Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу
Материал туралы қысқаша түсінік
сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Ақпан 2018
1625
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А Функция. Функция графигі | Мектеп: «Опорный орта мектеп» КММ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ыбыраева Ақкенже Тұрлыбайқызы | |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 7.5.2.4Сызықтық теңдеулер жүйелерін графиктік тәсілмен шешеді.Жүйенің коэффициенттері бойынша оның шешімдері санын анықтайды. | |
Сабақ мақсаттары | Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуЖүйе коэффициенттері бойынша оның шешімдері санын табу | |
Бағалау критерийлері | Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу алгоритмін біледі.Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешеді. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:– өтілген функциялардың графиктерін салады;– графиктердің қиылысу нүктелерін табады Пәнге тән лексика мен терминология: | |
Құндылықтарды дарыту | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы бойынша ынтымақтастыққа, топпен жұмыс жасай білуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланыстар | Геометрия, сызу, дене шынықтыру | |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта | |
Бастапқы білім | Сызықтық теңдеулерді шешеді; шамалар арасындағы тәуелділіктерді біледі; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын біледі. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алады. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут 5 минут | Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен сәлемдесіп, сыныпты түгендеуЕлбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың рухани жаңғыру атты мақаласын негізге ала отырып, топқа «Шашу» шашып, кәмпиттерде берілген есептердің жауаптары бойынша бөлу. Шашу тапсырмалары: Үй тапсырмасын тексеру «Асық түсуін таңдау» арқылы. Оқушылар асықтың «бүк», «шік», «алшы», «тәйке» түсу тәсілдерін таңдау арқылы жасырынған сұрақтарға жауап береді.«Бүк»: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі деп нені айтады?«Шік»: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің жалпы формуласы қандай? «Алшы»: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің неше әдісі бар? «Тәйкі»: Қай кезде екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шексіз көп шешімі бар? Әр топтан сұраққа жауап берген оқушыны «жарайсың», «керемет жауап бердің» -деп, сол оқушыны топбасшысы етіп сайлау. | Кәмпиттерге жасырынған есептер Үлестірме 1 |
Сабақтың ортасы5 минут 12 минут 10 минут | Жұптық жұмыс: «Көршіңмен тату бол!»Тапсырманың мақсаты: Өткен сабақтардың материалдарын қайталау арқылы жаңа тақырыпты ашу. Оқушыларға жүйелердің дайын графиктік шешімдері берілген карточкалар таратылады. Осыған қоса жүйелер жазылған бөлек карточкалар таратылады. Әрбір жұптың мақсаты: х пен у –тің мәндерін графиктен анықтап, жүйе жазылған карточканы оның графиктік шешімі келтірілген карточкамен сәйкестендіру. Бағалау критериийлеріОқушылар сағат тілі бағыты бойынша орын ауыстырып бір-бірінің жұмысын тексеріп, бағалайды. Толық дұрыс орындаған оқушыларды «өте жақсы», «жақсы орындадыңдар» деп бағалау.Оқу мақсатына жету үшін «Қаламсап» әдісін пайдалану1 топ: Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешудің алгоритмін 2-топ: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің бір ғана шешімі болатын түрін3-топ: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі болмайтын түрін4-топ: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шексіз көп шешімі болатын түріОқушыларға постер жасатып, «Қаламсап әдісі» бойынша қорғайды. Ұмытып қалса, сол топтан басқа оқушы түсіндіреді. Оқушылардың жеткізе алмағанын толықтырып, топтарды бағалап отыру.Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс№91 (1) №98 (1)1) | Үлестірме 2 Үлестірме 3 Оқулық Алгебра 7 Қосымша 3 |
Сабақтың соңы3 минут 2 минут | Үйге тапсырма: Оқулықтағы № 91 (2,3) №98 (2) есепОқушылар есептерінің жауаптары мен салған графиктерін https://www.geogebra.org/graphing бағдарламасы көмегімен тексереді.Кері байланыс «Доп лақтыру» тәсілі арқылы сабақ бойынша қорытынды сұрақтар қою.1. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен қалай шешеміз?2. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің бір ғана шешімі болады?3. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі болмайды?4. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шексіз көп шешімі болады?РефлексияОқушылар стикерлерді «Алтын», «күміс», «қола» монеталардың үстіне іледі.«Алтын» - мен сабақты өте жақсы деңгейде түсіндім.«Күміс» - мен сабақты жақсы түсіндім.«Қола» - мен сабақты орта деңгейде түсіндім. | Стикерлер |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Топтық және жұптық жұмыстар арқылы оқушылардың бір-біріне көмек көрсетуіне қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру арқылы жаңашыл ой туындауына түрткі болу. | Жұптардың, топтардың бірін-бірі бағалауы, мұғалімнің оқушыны бағалауы. | Орындықта тік отыру, сыныпта жүгірмеу. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақ жоспар бойынша өтті. Оқушылар сабақ барысында белсенді қатыса білді. Қойылған мақсат бойынша оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізе білді.Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)