Амандасады
«Біз қандаймыз?» әдісі арқылы
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады
Балалар, біз өткен сабақта
қандай тақырыпты өттік?
Кім
айтады?
Онда өткен сабақты пысықтап
алайық!
«Білімді қалам»
әдісі
«Райымбек бастауы»
әңгімесі
-
Әңгімедегі батырдың сарбаздары
неше күннен бері сусыз келе жатты?
(2күн)
-
Батырдың тұлпарының аты
қандай? (Көкойнақ)
-
Батыр неліктен атын жетелеп су
іздеді? (аты су шығып жатқан жерді
сезді)
-
Ат қадалған жердің шөбі қандай
еді? (бояуы қанық,қою жасыл)
-
Батыр қандай қарудың көмегімен
су шығарды? (сүңгі)
-
Әңгіме неліктен «Райымбек
бастауы» деп аталды?
-
«Райымбек бастауы» еліміздің
қай өңірінде? (Алматы обл Нарынқол
өңірінде)
Балалар, жаңа сабақ басталмас
бұрын топтарға бөлініп
алайық:
1 – топ
«Теңіз»
2 – топ
«Өзен»
3 – топ
«Бастау»
Жаңа сабаққа
кіріспе:
«Гүлге су
құй»әдісі
Су туралы
жұмбақтар
Жылт-жылт
еткен,
Жырадан
өткен.
Су
Бір жылан жол салыпты әрбір
сайға,
Сай түгіл жол салыпты әрбір
жайға.
Су
Аяғы жоқ
жүреді,
Сылқ-сылқ
күледі.
Су
Сұйықпын да
тазамын,
Басамын жер
тозаңын.
жауабы
Су
Еш тесікке
тұрмайды,
Ол жоқта жер
құрғайды.
Су
Сабақ
мақсаты:
Кейіпкерге хат
жазады;
Өз ойын көркем – бейнелі
сөздерді қолдана отырып
жеткізеді;
1 – тапсырма (жеке
жұмыс)
«Суыр,сұңқар, су қайда?»
әңгімесін
-
Түсініп
оқиды;
-
Рөлдерге бөліп
оқиды;
2 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Берілген тірек сөздердің қай
кейіпкерді сипаттайтынын тап,өзіңнің алып қосар сипаттама
сөздеріңді жаз:
кербез,
тәкәппар,мақтаншақ,жүйрік,желдей
жүйіткіген,ренжіген;
3 – тапсырма (топтық
жұмыс)
Пікірталас
Функционалдық
сауаттылыққа берілген
тапсырма
Саралау -
диалог
Сынып оқушылары 3
топқа бөлінеді:
Оқушылар:
1 – топ «Су
жақсы»
2 – топ «Су
жаман»
3 – топ «Суды
игеруге болады»
деген өз
тұжырымдарын дәлелдейді;
Пікір
таластырады;
Өз дәлелдерін
келтіреді;
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 – тапсырма
(дәптермен жұмыс)
Әңгімедегі бір
кейіпкерге хат жаз;
Хатыңда оған 3 – 4
кеңес беруді ұмытпа;
Оқиғаны өзгертіп
көр;
Басқа кейіпкер
қос,өлең шумақтарын жаса
5 –
тапсырма
«Асықтар»әдісі
-
Сиыр ерте заманда
қандай болған? (Кербез,
жүйрік)
-
Ат пен сиыр
жарысында кім төреші болды?
(арыстан)
-
Сиыр мен ат жарысын
бастауға ақырып кім белгі берді?
(жолбарыс)
-
Жарысқандарға су
беретін суырға сиыр не деп айтты? («Суыр сасық, су
қайда?»)
-
Суыр сиырға қандай
су берді? (лай, борсып
кеткен)
-
Атқа неге суыр тұнық
су берді? (Ат суырды
сыйлады)
-
Сиыр неге жатқан
кезде ыңырана күрсінеді? (Суырға айтқан сөздеріне
өкінеді)
-
Ертегіден өзіңе
қандай сабақ алдың?
Жарайсыңдар!
«Асықтар» әдісі
арқылы кері байланыс береді;
Үйге: Әр кейіпкерге
жеке мінездеме беру;
|