Педагогтің Тегі, Аты,
Әкесінің аты (бар болса)
|
М.Алсеитова
|
Сынып:
|
7 «А» сынып. Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
22.11.2023ж
|
Бөлім:
|
Функция. Функцияның
графигі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Сызықтық функция және оның
графигі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
7.4.1.5 түріндегі сызықтық
функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k
және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын
анықтау;
7.4.1.6сызықтық функция графигінің
координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай
табу;
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
-
функциясының анықтамасын білу,
графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтай
білу
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйым
дастыру
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Сәлемдеседі
Түгелдейді
Топқа
біріктіреді
«
Дауыстап оқу» әдісі бойынша үй жұмысын
тексереді
№ 3.55 Сызықтық функцияның графигін
салыңдар:
1)
у=2/3 х−4; 2) у=2х+6;
3)
у=−1,5х−3; 4)у=−2/3 х+1;
5) у=5/3 х−2; 6) у=−4х+2;
|
Сәлемдеседі
Сабаққа дайындық
жасайды
Тоқа
бірігеді
Функция
тобы
Абсцисса
тобы
Ордината
тобы
Аргумент
тобы
Үй жұмыстарын «
Дауыстап оқу» әдісі бойынша оқиды ,
тексереді
|
Әр
топ
өздерін
Бағалайды
Үй
тапсырмасына
1
балл
|
Тақта
Оқулық
Жұмыс
дәптері
|
Миға
шабуыл
|
Топтарға сұрақтар
беріледі , топпен жауап
береді
-
Сызықтық
функцияның графигі қандай болады?
-
Координаталар бас нүктесінен өтетін функция қалай
аталады?
-
Қандай
жағдайда функцияның графигі 1,3, шұиректерде
жатады?
-
Абсцисса
бұл қандай өс?
-
Тәуелсіз
айнымалыны не деп атайды?
-
К
коэффициенті не деп аталады?
-
Графигі түзу болатын
функция?
-
Тура пропорционалдық
функция деп қандай функцияны
айтамыз?
-
Тәуелді айнымалыны не
деп атаймыз?
-
Қандай жағдайда
функцияның графигі 2,4 шұиректерде
жатады?
-
Тұрақты функция деп
қандай функцияны айтамыз?
-
y=4x+3 және
y=4x функцияларының графиктері қалай
орн,аласады?
-
Сызықтық
фукция дегеніміз не?
-
Тура
пропорционал функциялардың графиктері қандай нүктелер арқылы
өтеді?
-
Х- қандай
айнымалы?
-
y=а функциясы қандай функция деп
аталады?
-
Қандай
функциялардың графиктері параллель болады?
-
Сызықтық
функцияның графигін қалай саламыз?
-
y=kx+b функциясы не деп
аталады?
-
У қандай
айнымалы?
-
y=- 4x функциясының
графигі қандай ширектерде
орналасады?
-
Ордината дегеніміз
ол-?
-
функциясының графигін салу үшін
қандай нүктелерді аламыз?
-
Функция
неше тәсілмен беріледі?
|
Функция
тобы
Абсцисса
тобы
Ордината
тобы
Аргумент
тобы
Берілген сұрақтарға
жауап береді
Әр сұраққа бір
балдып
|
Берілген сұрақтарға
жауап береді
Әр сұраққа бір
балдып
|
Презентация
Слайд
Интерактивті
тақта
Бағалау
ағашы
стикерлер
|
Формулалардың қайсысы кестенің берілгендеріне сәйкес
келеді?
|
Формулалардың қайсысы кестенің берілгендеріне сәйкес
келетінін анықтайды
|
Топпен Формулалардың қайсысы кестенің
берілгендеріне сәйкес келетінін анықтайды
|
Дұрыс шешімін тапқан топқа бір
балл
|
Кеспе
Бағалау ағашы
стикер
|
Оқулықпен жұмыс
|
Оқулықпен
жұмыс
№ 3.56 Сызықтық функция
графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтап,
графигін салыңдар:
1)
у=2 х−3; 2) у=-1,5х+1;
3)
у=−0,3х−1,5; 4)у=− х+6;
5) у=0,6 х−3; 6) у=−0,5х-2;
|
Оқулықтағы № 3.55 есепті
топпен шығарады
№ 3.55 Сызықтық функцияның
графигін
салыңдар:
1) 2)
4)
6)
|
Функцияның табуға қажетті
нүктелерін анықтайды 1 балл
Графигін
салады
2
балл
|
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Сызғыш
Қалам
өшіргіш
|
Бірлесіп көтерген жүк
жеңіл
|
Әр топ бірлесіп берілген нүктелерді координаталық
жазықтықта белгілеп, шыққан суретті немесе санды табады.Табылған
суреттер арқылы әңгімелейді
(4;-2);
(0;-2);
125 саны Қ.Сәтбаев атамыздың туылған күніне сәйкес дата
екенін және Қаныш атамыз туралы оқушылардан не білетіндері
сұралады, өмірбаяны, туған жері, т.б
Бейнеролик көрсетіледі,
толықтырылады
|
Әр топ бірлесіп берілген нүктелерді координаталық
жазықтықта белгілеп, шыққан суретті немесе санды
табады.
Табылған суреттер арқылы
әңгімелейді
Бюейнеролик тамашалайды
125 саны Қ.Сәтбаев
атамыздың туылған күніне сәйкес дата екенін және Қаныш атамыз
туралы оқушылардан не білетіндері сұралады, өмірбаяны, туған жері,
т.б
Бейнеролик көрсетіледі
, толықтырады
|
Оқушылардың
жұмыстарын
Тексереді, шыққан суреттерді
анықтайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
Координаталық
жазықтық
Сызғыш
Қалам
өшіргіш
маркер
бейнеролик
|
Сапбақты
қорытындылау
Кері
байланыс
Сабақты
қорытындылау
|
Бүгінгі
сабақта:
Бүгінгі сабақтың
сізге ұнаған бөлімі
Бүгінгі сабқтың
сізге ұнамаған бөлімі
Бүгінгі сабақты
қалай бағалайсыз
Жеңіске жеткен топты анықтайды
және марапаттау
|
Бүгінгі
сабақта:
Бүгінгі сабақтың
сізге ұнаған бөлімі
Бүгінгі сабқтың
сізге ұнамаған бөлімі
Бүгінгі сабақты
қалай бағалайсыз
Жеңіске жеткен топт анықталады
және марапатталады
|
|
Кері
байланыс
Мақтау
қағаздары
|