Материалдар / Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Матерал мұғалімдерге ашық сабаққа керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2021
273
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: 27.11.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Абделиева А

Сынып: 7 «А» алгебра Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу;

7.4.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Сабақтың мақсаты

7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу;

7.4.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Бағалау критерийі

Бұрыштық коэффиценттеріне байланысты функция графиктері параллель немесе қиылысатындығын анықтайды;

Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффиценттеріне тәуелді болатынын негіздейді;

Тілдік мақсаттар

ың тілдік мақсаттары:

Бөлім бойынша лексика және терминология:

функция графигі;

сызықтық функция;

Диологка/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);

график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;

график ординаталар осін ... нүктесінде қияды;

Құндылықтарға баулу

Қарым-қатынас және құндылығын дамыту арқылы топпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру арқылы іске асырылады.

Пәнарлық байланыс

сызу

Алдыңғы білім

Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу; шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдықтәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Сын тұрғысынан ойлау дағдысы арқылы, оқу мақсатын анықтау үшін «Қар кесегі» әдісі арқылы өтілген алдыңғы материал бойынша оқушылар өзара сұрақ қояды.

1.Функцияның графигі деген не?

2.Функцияның анықталу облысын білесің бе?

3. Функцияның мәндерінің облысы деген не?

4. Функцияның мәндерінің жиыны деген не?

5. k және b коэффиценттері бойынша ? = k? – b сызықтық функцияларының орналасуын қалай анықтауға болады?

Үй тапсырмасын тексеру: 23.9

Дескриптор:

-Формуламен берілген функциялардың графиктерін бір координаталар жазықтығына салады

Бағалау: стикер арқылы

1-тапсырма.

«Сәйкесін тап» әдісі арқылы орындалады

Дескриптор Білімалушы

Әрбір функцияны графигімен сәйкестендіреді.

Бағалау: Өзін-өзі бағалау.

Түрлі -түсті қағаздар (төрт топқа бөлінеді)
















Оқулық, жұмыс дәптерлері



Үлестірмелі материалдар

1


Сабақтың ортасы

2-тапсырма

Функциялардың графиктерін y=3x+1, y=3x+4, y=-3x+1 y=-3x-1

Дескриптор: Білім алушы:

  • Функцияның графиктерін салады;

  • Графиктердің өзара орналасуының коэффициентке

тәуелділігін болжап, қорытынды жасайды

3-тапсырма Координаталық жазықтықтағы сурет

Бағалау. "Бас бармақ"









Қалыптастырушы бағалау тапсымалары









Сабақтың соңы

Тақырып бойынша білімдерін жинақтауға арналған тест тапсырмалары

  1. Сызықтық функцияның графигі –

А) түзу

В) парабола

С) қисық сызық

  1. Кез келген y=kx+b функциясының графигі ... нүктесі арқылы өтеді

А) (0; 2)

В) (0; b)

С) (1; 0)

  1. y= -5x+2функциясының графигі келесі функцияның графигімен қиылысады

А) y= -5x-2

В) y= -2x+5

С) y= 2-5x

  1. y= -5x+2 функциясының графигі келесі функцияның графигіне параллель болады

А) y= -5x-2

В) y= -2x+5

С) y= 2-5x

Бағалау:


Үйге тапсырма: №23.11



























Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Жіктеу тәсілі бойынша оқушылар топтық жұмыс жасайды.

Диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша төмендегі сұрақтарды қойылады:

- Саған көмек керек пе?

- Саған қандай қиындық туындап отыр?

Тапсырма тәсілі бойынша

Деңгейлік тапсырмалар беріледі

Сұрақ-жауап

Сигнал карталары

Дескриптор арқылы бағалау

Өзін-өзі бағалау

Рефлексивті нысана

Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?




Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







Тексерілді___________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!