Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: «Опорный орта мектеп» КММ |
|||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ыбыраева Ақкенже Тұрлыбайқызы |
|||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу |
|||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.5.2.4 Сызықтық теңдеулер жүйелерін графиктік тәсілмен шешеді. Жүйенің коэффициенттері бойынша оның шешімдері санын анықтайды. |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу Жүйе коэффициенттері бойынша оның шешімдері санын табу |
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу алгоритмін біледі. Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешеді. |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: – өтілген функциялардың графиктерін салады; – графиктердің қиылысу нүктелерін табады Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: – берілген функция (формуламен, кестемен, графикпен, сипаттаумен)... берілген; – функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері); график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды – график ординаталар осін ... нүктесінде қияды; – егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері ... . |
|||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы бойынша ынтымақтастыққа, топпен жұмыс жасай білуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Геометрия, сызу, дене шынықтыру |
|||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Сызықтық теңдеулерді шешеді; шамалар арасындағы тәуелділіктерді біледі; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын біледі. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алады. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесіп, сыныпты түгендеу Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың рухани жаңғыру атты мақаласын негізге ала отырып, топқа «Шашу» шашып, кәмпиттерде берілген есептердің жауаптары бойынша бөлу. Шашу тапсырмалары:
Үй тапсырмасын тексеру «Асық түсуін таңдау» арқылы. Оқушылар асықтың «бүк», «шік», «алшы», «тәйке» түсу тәсілдерін таңдау арқылы жасырынған сұрақтарға жауап береді. «Бүк»: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі деп нені айтады? «Шік»: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің жалпы формуласы қандай? «Алшы»: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің неше әдісі бар? «Тәйкі»: Қай кезде екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шексіз көп шешімі бар? Әр топтан сұраққа жауап берген оқушыны «жарайсың», «керемет жауап бердің» -деп, сол оқушыны топбасшысы етіп сайлау. |
Кәмпиттерге жасырынған есептер
Үлестірме 1
|
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 минут
12 минут
10 минут
|
Жұптық жұмыс: «Көршіңмен тату бол!» Тапсырманың мақсаты: Өткен сабақтардың материалдарын қайталау арқылы жаңа тақырыпты ашу. Оқушыларға жүйелердің дайын графиктік шешімдері берілген карточкалар таратылады. Осыған қоса жүйелер жазылған бөлек карточкалар таратылады. Әрбір жұптың мақсаты: х пен у –тің мәндерін графиктен анықтап, жүйе жазылған карточканы оның графиктік шешімі келтірілген карточкамен сәйкестендіру.
Бағалау критериийлері
Оқушылар сағат тілі бағыты бойынша орын ауыстырып бір-бірінің жұмысын тексеріп, бағалайды. Толық дұрыс орындаған оқушыларды «өте жақсы», «жақсы орындадыңдар» деп бағалау. Оқу мақсатына жету үшін «Қаламсап» әдісін пайдалану 1 топ: Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешудің алгоритмін 2-топ: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің бір ғана шешімі болатын түрін 3-топ: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі болмайтын түрін 4-топ: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шексіз көп шешімі болатын түрі Оқушыларға постер жасатып, «Қаламсап әдісі» бойынша қорғайды. Ұмытып қалса, сол топтан басқа оқушы түсіндіреді. Оқушылардың жеткізе алмағанын толықтырып, топтарды бағалап отыру. Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс №91 (1) №98 (1) 1) => 1) => Саралау тапсырмасы: Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу => |
Үлестірме 2
Үлестірме 3
Оқулық Алгебра 7
Қосымша 3
|
||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут
2 минут |
Үйге тапсырма: Оқулықтағы № 91 (2,3) №98 (2) есеп Оқушылар есептерінің жауаптары мен салған графиктерін https://www.geogebra.org/graphing бағдарламасы көмегімен тексереді. Кері байланыс «Доп лақтыру» тәсілі арқылы сабақ бойынша қорытынды сұрақтар қою. 1. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен қалай шешеміз? 2. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің бір ғана шешімі болады? 3. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі болмайды? 4. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шексіз көп шешімі болады? Рефлексия Оқушылар стикерлерді «Алтын», «күміс», «қола» монеталардың үстіне іледі. «Алтын» - мен сабақты өте жақсы деңгейде түсіндім. «Күміс» - мен сабақты жақсы түсіндім. «Қола» - мен сабақты орта деңгейде түсіндім.
|
Стикерлер |
||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||
Топтық және жұптық жұмыстар арқылы оқушылардың бір-біріне көмек көрсетуіне қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру арқылы жаңашыл ой туындауына түрткі болу. |
Жұптардың, топтардың бірін-бірі бағалауы, мұғалімнің оқушыны бағалауы.
|
Орындықта тік отыру, сыныпта жүгірмеу. |
||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақ жоспар бойынша өтті. Оқушылар сабақ барысында белсенді қатыса білді. Қойылған мақсат бойынша оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізе білді. Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|