Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Матерал мұғалімдерге ашық сабаққа керек
Материалдың қысқаша нұсқасы



Күні: 27.11.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Абделиева А

Сынып: 7 «А» алгебра Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу;

7.4.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Сабақтың мақсаты

7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу;

7.4.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Бағалау критерийі

Бұрыштық коэффиценттеріне байланысты функция графиктері параллель немесе қиылысатындығын анықтайды;

Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффиценттеріне тәуелді болатынын негіздейді;

Тілдік мақсаттар

ың тілдік мақсаттары:

Бөлім бойынша лексика және терминология:

функция графигі;

сызықтық функция;

Диологка/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);

график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;

график ординаталар осін ... нүктесінде қияды;

Құндылықтарға баулу

Қарым-қатынас және құндылығын дамыту арқылы топпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру арқылы іске асырылады.

Пәнарлық байланыс

сызу

Алдыңғы білім

Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу; шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдықтәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Сын тұрғысынан ойлау дағдысы арқылы, оқу мақсатын анықтау үшін «Қар кесегі» әдісі арқылы өтілген алдыңғы материал бойынша оқушылар өзара сұрақ қояды.

1.Функцияның графигі деген не?

2.Функцияның анықталу облысын білесің бе?

3. Функцияның мәндерінің облысы деген не?

4. Функцияның мәндерінің жиыны деген не?

5. k және b коэффиценттері бойынша ? = k? – b сызықтық функцияларының орналасуын қалай анықтауға болады?

Үй тапсырмасын тексеру: 23.9

Дескриптор:

-Формуламен берілген функциялардың графиктерін бір координаталар жазықтығына салады

Бағалау: стикер арқылы

1-тапсырма.

«Сәйкесін тап» әдісі арқылы орындалады

Дескриптор Білімалушы

Әрбір функцияны графигімен сәйкестендіреді.

Бағалау: Өзін-өзі бағалау.

Түрлі -түсті қағаздар (төрт топқа бөлінеді)
















Оқулық, жұмыс дәптерлері



Үлестірмелі материалдар

1


Сабақтың ортасы

2-тапсырма

Функциялардың графиктерін y=3x+1, y=3x+4, y=-3x+1 y=-3x-1

Дескриптор: Білім алушы:

  • Функцияның графиктерін салады;

  • Графиктердің өзара орналасуының коэффициентке

тәуелділігін болжап, қорытынды жасайды

3-тапсырма Координаталық жазықтықтағы сурет

Бағалау. "Бас бармақ"









Қалыптастырушы бағалау тапсымалары









Сабақтың соңы

Тақырып бойынша білімдерін жинақтауға арналған тест тапсырмалары

  1. Сызықтық функцияның графигі –

А) түзу

В) парабола

С) қисық сызық

  1. Кез келген y=kx+b функциясының графигі ... нүктесі арқылы өтеді

А) (0; 2)

В) (0; b)

С) (1; 0)

  1. y= -5x+2функциясының графигі келесі функцияның графигімен қиылысады

А) y= -5x-2

В) y= -2x+5

С) y= 2-5x

  1. y= -5x+2 функциясының графигі келесі функцияның графигіне параллель болады

А) y= -5x-2

В) y= -2x+5

С) y= 2-5x

Бағалау:


Үйге тапсырма: №23.11



























Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Жіктеу тәсілі бойынша оқушылар топтық жұмыс жасайды.

Диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша төмендегі сұрақтарды қойылады:

- Саған көмек керек пе?

- Саған қандай қиындық туындап отыр?

Тапсырма тәсілі бойынша

Деңгейлік тапсырмалар беріледі

Сұрақ-жауап

Сигнал карталары

Дескриптор арқылы бағалау

Өзін-өзі бағалау

Рефлексивті нысана

Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?




Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







Тексерілді___________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2021
326
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі