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.5.1. өз ойы мен сезімін көркем – бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу;

3.3.2.1. шығарманың кейіпкерлеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту) өлең (төрт жолды) әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу;

Сабақтың мақсаты

Кейіпкерге хат жазады;

Өз ойын көркем – бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді;

Құндылықтар

Талап: табиғатқа жанашырлықпен қарау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут












Өткен сабақты пысықтау

5 минут




















Сабақтың ортасы

20 минут





































































Сергіту сәті

2 минут












Сабақты қорыту

8мин


















Кері байланыс

5 минут


Амандасады

«Біз қандаймыз?» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады




Балалар, біз өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

Кім айтады?

Онда өткен сабақты пысықтап алайық!


«Білімді қалам» әдісі

«Райымбек бастауы» әңгімесі

  1. Әңгімедегі батырдың сарбаздары неше күннен бері сусыз келе жатты? (2күн)

  2. Батырдың тұлпарының аты қандай? (Көкойнақ)

  3. Батыр неліктен атын жетелеп су іздеді? (аты су шығып жатқан жерді сезді)

  4. Ат қадалған жердің шөбі қандай еді? (бояуы қанық,қою жасыл)

  5. Батыр қандай қарудың көмегімен су шығарды? (сүңгі)

  6. Әңгіме неліктен «Райымбек бастауы» деп аталды?

  7. «Райымбек бастауы» еліміздің қай өңірінде? (Алматы обл Нарынқол өңірінде)


Балалар, жаңа сабақ басталмас бұрын топтарға бөлініп алайық:

1 – топ «Теңіз»

2 – топ «Өзен»

3 – топ «Бастау»


Жаңа сабаққа кіріспе:

«Гүлге су құй»әдісі

Су туралы жұмбақтар


Жылт-жылт еткен,

Жырадан өткен.

Су


Бір жылан жол салыпты әрбір сайға,

Сай түгіл жол салыпты әрбір жайға.

Су


Аяғы жоқ жүреді,

Сылқ-сылқ күледі.

Су


Сұйықпын да тазамын,

Басамын жер тозаңын.


жауабы

Су


Еш тесікке тұрмайды,

Ол жоқта жер құрғайды.

Су


Сабақ мақсаты:

Кейіпкерге хат жазады;

Өз ойын көркем – бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді;






1 – тапсырма (жеке жұмыс)

«Суыр,сұңқар, су қайда?» әңгімесін

  • Түсініп оқиды;

  • Рөлдерге бөліп оқиды;

2 – тапсырма (жұптық жұмыс)

Берілген тірек сөздердің қай кейіпкерді сипаттайтынын тап,өзіңнің алып қосар сипаттама сөздеріңді жаз:

кербез,

тәкәппар,мақтаншақ,жүйрік,желдей жүйіткіген,ренжіген;

сиыр

ат

суыр











3 – тапсырма (топтық жұмыс)

Пікірталас

Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

Саралау - диалог

Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді:

Оқушылар:

1 – топ «Су жақсы»

2 – топ «Су жаман»

3 – топ «Суды игеруге болады»

деген өз тұжырымдарын дәлелдейді;

Пікір таластырады;

Өз дәлелдерін келтіреді;


СЕРГІТУ СӘТІ


4 – тапсырма (дәптермен жұмыс)

Әңгімедегі бір кейіпкерге хат жаз;

Хатыңда оған 3 – 4 кеңес беруді ұмытпа;

Оқиғаны өзгертіп көр;

Басқа кейіпкер қос,өлең шумақтарын жаса



5 – тапсырма

«Асықтар»әдісі

  1. Сиыр ерте заманда қандай болған? (Кербез, жүйрік)

  2. Ат пен сиыр жарысында кім төреші болды? (арыстан)

  3. Сиыр мен ат жарысын бастауға ақырып кім белгі берді? (жолбарыс)

  4. Жарысқандарға су беретін суырға сиыр не деп айтты? («Суыр сасық, су қайда?»)

  5. Суыр сиырға қандай су берді? (лай, борсып кеткен)

  6. Атқа неге суыр тұнық су берді? (Ат суырды сыйлады)

  7. Сиыр неге жатқан кезде ыңырана күрсінеді? (Суырға айтқан сөздеріне өкінеді)

  8. Ертегіден өзіңе қандай сабақ алдың?


Жарайсыңдар!


«Асықтар» әдісі арқылы кері байланыс береді;

Үйге: Әр кейіпкерге жеке мінездеме беру;




амандасады

Психологиялық ахуалға қатысады













өткен сабақ бойынша тапсырмаларды орындайды










топтарға бөлінеді













жұмбақтардың

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!