Материалдар / Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасу тақырыбына ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары. Апталықтар, семинарлар беру кезінде оқытушыларға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
275
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

7.2А Функция. Функцияның графигі.

Мектеп: Х.Мустафина атындағы мектеп-лицейі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Арайлым Жунисбековна

Сынып:

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы

Cызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты оқып білу

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.4.1.8сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу

7.4.1.9графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуын зерттей алады

Бағалау критерийі

Оқушы:


Білу және түсіну

k мен b-ға байланысты сызықтық функциялардың графиктері қалай орналасатынын біледі (параллель, қиылысады, қиылыспайды)

Жоғары деңгейдегі дағдылар

Координаталық жазықтықта екі түзудің салыстырмалық орналасуын зерттейді


Тілдік мақсаттар


Тілдік оқыту мақсаттары:

Оқушылар:

  • сызықтық функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды;

  • сызықтық функциялардың коэффициенттердің арасындағы тәуелділікке және олардың графиктерінің өзара орналасуының ерекшеліктеріне түсінік береді;

Пәндік лексика және терминология:

функция графигі;

сызықтық функция;

сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;

түзулер параллель;

түзулер қиылысады

түзулер қиылыспайды.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

функцияның графигі... (координаталар басы нүктесі және т.б) арқылы өтеді;

функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);

график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;

график ординаталар осін... нүктесінде қияды;

Құндылықтарды дарыту


Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытын тиімді ұйымдастыру, сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлау білу.

Құндылықтарды дарыту сабақта барлық жоспарлаған іс- әрекеттердің кезеңдері арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

геометрия, информатика

АКТ қолдану дағдылары

АКТ тиімді қолдану үшін оқуға қажет пайдаланушылардың дағдылары. «GeoGebra», «Математический конструктор» немесе «Рисование графиков онлайн» бағдарламалық жасақтамаларды қолдану.Zip Grade бағдарламасын тестті тексеруде қолдану.

Бастапқы білім

Шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурс

тар

Сабақтың басы

3 мин


Сабақтың басында мұғалім ерекше көңіл аударады:

- оқушылардың зейін қоюына

- оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын анықтайды

- оқушылардың «жақын даму аймағын» анықтайды - деңгейлер бойынша (А, В және С) өзіндік және үй жұмысын орындау

- сабақтың аяғындағы күтілетін нәтижелер


Сабақтың ортасы

40 мин


Сабақта оқушылар білетін ұғымдар қолданылады және жаңа ұғымдар енгізіледі. Сондықтан материалмен танысу барысында сөздікке жаңа терминдер енгізіледі.

Әртүрлі іс-әрекеттер жасау барысында оқушылар бағалау парағын толтырады. Сабақтың соңында қорытынды жасалады және мұғалімнің жұрналында белгіленеді.


  1. Сөйлемді аяқта – 4 мин.

Бұл кезеңде оқушыларда өмір бойы білім алуға бейімделу және сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлау білу құндылықтар дамиды.

Презентация бойынша жазбаша жұмыс:

  1. Функциялардың графигі параллель болады егер...

  2. Функциялардың графигі перпендикуляр болады егер...

  3. Функциялардың графигі қиылысады егер болады егер...

1. Сызықтық функциялардың графиктері параллель болады егер бұрвштық коэффициенттері тең болса – 1 б;

2. Сызықтық функциялардың графиктері перпендикуляр болады егер бұрвштық коэффициенттерінің көбейтіндісі -1 тең болса 1 б;

3. Сызықтық функциялардың графиктері қиылысады егер бұрвштық коэффициенттері әр түрлі болса - 1б.

3 балл – 100%

2 балл – 67 %

1 балл – 33%

0 балл – 0%

ә)Қатені тап:

Тақтадағы үш функцияның бірінің графигі қате. Қате графикті сызықтық функцияның қасиетін пайдалана отырып ауызша табу.

  1. Есептер шығару:

Бұл кезеңде оқушылар есептер шығарады.

а)Сызықтық функцияның графиктерін салып, орналасуын баянда.

Shape1

1 Нұсқа 2 нұсқа

А) у=2х-2 және у=2х+1 А) у=0,5х және у=2х+1

Б) у=-0,25х және у=4х-2 Б) у=3х-3 және у=3х+1


Бағалау: Geogebra бағдарламалық жабдығымен көршісінің есептерін тексереді 5 баллдық жүйемен егер екеуі де дұрыс болса 5, біреуі дұрыс болса 4 бағасы қойылады.

ә) Сызықтық функциялар жұптарын тиесілі фигураларға орналастыр:

БShape4 Shape5 Shape2

параллель

Shape3

қиылысады

  1. у=3х+5 және у=3х+6

  2. у=0,5х+11 және у=-2х+8

  3. у=0,4х+7 және у=0,4х+65

  4. у=-0,25х+0,2 және у=4х+6

  5. у=6х+2,1 және у=5х+7,2

  6. у=0,2х+4,5 және у=-5х+0,4

  7. у=7х+5,3 және у=10х+4,3

  8. 578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!